TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Ahad, 23 September 2012

BERKUNJUNG KE PEKAN, PAHANG MALAM INI


Oleh:  WFAUZDIN NS

BUATLAH sekadar yang termampu.  Boleh menulis, kita menulis, boleh memanjat pokok kita panjat pokok untuk pacakkan bendera.  Boleh memimpin, pimpinlah dengan baik.  Jika ada rezeki berlebihan, menyumbanglah untuk perjuangan.  Semua ada peranan sebenarnya.

Jika kita boleh bercakap sedikit sebanyak sekadar yang kita tahu, ayuh, kita bercakap di mana saja samada di rumah, di kedai kopi atau di pejabat.  Perang sekarang perang maklumat, siapa yang kuasai banyak maklumat dan sampaikan kesemua maklumat itu kepada yang lain maka peluang untuk berjaya amat cerah.

Malam ini (23/9/12) aku dijemput untuk berceramah di Markas PAS, Mengkasar, Pekan bagi membicarakan sedikit sebanyak tentang bekas-bekas tentera dan warga tentera.  Mengapa tentera perlu melakukan perubahan kepada tampuk pemerintahan, itu yang penting.  Bukan mengajak mereka menumbangkan kerajaan kerana kerajaan mesti sentiasa wujud selagi ada rakyat.  Tentera mesti difahamkan tentang perbezaan ini.

InsyaAllah, aku cuba huraikan setakat kemampuan aku malam ini.  Kepada rakan-rakan, termasuk wara tentera dan bekas tentera juga pasukan keselamatan yang lain, marilah malam ini kita raikan demokrasi dengan penuh tanggungjawab./wfauzdin.blogspot.com




45 ulasan:

  1. Bn tak pernah janji PM pd MCA..

    DAP PULAK akan menuntut PM selepas PKR...JIKA JANJI TETAP JANJI..IA AKAN BERLAKU KIRA2 2020..jika anwar ikut bapak dia umur pendek..

    nak banding mca dan dap...

    jika pas mesra bn join pun pas akan ranking no.2..dah la no.2 bngsa dan agama sekali ganda kuat

    jika pas dlm pakatan dap...PM kena tunggu round ke3 baru PAS.. JIKA JANJI DAP PM KEDUA DIPENUHI..tunggulah DAP matilah pulak...kalu ada rezki...

    MCA DAN DAP..

    JAUH API DARI PANGGAN
    JAUH ISLAM DARI KAPIR


    lihat wajah ahli pas yg takda pangkat ni..ada geram dgn passsit2 semua..bengkek je..

    http://1.bp.blogspot.com/-1dOlBaWh7OA/UF4ypUV8O2I/AAAAAAAAVxw/UKtvhIKU35I/s1600/IMG-20120921-WA0000.jpg


    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. BUkan setakat jd parti setan..tapi parti ternakan yahudi APCO. JEnama keluaran MADE IN MALAYSIA..UMNO!!

      UNTUK MELAYU NO OTAK!!!!

      JAUH API DARI PANGGAN
      JAUH ISLAM DARI UMNO.

      lihat wajah ahli UMNO..macam penyamun..meluat & jijik rasa nak muntah.

      Padam
    2. PAS. PARTI ANJING SURUHAN. WUF WUF WUF.......DAPAT TULANG BUSUK PUN MASIH TAAT PADA TUAN DAPnya. MENYALAK SANA, MENYALAK SINI, TETAP DAPAT TULANG BUSUK. WUF WUF

      PKR. PARTI KONGKEK 'errRRRRR'
      falsafah hidup: janji rasa..janji sedap..janji pm...cara..tak kira..

      menipu tak kisah
      muslihat tak apa
      mengencing pun ok..
      mengentut da biasa
      errr errrr eRRRR Takan tak biasa..
      janji piiii eeemmmm
      DAP dpt jd menteri kewangan xkisah
      dap dpt m.pertahanan xpe
      dpt jaga menteri dlm negeri lantak la..

      Padam
    3. perrgh..ada bau longkang kat sini..busuknya!!
      nape bila nampak jer umno terus nak muntah..bukan takat busuk..geli..eeii!!

      Padam
    4. APCO sure bangga!!
      berjaya menyahudikan UMNO!!
      dapat pula iktirafan dr pandi kutty..parti setan yg ahli2 semua bodoh bodoh.

      lengkap umno sebelum 2020..UMNO hasil ternak yahudi yg ahlinya setan setan bodoh..

      Padam
    5. jgn bimbang geng2 yg tak proerdagon faham apa yg dimaksudkan....nasa masih bekerja tu..

      korang nak menyalak ke upco ke umngok ke..wuf wuf wuf ke..kerja2 nasa selalunya licin, kemas dan beres..

      Padam
  2. Tak kena sasaran. Patutnya saudara ceramah di Jaya gading atau kawasan berhampiran kem tentera. Kat Bandar Pekan ni tak ramai tentera atau tentera pencen. Pulak tu saya tengok poster kat pekan tak de pun gambar saudara..
    itupun dah ramai yg akan ceramah, tambah pulak sorang lagi... rasanya Dato tamrin dan Dato arif tak akan dapat masa yg selesa. Kami nak dengar Dato Tamrin dan Dato ARif... yang lain tu sorang 10 minit sudah laa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. cakap tak pernah fikir...politik melayu!. Kalau tak caci org tak politik kot!!!

      Padam
  3. lagi lama UMNO perintah..pakat2 gemok yahudi APCO terima DANA dari UMNO utk belasah umat islam dunia!!

    yg buat filem hina nabi saw bagi keuntungan politik utk umno kutuk dap..

    umno politik tahap longkang dari wakil demo standad kaki lima!!!

    BalasPadam
  4. 3 parti terkuat di sabah akhirnya dirotatekan...(fakta)

    gilir2 menjadi KM


    pangkah la PAKATANN

    SURE TAK NYESAL KE ANAK CUCU PUNYA

    ANWAR JAMIN DIA HIDUP 100 thn lg...punya la...

    janji apa??

    janji pangkah dap dan apa2...gerenty punya...



    lepas pkr (mati mcm gandi kot beng...wallahualam)
    dapat kat dap
    lepah dap
    pahhh....tunggu la pahhh oiii

    apa buleh buat..sudah nasib badan...


    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. soros perompak mata wang dunia..keja dia
      UMNO rompak wang rakyat malaysia..keja umno!!

      sokong umno sebagai perompak wang rakyat malaysia!!!

      Padam
    2. yes man...thats what happen in sabah now...its so critical!

      dsai is playing with smthing very very critical.. but believe to win like ultraman taroo..as kid will do...

      anything could happen at sabah..
      but this man is actually selffish...

      parti 'free' sabah recently form!!.. something bad might happen in future..!! if this man still around..

      pro 'integration' hope no 'seperation'


      KK Sbh

      Padam
    3. So many bad already happened under bn.

      Padam
  5. Ultraman taro akan jadi pm lepas bn kalah.
    100 tahun kemudian makluk planet marikh akan menguasai malaysia.

    BalasPadam
  6. ý ingat anwar janganlah ingat penyangak matawang...

    anwar dan penyangak matawang takda kena mengena tau....gureenty punyalah..

    ia hanya lah kebetulan yg teramat sgt....

    amik...

    BalasPadam
  7. Org PKR kena tipu je..Tamrin Baba tu penyanggak besar. Ramai tak kenal dia sebab tu sanjung dia. Tamrin ni nak duit utk hidup, duit dpt masa kat kerajaan dulu dah keriiiinnggg....

    BalasPadam
  8. pada yg tau sebut je upco...meh sini..

    upco main job dia baiki damage yg anwar buat trutma luar negara..

    kata nak bg itu pree ini pree ekonomi lingkup..

    Asas kpd Pelaburan dimana jua dlm dunia.
    1. Kestabilan Politik
    2. Prasarana positive

    ekonomi masih berkembang ...anwar jgn sabotaj lg ekonomi negra sndri k..ambikla pelajaran..1997 dulu...

    Pelancungan jg sgt2 bgantung pd keamanan...korang nak melancung ke tebing barat???

    Antara duty2 utamanya menghalang anwar dr trus bg imej mesia xaman byk jenayah..kuku besi...dan yg paling ketara skali di luar negera, UTK MENGHENTI AUTA ANWAR..anwar sokong lina joy murtad...tp dlm negeri trutama dpn ulamak pas dia anti lina joy murtad

    ia berpengkalan di usa
    exctly mcm mc donald kfc serta malampuh lg..

    board dia ada yg berbangsa yahudi sama exatly macam kfc mc d dan melampuh yg lain..

    dulu bila bising2..Hadi kuar sttement xpe berniaga dgn yahudi..nabi pun berniaga dgn yahudi...xpe hadi nanti dpt jd mentri mana2..

    tobe cont...

    BalasPadam
  9. con...

    SKRG DAH TAU KENAPA ANWAR MENGAMUK PASAL UPCO??

    KANTULKAN AUTA DIA..umur da tua ..auta auta auta..level2 akidah, syirik, bahaya2 punya..ni ABIM ni??Binggo

    satu sifat buruk anwar 'apa pun terjadi janji pii emm..ni yg jadi rosak..sampai hari ni!!


    nak jd pm kena wise sabar hentikan sikap gelojoh tu. insyaAllah aku pun sokong ko balik.. dgn dap kena hati2 ..

    ko nak undi dia..tp kekuatan dia kena jaga2.. peguam2 hebat semua dlm dap dan bar consil...pastikan semua fail2 pembicaraan dah amik dari geng2 kapal sink.. anytime can be use to blackmail u...(adakan wise ada anwar..???))

    jika anwar trus perlekeh hudud hadi...alamat geng hadi akan melingkup masa pru nanti..betapa 'pentingkan' diri sendiri..

    jika hadi ikut anwar pelekeh hudud...besar kemungkinan sabotaj pada parti sendiri dr penyokong pas (bukan ahli tau) berlaku..tu je cara nak ajar para pemimpin ni..

    LEPAS PRU13 merangkak pada rkyat...puak2 ulamak kecundang... nak bergerak lg.. puak dap dan parasit dah terlalu kuat...

    DO IT NOW!!

    BalasPadam
  10. New worg, ancient ideas!!!!!

    BalasPadam
  11. sory, NEW WORD, ANCIENT IDEAS!!!!

    BalasPadam
  12. apa worg wog wog ni

    WUF WUF WUF laaa..

    jgn kaluttt..itu la yg ada dlm minda hadi skrg..

    ikut anwar pas akan berderai trutama geng2 ulamak dia..

    cekal juga hadi nasa lalui ini semua.. nik ajis da mula paham cikit2... putrajaya belum tentu... kelantan marang akan tergadaiii

    kecuali dap2 yg maha mulia bg la krusi kat penang sket2 dlm era nak memertabatkan komunis ni...berkorban la cikit...untuk DAP jugak bukan org lain pun...

    lu pun dap kan ..ada byk takut ka..haiya balik china lah cibai..sulah lupa kg ka??

    BalasPadam
    Balasan
    1. WA MANYAK SOKONG SAMA INI KELAJAAN BN. SENANG KELEJA..WOO!!

      BN PUNYA KELAJAAN KASI LIA DUIT SAMA PELEMPUAN..SETEL!! APA PUN LU BOLE BIKIN!!

      ITU UMNO PUNYA OLANG LAGI MANYAK BODOH..ITU TANAH MELAYU PUNYA KASI JUAL SAMA WA..WA ANGKAT BELI KASI TANAM KELAPA SAWIT..PANGGIL ITU MELAYU PUNYA OLANG KELEJA..CINA OLANG TAK MAU KELEJA JADI KULI MAAA..

      TIAP2 BULAN PUN WA ALA PI CHINA MAAA..
      TAPI WA PUJI MALAYSIA..MANYAK SENANG RASUAH MAA SAMA INI KELAJAAN BN..

      WA OLANG MANYAK TAKUT ITU HAJI SAMA ROKET..MANYAK SUSAH MAU RASUAH..BENIAGA MANYAK SUSAH MAAA..

      WA OLANG PUN SULAH MANYAK KAYA MAAA..
      WA OLANG MANYAK KUAT SOKONG BN MAAA..

      Padam
    2. bagut2.. lu ada bagut..

      lu otak ada pakai

      lu pangkah DAP...

      SIKIT JAM..LU DAPAT PAP JUGAK


      APA ITU PAP??


      ITU BUKAN KARIPAP

      ITU KELAJAAN CINA LEE KUAN SIANG

      gua celita sama lu...gua naik teksi sampai manyhak kilang2 wa talak ingat mana

      wa tau 1001 celita pasal Lim Kuan Yew

      itu dasar MElITOKlASI haaa

      BUKAN MELAYU, india saja kena oooo..habittt cina2 cokia semua kena buang looo..duduk longkang..

      lu taxi driver haa cookia punya la boleh buang laut la..haiya tatak helan la..


      lu ada ingat itu opposition singapork larik tambak johor ka

      mintak tolong kilajaan johor..itu LKY sudah mau tanggkap sama dia ooo..

      lu pangkah la DAP...banyak2...aaaa bagut aaa

      cina2 muar pandai2 rakyat malaysia LKY BELI spm 9A1 . cinak singapork PAP BELI kasi jadi officer goverment. jadi rakyat singpork ooo

      lu cibai2 cokia cina suweii ..lu mati dlm longkang pun tak pa la..

      lu tak tau ka.??

      haiyaaaa
      '

      .



      Padam
    3. wa sulah tau ini melayu..umno munya melayu..
      tapi wa manyak suka sama umno munya melayu..
      senang keleja..kasi lia luit, polompuan..state punya tanah wa senang2 mole lapat maaa..
      umno apa cakap pun wa talak helan..wa senang juga..sulah manyak kaya..

      lu olang umno punya bos bos busat..semua wa olang sulah kasi tutup lia punya mulut sama luit..sama polompuan..wa olang manyak senang keleja..apa pun wa olang moleh smuggle ini malaysia dalam..china doll, keleta, senang cakap..apa2 pun moleh maa..

      wa olang talak helan sama lu umno ini kecik2 punya olang..wa luduk minum kopi sama itu umno busat punya olang..pun dia manyak cakap busuk sama lu umno punya cai olang..

      wa undi BN maa...senang rasuah lol!!
      wa punya anak pun tarak kasi baca malaysia dalam..wa kasi baca singapore maa..wa pun mingu2 ala p singapore..makan angin maaa..singapore manyak cantik..

      wa mau bikin luit juga ini malaysia..senang cakap BN olang manyak sennang rasuah..apa pun lu bole bikin maa..
      BN..BN...BN..lol





      Padam
    4. bagut bagut...lu ada pandai baguttt..

      lu undi DAP...ini semua tala lagi tau..
      habit semua..semua tukau balu..oo

      itu genting kasi tutup

      lu punya bisiness semua tutup ooo
      itu genting hadi mau kasi lutup ooo

      kabooommm

      itu magnum nala punya kasi lutup kabooomm

      itu militan melayu kasi tembak sana tembak sini..melayu sama melayu lawan busat punya OOOO

      apa lu business pun sudah suweeii

      lu kasi tukar business la

      kasi jual pistol, mesin gun, keleta kebal, sama itu jangan lupa ..ubat2 luka, kain balut2,

      waaaaaaaaaaa.....


