RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Jumaat, 31 Januari 2020

WALAUN CALL AKU....

Tiba2 call aku, marah aku hina ulamak. Kemudian suruh aku terjemahkan bahasa melayu "Baca" kepada bahasa Arab. Kalau tak tahu, jangan tunjuk pandai nak lawan ulamak, kata walaun bodo ni. Dah la tu, bila aku minta perkenalkan nama, tak mahu kasi tau. Haha..

Aku jawab, samada kita tahu atau tidak bahasa Arab, memang haram dan berdosa besar kita menentang Ulamak. Ulamak itu pewaris Nabi. Bila aku tanya dia balik ciri2 ulamak sebagai pewaris Nabi itu apa dia, dia meroyan entah apa2. Haha..

Kalau setakat tahu bahasa Arab, Abu Jahal dan Abu Lahab lebih fasih berbahasa arab dari Hadi awang. YB Mazlee Malik pun fasih berbahasa Arab, ulamakkah dia? Mokhtar Senik tak pandai berbahasa Arab, adakah dia kapir?

Buang kredit je ko call aku setakat nak tunjuk kebodohan ko....ehehhh

3 ulasan:

  1. Dlm pertenggahan tahun lepas, Aku pernah borak dgn walaun Pasal najib. Pasal kenapa najib Belum dipenjara, najib tak Salah. Bila Aku tanya Yg Dia Tau tak najib banyak Kali minta tangguh, Haram Dia tak Tau. Bila Tanya mane dpt maklumat tentang bicara. Ingat Dia cakap Kat berita ke, rupanya Dari what's up group. Bila Ko bercakap, taK bleh terima. Dia punya cakap, kena Dengar oasal Dia ikut ulamak katanya. Tu Takpe la . Dah perangai Dia mcm tu, Tapi ade sekali Jadi, Aku tersempak lagi Dia Kat bandar baru klang. Dia turun je kereta Dia, terus dtg lepak dekat Aku, Pasal ade 3/4 org masa tu. Kat kereta Dia ade melekat seko burung ape aku tak tau, yg nampak burung tU pun Aku. Aku tanya Kenapa ade burung Kat tingkap keta ko. Dia ambik sambil cakap, nasib baik Bukan burung gagak, kalau tak suwey hidup Aku. By the way la kan. Ade Sape Yg tau taK ade hadis ke Kata ape Yg Dia cakap. Mane la Tau Dia Tau ape Yg Aku tak Tau. Mane punya ulamak yg Kata burung gagak ni suwey.

    BalasPadam
  2. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
    senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

    BalasPadam
  3. In this fashion my acquaintance Wesley Virgin's report launches with this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he found hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to obtain everything they want.

    These are the EXACT same tactics many famous people (especially those who "became famous out of nowhere") and top business people used to become rich and successful.

    You probably know that you only use 10% of your brain.

    That's because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that expression has even taken place INSIDE OF YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about 7 years ago, while driving an unlicensed, garbage bucket of a car without a license and $3 on his debit card.

    "I'm absolutely frustrated with living check to check! Why can't I turn myself successful?"

    You've been a part of those those types of conversations, ain't it right?

    Your very own success story is waiting to be written. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast

    BalasPadam