TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Selasa, 25 September 2012

MENGAPA PUAK BANGSAT ITU MARAH SANGAT ANWAR NAIK JET? AKU BARU TAHU RAHSIANYA.....

Oleh:  WFAUZDIN NS

PUAK-PUAK bangsat tu sekarang ini meroyan pula bila dapat tahu DS Anwar dapat menaiki jet khas baru-baru ini.  Walhal bukan sekali ini DS Anwar diberi sanjungan sedemikian rupa, bahkan sewaktu beliau baru menjalani pembedahan di German dulu pun beliau dapat menaiki pesawat khas dari kerajaan Arab Saudi.  Adakah ini bermakna kerajaan Arab Saudi mahu sesuatu dari DS Anwar?

Kita kena yakin bahawa rezeki dari Allah.  Orang yang sentiasa berbuat baik, pasti ramai yang suka dan bersedia untuk membantu.  Tidak sama dengan orang yang zalim.  Orang yang zalim jika mahu sesuatu mereka akan curi, rampas atau paksa orang lain untuk dirinya.  Tidak pelik jika Bik Mama guna jet khas untuk ke luar negara guna duit rakyat hanya untuk bercuti, shopping dan uruskan majlis pertunangan anaknya di sebuah negara komunis.  

Kita masih ingat, MB Kelantan Tok Guru Nik Aziz juga mereka sanggup tuduh lakukan rasuah apabila ada yang berbesar hati menaja beliau ke Mekah.  Jika Tok Guru Nik Aziz pun puak bangsat dan celaka ini boleh fitnah, pelik apanya DS Anwar diftnah?

Sebenarnya puak bangsat ini pening kepala mahu memikirkan bagaimana caranya mereka boleh simbah cat kepada jet khas itu nanti.  Itu saja masalah mereka, bukan pasal mereka ada bukti bahawa DS Anwar guna duit rakyat, rasuah, atau jet khas itu kepunyaan Yahudi.  Itulah sebenarnya wajah puak bangsat yang sentiasa dengki dan iri hati.  Waktu DS Anwar naik Land Rover redah hutan dan bukit bukau berkempen waktu Pilihanraya Negeri di Sarawak dulu, manakala Muhyiddin dan Najib guna pesawat kerajaan untuk berkempen, tidak pula menjadi isu.  Waktu DS Anwar terpaksa naik motosikal untuk ke lokasi ceramah di Pekan, Pahang akibat sekatan jalanraya, tidak juga jadi isu.  Mengapa tidak dipersoalkan siapa yang taja membawa DS Anwar menaiki motosikal?

Kita ingin mengajar puak-puak bangsat ini.  Tidak susah jika mahu sangat simbah cat pada jet khas yang dinaiki oleh DS Anwar tu.  Gunakanlah pihak bomba, masukkan cat banyak-banyak dalam tangki bomba tersebut dan pancutkan ke dinding jet khas tersebut sewaktu jet itu berada di udara.  Hahahaha....betul-betul bangsat dan kelakar puak-puak pandi kutti ni./wfauzdin.blogspot.com

100 ulasan:

  1. amik duit tu puak2 pas

    dana yahudi pun ..rezeki dari Allah tu...Amikk...jd lah tali barut....Allah dah janjikan tu...

    opsss...apala sgt...
    dana amarika...takda hal la.... rezeki dari Allah..terhutang budi la pulak..tara hal la... Allah dah tulis tu...amik pak aji ..dana2 khas dr langit ni. amik...jgn tak amik..

    sikit punya terhutang budi suda tergadai bodi ooo

    pegawai2 pas nnti habit kena buang ooo pasal lawan dap oo..

    sulah mkn buli ooo apa bole bustt









    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa yang kau mengarut ni kambingggg!! wakakakakaka

      Padam
    2. HANG NAK TAU BACA BACA BACA

      noltagia kot

      teringat masa dolo2 naik unta
      naik kuda, naik jet ski

      dulu masa jatuh kuda dua kali..madey senyum je tengok beruang pakai tengkuk kuda nampak muka tojeng muka dlm surat khabar..


      la ni baru dia crita...
      anwar baru nak naik kuda .. kayuh2 punya hebat mcm da naik lama..
      ('bayang'lah sendiri yg expert tu berdiri kot sambil pegang tali kuda
      terhenjak2...deguduk deguduk degudukkkk)

      kuda maybe lari xlajupun..tp org bawak macam laju gila..
      sekali kuda break sket ja...anwar da patah tengkuk kuda.. begitulah sejarah lama..noltalgia naik jet ski zaman2 naik kuda...


      tu la madey pecah lubang ...anwar nak tunjuk dia pun pandai main kuda..

      rakyat zaman2 refomasi kini semua da tau..anuar suka auta ..ilmu cina pun explain camni...

      sampai dua kali terbang kuda .kenapa..

      jadi aku xheran anwar akan jatuh cara sama ..kepala jenis pelupa..

      aku da surveve budak2 u..kalau aku bg 5juta suruh sompah tipu mcm saipol..survive statistik dijalankan hanpir semua ipta..takda sorang pun nak buat kerja gila..the number is speaking to you..


      .

      Padam
    3. clap..clap..clapp.. madah UMNGOK macam setan bunyinya ngok!! wakakakaka

      Padam
    4. tq tq tq...buka minda sket...jgn buka nafsu kuasa..habih cimpeng2 semua nak bawak balik..

      Padam
    5. kah kah kah...aku cuma nak ingatkan BLOGGER2 PRO UMNO dan PRO PAKATAN yg isu jet anwar ni isu tahap bangsat jek kalau nak di bandingkan dengan rasuah Scorpene/NFC/MRT dan sebagainya. Tak payah ler dok ulang2 isu ni, aku ni rakyat biasa, baru 1 tahun beralih dari atas pagar ke PR. Sorry to say, Anwar naik jet kawan dia makna nya dia x guna duit rakyat, dia tak ada jet>>AKU TAK RUGI. Yg merugikan aku ialah TOL, PETROL, BARANG NAIK DSB. So selamat men-spin cite nih wahai pro umno beruk, aku ttp pangkah PR!

      Padam
    6. ya la..apahal umngok2 ni ...

      mentang2 la umngok ada kapal selam scorpeon...jelos pulak anwar naik jet kwn baik dia..
      he3

      mesti kwn baik dia Yusof Qardawi tu..xmungkin lansung ada udang disebalik batu tu..

      ikhlas..ikhlas..ikhlas...sahabat...

      included : Takan sekali2 terima lansung kalau2 org amik dia jd CALON PRU13 tiket PKR tu...tak dpt la jd YB tu (janji tau...)

      pangkah lah P.Beruk byk2.. apa buleh buat..lemokelasi..haiya..latok yb..apa khabaa..muleh jd latok yb ka..cibai..wa mau ini krusi la..


      .

      Padam
    7. apa yg ko merepek ni Labu.Klau dh bengap,bawa2 lh belajar.Jgn terus kn merapu tk tentu hala.

      Padam
    8. ye la tuan dap..

      Ampunnn LEE KUAN YEW..

      Padam
  2. semua pemimpin ubn yang makan haram,yang mengamalkan rasuah:dalam perut mereka sekarang adalah ,'api neraka jaham sedang membara membakar mereka dari dalam.'

    BalasPadam
  3. mmg la kita marah anwar.. ...dulu kata mahathir ada jet 200juta..begitu marah rakyat pada mahathir..meluap..dgn istana mahligai mahathir baru pun 200juta...aku masih ingat lagi akbar muka depan harakah dulu.-akhbar kegemaran aku..masa tu dua mingu sekali ka kluar camtu...

    rupa2 bab2 nak buat benci pada org lain ni mmg dia pakar la bro...

    pd budak2 muda mentah gila..hangpa kawin la dulu...lalui asam garam kehidupan ini tak seindah auta anwar jua..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau kena selidik dulu.. ada perbezaan antara guna duit rakyat beli jet dengan pinjam jet yang disumbangkan oleh rakan atau kenalan!

      Padam
    2. pandai pun itu lah...beza kalu nala bagi cash..bezanya

      kalu kuar kat utusan pesepsi = maha fitnah
      kalu kuar kat harakah persepsi = maha betul

      hoi aku da rasa la benda ni..

      kalu pun deny deny

      Padam
    3. madah berhelah UMNGOK.. wakakakaka

      Padam
    4. tq tq tq.....buka minda sket...jgn buka nafsu kuasa..habih cimpeng2 semua nak bawak balik..

      Padam
  4. Ala....apa nak kesah sangat ,memang cemburu tahap gila babi pencacai UMNGOK dah lama bersarang dalam hati mereka. Maklumlah yang menjana isu ialah APCO..bukan tak tahu APCo yang didokongi UMNgok.

    BalasPadam
  5. Puak2 syaitan tu dah memamg menjadi darah-daging mereka suka kpd hasad-dengki dan iri hati. Memang sah mereka itu syaitan yg pengasas parti mereka war2kan.

    BalasPadam
  6. Bia nak simbah cat merah kat jet tu?

    BalasPadam
  7. Kesian kat pemimpin2 puak ubn ni. Nak pi mana2 tak ada seponsor. Tak da orang nak bagi naik jet mewah. Tu sebab dengki sangat.

    Kelakar betoi la dgn puak2 ubn ni. Sampai ke situ dengkinya pada dsai.

    BalasPadam
  8. kalu yahudi bg naik jet dia..anuar naik

    kluar lg alasan sama

    apa buleh buat.. sudah nama Pkr adik beradik jkr

    BalasPadam
    Balasan
    1. clap..clap..clapp.. madah UMNGOK macam setan bunyinya ngok!! wakakakaka

      Padam
    2. tq3 ok.....buka minda sket...jgn buka nafsu kuasa..habih cimpeng2 semua nak bawak balik..

      Padam
    3. Apa la biol mamat ni.Jet tu berpengkalan di Malaysia.dh tntu le kepunyaan org Malaysia.Yg merepek ke org Yahudi knp?Oh ya lupa pulak,puak2 ni memang hati perut lbh teruk dr Yahudi!

      Padam
    4. mesti kwn baik dia Yusof Qardawi tu..xmungkin lansung ada udang disebalik batu tu..

      ikhlas....sahabat...xmengharapkan balasan ...betui punya..

      so xkan xpaham lg kot

      Padam
  9. hanya ALLAH SWT yang amat mengetahui keatas semua yang kita lakukan, apa niat kita, perilaku kita, kata kata kita mau pun janji janji kita, semuanya akan terhitung di saat kita mau melangkah ke SYURGA atau NERAKA JAHANAM,masa itu sudah tiada sesiapa yang boleh membantu............

    BalasPadam
    Balasan
    1. pangkah pas...mesti mati2 ingat dpt masuk syurga..


      Allah dh pesan dlm quran... berapa ramai pengikut2 terjun neraka'''mrk mcm tak percaya....sedang mereka sangka pemimpin mereka da cukup betul...

      ada byk gambar nik aziz sembahyg depan org ramai...dlm hutan pun ada.. apatu.. ulamak tasawuf takan sekali2 buat macam tu..

      .hanya ulamak.... sanggup buat begitu... wallahalam... ko cari diri sendiri...k...kunci mencari tuhanmu

      Padam
    2. clap..clap..clapp.. madah UMNGOK macam setan bunyinya ngok!! wakakakaka

      Padam
    3. tima kasih2 ..tq5 ok.....buka minda sket...jgn buka nafsu kuasa..habih cimpeng2 semua nak bawak balik..

      Padam
  10. Ha..ha..ha anuar naik jet mewah !!! gua tak marah tapi kelakar kan....asyik kutuk orang sendiri pun sama juga...kah..kah..kah

    BalasPadam
  11. Samseng Taik Kucing25 September 2012 9:51 PG

    Bila nak tabur paku payung kat lapangan terbang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bila lagi ..bila nak pilihraya la...boleh naik prestej dimata pengundi...bodoh punya soalann..

      ada byk cara lain la..tu cara lama...xda org nak buat lagi daaa..

      kalu excident anwar mati baru aku percaya..taruk bomm la bro..kasi real sket...

      Padam
    2. clap..clap..clapp.. madah UMNGOK macam setan bunyinya ngok!! wakakakaka

      Padam
    3. bravooo....time kasih2 ..tq5 ok.....buka minda sket...jgn buka nafsu kuasa..habih cimpeng2 semua nak bawak balik..

      Padam
  12. Mari kita buka minda untuk menfitnah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. fitnah itupun tak terlepas dari persepsi..

      apabila Kapal sink kata terdapat menteri terlibat dlm aktiviti seksualharam....kluar akhbar pembangkang..dia ada bukti soheh lagi..

      kapal fitnah atau berkata benar bergantung pada mana akhbar itu kluar..(pengikut automatik percaya sj)

      Padam
    2. Pecacai UMNO yg nak komen pun standad bangang!! memang patut PRU13 umno kalah.

      laen kali jgn makan banyak duit haram..bukan setakat diri jadi bangang..dgn bini yg dok kena balun pun bangang juga..anak2 standad baling cat...wahhhwahhh

      Padam
    3. mengelupur UMNO takut kalah PRU13..semua angle DSAI hentam umno sampai x terjawab!!

      APCO yahudi pun tak terjawab juga!!

      Pandi kutty bingung smpai declare umno pati setan. Yg cerdik semua masuk PAS yg BODOH BODOH saja tinggal kat UMNO.

      Apa pu jawapan/fakta yg keluar dari mulut UMNO sekarang..fahamilah ITU IALAH DARI SETAN YANG BODOH BODOH.

      umno tak pernah kalah.. PRU13 kalah..agak2 berapa ramai org umno yg nak bunuh diri!!!!

      Padam
    4. mmg benar. dlm quran kata..Allah akan menggantikan kerajaan yg ada dibumi...

      petunjuk2 akhir zaman makin byk..contoh tersebar bahan2 lucah dimana2..zaman itu telah pun tiba..

      petunjuk kerajaan islam terkuat muncul di asia juga makin jelas petunjuknya..


      1.
      samada kerajaan PAS dan barua keduanya..pkr...

      barua ketiganya DAP...

      Ia baru masuk akal...MAKA TERBINA EMPAYAR ISLAM BARU..


      2. KERAJAAN UMNO-PAS BENAR2 terjadi..dimana DOMAINAN PAS SEBELAH TIMUR...SEMENTARA DOMAINAN UMNO SEBELAH BARAT..

      UTK JAGA KEDUANYA UMNO+PAS perlu jadi terlalu kuat..saling bergantung..maka masih kekallah Malaysia
      MAKA MUNCUL KUASA ISLAM AKIBAT SIMBIOSIS BARU INI..tanpa umno pas. tk jadi gagah..tanpa pas umno tk jadi gagah


      pilihlah...Ianya sama2 baik utk survival kita dan kuasa islam baru itu muncul di Asia'..

      Adalah mustahil& paling TAK MASUK AKAL LANSUNG DAP menjadi Domain
      dan kuasa islam muncul majik juga disini...
      .


      AKHIRNYA...
      ingatlah perancangan Allah sgt hebat walau puas anwar menjual kuasa dgn pelbagai cara..

      Padam
    5. mungkin nabi isa & imam mahdi kalo tak jadi ahli umno depa pun bersengkonkol dgn yahudi juga!!

      hanya dgn kuasa UMNO yg rasuah..APCO yahudi joint dgn PAS akan muncul kuasa Islam Asia..

      kuasa yg paling bagus utk umno lepas PRU 13 ialah buat tarian punggung depan rumah anuar lepas PRU13..

      TAK MASUK AKAL LANGSUNG fakta SETAN YG BODOH BODOH..


      Padam
    6. ia terlebih baik dari mempercayai anuar ialah imam mahadi yg ditunggu2...


      mcm2 skrg ni ...yg dengar Allah pesan dlm mimpi ada..

      yg satu lg Allah terus ckp dgn dia ..kena ambik putrajaya jugak...


      ambik...la. walaupun compius2 kan...


      tp kalau korang nk naik kan lg ranking pakatan buleh la...

      bahawa dap lah imam mahadi yg ditunggu2...semua sekali akan masuk islam termasuk seluruh pulau singpork dan penang...

      aku mesti kagum kaget la...
      rakyat2 mesti terkesima hoi...




      Padam
    7. terbukti apa yg mahathir kata memang tepat sekali..SETAN YG BODOH BODOH.

      aku kagum kaget la..
      setan ambik berat pasai islam..
      2 saja jawapan..samada setan ni mmg bodoh sgt @ setan bangang sgt.


      Padam
    8. suka hati hang la labu
      nak bodoh2 kan org ka

      mau luluk bawah ketiak LEE AA PI ka
      mau jilat ponggong ka..haiya manyak macin oo.. air tarak cuci tau..toilet paper jugak...

      Padam
  13. ya la..apahal umngok2 ni ...

    mentang2 la umngok ada kapal selam scorpeon...jelos pulak anwar naik jet kwn baik dia..
    he3

    mesti kwn baik dia Yusof Qardawi tu..xmungkin lansung ada udang disebalik batu tu..

    ikhlas..ikhlas..ikhlas...sahabat...

    included : Takan sekali2 terima lansung kalau2 org amik dia jd CALON PRU13 tiket PKR tu...tak dpt la jd YB tu (janji tau...)

    pangkah lah P.Beruk byk2.. apa buleh buat..lemokelasi..haiya..latok yb..


    .

    BalasPadam
  14. pulun sungguh berok penjilat umgok kt sini buat fitnah guna nama tuhan pulak tu..

    BalasPadam
  15. INILAH MASALAHNYA KALAU ORG ISLAM (APA PARTI PUN) TIDAK LAGI PERPIJAK KPD ISLAM SEBENAR, INGATAN ALLAH...