      kita ada business baruu ooo..jgn bukak sama DAP laa...NANTI HABITTT OOO


      Padam
    5. wala wei..wa manyak suka sama ini umno lol!!
      talak selupa itu haji punya olang..talak panai meniaga..
      umno olang sulah kasi apointment sama itu olang putih..itu panggil APCO.
      lia olang ini APCO manyak sinang meniaga..
      sekalang mallaysia manyak sinang mau hantar itu kelapa sawit minyak sama islael..lol
      lia munya halga manyak cantik..

      wa olang talak baca tinggi..sikola pun baca sampai umur 11 juga..tapi itu kuli kileja punya baca sampai u maa.
      manyak juga itu umno melayu olang kilija sama wa..semua baca sampai u maa
      ini melayu olang umno ala baca tinggi..wa kasi lia kautim sama itu umno tinggi punya olang..wa olang kasi hantam itu state punya tanah kaw kaw punya maa..kalo itu gomen mau beli balik sama wa..kita olang hantam dia price kaw kaw punya...kasi kopi duit sama itu menteri umno mau beli keleta balu ka..banglo balu ka..setel maa.. ini macam baru syiuk meniaga.

      dulu jam wa olang atuk sampai malasia jadi kuli juga maa..tapi itu umno manyak hati bik, senang kasi kopi duit waa olang talak susah baca tinggi sulah bole manyak kaya..itu melayu umno manyak jadi kuli sama wa sikalang..

      wa talak mau galuh galuh..apa bikin maa..lu olang umno mau belapa wang..wa olang talak helan..cakap balapa mau..wa olang punya geng bole kasi..hantam satu kali..anytime lu omno olang cukup luit ma..tapi itu plojek busat-busat mau kautim dulu...
      wa olang suka sama lu umno olang..
      kita liam liam..jangan kasi itu haji sama loket olang tau kita kautim maa



      Padam
    6. pada melayu2 yg masih rational...

      neraca your self...tanpa kuasa politik mereka da macam ni...

      tgk selangor ..Ronie ada dua power
      1. Businesss power
      2. Politic power

      hassan ali yg cukup kuat pun..'

      dia boleh bertindak keras...pulangkan balik!!!! (estimate how powerful he is)

      itulah sebab para pendatang ni tak buleh diberi2 lagi!!

      menderita melayu dlm 10 thn lagi adalah kerana Anwar sanggup jual.kuasa kerana kuasa..(lower malay power)

      kuasa ronie masih state dah berani gitu...bayangkan ronie ada kuasa pusat??!! bayangan singapura..'bayangkan tindakan. ronie lu thd melayu nanti..

      itu sebab ada pakcik jual satay disini marah marah kenapa melayu berdengki sesama sendiri...tgk cina singpura habih kaum2 dia juga dapat'..apa yg didengkikan..

      (pakcik ni org singporean) ..you hv my tabik pkcik..pakcik awak tak tahu perangai melayu melaysia ni..

      Padam
    7. yap hasssan org no1 yo

      kalu tak silap selangor pesuruhjaya pas selangor.

      org no.1 kena hantam yo.

      lepas kena hantam, parti sendiri tak mampu bela.

      parti sahabat pulak pkr sebelah dap.

      belum apa2 hal..melayu suda jadi melayu singpura tergapai2 melukut ditepi gantang.

      kawan2 satu kapal. pulak lompat lompat kapal cina tembak peluru kapal hassan!

      perkkh boleh rasa remuknya hati hassan

      Padam
  13. Apek, lu jaga2 sama itu pelempuan amoi ha. Nanti dia olang kasi letup sama c4, kasi buang bukti punya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hali hali lu ingat mau galoh juga...cai umno makan babi punya olang ka..hati manyak musuk punya olang...hau siau ini cai umno

      Padam
    2. butul2..ini malayu anwar ibrahim haiya hali2 bikin business tarak senang..'

      hali2 mau gaduh. .cibaii..
      waa tarak sinang la...babi lu melayuu
      pegi mati la..

      Padam
    3. ini cai umno manyak moloh..islam talak kasi galoh..lu hali hali mau galoh..

      wa tau lu otak talak..itu pasat jali cai juga lalam umno..
      wa olang cina talak suka galoh..mayak lespek sama melayu..
      tapi lu olang cai umno manyak moloh..itu pasat busat punya umno olang cakap itu cai umno olang semua manyak boloh balu moleh jadi cai maaa.

      Padam
    4. lu busat punya business ka lu cai cai pkr jugak '

      haiya hali2 tipo olang ..takda samayang ka..'

      ckp tipu2 punya musti PKr punya olang haiyaaa lu punya latok semayang tarak malah ka

      Padam
    5. wa punya latok cakap tipu itu umno olang ti lak pa maa...pasat itu umno olang lagi kuat tipu lol..lagi itu umno olang selupa setan maa..

      wa lagi suka umno jaga ini malaysia..wa lagi kaya maa..pasai itu umno semua manyak moloh olang lagi angkat kopi luit maa..

      meniaga sama olang umno cipat kaya lol..moloh punya umno..cinang mau tipu..

      ini macam wa hali hali mau tipu itu umno olang..wa cipat kaya maa..

      lu cai umno wa kasi lu satu linggit..lu liam luluk..lu pi gi hantam itu PR kuat kuat lol..

      wa mau minum kopi sama lu munya umno bos ma..wa lapat untung plojek..wa kasi bawa lu pigi golok..lu sana ah moi angkat..

      Padam
    6. haiya wa mau ikut kawan ...lu ajak Ah Kok & Ah Nua... dia manyak suka oooo.. tak mau bawa kamera hhaaa. ..

      tak mau tipu2 ha..kwn..

      mcm eskey ha..itu eskey manyak celika la..kasi balckmail gua .cilaka

      lu tipu gua gua
      .. hantam sama lu..satu kali..cibai punya melayu

      Padam
  14. ingat apek2 lu mau main2 sama najib haa.??

    lu mau tukar kerajaaan najib jadi kerajaan dap ...

    ingat lagi crita dimarket 14mei1969
    nak beli sayur..bbp melayu ni tak berapa tau apa dah jadi dngan k.l.

    masa beberapa orang tanya amoi tu..

    amoi dari tadi pandang semacam je, penjual2 lain pun semacam...

    bila tanya...malayooo malayooo malayooo..amoi tadi lari macam histeria..

    cina2 pegang pisau besar masing2 (potong babi kot)

    ada bunyi2 belakang.. macam hang tua mali hang tuah mali

    bbp melayu tadi belah melangkah keliling cina2 memegang parang..nasib sedikit ilmu ada di dada..bayang lah gerunnya rasa dimarket tu..

    rupa2 kl dah jadi pandang daarah manusia..pantang ada yg mati , tak sampai 24jam mesti ada yg mati sebagai ganti...


    melayu baru tak pakai keris dah kot...pakai alat2 baru. berani kerajaan dap nak ganti kerajaan najib.berani.

    cerita ni akan digelakkan bukan??ye..huii takutnya... selain epik Melaka dilanggar Portugis 1411.. 13mei69 adalah kisah epik melayu sbg pengajaran utk bangsa ini..

    selagi buleh lawan, lawan la..jangan menyerah..sekali terlepas ke tgn org ..hilang melayu 500 tahun..

    barua2 melayu akan ada disepanjang zaman dgn nama2 baru..sikitul.. sipkr.. sibangsat..


    download lg yg menyayatkan hati ini

    http://1.bp.blogspot.com/-1dOlBaWh7OA/UF4ypUV8O2I/AAAAAAAAVxw/UKtvhIKU35I/s1600/IMG-20120921-WA0000.jpg

