RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Selasa, 19 Januari 2010

TOK GURU NIK AZIZ ATASI DS ANWAR UNTUK TERAJU PAKATAN RAKYAT

Oleh: WFAUZDIN NS

Saya telah mengadakan Poll di blog ini dengan tajuk " Pada Pendapat Anda, Siapakah Yang Boleh Diharapkan Untuk Memperkuatkan Pakatan Rakyat?". Apabila Poll ini ditutup, seramai 719 pengunjung telah membuat pilihan dan keputusannya adalah seperti berikut:

Tok Guru Nik Aziz - 318 (44 %)

DS Anwar - 308 (42 %)

Tok Guru Hj Hadi - 41 (5 %)

Lain-Lain Tokoh - 33 (4 %)

Lim Kit Siang - 19 (2 %)

Jelas, pengunjung blog ini masih yakin dengan kredibiliti Tok Guru Nik Aziz walau pun beliau telah diserang habis-habisan oleh Umno. Nampaknya semakin kuat serangan, semakin kukuh kedudukan Tok Guru. DS Anwar pula memberikan saingan hebat kepada Tok Guru, manakala Tok Guru Hj Hadi agak jauh ketinggalan.

2 ulasan:

  1. kadang kadang aku pening kepala dengan setengah blogger yang bolih aku katakan blogger penyokong pakatan.
    sejak mutakhir ini terlalu banyak kerja kerja bodoh yang dilakukan.sewaktu umno-bn dengan keserabutan,peluang tidak diambil untuk mengucarkacirkan umno-bn,tetapi kerja memecah belakan pr pula dilakukan.
    timbul pula keraguan adakah manusia yang berlagak alim bolih menjadi manusia hipokrit yang bolih dibeli dengan nilai sekupang dua.
    mengadu dumba dikalangan pemimpin pr dengan mencari siapa juara antara juara adalah budaya umno-bn.apabila media umno-bn dipinggir,adalah malang kerja jahat bodoh ini diambil alih olih anak muda yang menamakan diri blogger penyokong pakatan

    BalasPadam
  2. Yang aku lihat, kadang2 pembaca blog kelihatan dungu yg tak faham apa yg dibacanya. Artikel di atas adakah berupa adu domba? Ini cuma utk enunjukkan kedua2 tokoh DS Anwar dan Tok Guru sama2 punyai pengikut setia yg kedua2nya punyai musuh yg satu iaitu Umno/Bn. Samalah seperti jika ada pertandingan antara Presiden PAS atau AJK2 PAS tercalon, adakah itu adu domba juga? Bodohkan mereka yg tidak faham isi tulisan tetapi cuba nak mengulas....

    BalasPadam