    `ALLAH TELAH MENGUNCI HATI, DAN PENDENGARAN MEREKA, PENGLIHATAN MEREKA TERTUTUP DAN MEREKA AKAN MENDAPAT AZAB YANG BERAT"...Surah Al Baqarah

    INGATLAH WAHAI SDRA-SDRAKU, BALASANNYA MEMANG TIDAK SIAPA DAPAT MEMBAYANGKANNYA UTK MANUSIA BERFIKIR. YG BENAR TETAP BENAR YG SALAH TETAP SALAH.

    BalasPadam
  16. APA NAK JADI.......

    `mungkin nabi isa & imam mahdi kalo tak jadi ahli umno depa pun bersengkonkol dgn yahudi juga!!

    APA NAMA MANUSIA KAMU SEHINGGA NABI ISA KAU PAUTKAN DGN PARTI, ADAKAH SDRA MENGETAHUI ZAMAN ITU TAK ADA PARTI. KALAU SDRA TAKSUB PUN JGN SEKALI-KALI CAMPURADUKAN AGAMA YG SUCI DGN POLITIK MASA KINI. INI HANYA MENUNJUKKAN BAHAWA SDRA ATAU PARTI YG SDRA SOKONG TIDAK MEMPUNYAI PENGETAHUAN DAN AKIDAH! JGNLAH IKUTI AMALAN BERPOLITIK ORG YG CUBA PERMAINKAN AGAMA AKIBATNYA CUKUP BESAR. SAYA CUKUP MALU DAN TERASA TERHINA KERANA MEMPUNYAI BANGSA MELAYU YG CUBA MENGHINA AGAMA KERANA POLITIK, A'AZUBILLAH, LEBIH BAIK SSDRA BERTAUBAT.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah akibatnya org Melayu yg cukup taksub dgn politik. Apa bezanya dgn org yg membuat filem menghina Islam tu.

      Padam
    2. Benarlah ketaksuban politik Melayu akan hanya menghancurkan agam,a Islam.

      Padam
    3. SEDIH....

      Saya cukup sedih kerana saya penyokong PKR kenyataan di atas semata-mata akan memberi tamparan hebat kepada org Islam secara amnya. Kenyataannya hanya memperlihatkan bahawa ahli PKR tidak mempunyai ilmu agama yg baik malah akidah dan peganggan agamanya boleh dipersoalkan.

      Padam
    4. Hinanya agama Islam bukan kerana penghinaan dari org bukan Islam tetapi org Islam yg taksub pasal politik. Bilakah kita akan lihat agama Islam benar-benar disyiarkan oleh org Islam di Malaysia khususnya dari kalangan penyokong PKR!!!!!

      Padam
    5. Musuh Islam yg lebih dasyat adalah datang dari org Islam yg tidak mendalami dan mengamalkan Islam....

      Padam
    6. selagi akidah tak terpesong ikut setan seperti umno..ada masalah!!
      Yg mengangkat setan tak pulak disuruh taubat..
      nampak sgt pengikut setan dgn politik dah sesat..nasib baik saya bukan pengikut setan...a'azubillah..lebih baik pengikut2 setan kembali kepangkal jalan ..islam yg benar!!

      Padam
    7. benar musuh islam yg sebenarnya ialah dari islam sendiri.

      yg nyata di Malaysia musuh islam ialah UMNO.

      Padam
    8. kah kah kah kecuali ko ni mmg dap...

      kalu pas joint umno.. lu punya ic semua kita talik balik lo... kita bg pr saja lo.. lu bising2 muleh ....


      CAUUUU

      !!!

      Padam
  17. Kpd sdra yg menyatakan Nabi Isa dan Iman Mahdi tak masuk UMNO. Renungilah agar sdra bertaubat SEGERA sebelum ajal menerpa....

    Surah At-Taubah...`Mereka menukarkan ayat-ayat Allah dengan harga yang sedikit (dari faedah-faedah dunia), lalu mereka menghalangi (dirinya dan orang-orang lain) dari ugama Allah; sesungguhnya amatlah buruknya apa yang mereka telah kerjakan'.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sembahyang sunat Taubat sdra, cepat-cepat.....

      Padam
    2. wooo takutnya..ulama umno haramjadah berfatwa...umno kalo dah haramjadah...asal buka mulut...geli nak dengar...p suruh mahathir dgn puak2 bangsat umno tu taubat dulu...barua anak haram punya umno...kaihkk tuiih..bangsat umno...!!!

      Padam
    3. ada pulak barua melayu dok cover...


      kotu dok jilat lendir dap tu tak geli plakk..



      apa buleh buat sudah nama pkr adik beradik jkr

      Padam
    4. asalkan umno...konpom parti bangsat!!

      sapa lagi bangsat..kalo bukan umno!!

      kalo umno saja..mmg bangsat!!

      kalo bangsat jerr..tak da laen UMNO la tu.

      bila umno nak kembali kepangkal jalan..kalo x selamanya jd bangsat la kamu!!

      Padam
    5. hahaha 55thn berjaya juge bebas dr mat saleh..

      nak harap pkrrr..tak tunggu2 lg nak jadi barua komunis..komunis pakai topi bintang 3.. puak2 pkr dtg pakai helmet bintang 3 siap bawak bendera skali.. .. punya lah bangga nak jadi barua komunis..

      kalu pkr lah memerdekakan kita dulu... sampai skrg kita duduk hutan makan ubi, ayam hutan ..kerbau pendek.. bayangkan muka mat sabu pakai topi bintang 3.. kena sungguh..

      tak payah pap, dap..atau pkr..sekali balun je..KEPAP

      PM dah tentu chimpeng...haa..jilat la apa lg chimpeng yg da kasi letup satu truck askar melayu...pastu campak garam plak tu babi betuii..
      .

      Padam
  18. Saya cukup tertarik dengan tulisan mengenai Dato' Haji Tan Ahmad Bin Muhamad Zain, ulama yg dianggap cukup berjasa kepada agama dan bangsanya. Namun yg menyedihkan kenapa kita tidak mengikuti sikap, pekerti dan amalannya. Kita tetap mencaci, mengutuk dan menfitnah seolah menyamai amalan ulama tersebut. Kemana arah kehidupan kita.... Fikirlah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biar betul "menyamai"??

      Padam
  19. Kpd Sdra yg memberi kenyataan berkenaan Nabi Isa.

    Jgnlah mempertahankan sesuatu kemungkaran yg nyata kerana ia hanya akan membawa padah.

    Surah Ad-Dukhan..`Iaitu hari seseorang kerabat atau sahabat karib tidak dapat memberikan sebarang perlindungan kepada seseorang kerabat atau sahabat karibnya, dan mereka pula tidak akan diberikan pertolongan untuk menghapuskan azab itu).

    BalasPadam
    Balasan
    1. selagi wujud umno..disitulah pemikiran yahudi nasarani akan aktif d malaysia.

      puak setan umno ni..kalo nabi isa tak masuk umno pun nanti depa boleh kata nabi isa tu berfikiran yahudi juga..

      parti melayu paling bangsat...UMNO!

      Padam
    2. ada pulak barua melayu dok cover...

      ni anak beranak saudara mamfus ka khalid gereja ka

      Padam
    3. barua melayu cukup banyak dalam UMNO!! ..

      mmg puak2 UMNO tu haramjadah besar!!

      keturunan umno bangsat!

      Padam
    4. silap term ko ni..

      ini namanya ketuananan melayu ...''barua' tu melayu pkr dan erdagon pas..yg dipaggil passssit tu..dok jilat pelir dap hari2 ..demi nak berkuasa sikit sudah la..janji jawat itu ini. bila timbul isu kepentingan..jadilah melayu singpura. terpaksa menyebelahi LKY walau x suka


      contoh dlm dewan siang tadi kapir2 semua trpaksa menyatakan slash mat saleh hina nabi tu...'

      kalau la umno dan pas tulen tak bergabung demo haritu.


      takda la kapir2 ni nak tunduk spt hari ini...

      politik benci tu berpada2 ..agar kepentingan agama bngsa terbela..Allah nak bg tunjuk hari ini..


      syukran..
      .

      mat2 dap nak menyalak dlm blog ni biarkanla.. nak buat mcmana.. dah nama dia D.A.P. kan pempahamla..

      Padam
    5. wakaka..terkezut makcik wa kat kg baru tgk pahlawan melayu kaki lima menyalak kat DAP..sal nak pertahan islam.

      makcik gua tanya..yg buat hal fasal filem tu..apahal lembu2 ni menyalak kat DAP..

      wa cakap..makcik kalo nak tgk lembu, itu lah rupanya...kah...kah.

      baru lah makcik wa faham..rupanya yg menyalak kat kpg baru ari tu..lembu..dia ingat anjing.

      Padam
    6. bukan lembu..atau anjig...


      nak tak nak dewan td menyaksi kapir2 tak kira pr bn hantam sama pada kapiran oversea tu...

      jgn lupa dap/mca tu kapir juga..disinilah ukwh muslimn dituntut..malah bijaksana jg dituntut islam...dlm peprangan pun ..dlm konteks skrg...islam-kapirin...bukan bn-pr...kalu xpercaya tanya lah bijakpandai yg pihakke3..yg xterlibat politik...wajib kita berfikir konteks ini..

      jk ko berminda pr- bn dlm hal agama..ko zalim pd agama sendiri..


      tgk hari tu mca pun bising pasal hudud..

      kena najib dating dgn nasa kejap..kat mekah ...ha senyap sket mca.....kapal pun senyap sket..

      tak boleh keluar 'kotak ' ke???


      aduhhh..
      .

      Padam
    7. x payah cakap mca @ dap..

      ukw muslim sebelah pihak jer..yg satu lagi tgh tenat baru sembang ukw..perpaduan..penyatuan!!

      pemimpin rasuah d junjung!!
      pemimpin hina islam disanjung

      nak keluar kotak kepala hotak!!

      asai umno..mmg bangang!





      Padam
    8. ye la tuan dap..

      Ampunnn LEE KUAN YEW..

      Padam
  20. Biar betul "menyamai"??

    BalasPadam
    Balasan
    1. ia nya sindiran laaa...

      ko ni dap menyamar melayu ka apa?

      haiya lu hongkong tak nak balik ka...sini mesia cari makan...menyemak mesia saja..lembu tak mau makan

      mau babi jugak..manyak suweiii oo


      Padam
    2. Tulisan menyamai setan yg dikenali.

      Padam
    3. ye la tuan dap..

      Ampunnn LEE KUAN YEW

      Padam
  21. MUSUH ISLAM YG PALING NYATA DIMALAYSIA ABAD NI IALAH UMNO...AJEN YAHUDI/APCO!!

    SANGGUP MENGAKU & MENGANGKAT SETAN SEBAGAI PILIHAN MEREKA DARI MALAIKAT.

    PARTI YG DIANGOTAI OLEH SETAN2 YG SAMA STANDARD DEG ANAK HARAM!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. musuh islam tu ialah ko sendiri la DAP... nyemak je kat blog melayu..


      Fuuh Siang Kaou Lawcho chenkooooow cibaiiii....pegi mati la lu..apek

      Padam
    2. TUN Mahathir dah iktiraf umno sokong setan...tak sedar diri lagi ker!!

      patut lah pecacai umno ni bangang..rupanya tak sedar diri lagi.!!

      p makan ubat dulu..PRU13 umno nak kalah teruk kali ni..

      Padam
    3. ye la tuan dap..

      Ampunnn LEE KUAN YEW..

      Padam
  22. yg terkini anuar bagi crita jet..mengelupur puak2 setan UMNO marah sampai terkencing2..macam dengar azan!!

    tak sabar..nak tgk apa isu anuar yg terbaru..seronok tengok perangai lembu2 umno yg bangang nak lawan anuar..

    Dari PM sampai kepecacai dalam umno semua LEMBU..bangang tak dak hari.

    BalasPadam
  23. apa yg ko nk kencing laju2 ni..relax la..

    BalasPadam
  24. lebih baik kencing laju bro..dari terkencing2!!

    yg selalu terkencing2 ni puak setan jer!!

    tak dapat baling batu kat jet..lembu umno mengamuk sakan..relax la bro!!

    Asyik jd setan boring ler..Makan ubat byk cket..kalo dpt jg ultrman taro bole terbang..baru bole baling batu kat jet..





    BalasPadam
    Balasan


    1. bykan makan ubat agar kencing jd normal kmbali...gelojoh2 kencing ni merbahaya..baca doa dulu..jgn trus pancut je...

      Padam
    2. tgh sedap baca doa pun silap..sbb tu yg keluar semua jd setan.

      lagi merbahaya setan bodoh lak tu..byk buat kerosakan!!

      belajar lagi..

      Padam
    3. yelatu jang ..hanya setan pkr je yg baik sekali....amik

      Padam
    4. setan pkr dulu asai dia UMNO juga!!

      pusat ternak setan UMNO...

      Padam
    5. ye la tuan dap yg mulia...

      Ampunnn LEE KUAN YEW..