    BalasPadam
    Balasan
    1. wa olang sikalang talak helan maa..
      wa olang kasi luit sama itu busat umno kasi tangkap lu itu hau siau punya umno..apa lu mau bikin maaa..

      lu otak janga kasi taluk belakang itu sapol punya pungung maa
      wa tau lu umno itu cai manyak boloh punya olang..lu ingat itu tingi umno olang boloh sulupa lu kaa..
      lia olang manyak kaya..keleta mantak cantik..lumah manyak musat..bini manyak ingat lia mau kasi galoh ka..
      lu jangan jali manyak moloh maa..hali hali ingat mau galoh juga..
      haiya..hau siau punya ini umno cai punya olang..otak talak punya.

      sikalang balu wa ala ingat..minum kopi sama itu busat punya umno olang...lia olang manyak cakap buuk sama lu olang umno cai punya..lia umno tingi olang cakap lu umno cai sulupa babi maa...w pun helan111

      Padam
    2. lu busat punya business ka lu cai cai pkr jugak '

      haiya hali2 tipo olang ..takda samayang ka..'

      ckp tipu2 punya musti PKr punya olang haiyaaa

      lu punya latok semayang tarak malah ka

      cara wang lagi baik la kawan'..moloh punya malayu...

      itu muntut punya olang ikut tara baik la..manyak suieew oo

      Padam
    3. wa cina olang manyak kuat tipu..tapi itu umno olang juga selalu kena tipu sama wa..pasat itu umno olang manyak moloh!!

      haji punya olang..wa talak belani tipu, itu ala semayam punya olang maa..

      lu umno olang judi ala main, pompuan ala hantam, beer ala minum, golok manyak suka p..lu umno selupa talak sama islam maa..lu umno olang selupa itu setan maa

      wa olang tipu sama umno olang pun kila ok maa..tipu sama setan maa..itu pasat wa olang manyak suka sama umno olang..manyak sinang mau tipu lol..mana ada suieew oo

      Padam
    4. aya uncle lu ada bagus la

      ..jgn lupa undi bn uncle...lu undi dap habit ooo..omoi2 talak lapat lagi ooo..anwar byk marah looo.


      itu negala pecah oooo.. malaysia balat pkr jaga oooo..pakai bendela balu putih merah ada bintang 3..

      malaysia timo bendela color hijau ooo.g ambar pedang besat ooo...itu pas jaga. ayoyooo..lu hantam amoi lu mati oooo..ini musti buat..hudud musti buat oo..kapal sink bg printah.. mau kapal pecah dua oo..baru boleh dap,pas dpt jaga semua...oo

      lu musiness amoi, musineess apa2 pun.. jadi sepaluh looo..

      manyak lugi ooo..

      pangkah bn oo..tarak silap punya..musiness ada baik...lumah besar, keleta besar..amoi busaa..haiya uncle tak mau pangkah pas ooo

      Padam
  15. mmg la kita marah anwar.. ...dulu kata mahathir ada jet 200juta..begitu marah rakyat pada mahathir..meluap..dgn istana mahligai mahathir baru pun 200juta...aku masih ingat lagi akbar muka depan harakah dulu.-akhbar kegemaran aku..masa tu dua mingu sekali ka kluar camtu...

    rupa2 bab2 nak buat benci pada org lain ni mmg dia pakar la bro...

    pd budak2 muda mentah gila..hangpa kawin la dulu...lalui asam garam kehidupan ini tak seindah auta anwar jua..

    BalasPadam
  16. Tua Tak Sedar Diri25 September 2012 8:38 PG

    *Jangan bagi anak bini makan duit rasuah.*

    BalasPadam
  17. amerika ni memang laknat

    nak bagi duit je kat pembangkang

    keji sungguh rasuah ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agensi Berita Dongeng26 September 2012 8:18 PTG

      Makhluk planet marikh pun banyak bagi duit kat pembangkang. Silalah percaya.

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini