TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

RADIO KOBAT FM

Isnin, 11 Mac 2019

PERARAKAN KUMPULAN LGBT - SATU USAHA SABOTAJ KERAJAAN PH

Di dalam satu Himpunan dan Perarakan Hari Wanita Sedunia yang telah diadakan di Kuala Lumpur semalam, satu kumpulan yang 'bertabi'e ganjil' dan jijik iaitu kumpulan pro LGBT turut sama mengambil bahagian.

Kehadiran kumpulan yang tidak berakhlak, tidak bermoral dan lebih teruk dari perangai binatang ini ternyata mencemarkan sambutan Hari Wanita yang telah diadakan. Satu dunia tahu bahawa Malaysia mengharamkan kegiatan dan promosi LGBT dan ianya bertentangan dengan undang-undang, namun tindakan kumpulan ini ternyata dengan sengaja untuk mencabar dan menghina kerajaan.


Amat mendukacitakan, pihak berkuasa yang diamanahkan oleh kerajaan untuk menentukan segala undang-undang dipatuhi termasuk dari segi peraturan di dalam himpunan aman ini, mereka telah gagal samasekali untuk bertindak dengan tegas. Bayangkan sekiranya aktiviti seperti ini yang dilakukan secara terbuka dan terang-terang seolah-olah dibiarkan berterusan sehingga terpaksa Menteri Di JPM, YB Mujahid bersuara. Di mana pihak berkuasa yang bertanggungjawab? Sewajarnya kumpulan seperti ini disekat, dan jika berdegil mereka layak untuk digempur dengan cotar atau semburan FRU kerana aktiviti mereka lebih berbahaya kepada masyarakat di negara ini.

 
 
Kumpulan songsang ini telah mencemarkan imej kerajaan apatah lagi kerajaan PH baru berusia tidak sampai setahun yang sedang bertungkus lumus untuk membina imej yang terbaik berbanding kerajaan terdahulu. Apakah mereka mahu menunjukkan bahawa kerajaan PH ini redha dengan perbuatan mereka? Atau mereka mahu menguji ketegasan kerajaan di dalam isu LGBT ini? Saya berharap dan mendesak agar pihak berkuasa tidak memandang remeh isu ini. Saya tidak mahu pihak berkuasa seperti PDRM juga dituduh turut sama merestui perbuatan mereka sehingga mensabotaj kerajaan PH. Lakukan siasatan segera dan ambil tindakan dengan tegas tanpa kompromi.

Tahniah kepada YB Mujahid selaku Menteri yang bertanggungjawab di dalam hal ehwal agama Islam yang pantas bersuara dan meminta agar pihak PDRM melakukan tindakan yang sewajarnya.

14 ulasan:

  1. DAPigs dan PKR ramai kaum LGBT larr! stupis blogger mangkuk ni nak salahkan orang lain pulak!! Hooi Blogger, Anak MahaKUTTY Marina juga penyokong tegar kaum jijik LGBT

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagi data yg kata ramai lgbt tu dalam PH. atau kau sebenarnya pesakit jiwa kronik.

      ckp kosong beruk pun boleh. bg datalah. marina baru 1 orang. lain sapa?

      lgbt memang salah, sokong tegar penyamun negara pencetus huruhara kaum dan agama juga lbh besar kesalahan sebb blh hancurkan negara.. lebih kurang lgbt juga.

      upgrade sikit tahap pemikiran tu

      Padam
  2. Paul Baggio, terimalah hakikat LGBT ni mekar sejak BN memerintah lagi oii....

    BalasPadam
  3. Dulu lgbt sembunyi sebab ada tindakan kerajaan. Sekarang terbuka sebab kerajaan sekarang berfahaman liberal serta big bossnya kafir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dulu lgbt dibiarkan hidup oleh bn. sekarang lgbt dh mcm nk mati.. tu sebb jerit hidup lgbt. kalua mereka selesa mcm zama bn takkan buat himpunan dan selit jerit tu.

      mcm korang juga jerit hidup melayu kenapa? sebb najib dh mcm nk mati takut masuk penjara.

      Padam
  4. Ketika BN memerintah dulu, mereka bebas mencari makan dengan cara itu, cuma sekali sekala saja kerajaan BN buat wayang pergi serbu sarang mereka. Itulah sebabnya ketika itu, puak LGBT ini hanya berdiam diri saja. Semenjak PH berkuasa ini, banyak tindakan telah diambil untuk menghalang mereka meneruskan aktiviti yang dilindungi oleh kerajaan BN dulu. Tambahan pula pemimpin PH secara terang-terangan menyatakan tidak mengiktiraf LGBT yang tidak pernahpun diucapkan oleh mana-mana pemimpin BN dulu, termasuklah Encik Azalina itu. Maka apabila merasakan aktiviti mereka terancam, sebab itulah mereka berdemonstrasi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sy sokong. ini hakikkat sebenar. tp puak kalah senggugut tk boleh terima hakikat. mereka suka klu lgbt subur supaya blh salahkan PH. mereka tk peduli pun ada atau takde lbgt, yg penting nk menang apa cara sekali pun.. sebb bosskur sedang tenat.

      silap2 mereka yg menyamar lgbt jerit2. sebb hari tu kt semenyih pun dh berlatih maki hamun jerit kt Menteri.

      yg mahir himpun jerit2 puak kalah ni lah. dlm parlimen tidor.

      Padam
  5. Cuba bagi crh tindakan yg diambil tu

    BalasPadam
  6. Cuba tanya pada Bang Non..apa pandangan dia tentang LGBT ni..takkan lah dia tak setuju kot???

    BalasPadam
    Balasan
    1. kaulah tanya apa org lain pulak kau suruh. penakut taik kucing lgbt.

      Padam
  7. cuba tanya abang Anwar Ibrahim (TPM sepanjang hidup) tentang LGBT he..hee....he......

    BalasPadam
  8. yg tetap disalahkan UMNO atau BN. Pakatan Haprak kerajaan 1 penggal

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebb penyokong puak kalah yg sentiasa salahkan PH, apa salah PH tolak balik tuduhan cacat tu pd puak kebuluran kalah pru.

      Padam
    2. Dulu BN jaga hak asasi LGBT. Sekarang PH cuma jaga hak asasi manusia. Mana sama.

      Padam