      Padam
  25. Terima kasih atas komen. Saya sememangnya sengaja meletakkan riwayat hidup Almarhum Tuan Guru Hj Tan Ahmad bin Mohd Zain (bekas Ahli Majlis Fatwa Negeri Sembilan) seorang Ulamak tersohor di Negeri Sembilan. Beliau adalah idola saya semenjak kecil, bahkan beliau juga adalah datuk saya. Mengingati ajarannya lah, maka saya berjuang utk menentang kemungkaran. Beliau amat tegas di dalam isu hukum Islam, dan apa yg masih saya ingat beliau pernah berpesan kpd anak2nya agar sentiasa menghormati Alim Ulamak dan jgn menghina mereka. Pernah satu ketika, beliau menegur anaknya yang menjadikan akhbar yang terdapat gambar Tuan Guru Nik Aziz sebagai tempat alas. Beliau tegur kerana cara itu tidak menghormati Alim Ulamak, bukan kerana Tuan Guru Nik Aziz itu PAS. Itulah sikap beliau, seorang yg berpegag teguh dgn hukum Islam. Semoga Allah mencucuri Rahmat ke atas Roh Almarhum. Al fatihah.

    BalasPadam
  26. sy sempat berbual dgn bekas mufti n.9...lately


    soal

    dlm membicarakan soal2 ilmu belajr dipondok2 timur trutama kelantan..

    ilmu byk..yg kanan dia belajar yg kiri pun dia belajar...tp iktikad kena betul...bukan buat org ..tp belajar utk kebaikan..

    contohla..buat bomb salah...tp jk tak tahu buat ..ko tak tahu cara nak mematikan bomb..


    salah satu kawan dia ialah ashary..(arqam)..dia kata mulanya ashari mmg betul..oleh krn akhir dia langgar..belajar bukan utk kebaikan sj dan keadaan terdesak.. tp mula menyalahgunakan ilmu tsb..akhirnya memakan diri....cuba imbas kembali akhir2 arqam mcmana??

    pengikut menjadi terlalu ramai...ketaksuban mula bermain...

    sapa ingat sesi soal jwb antara ashari dgn ulamak2 dlm tv... pengikut 2 dah puntunjuk ciri2 taksub..

    beliau kata ashaari dah mula minat galmour pengaruh...dia dah condong ke kiri..hasutan jin atau apa..maka ilmu yg digunakan makin lama makin tak jadi...akhirnya beliau dpt ditangkap..

    sebelum tu ashari mmg tak dpt ditangkap..beliau boleh melepasi sekatan2 polis mahupun imegresn



    wallahualam...

    BalasPadam
  27. Jangan taksub dengan duit lalu merembat harta negara utk kroni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye la tuan dap..

      Ampunnn LEE KUAN YEW..

      Padam
  28. Mari kebas duit kerajaan beli kondo kat Singapore. LEE KUAN YEW pasti gumbira.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku tetap patuh Tuan Dap.

      Ampunnn LEE KUAN YEW...


      undi dap..ye..tuanku ...

      Ampunnn LEE KUAN YEW...

      Padam
  29. KAH KAH KAH!..

    KALU PEMIMPIN PR KAYA RAYA KIRA REZEKI ALLAH MELIMPAH RUAH..KALU PEMIMPIN BN KAYA SEBAB RASUAH DAN SELEWENG DUIT RAKYAT..

    MANYAK CANTEKKKK!!!!!

    JAM OMEGA APA PASAL SUSAH SGT MAU TUNJUK???

    KAH KAH KAH! DASAR BABI PENJILAT TEGAR!..

    BAGI AKU PENYOKONG PR NI ADE 2 KATEGORI..

    YG PANDAI (TEMBERANG)= SBB ADA AGENDA SENDIRI cth - DAP NAK KASI SINGAPORE INI MALAYSIA...

    YG BODOH BAGHAL TAKBLEY DIAJAR = ENGKO DAN PENJILAT2 tegar yg BUTA TULI..

    INGAT! UNDI PAS ATAU PKR DAPAT DAP!..

    BalasPadam
    Balasan
    1. x kesah lah PAS, PKR @ DAP asal bukan UMNO.

      Dah lama dah dibawah pemerintah yg baghal x bley diajar..sbb pengikutnya semua penjilat tegar yg bukan saja buta tuli tapi buta perut.

      INGAT!!UNDI PAS/PKR/DAP dapat tumbangkan UMNO...wahhhwahhh.

      Padam
    2. yeeahh undilah pas

      undi pas dapat Dap

      Padam
  30. Undi bn lembu dapat kondo

    BalasPadam
  31. Akhirnya tuanku Lee
    dpt jugak tanah Melayu

    pakai tentera pkr bertempur dgn org mlayu..

    Daulat Lee Kuan Yew

    BalasPadam
  32. Mari bertempur dengan ceramah menggunakan batu, paku payung dan cat merah.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini