RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 5 November 2015

TOK USIN UG CEROI SIRI 3 - NATANG MAMAT FRUST TAK JADI BERTUNANG

KESIHAN NATANG MAMAT

Patut la tok perati byk hari si Natang Mamat tak muncul2 sakat tok. Tok dengar khabar dia tengah frust bercinta dan demam teruk kat rumah. Jiran2 dia cerita, Natang kulit gelap ni ada hati kat anak dara guru tok.

Ceritanya, Natang mamat ni datang lah bersama keluarga dia ke rumah guru tok untuk meminang anak gadis guru tok kat Rusila. Rombongan meminang dijemput masuk dan wakil pihak keluarga natang mamat pun mula berbicara.


" Tuan Guru Syeikh Almarangi, adapun kami adalah dari keluarga Natang Mamat. Adapun tujuan kami ke istana tuan guru adalah untuk meminang anak gadis tuan guru bernama Siti Fastokimah tu.". Kata wakil keluarga Natang mamat sambil menunjukkan cincin belah rotan.

Guru tok tersandar di tepi dinding sambil melayan wassap. " Mu tahu ke anak gadis ambe mboh ke tak mboh kat natang yg gelap macam biji tasbih tu?" Tanya guru tok sambil menjeling2 kat Natang mamat yg leka main wassap juga.

Wakil keluarga Natang mamat menjawab, " Mereka saling suka menyukai. Kalau tuan tak percaya, cuba tanya Siti Fastokimah sendiri".

Guru tok tenang. " Gini lah. Walaupung mereka saling suka menyukai, Ambe punya keputusang adalah "Berkecuali".

Kami semua terperanjat. " Habis tu, guane tuan guru? Setuju atau tidak Natang Mamat dikahwinkan dengan anak gadis tuan guru?" Wakil kami minta kepastian.

" Mu pahang tak ambe kata? Ambe berkecuali.". Jerkah guru tok.

Rombongan kami pun tak mahu buat kecuh. Kami pulang ke rumah dgn rasa sedih. Natang mamat terus masuk bilik dan demam sampai sekarang.

Gitu le ceritanya yg tok dengar.
 

3 ulasan:

  1. Kah kah kah ....... cerita apa ni din ? Dah habis idea ke ? Lebih baik kau tulis pasal patin tempoyak ke atau pasal patin gelok lagi best din !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

      Padam
  2. Akhir akhir ini Penyokong Pas yg kunun isle isle isle dah suka MENCARUT la. Mungkin akibat pengaruh buruk pemimpin mereka yg SUKAAAA Mentolol, SUKAAA menjebon dan SUKAAAAA membarua kan jemaah dan sesama insan

    BalasPadam