RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 26 September 2019

MASIH INGATKAH ANDA AYAT "HUDUD ADALAH NYAWA PAS" ? PAS SANGGUP BERSENDIRIAN DEMI HUDUD?


Itu adalah sebahagian dari beberapa modal "jualan agama" oleh parti lebai. Mereka putus hubungan dengan Dap kerana kononnya Dap menentang Hudud. Mereka tolak Keadilan pun kerana kononnya Keadilan tidak sokong RUU Akta 355 yang Hadi sendiri minta tangguh itu.

Menjelang PRU14 dulu, bermati-matian lebai kata partinya tidak akan sesekali menggadaikan hudud dan rela bersendirian, katanya. Parti lebai mahu jadi "King Maker" saja, bukan mahu bergabung dengan Umno. "Lebih baik bubar Pas dari bergabung dengan Umno", kata seorang lebai katik dari Pahang. Begitulah kalau dilihat semangat para lebai dulu, naik bulu ketiak kita mendengarnya.

Akhirnya, Allah mahu tunjuk kepada kita apa yang berada di bawah serban dan di dalam jubah mereka. Bangkai lembu kondo NFC tidak boleh disorok di bawah serban yang beratus kali dililit oleh Tontawi. Terbongkar wajah sebenar lebai secara resminya di PWTC baru-baru ini. Lidah yang selama ini berzikir K.O Umno dan sekular Umno, tiba-tiba Allah tukar kepada lagu Umno. "Bersatu kita bersatu..." tegang urat-urat lebai menyanyikan lagu parti keris telanjang tidak bersarung itu sambil mengibar-ngibarkan bendera Umno. Esak tangis para lebai di dalam dewan PWTC berselangseli dengan tangis air mata buaya pemimpin Umno. Begitulah kisahnya

Sikap lebai semakin terserlah apabila sanggup menyokong MCA yang sejak bertahun dahulu membantah Hudud. Usahkan hudud, RUU Akta 355 itu pun MCA tidak pernah setuju. Tapi demi nafsu dan kuasa serta kepentingan politik lebai, persetankan itu semua. Hanya Dap saja tidak boleh lawan hudud, MCA atau MIC tidak mengapa kerana parti itu kawan Umno dan Umno itu teman bermukah lebai sekarang.

Itulah lebai yang selama ini menjual agama, kini berkawan dengan penjual perkauman. Betullah kata orang tua-tua, lazimnya jodoh pelacur akan bertemu dengan jantan yang rajin langgan pelacur. Moleh dah.

11 ulasan:

  1. PENDUDUK KG BARU MASIH INGAT LAGIKAH BARUA PM KE 4 DATUK AMIN SHAH MENIPU KAMU..!!

    off tajuk jap..!!

    Pada penduduk KG BARU dengar baik baik apa yang aku mahu khabarkan pada kelian. Ini adalah FAKTA dan BUKTI yang krlian kena buka mata luas luas. Sejarah tanah yang lesap di zaman PM ke 4 Tun Mahathir melalui proksi dan barua Datuk Seri Amin Shah jangan di lupakan. Sekarang PM ke 7 datang ke Kg Baru melalui barua Kalit Samat pula... makin nak mampos makin mengila nak menipu lagi... alahaii...!!!!!

    PM KE 4 BARUA AMIN SHAH MUSIBAT
    TANAH KG BARU LESAP TIADA GANTI
    FAKTA TERBARU PM KE 7 KALIT SAMAT
    PENDUDUK KG BARU JGN TERTIPU LAGI

    Sesiapa ada waris yang di tipu oleh barua PM ke 4 Datuk Amin yang dilucutkan gelaran Datuk Seri yang lari ke Afrika Selatan.

    Barua PM ke 4 ini dulu yang menyebabkan sebahagian tanah Kg Baru tergadai oleh Datuk Seri Amin Shah mamak P.Pinang.!? Tawaran oleh PM ke 4 hanya RM350.00 psf sedangkan nilai pasaran masa itu ialah RM1400.00 psf.

    Masih ingat tawaran PM ke 4 dulu melalui proksi baruanya Datuk Amin Shah ini..!?? Kesemua syarikat Amin Shah Buisness Focus dan Syarikat Perkapalan lingkup bangkrap akhirnya..!!??

    Pujuk rayu kjaan PH perihal tanah Kg Baru, kerajaan berhasrat untuk tidak mengambil tindakan perundangan dalam proses pengambilan tanah Kampung Baru.

    Sekiranya ada penduduk yang tidak bersetuju juga, kami akan mencari jalan penyelesaian lain seperti menempatkan mereka di tanah yang lain yang ada di situ juga.

    Setiausaha Agung, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Amirhamzah Karim mempersoalkan tindakan kerajaan yang mahu membeli tanah di Kampung Baru pada harga rendah.

    Katanya, harga yang ditawarkan seharusnya berpatutan dengan nilai tanah semasa iaitu RM 2,000 satu kaki persegi.

    “Di situ (Kampung Baru) tanah itu adalah nilai dia RM 2,000 kaki persegi, kenapa nak beli RM850 saja, kenapa tidak nilaikan pada harga semasa.

    Menteri Wilayah Persekutuan Kalid Samad berharap perkara ini semua akan selesai selewat-lewatnya pada hujung tahun ini atau Februari depan.

    "Sekarang PM yang sama melalui "proksi barua baru PM ke 7 iaitu Kalit Samat" nyanyi lagu yang sama seperti 'Datuk Amin Shah barua PM ke 4' mengalun lagu yang sama pada kelian wahai Penduduk Kg Baru..."

    Tak serik serik lagi ke wahai Penduduk Kg Baru dilagukan dan didendang nyanyian yg sama oleh PM ke 7 sama seperti nyanyian proksi barua PM ke 4 dulu...!!??

    "Jika tiada masalah kita (proksi barua PM ke 7) akan teruskan dengan proses surat perjanjian jual beli (S&P) pada September depan," katanya.

    Khalid mengumumkan tawaran harga RM850 kaki persegi atau atau RM6 juta bagi lot 8,000 kaki persegi untuk pembangunan semula atas keluasan tanah dicadangkan seluas 62 hektar.

    Datuk Amin dulu menawarkan RM350.00 psf dengan nilai pasadan masa itu RM1500.00 psf... tengok sendiri game dari PM ke 7 dan PM ke 4 , game plan tetap sama bukan..!!??

    Kerajaan tawar beli tanah Kampung Baru RM850 satu kaki persegi... persoalan yang timbul ADILKAH harga ditawaran tersebut..!?

    Cukup cukup lah.. Jangan ditipu lagi..!!

    #buymuslimproduct

    BalasPadam
    Balasan
    1. 60 tahun umno tipu Melayu. Takkan la ph Belum sepenggal tak bleh tahan. Ni baru betul penyakit lebai. Mca tolak Hudud bleh. Dap neraka kata lebai. Elok la Korang sekelambu. Seko jual bangsa ikut timbang Kati, seko lagi jual agama ikut longgok. Jenis manusia takde pendirian. Hukum tuhan diubah ikut nafsu Dan tekak.

      Padam
    2. Kenapa zaman bosku tak buru cukup2 si penipu ni.... kalau memang ada kes kenapa tak tangkap dan dakwa je... sekarang baru mak ungkit.

      Padam
  2. Cai 3:22 #buymuslimproduct,

    Agak2 sekarang gulai kawah dgn seketul daging babi dah jadi product Piagam Nasional, Muslim Product?

    Lojiklah dah drop Hudud dan RUU355 dari PWTC, lobai2 terbeliak tengok PuteriUmno pakai ketat2 melilau kat Pesta Piagam Nasional.

    DiMahkamah bicara bossku Piagam Nasional, hari2 macai2 rapat dan percaya dulu semua muntah kedarah #buymuslimproduct. DiSri Satria, Cina Apek Gemuk order milo ais halal tetapi diHollywood boleh bermandi air setan champagne jilat Paris Hilton buat filem porno hasil duit rembat Rakyat Malaysia.

    Cai 3:22, tepuk dan takbir lah. Kau dah buta hati.

    BalasPadam
  3. 6.23 dan pomen bawah tanah... aku rizab kan dolu soalan bangang ko org tu dulu kumpul ptg atau esok aku tapau skli soalan bangang penuh nostalgia kau tu..



    kikikikiki.. bodosssss main sentimen nostalgia tak sudah2


    kikiki..

    #bmf

    BalasPadam
  4. Dulu kata mahazalim mahafiraun bagai kat mahathir,sekarang dap amanah pkr bersatu,orang orang ni dapat jawatan kuasa bagai,makan gaji buta je semua,kerja tak jalan,sekejap je Allah nak terbalikkan kata kata kalian semua

    BalasPadam
  5. Cai2 PAS dan UMNO bertakbir dan menitis airmata betapa syahdu Pesta Piagam Nasional di PWTC.

    Mungkin PAS tidak sedar, geng2 UMNO bersyahdu dan berlinang airmata tiap2 kali PAU UMNO. Malam sessi berkaraoke dgn PuteriUmno2 gedik sambil cari ruang sedut projek. Boss2 UMNO sibuk menyamun khazanah negara dan institusi2 Melayu spt Felda, Mara, TH.

    Tidak hairanlah hilang Hudud dan RUU355 dalam Piagam Nasional. PAS pun teringin budaya UMNO.

    Tadika cucu aku pun tiap2 pagi melaungkan Piagam Nasional yg repeat nak jaga Perlembagaan Negara dan Rukunnegara.

    Cucu aku tak syahdu dan menitis air matapun, gelak2 adalah.

    Drama wayang diPWTC sama mcm drama way an RUU355 diPadang Merbok dulu, walhasilnya UMNO kencing PAS, PAS kencing walaun2 akar umbi. Masyuk RM90juta!

    BalasPadam
  6. Masyuk 90 jota....!!!??

    kikikiki..


    bukti ade...!!???? bukti mana..!!!???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sabo dulu. Nak bukti tunggulah perpaduan ummah tu berkecai dulu. Nanti ada yg belot dan bocorkan hal rm90jota tu....

      Padam
  7. penyatuan ommah perpaduang...bn + pas..parti pembangkang dulu kini selamanya.hidop melayoo.

    BalasPadam