KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 11 Disember 2015

KENAPA PARTI TOK DICINTAI ORANG? - TOK USIN UG CEROI

KENAPA PARTI TOK DICINTAI ORANG?

Seorang ulamak parti tok dlm ceramahnya dgn penuh semangat berkata,

" Tuan2...lihat parti kita. Parti kita ini hebat. Umpama gadis sunti yg cantik digilai semua orang. Amno mahu kita, ucapan najib dlm PAU baru2 ni terang2 sebut suka sangat kat tuan guru kita. Dia puji melangit. "


" Pkr lagi suka kat parti kita. Wlaupun dulu kita selalu sabotaj kerusi PKR di Damasara, Sg Acheh, Bukit Besi dan banyak lagi, kita tuduh calon Pkr edar pil kuda wlaupun tuan guru kita tak kenal pun orang tu, bukti un takde, saksi pun takde bahkan tak report polis pun, kita tetap menang di mhkamah kerana tuan guru kita bijak melakukan fitnah tanpa sebut nama. "

"Tuan2...Tuan guru kita juga hina dan aibkan Kak Wan, presiden Pkr di khalayak ramai bila Tuan guru kita kata Kak Wan tak layak jadi MB. Sedangkan Kak Wan lebih lma jadi Presiden dari tuan guru kita, Kak wan tak pernah tewas btanding dlm Praya wlaupun di luar kubunya di Permatang Pauh. Tuan Guru kita selalu sgt kalah kat Marang. Kak Wan fasih berbahas Inggeris iaitu bahasa antarabangsa, guru kita tau cakap Arab je."

"Namun...Pkr tetap mahu parti kita. Tetap pelihara dan ternak geng2 kita di Selangor". Itulah buktinya parti kita disukai byk orang"

" Tuan2 tahu kenapa? Tahu kenapa parti kita disukai ramai?"

Tiba-tiba di tengah2 belasan orang yg dengar ceramah tersebut, terpacul satu suara di dalam gelap.

" Tauuu...mereka suka kat parti ni sebab parti ni paling mudah kena kencing...kahkahkahhh.."!!! Suara dari gelap.

Tok yg tengah berjalan sambil usung tin milo kutip derma terkejut dengan suara itu. "Sahih..kompom...Natang mamat ada dtg dengar ceramah...jilakeeee!'. Fikir tok.
 
Sumber:  FB Tok Usin UG Ceroi

18 ulasan:

  1. Ha..ha..ha...
    selupa ayam bau taik wooooo...

    BalasPadam
  2. Bila masa plk pernah kalah di Marang?.. Bangang ke apa tok husin ceroi ni..? Tuduhan2 yg lain2 kat atas terbukti benar belaka.. Kalau x caya jom kita redah pondok panas PKR masa pru nnti..
    Tuduhan ke atas wawi pun betul. Cuba lihat telatah dia masa kena tekan dgn DAP.. kelihatan seolah2 dipaksa tubuhkan PH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... mcm tak tau sjarah je. Cuba check balik pru-pru yang lepas.

      Padam
    2. siapa kata pernah kalah, jangan buat fitnah nanti dipanah petir!

      Padam
    3. anon 1.13 umur berapa?hadi pernah kalah beberapa kali kpd abd rahman bakar..cuba you cek rekod pru..lps cek minum air..takut tersedak..mukin you fikir mahaguru you tu selalu menang...sorry maa

      Padam
    4. anon 1.13...tadok sape yg kata pun mahaguru anda kalah..TAPI....SURUHANJAYA PILIHAN RAYA YANG KATA...saya antara yg sudah mengundi semasa kekalahan HADI tu..saya kelahiran dan tinggal di terengganu

      Padam
    5. si mamat tu,adalah penganut tok guru,dia baru lahir ketika tok guru dia kalah dgn rahman bakar...nape mung ni..tak sekolah kee..saye penduduk maranggggggg..

      Padam
  3. Ha ha..caya lah tok usin..mmg pas ni parti bodo..

    BalasPadam
  4. Yg x jadi tunggangan DAP pun dah dicop bodo cuba bygkan kalau PAS jd jurucakap DAP..

    BalasPadam
  5. Yg x jadi tunggangan DAP pun dah dicop bodo cuba bygkan kalau PAS jd jurucakap DAP..

    BalasPadam
  6. Pas tak bodo. Hadi bodo.

    BalasPadam
  7. Orang yang mengaku Islam perlu saling sokong menyokong untuk kebaikan.Menghina dan memperlekehkan orang lain sifat buruk yang membawa dosa dan tidak membantu ke arah pengukuhan Islam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju dengan anda, lainlah jika ulama nak menghina mengatakan orang lain itu jebon, barua, broker dll itu boleh dibenarkan pada syarak PAS kut, hi hi hi...

      Padam
  8. Dalam politik kalau bodo tu mmg bodo jugak. Mcm Hj Hadi.

    Yaser Arafat Malaysia
    Last2 mati dibodoh kan Umno

    BalasPadam
  9. hihihi ada gk pengikut totok x tau tok guru pujaan ati pnh klh piliharaya hihihi bangun la basuh muka tu

    BalasPadam
  10. Pemimpin pelajar sertai Amanah dan Keadilan sebab mereka menggunakan cerdik menilai dan menggunakan akal fikiran bukan macam walaun yang taksub jadi pengkut bodoh sokmo.

    BalasPadam
  11. Macam mana pengikut fanatik PAS tak bodo...muka tok guru depa pun muka bodo juga kah kah kah...

    BalasPadam
  12. Ulamak PAS umpamakan parti itu sebagai gadis sunti yang digilai semua orang...tapi dia lupa cakap yang gadis sunti itu telah dirogol mamak Kutty suatu masa dulu dan kini sedang mengangkang untuk disula oleh Si Najib pula dengan penuh berahi...kesian Pak Lebai cuci mangkok kah kah kah...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini