TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Sabtu, 22 September 2012

ISU CINCIN BAKAL DIDEDAHKAN OLEH CHEGU BARD MALAM INI DI TEMERLOH?


Malam ini (22/9.12) mulai jam 08.30 malam pakat kita semua ke majlis jamuan rakyat di Temerloh, perkarangan Pej KEADILAN Temerloh, Simpang Taman Saga, Mentakab.

Lepas itu, kita boleh mendengar ceramah dari beberapa pimpinan dari PR.  Paling kita nantikan, apakah pendedahan terbaru atau isu-isu panas yang akan dibawa oleh Chegu Bard, Penyelaras SAMM malam nanti.  Aku rasa isu jam tangan Bik Mama tidak akan dilupakan oleh Chegu Bard di samping isu pemberian komisyen yang begitu teruk melanda di kalangan pak-pak menteri dan kroni Umno sekarang.

Jom hadir beramai-ramai....


34 ulasan:

  1. cincin tu yg hilang dicari2 azizah adalah....brand omega...


    helooo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama 6:41, bukan Azizah yang cari rakyat yang cari. Apa la biul sangat dan sengkek. rakyat juga nak cari siapa bunuh Altantuya! Rakyat juga nak tahu komisyen kapal selam kak mah songlap berapa...ish ish bangang nya>

      Padam
    2. kan dia beli dari duit simpanan dia sejak dari dalam rahim makbapak dia,kau jangan jelous lah beb!!!!hahahahah

      Padam
    3. anwar mana pernah guna wang rakyat berdosa ooo... jamm pun kerajaan luar negeri bagi..omega..mcm2 pemberian org yg baik2 ni...

      ada lg satu jam brand napa..dua kali mahai dari omega..dihadiah oleh .. kerajaan Arab Tenis Magnum..(jauh ooo negeri ni)





      .

      Padam
  2. apa buleh buat.. parti yg paling ceredik ..pkr lah..

    dlm menentukan hala politik negara

    nak jd Tanah melayu ka
    nak jd ala indon ka
    atau secara politicalnya bercantum dgn LKY ka..

    HANYA PKR SJ BERHAK MENENTUKAN HALA TUJU itu...

    http://xtive.utusan.com.my/tools/utusan/update_gambar/thumbnail_20120920200110.jpg

    BalasPadam
  3. view acess tadi telah ditutup
    view access gantian di:

    http://4.bp.blogspot.com/-rM1bKtZKvYw/UFxURmjFVgI/AAAAAAAAFeA/ovam8SnA9u0/s1600/IMG-20120921-WA0000.jpg

    BalasPadam
  4. TENGOK PAS (pas tuuu) sokong DAP hina islam

    susah ooo kalu terpaksa jadi barua utk 100 thn lg...


    http://4.bp.blogspot.com/-sL9jStSpNSQ/UFzDUvdcFxI/AAAAAAAAVtk/_zn2wBfNbQE/s1600/264103_499087700103904_287569942_n.jpg


    perkahwinan biawak dgn babi mmg diharamkanlah... hai bawak tido peluk2 la Nge kok wong tu...

    tp tu PASSSITTT latu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ajaran Islam dalam umno macam mee rebus mamak..semua ada!!

      biawak & babi bukan takat kahwin, jd pemimpin pun bole dlm umno...mana ada haram!!

      ee..eleh bangang betul mu ni..

      Padam
    2. kau gi tanya mahashit kau la,macam mana dia hina nabi muhammad swa dulu,kau tak kisah pun...kan dia dari parti lembu/umnogok kau kan yg perjuangkan melayu.....ptui!!!!

      Padam
    3. bila anwar nak berdemo ni..mulutpun da kena kunci dgn bosss dap ooo

      ..dap xbagi kot..apa buleh mau tipu cina...kerja ada byk susah ooo..

      Padam
  5. puak2 pkr mana ada salah....

    semua betutt2 belaka..

    serta ceredik2 belaka menipu dap. betuika PM ke2 nanti parti DAP pulak...Menipu jela kat DAP tu...keh keh keh

    BalasPadam
    Balasan
    1. lepas beli cincin..beli jam..
      hasil menabung dr kecik ker untung duit kapal selam..
      tipah tertipu ker..umno kena tipu ker!!wahh..wahh..

      Padam




    2. anwar mana pernah guna wang rakyat berdosa ooo... jamm pun kerajaan luar negeri bagi..omega..mcm2 pemberian org yg baik2 ni...

      ada lg satu jam brand napa..dua kali mahai dari omega..dihadiah oleh .. kerajaan Arab Tenis Magnum..(jauh ooo negeri ni)


      bila anwar nak berdemo ni..mulutpun da kena kunci dgn bosss dap..dap xbagi kot..


      .

      Padam
  6. kalau dah umnogok tu tahap gaban,jangan komen lah,lembu kak jat kau pun lagi klas duduk kondo dari kau...teruskan jadi orang muda tukang sorak dan panjat pokok pasang bendera!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. panjat pokok2 tinggi tu kerja ahli pas...

      yg meninggai hari tu kena renjatan elektrik...mati mcm ahli memali le...duit tabung syahid...mmg syahid...

      anti erdagon

      Padam
  7. bila lembu,tenuk & nangoi umno-apco bebal,dey fakta bukan fitnah daa ! nak fitnah jadi fakta mana boleh bukan rakyat mesia ni semua lembu kondo songkok tinggi ! hahaha ! ABU !

    BalasPadam
  8. ceredik2 belaka nqk menipu dap. betuika PM ke2 nanti parti DAP pulak...Menipu jela kat DAP tu...keh keh keh

    parti kencing rakyat selalu..

    yg kena cinak dap...PM ke2...DAP yeke..berpeluh2 ketiak dap mendengo nye

    BalasPadam
    Balasan
    1. DAP.. TIAP KALI NAMPAK POSTER

      'JANJI DICAPATI'

      RISAU JAA..

      ITU ANWAR ADA BETUTKA MAU BAGI PARTI DAP..PM LATER ON.. lepas pkr ..dap...INI JANJI CAPATI BYK SUSAH OO

      Padam
  9. mana barua2 yg tunjuk jln portugis utk serang raja Melaka ni..senyap ja..

    barua barua.. apa bule buat..tgh jilat buntut kit siang kot...

    ''usaha utk menyuci nge kok nga sdng giat dijlnkan..mungkin nge kok akan dihantar naik hj kot- pas sponsor..''

    BalasPadam
  10. kerajaan Arab Saudi tak bagi visa tambahan..

    walau passsit proDap...anta tak rasa ke pas akan kalah besar..mungkin inilah kadaq Allah..

    Allah suruh ko pakai ihram..lupakah pangkah kedudukan nama hatta perbezaan politik pun ..begitu bijak Allah susun ibadah ini....

    koranng bawak bendera pas buleh la aku pikir lg..

    korang bawak bendera kuning la pulak... tak suspen ke Arab Saudi ''berhaluan kiri'' tu ..iran mai pun dia risau...inikan pulak agenda tersirat DAP plak tu ...kapir habih...

    haaaa buat lg... pi buat demo kat duta Arab Saudi plak bawak bendera kuning tu byk2... Errr anwar xnak joint ke...dptkan kredit sket...!




    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. buta perut tahap kritikal umno pecacai otak tahap longkang..

      mu p tanya ostaz bangang umno sal arab saudi x tambah kuota haji.

      kalo ye pun bangang..jgn sampai satu dunia tau..agak2 sama!!

      patut pon umno ni parti setan..rupanya setan kategori bangang!!

      Padam
    2. apa buleh buat datok.. hanya pkr dan ahli2 sj ceredik..
      yg lain rugilah... kira sasaulah..

      rugi ooo tak masuk pkr..

      Padam
  11. salah dap nampak,chua soi lek kata umno hilang akal terus jd pondan siam.penakut puak2 setan yg dikenali rupanya

    BalasPadam
  12. kita tak pernah janji PM pd MCA..

    DAP PULAK akan menuntut PM selepas PKR...JIKA JANJI TETAP JANJI..IA AKAN BERLAKU KIRA 2020..jika anwar ikut bapak dia umur pendek..

    nak banding mca dan dap...

    jika pas mesra bn join pun pas akan ranking no.2..dah la no.2 bngsa dan agama sekali ganda kuat


    jika pas dlm pakatan dap...PM kena tunggu roundbke3 baru PAS.. JIKA JANJI DAP PM KEDUA DIPENUHI..


    MCA DAN DAP..

    JAUH API DARI PANGGAN
    JAUH ISLAM DARI KAPIR

    BalasPadam
  13. org melayu kuat makan lemang..lemang itu panjang...

    melayu selalu pikir jangka pendek je..byk kolestrol tu..tersumbat salur darah -brain clooc-

    ...boleh makan lemang tp pikirlah panjang macam lemang

    p/s:
    pssss jika blogger ni dpt calon pkr..dia kena belanja kita pizzaa hut ke tomyam berapi 3hari berturut2...kita da tulung dia ..sama2 la rasa yetak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ingat UMNO ..ingat yahudi

      penaja utama yahudi ialah UMNO.

      APCO!!

      Padam
  14. Ingat Najip.. ingat George Kent.

    BalasPadam
  15. ingat anwar janganlah ingat penyangak matawang...

    anwar dan penyangak matawang takda kena mengena tau..

    bodoh punya aku...
    ''''menda2 tu mana kena mengena...
    mangkok!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ngaku pun bodoh.

      Padam
    2. sapa yg baca lah bodoh..

      aku type je ...aku baca ''engkau'' jugak

      Padam
    3. Thambi Kutty Pandy24 September 2012 5:05 PTG

      Api kereta.

      Padam
  16. PAS. PARTI ANJING SURUHAN. WUF WUF WUF.......DAPAT TULANG BUSUK PUN MASIH TAAT PADA TUAN DAPnya. MENYALAK SANA, MENYALAK SINI, TETAP DAPAT TULANG BUSUK. WUF WUF

    PKR. PARTI KONGKEK 'errRRRRR' falsafah hidup: janji rasa..janji sedap..janji pm...cara..tak kira..

    INGAT NALA BUKAN KWN TERBAIK ANWAR MASA MENTRI KEWANGAN

    KAWAN2 dia YUSOF QARDAWI K...WARAAQQQQ PUNYA...SO TAK LOGIK LANGSUNG LA..BROTHER YUSOF QARDAWI BULEH MENANG MAIN TENIS...

    ''MATI PUN TAKPA'' KATA NALA YG BUKAN KAWAN TERBAIK NYA..

    KAWAN TERBAIK BUKAN DITAKRIF 'SANGGUP MATI BERSAMA''

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hush Hush

      Balik kandang!

      Padam
  17. Where do you want to go?If you have not thought of it?Come here to see

    it!Perhaps you like. www.yessoso.com

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini