TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 16 Januari 2015

TUAN SPEAKER HALAU ANA KELUAR DEWAN? TUNGGU ANA AKAN SOLAT HAJAT UNTUK ENTE !!!

BERBALAH dan berdebat dalam fesbuk, tidak dapat bawa hujah akhirnya tertekan dan terasa malu bila mana hujahnya dijawab, maka jalan terakhir mengadu dengan Allah.  Mengadu bukan untuk dapatkan taufik dan hidayah untuk dirinya atau lawannya, tetapi untuk 'membinasakan' lawannya?



Aku pun tak tahu dari mana ostat ini belajar ilmu politik dan agama sedemikian rupa.  Paling lucu, masalah dia yang tak boleh nak berhujah dengan berhemah dan berhikmah, dia jadikan anak-anak murid di pondoknya untuk sama-sama terpalit dengan masalah dia.  Maka, dikumpulkan anak-anak murid untuk bersama dengannya.  Macam nak mengumpul bala tentera Al-Maunah saja lagaknya.

Itukah standard pemimpin yang mahu diangkat?  Bayangkan jika dia berada di dalam Parlimen mahupun Dun, bila dihentam atau disergah oleh lawannya atau Speaker, dia akan kata, "Tunggu...Ana dan bersama anak-anak murid Ana akan solat hajat untuk Ente....".

Aduhaiiii...

12 ulasan:

  1. tak berani nak komen,takuuut

    BalasPadam
  2. Minta Allah binasakan seorang mukmin lain tu dikira berdendam. Tau apa itu dendam.

    BalasPadam
  3. Ko ni bila la nak berenti jilat berak Anwar.
    Sekarang ni ko boleh acu,try, test si janda beranak dua. Kalau ada rezeki dapat ko jadi menantu Anwar. Lepas tu tak payah susah payah nak jilat berak Anwar lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. komen dari SETAN bertopengkan UMNGOK!

      Padam
  4. Tanpa Nama 5:09PTG

    Hadoii..
    sekok lg jenis ostad walaq yg brhujah busuk pastu konon2 nak ugut dgn solat hajat sbijik mcm Dup Phg.. trmasuk geng presiden PONTENG-fitnah yg dok solat hajat utk TSKI tempoh hari..

    adakah nilai solat hajat BODOH-bebal mcm tuu melainkan kaw2 akan mndpt laknat!!?
    laknat kat atas batang idung sendiri!

    BalasPadam
  5. Kesian ostad ni...sampai anak tahfiz pun nak dilibatkan tak tentu pasal. Jawablah dengan hujah. Kesian bebudak tahfiz tu selalu sangat kena puasa dan gaji guru dah ok ke? Jangan ada yang komplen kena solat hajat jugak. Ostad...nasiblahkan, asalkan boleh ke mana-mana naik kete dan naik kapal tebang umrah dan gi kambodia.

    BalasPadam
  6. Malu Hajat untuk turun kan bala dan hajat di perkenan oleh Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang Bagi contoh kita lepaskan marah tentang se seorang pada kawan kita yang amat penyabar

    BalasPadam
  7. Inikah mentaliti pemimpin PAS sekarang? Alamatnya melingkoplah parti itu dlm PRU 14 nanti. Tittle ustaz tapi solat hajat pun pada tujuan yang salah....macam budak budak tak cukup akal.....

    BalasPadam
  8. Kata lah terjadi sesuatu buruk menimpa ke atas HM Rosli selepas 44 hari baca Yasin dan solat hajat Ada kah kerana doa dan solat hajat Mokhtar di makbulkan?

    Jadi bala macamana yang Mokhtar inginkan ke atas HM Rosli? Dan tak cukup dengan masa terdekat Mokhtar kena kata pada Tuhan dalam bulan ini jugak supaya kita semua tahu jangan main main dengan Mokhtar

    Rupa rupa nya dalam hajat tersebut dia perintah Tuhan buat macam yang dia hendak dan ingin kan

    Kalau betul pun terjadi bala ke atas HM Rosli dalam tempuh bulan ini juga dan bala yang menimpa seperti Mokhtar inginkan Tak menyesal ke di ketika Allah memakbulkan doa dia yang dia minta bagi bala

    Cara Mokhtar marah pun tak betul macamana nak berdepan dengan Allahn

    BalasPadam
  9. hebat eh ust mokhtar... salute habis kat dia. kiki

    BalasPadam
  10. dulu solat hajat mohon pada Allah swt supaya kekalkan kalhid sbg mb. org yg tak lalai solat mohon pada Allah swt supaya kekalkan orang yg lalai solat utk terus berkuasa? hahaha... haru... tup2 pecah berita kahldi bagi rm2.6 juta duit rakyat selangor pada kuncu2 dia tak ikut prosedur. siang meeting, malam terus transfer duit online. tergesa2 buat sbb esoknya Azmin angkat sumpah.. huhuhu...

    dasar bangang geng kopiah...

    BalasPadam
  11. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini