TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 22 Jun 2012

GOLONGAN JAHILIYYAH JUGA ADA HAK UNTUK BERHIMPUN

Oleh:  WFAUZDIN NS

SESUNGGUHNYA aku merayu agar pihak Kerajaan dan keselamatan serta pihak stadium membenarkan puak-puak Jahiliyyah Kumpulan Anti BERSIH ini untuk berhimpun kerana hak berhimpun secara aman dipelihara oleh Perlembagaan tidak kira samada mereka terdiri daripada golongan Jahiliyyah mahu pun tidak.

Ini berikutan Kumpulan anti-BERSIH Majlis Tindakan Peniaga-peniaga Kecil Kuala Lumpur (MTPKL) berkeras untuk mengadakan perhimpunan besar anti gabungan pilihan raya bersih dan adil di stadium.  Bagaimanapun, menurut Pengerusinya Datuk Jamal Md Yunus, buat masa ini pihaknya masih menunggu kebenaran daripada pengurusan Stadium Merdeka dan kebenaran pihak polis, yang telah dipohon sejak dua minggu lalu.
 
Tiada sebab untuk pihak berkuasa menyekat golongan Jahiliyyah ini daripada berhimpun kerana mereka juga manusia biasa walaupun kadangkala ada yang berperangai aneh tidak seperti manusia seperti menggoyang-goyangkan punggung umpama lembu baru lepas kencing.  Cuma mungkin kena pastikan mereka jangan bawa air mineral, garam atau tuala good morning kerana dibimbangi dituduh untuk merampas kuasa.  Lagi pun, perlu apanya mereka membawa kesemua bahan tersebut kerana kita berani potong jari kalau ada gas-gas yang dilepaskan ke atas golongan Jahiliyyah ini nanti.
 
Daripada mereka hadir ke stadium dengan tangan kosong, alangkah baiknya ratusan ribu dari mereka yang bakal berhimpun itu nanti masing-masing membawa peralatan untuk berniaga Burger.  Burger bukanlah alat atau bahan yang boleh ditakrifkan amat merbahaya seperti garam dan air mineral.  Jika tidak percaya cuba tanya Nazri Aziz.  Mereka boleh berniaga sesama mereka dan jika masih alami kerugian juga, mereka boleh saman sesama mereka menuntut kerugian akibat tindakan mereka berhimpun itu./wfauzdin.blogspot.com

14 ulasan:

  1. cina2 berkumpul
    india2 berkumpul
    melayu2 berkumpul

    semua tuntut hak mereka.

    satu2 kaum nak PM TPM bg bangsa mrk sbg majority bg mereka dpt menentukan arah tuju Negara Mereka..

    TERNYATA Melayu Pakatan kalah..

    BalasPadam
  2. Lu nih apa yang melalok sangat bhai, kalau tak pandai bak politik-politik duk diam kat celah ketiak Rosmah. Orang komen lu pun sibuk nak komen tapi tahap pemikiran macam celaka. Lu sedar tak yang PM mesti berbangsa Melayu yang lu dok agong-agongkan itu. Gua ulang mesti Melayu walau pun haprak dan hilang jati diri sebagai Islam janji nama yang tertera adalah Melayu/Islam macam Najib/Rosmah yang lu dok dewa-dewakan ketika ini. Bagi gua, pergi mampus dengan Umno, Najib/Rosmah dan demham lu sekali baru gua boleh Malaysia aman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam.brother...

      pakatan melayu kalah....xpercaya??

      kalau betul ko nak jaminan pm tpm melayu islam..undi bn ok 10-20 thn lg x trgugat...insYAllah

      tapi kalu ko hipokrit ...nak pm.tpm melayu islam...tp undi pakatan kommunis

      tpm dpt pada dap..jgn main2..

      power is power

      bila tpm dap...tahap melayu pas ..melayu pkr melacorkan agama bangsa masuk gear 5..

      bila masuk gear 5...dap dan pap tahu mereka kini boleh makan besar...kuasa mereka makin besar...umno pernah wujud di pulau kecil itu ,,,pernah kuat...melayu pernah majority...tp slow2 semua itu hilang.

      pd ketika itu suara kau ..suara aku dah xda lg!!(masatu anwar da.matila) suara lenyap.!!.raja kat singpork mereka brani songkit kluar dr tanah kecil mrk'.. melayu mcm ko mcm cibai la jawabnya (kalu melayu la)






      .

      Padam
    2. eh sedara saya lihat.dgn keadaan djohor saya rasa bukan pakatan yang melakukan perkara demikian.tetapi sebalik nya umno.perchayalah.

      Padam
    3. eh sedara saya lihat.dgn keadaan djohor saya rasa bukan pakatan yang melakukan perkara demikian.tetapi sebalik nya umno.perchayalah

      walaikum salam.. apa maksud percayalah tu..sy agak jelah..TPM ATAU TIMBALAN MB NAK BAGI MCA???

      ooo kebarangkaliannya ada...jika melayu2 yg duduk di tanah melayu masih buat2 bangang utk faham what is 'bargaining power'

      Padam
  3. Bila pulak pm dan tpm boleh dapat kat dap ... ini omongan puak umno la ni.

    Pakatan akan lantik pm melayu dan tpm melayu. Majoriti penduduk malaysia ni melayu dan wakil rakyat majoriti melayu. Pm dan Tpm mesti melayu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. syukur Alhamdulllillah..

      org pakatan mcm saudara lah aku ternanti2..

      ini baru wira hero pakatan

      yg lain haprak....

      aku percaya saudara juga berpendidikan agak tinggi..sekurang2 mampu pridict masa depan kita

      wasalam..saya berdoa saudara akan terus kuat kental, berjiwa panglawan...

      sekian

      Padam
  4. golongan2 Tong Taik...kalau sembur / mandi / berendam dengan minyak wangi pun tetap Berbau Taik.. jadi puak2 ni die x boleh terima / takut akan kekalahan / kejatuhan kuasanya....pendeklh yang selalu berkata...GILA KUASA / TAMAK KUASA sehinggakan mereka ini lupa bahawasanya Setiap yg bermula pasti akan berakhir...setiap yang muda pastikan akan tua....setiap yang hidup pasti akan mati..walau macam mana pun KEBENARAN & KEIMANAN PASTI AKAN MENANG....jadi Beramai-ramailh kita masuk dan berjuang diatas dasar IMAN yakni ISLAM dan Juga Menyokong Serta Mendokong KEBENARAN...sesungguhnya Dunia Ini hanyalh Ladang-Ladang Untuk Mencipta dan Membuat Bekalan Iaitu AMALAN (AMAL SOLEH) nescaya berGembiralah kita di NEGARA AKHIRAT kelak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg ni melayu haprak pas...ckp bergegor2...dap kentut sket dah lari..hipokrit agama.. ko kena selalu2 masuk blog2 pro BN sket

      nak tgk pejuang tulen ka haprak dap jugak..

      sila ke

      http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com
      ..
      jika benar bgai dikata..k

      Padam
  5. pilih pr dalam pru13 nanti untuk elak kan dapat melayu penyamun harta rakyat dan pemalas yang bersepah dalam united lembu sekarang...satu benda pun tak tau tapi kaya raya sbb jual kontrak untuk cepat kaya,ini lah didikan geng2 bangsawan united lembu!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko ni budak2 lg .politik benci penuh dlm otak..

      kalu ko xbudak ko kena tahu hakikat jugak..skrg aku nak test

      Anuar pulun2 melampau masa dlm kerajaan ada percaya...? projek tnb ipp yg pembangkang asik tibai kerajaan tu..kalu dengar kat dia

      dia tahan je muka dia..ko balik je , dia ketawa terbahak2 siap teekentut2 lg..

      kalu kau tahu hipokrasi dlm nak naik dlm umno ...ko akan menyampah kat dia..melampau2 sgt.. tp keadaan ko yg penuh bias ni xmemungkinkan ko dpt menilai dgn tepat...tunggu la 4-5 thn lg..

      Padam
    2. Spekulasi je tu bro.Hakikat ny tk satu pun tuduhan pencacai UMNO trhadap DSAI dpt di bkti kn.Umi Hafilda dgn 13 video ny.Nallakarupan dgn gmbr ny.Gobaslakrisnan dgn crita DSAI sorok wang ny.Three stooges dgn video seks ny.NGO dgn crita wang 3 billion ny.Dn ko pulak dgn crita DSAI pulun duit.Mana bukti ny?Klau stakat sembang budak Tadika pun tau nk crita.

      Padam
    3. salam mat..20 thn aku dlm kem pembangkang...

      mat sabu kena tangkap basah pun aku anggap fitnah umngok

      kebetulankah nama isterinya skrg sama dgn org yg kena tangkap dulu..

      something special about politik 'yg baik' habis semua baik jd malaikat...smtime we hv to read btween the line..

      Padam
  6. bukan nak melemahkan semangat

    buat bersih 4 ke 5 ke..

    kedah akan akan kalah...
    selangor akan kalah...

    yg xakan kalah??

    penang...BETUI TAK. SOLID GOLD!!


    'kelantan... ?

    kelantan juga akan ada chnnce kalah atau pristiwa perakII jadi lgggg

    petunjuk2 terakhir rpk show the twndency.. (dan ingat kelantan pernah menang dgn kelebihan 1 krusi je..)

    selagi xclear nik menyokong PM BUKAN MELAYU ATAU TIDAK akan beri impak..

    teka teki...tik tok tik tok

    nik menipu ke atau memang nak

    PM BUKAN MELAYU

    akan tentukan Kelantan kekal atau loss kali ni...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini