TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 6 Jun 2014

HINANYA KAKI FITNAH DILIHAT DI DUNIA LAGI !!

HARI ini aku tidak mahu tulis banyak perkara.  Cuma satu je aku mahu pesan kepada rakan-rakan atau sesiapa saja yang terjumpa Papagomo di tepi longkang menadah tempurung minta sedekah, ikhlaskan hati maka hulurlah sedekah kepada insan hina ini.

Papagomo tidak ada wang nak bayar saman kepada Anwar sejumlah RM850,000.  Waktu beliau lakukan bermacam fitnah kepada Anwar, beliau waktu itu kaya kerana kumpulan Umporno taja beliau.  Beliau ditaja kerana Umporno merasakan Papagomo ini bijak pandai di dalam bab fitnah, tetapi ternyata kesemua yang dilakukan oleh Papagomo bukan saja nampak bodoh dan bangang malahan memalukan Umporno sendiri.

Paling memalukan Umporno apabila insan bangsat ini 'malu' dan takut untuk mengaku dirinya Papagomo.  Jika dilihat di dalam blognya sebelum ini, bukan main hebat lagi mencabar Anwar menyamannya.  Anwar mulanya tidak mahu melayan kerja bodoh Papagomo itu sebab Anwar tahu Papagomo ini tidak ada duit pun jika tidak diupah.  Maklumlah bekas polis yang kena berhenti sebab rasuah, mana ada pencen.  Simpati juga Anwar asalnya pada insan kutuk ini.  Tetapi atas desakan bertalu-talu Papagomo sehingga merayu-rayu agar dirinya di saman, maka Anwar tunaikan juga kehendak Papagomo.

Rupa-rupanya insan yang telah runtuh rumahtangganya ini bukannya ada 'telor'.  Masuk mahkamah tanpa segan silu tidak mengaku dia papagomo.  Dia ingat semua orang bodoh macam pencacai-pencacai Umporno yang selalu beriman dgn Blog beliau.  Silap besar.

Kini Papagomo tengah cari duit nak bayar saman.  Maka, kita terpaksa bantu insan kutuk ini agar dia boleh insaf selepas ini dan sempat bertaubat sebelum mampus sambil memegang tempurung.

14 ulasan:

  1. BANTU??,GILA KE APA?,cepat mampus lagi bagus,noktah pada kerjaya fitnahnya.

    BalasPadam
  2. Semoga sempat bertaubat seperti yang disuruh kepada orang yang difitnah olehnya..Allah Maha Penerima Taubat..

    BalasPadam
  3. lima duit (lima sen) pun tak patut bagi kat lahanat ni ! biar dia rasa macam mana jadi pengkhianat@pemfitnah pada bangsa melayu islam ,berani buat berani tanggung la mangkuk pecacai kankung ni ,minta pada umporno yang kuat backing dia dulu ! ABU !

    BalasPadam
  4. PERGI JAHANAM PAPAGOMO DAN UMNO !!!!

    - ahli Gabungan Mamak Penang (GAMPANG)

    BalasPadam
  5. BANTULAH DIA...

    BalasPadam
  6. sebagai org ISLAM, haruslah kita bersangka baik selalu.

    BalasPadam
  7. ni lah manusia paling laknat di muka bumi.. semoga dia dikenakan bala yang teramat teruk lagi selepas ini..

    BalasPadam
  8. masukkan kan dia bersama2 kawan dia menteri tu.....dan tengelamkan mereka bersama kapal selam itu.....sehidup dan semati LU SUSAH SEMUA MENTELI TALAK KENAL SAMA LU LAGI LE ....PEGI MAPUS LA LU HI HI HU HU

    BalasPadam
  9. syabas kpd penulisan tn empunya blog, bahasa simple & jelas, bukan mcm style caci keji, malah bersifat mohon jadikan iktibar kpd semua.

    saya syorkan juga penulisan yg membuka minda begini tn perluaskan melibatkan Sabah & Sarawak, betapa sebenarnya 'teknik' pecah & perintah yg diwarisi BN drpd pihak penjajah menyebabkan pra-sangka Borneo kepada Semenanjung & juga sebaliknya.

    contohnya Borneo kerap menuduh Semenanjung yg bolot segalanya walhal Pemimpin2 anak jati Borneo sendiri yg manipulasi & kayakan kerabat mereka sahaja...nyata begini pon masih nak salahkan SEMENANJUNG?

    sampai ke tahap ada isu perkahwinan/nikah antara org Borneo & Semenanjung, anak2 mereka kena diskriminasi..hanya sebab ada darah Semenanjung & juga sebaliknya....kenapa sampai begitu??

    inilah hasil garapan & acuan kuno seperti Papagomo & 'Penaja' nyaaa....tapi heran bin ajaib..masih ramai sanggup gah laungkan itu & ini....

    BalasPadam
  10. sendiri buat sendiri tanggung le. Tu le masa buat fitnah tak ingat dosa, dah kena nak minta simpati orang, Padan muka.

    BalasPadam
  11. Buat masa ni ..apa yg aku boleh bantu adalah ketawa sehingga mengalir airmata tanda simpati...

    BalasPadam
  12. Ahli umno seramai 3juta org...emmm, minta sedekah sorang ahli

    5sen...cukup kot?!!!... kah kah kah...

    BalasPadam
  13. 5sen x cukup. Kalau 30 sen baru cukup. Itu pun kalau semua bagi. Emak Dyana tentu x bagi punya.

    BalasPadam
  14. Kalau umno terbabit sama, kenapa umno x disaman sekali?

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini