RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 17 Jun 2017

TUMPUKAN BEBAS ANWAR BUKAN SIBUK SEDIAKAN KERUSI PM UNTUK ANWAR !!

AKU nak ingatkan pimpinan dan diri sendiri juga, agenda utama kita bukan untuk letak Anwar di Kerusi PM. Agenda utama kita adalah bebaskan Anwar kerana Anwar tidak bersalah dan kebebasan itu lebih berharga dari kedudukan dan jawatan.

Kalau kita meletakkan agenda utama adalah Kerusi PM untuk Anwar, kita akan memilih jalan sukar dan asyik berselisih pendapat dan akhirnya kita lupa Anwar belum dibebaskan.

"BEBAS ANWAR, BEBAS RAKYAT"
"LAWAN TETAP LAWAN"
"REFORMASI"

7 ulasan:

  1. Selagi anwar x bebas, selagi tu rakyat juga x bebas. Itulah simboliknya. Anwar adalah simbol derita rakyat yg di tekan penguasa zalim yg tanpa henti mencekik. Anwar adalah inspirasi rakyat bawahan utk trus berjuang melawan kuasa perompak besar negara. Anwar rela mempertaruhkan dirinya bukan demi keluarganya, tapi demi semua rakyat malaysia yg sayangkan negara. Dia setanding dengan burhanuddin helmy dan rakan2nya. Berjuang tanpa henti sehingga akhir hayat. Saya bangga dpt hidup sezaman dgnnya. Sebelum sejarah trus dirobek, Akan aku kisahkan cerita perjuangan ini kpd cucu cicit ku kelak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akku lg bangga tahap gaban trhdp tuan guru olarmak donia ku itu, yg berani jd imam smayang mcm budak2 dan bijak pulok tu buat pitnah pilkuda barua dan broka dgn merapu2

      Padam
    2. Sekiranya tidak mahu PAS letak calon bertindih eloklah parti lain jangan letak calon yg jual pil kuda.. itu aje aku nak jelaskan..

      Padam
    3. Hok gilo nok jadi PM cumo ado dale Pah jah. Bakpo gilo? Lo nih tanding 100 semato-mato nok kaloh. Haji Hadi kabo bui jah Umno perintoh! Ayat barua Najik ni weyh..

      Padam
  2. Kito toksey PM hok kekoh duit. Kito toksey ulamok hok kekoh tanoh ore. Ulamok hok taye keto mewoh. Maso kito keno GST. Haji Hadi bulih kecek GST baik. Ulamok Pah plop haram GST. Mako mudoh jah. Duo-duo ni rakyat dop cayo seabuk.seko pencuri.seko pelawok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mu nak cayo ulamak mu hok belek fatwa negeri gi kok mu lah..

      Padam
  3. Terimalah hahikat yang Anwar akan merengkok dalam penjara selagi UMNgOk berkuasa!

    BalasPadam