RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 14 Januari 2018

ANWAR CEDERAKAN, TUN M "BUNUH"

Semua keris boleh membunuh. Keris panjang atau pendek, keris banyak lok atau keris lurus. Tapi yg boleh membunuh Jebat hanya satu iaitu keris Taming Sari.

Yang boleh 'bunuh' Umno/Bn sekarang ini hanya Tun M. Kerja2 Tun M agak mudah kerana Tun M yg dulunya bina kekuatan Umno, tapi Umno mengalami luka parah diserang bertubi2 oleh Anwar, namun Umno masih mempunyai nyawa apabila Anwar dipenjarakan. Maka, tugas Tun M adalah menyambung tugas Anwar iaitu tamatkan riwayat Umno.

Umno punyai nyawa di kawasan2 kampung pendalaman dan felda. Nak tengok di mana Umno kuat, cari lah kawasan yg ramai org miskin. Nak tengok wajah siapa penyokong tegar Umno berdarah merah dan biru pekat, carilah Melayu yang berumur 60 tahun ke atas atau saluran satu. Tak semua, tapi memang ramai.

PH tidak perlu banyak nak tarik mereka. Kita mahu tak sampai 5% pun. Maka, senjata terbaik utk tugas ini ada pada Tun M.

7 ulasan:

  1. Kalau melayu yang kekal bodoh tegar macam Wan Rosli itu, biarlah mereka terjun dengan labunya bersama dengan lebai mereng mencandat sotong. Buat buang masa saja melayan puak-puak eksyen berserban 8 kilo tu.

    BalasPadam
  2. Tun M pilihan terbaik. Perubahan bangsa Melayu banyak bermula zaman Tun M. Malah lebih separuh pengundi ialah mereka yang mengenali Tun M dan kejayaannya di peringkat antarabangsa. Hanya Melayu pengkhianat dan penderhaka sahaja yang akan menidakkan keupayaan Tun M menarik undi Melayu Islam. Mengapa? Sebab mereka ini selesa dengan kleptokrat sial. Tak peduli nasib anak cucu sendiri.



    BalasPadam
  3. Gabungan Mamak situa kutuk tak sedor diri dan Ketua Peliwat akan membuat PH..."THEY KILL EACH OTHER"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini saja level la penjilat najiss boleh berhujah

      Padam
    2. memang golongan penjilat najis xde hujah..

      Padam
    3. melayu bangsat umnogok hidup dgn dedak sampai mampos...penyamun terus menyamun sbb dilindungi hukumrimba melayu bangsat umnogok....ptuiii!

      Padam