TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Khamis, 17 Januari 2013

BUKTI UTUSAN BANGANG!!

Anda baca link kat sini ---> http://www.utusan.com.my/utusan/Rencana/20130114/re_01/Medan-perah-duit-rakyat#ixzz2I7AffoDF (Petikan: Malah, Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang bertindak selaku pengacara majlis secara terbuka meminta orang ramai menderma antara RM50 hingga RM100 untuk pusingan kedua.

"Pusingan pertama derma tadi kita lihat masih ramai yang segan silu untuk mengeluarkan derma jadi kita lancar pusingan kedua. Saya harap tiada masalah untuk kita masing-masing derma RM50 atau RM100 demi mencipta sejarah baru.

"Kita bukan ada penaja, kita perlukan sokongan saudara-saudari sekalian untuk membiayai kos Stadium Merdeka berjumlah RM100,000. Kita pakatan tidak mahu berhutang, kita mahu langsai hari ini juga," kata Saifuddin). Bodoh punya Utusan, masa bila YB Saifuddin jadi Pengerusi atau Pengacara kat Stadium Merdeka ketika kita berhimpun?

Satu lagi Utusan kata, " Apa yang menimbulkan persoalan ialah CheguBard (Badrul Hisham Shaharin) sebelum itu telah membuat pengumuman pada awal majlis bahawa kutipan derma pada malam menjelang Himpunan Shamsidar ialah RM30,000.

Kahkahkah...masa bila Chegu Bard naik pentas kat Stadium utk umumkan jumlah kutipan derma? Bodo betul lah Utusan ni......Sebab tu aku kata, sape yg baca Utusan yg ditulis oleh orang2 bodo akan turut jadi bodo.........!!!! Memang Utusan akhbar bangsat dan paling celaka dlm dunia!!!

6 ulasan:

  1. Yg pasti PR kutip duit rakyat untuk biawai sewaan stadium! PR laungkan negeri Selangor dan Pulau Pinang kaya dan konon `selamatkan' duit kerajaan! Dahlah lepas perhimpunan, orang kampong tak dapat apa-apa, tetap kais pagi makan pagi juga. Yang untung adalah pemimpin PR, masa perhimpunan mereka tidor kat hotel, makan mewah-mewah, gaji pun ada, baju pun dapat free lagi....
    Pemimpin PR minta rakyat datang beramai-ramai untuk paksa rakyat beri duit bagi kepentingan peribadi mereka. Pemimpin PR cekek darah rakyat...So yang datang semuanya kena tipu lagi...

    BalasPadam
  2. Utusan tak BODDOOO skot yg banggang penulis n penerbit nya !!!!!!!

    BalasPadam
  3. Maafkanlah pemberita Utusan tu bang....semasa menulis artikel tu beliau dalam keadaan tergesa-gesa sebab baru je keluar dari bilik sewa seorang bapok di lorong belakang mati. Semasa menulis artikel itu pun beliau masih pening-pening lalat kerana terminum carlsberg yang disangka coca cola.

    Akibat kesuntukan masa penulis tidak sempat membuat penyiasatan terperinci. Biasalah kalau tersalah fakta. Lagi pun artikel itu sebenarnya bertujuan untuk memfitnah lawan dan membuat "spinning" selaras dengan matlamat suratkhabar milik UMNO itu diwujudkan. Jadi fakta tidaklah dipentingkan sangat. Tambahan pulak sudah berkali-kali surat khabar ini diperintah membayar saman kerana berbohong dan memfitnah. Sekali atau sejuta kali berbohong pun tiada bezanya kepada sahabat syaitan...

    BalasPadam
  4. dah muntah baca tulisan dari utusan meloya.banyak tipu dan fitnah.

    BalasPadam
  5. dah lama aku boikot utusan ni

    BalasPadam
  6. "Pelatuk17 Januari 2013 8:55 PG
    Yg pasti PR kutip duit rakyat untuk biawai sewaan stadium! PR laungkan negeri Selangor dan Pulau Pinang kaya dan konon `selamatkan' duit kerajaan!"
    Inilah jadinya hasil didikan BN.Tak tahu beza antara duit kerajaan dengan duit parti - itu sebab BN rasa duit negara macam duit mak bapak dia. Inilah hasil didikan untuk diperbodohkan

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini