TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Isnin, 10 Jun 2013

HIMPUNAN 15HB DITUNDA KEPADA 22HB JUN, PENGERUSI, TIMBALAN SPR WAJIB UNDUR

HIMPUNAN 505 pada 15 Jun ini ditunda khabarnya kepada tarikh baru iaitu 22hb Jun nanti.  Himpunan tersebut berakhir dengan perkhemahan di Padang Merbuk, KL sehingga tarikh 24hb Jun iaitu tarikh MP angkat sumpah di Parlimen.

Diberitakan beratus-ratus khemah akan disediakan untuk mereka yang ingin 'berpiknik' pada tarikh tersebut sementara menantu dua tiga ekor hantu dalam SPR itu meletakkan jawatan.  SPR tidak ada alasan lain lagi, ternyata mereka gagal membuat tugas paling mudah iaitu 'dakwat kekal' .  Jika dalam bab dakwat pun SPR tidak boleh nak urus, pelik apanya bab-bab lain berbentuk teknikal yang lebih menyulitkan?

Tidak usahlah SPR 'masuk bakul angkat sendiri' kononnya SPR cekap.  50 petisyen dari pihak Umno/Bn dan lebih kurang 30 petisyen dari PR sudah cukup untuk menunjukkan betapa teruknya SPR buat kerja.  Satu sejarah di dalam negara bila Umno/Bn turut tidak puas hati dengan kerja-kerja SPR. Alasan kononnya PR sengaja mencari alasan atas kekalahan terbukti salah di mana bukti jelas menunjukkan Umno/Bn lebih tidak berpuas hati dengan SPR.  

Tiada alasan lagi.  Pengerusi SPR dan Timbalannya wajib letak jawatan.  Jangan sampai kamu makan gaji buta untuk menyara keluarga kamu.  Khidmat kamu tidak lagi diperlukan kerana menyusahkan semua orang samada di pihak Umno/Bn mahu pun Pembangkang. 

1 ulasan:

  1. Awas, BRO SEMUA.

    Berkenaan Malaysiakini, portal yang diwujudkan sewaktu Anwar, proksi Amerika, dipecat dari kerajaan sekitar 1998.

    http://rainbowoftruth.blogspot.com/2010/07/malaysiakini-dan-pembiayaan-dari.html

    Agenda tersirat di sebalik "perhimpunan". Siapa DALANG SEBENAR?
    http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/08/foreign-agencies-orchestrate-events.html

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini