RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 7 November 2019

PILIHLAH YANG KURANG MUDHARAT DI TG PIAI


Calon BN dari MCA yang disokong oleh Umno dan Pas adalah Non Muslim yang dikatakan amat tegar menentang Hudud bahkan menentang Pas itu sendiri. Calon ini pernah menghentam Dap kerana mendakwa Dap tidak bersungguh-sungguh menentang Hudud, sedangkan MCA jelas dan berani menentang hukum Islam tersebut. Cuba baca link2 di bawah:

WEE JECK SENG BENCI HUDUD & PAS

Selama 3 tahun berturut-turut, Wee Jeck Seng menyatakan kebenciannya kepada PAS, menolak hukum hudud yang diperjuang parti itu dan menakut-nakutkan pengundi cina kepada PAS dan hukum Islam.

2014

Wee Jeck Seng mengatakan pendirian Lim Guan Eng (DAP) berkenaan hukum hudud adalah tidak jelas. Tidak seperti MCA yang jelas dan tegas menolak hukum Islam itu.

2015

Wee Jeck Seng menegaskan pendirian peribadinya untuk menentang undang-undang jenayah syariah (hudud).

2016

Wee Jeck Seng menakut-nakutkan pengundi cina dengan hukum hudud, berikrar akan menentang usul berkaitannya dari diluluskan dan mendakwa pengundi cina telah ditipu DAP kerana DAP bertanggungjawab memujuk pengundi cina untuk mengundi PAS.

Tapi mutakhir ini. dan penyokong parti itu beria mempertahankan Wee Jeck Seng yang jelas telah menolak hudud secara terang-

Meskipun begitu, Umno dan Pas tetap menyokong calon MCA ini asalkan calon Melayu Islam dari PH ini tewas. Ertinya, Umno dan Pas mahu satu Kerusi Parlimen milik Melayu Islam sebelum ini akan diserahkan kepada MCA. Kemudian, mereka akan balik ke kampung masing2 untuk memperbodohkan macai dan walaun masing2 untuk menjerit "Hidup Melayu". " Maruah Melayu" dan " Perpaduan Ummah".

Bagi kita di dalam PH, isunya bukan kaum. Bagi kita, samada Melayu atau tidak, maruahnya terletak kepada keperibadian dan integriti. Serban tebal akan memberatkan kepala jika pemakainya menyokong puak yang jelas bersama kleptokrasi dan rasuah.

Pilihlah yang kurang mudharat!!

6 ulasan:

  1. Ingat Senang ke nak Jadi walaun Macai ni, perlu ade tahap kebodohan paling tinggi, Lebih tinggi Dari Lembu NFC. Dan Kebetulan ade timbalan ketua parti Melayu tu pun mengaku Yg Dia tu beruk, Monyet. Dan Kebetulan jugak ade ulamak pas kata ketua mereka duduk Atas Pokok. Dah ketua Merwka pun Dah level mcm tu, Bayangkan plak Yg duduk Bawah Pokok. Jadi tak hairan la bila lihat Bertapa murahnya harga otak Dan maruah dia org. Nak kenal golongan ni tak Susah, jgn tgk, Tapi ajak borak, Kat situ dah bleh tau Dia ni Macai walaun. Cuma jgn Dekat sgt la bila kita borak Pasal politik dgn mereka. Takut mengigit atau Lebih teruk, menanduk kalau tak bleh nak balas hujah org lain Dan paling pantang, jgn sebut angka 355. 90 jote, Dan terpantang sekali, jgn sebut jho low, serta Berjasa Yg terbaru. Nanti sawan khinzir dia dtg, Jauhkan diri atau lari bila sawan mereka dtg. Nak lagi Selamat. Cekak leher dia, Campak masuk tong sampah atau longkang Berhampiran anda. Sekian saja amaran saya mengikut pengalaman saya berurusan dgn mereka. Sekian terima kasih...

    BalasPadam
  2. JANGAN GADAI AKIDAH DENGAN PLURALISMA MURTAD, COMANGO TOKSIK, LGBT, G25 SYIAH KAFIR... JARUM HALUS PEROSAK IMAN DAN AKIDAH...

    Bila tajuk perbahasn di sekolah asrama penuh " homoseksual tak berdosa dalam islam" ini contoh jarum halus pluralisma murtad dan liberalisma islam digunakan oleh perosak akidah... jauhi mudarat yg lebih besar dan bahaya ini..!!

    Ramai pemimpin di kalangan PAS dan UMNO cuba untuk bersatu sebelum ini, namun sering kali digagalkan oleh manusia sampah seperti Tun Mahathir, Anwar Ibrahim, Mujahid, Mahpos dan Khalid Samad.

    Anugerah yang paling cantik untuk PAS adalah apabila AMANAH diwujudkan, "pemimpin kaki lima yang menjual agama" sudah keluar dari PAS, serupa juga yang terjadi dalam UMNO, "pemimpin sampah" semua sudah lari ke PPBM.

    Bila pemimpin sampah lusui mengadai bangsa dan akidah dengan pluralisma murtad, anak cucu pegang plakad COMANGO toksik lebih gereja dari masjid maka elok sampah usang ini dibakulsampahkan sahaja.

    BERAMBOS SUDAH SAMPAH SARAPNYA
    SAMPAH PAS DALAM BAKUL AMANAH
    SAMPAH UMNO DALAM BAKUL BUNGA
    SAMPAH PLURALIS LGBT COMANGO HARAMJADAH

    Pada "pemimpin sampah dan penjual agama" seperti sang si fitnah jijik, batu api, adu domba dan puak - puak bodoh dalam PH ni....

    Dolu dolu semasa sahabat nabi belum terima hidayah Islam spt Sydina Omar, Hamzah, Abu Bakar dll masa belum isle ada yg pemabuk, sembah berhala, tanam bayi perempuan hidup hidup ... bila masuk Islam dia orang berubah dan mereka menyesal perbuatan mereka yg lalu sambil menangis menepuk dada, guling guling ( bukan guling di jalan raya yer..) tapi nabi tak pernah ungkit perkara lama tsb...Benda dah berlalu taubat lah banyak banyak

    Pada puak bodoh si fitnah PH akal suntuk asyik bernostalgia haram jadah Amanat Hadi, kafir mengkafir dll.Ingati lah kisah sahabat nabi sebelum terima hidayah seperti diatas tadi. Kualiti otak pemimpin sampah ini asyik menipu menfitnah, adu domba dan membatu api lagi. Ikutilah kisah sahabat Nabi dan pesan nabi "look forward" adalah nafas baru perjuangan masa depan..

    Bukan mcm rendah kualiti jaket kalis peluru yang akhirnya askar terbaik diragut nyawa mcm rendah kualiti sijil palsu pemimpin PH jugak..suma nak menipu .. nyawa lansung tak ada harga lagi..

    Dengan keluarnya kuman-kuman dari PAS dan UMNO, dengan kehendak Allah Swt, perpecahan yang selama ini dikeji oleh Allah swt telah bertemu dengan jalan terbaik suatu penyelesaian.

    Kepada umat Islam, sambutlah salam dari PAS dan UMNO, satukan hati-hati kita yang sekian lama dibelenggu dengan perangai perpecahan, masa untuk kita menikmati keindahan kesatuan, keindahan rakan-rakan se-Islam kita yang sudah hilang penyakit prasangka busuk hati dengan hasad dan fitnah jijik.

    asal sebut pluralisma murtad macai suma jadi setan bisu....

    #formulaturunharga=bmf

    BalasPadam
  3. MOHON CALON BN DI TG PIAI ISTIHAR PENDIRIAN MENGENAI RUU 355 DAN HUDUD. GENG LEBAI MENGAPA MEMBISU?

    BalasPadam
  4. RUU 355 Tetap diteruskan... asal pluralisma dibangkitkan macai jadi setan bisu...


    apasal yeeerrkk

    BalasPadam
  5. ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

    BalasPadam