KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 10 Januari 2015

KAWASAN MANA YANG MAHU PIMPINAN KERAJAAN PUSAT DATANG MELAWAT, SILA JEMPUT ANWAR DATANG DULU

ANWAR datang ke Pahang di Parlimen Temerloh iaitu di Paya Pulai dan di Parlimen Bera iaitu di Kg Mengkarak pada 07 Jan 2015 baru-baru ini bagi melawat mangsa-mangsa banjir.  Turut serta adalah isterinya Presiden PKR, Azizah.

Kehadiran Anwar di Temerloh disambut oleh Timbalan Pengerusi PKR Pahang, Sdr Nizam serta Ketua Cabang PKR Temerloh, Sdr Jamil dan beberapa pimpinan tempatan.  Kehadiran Anwar dan Azizah juga turut disertai oleh Exco Kerajaan Negeri Selangor YB Daroyah Alwi dan beberapa pimpinan NGO termasuk dari Jingga 13.

Seperti biasa, Anwar dan Azizah serta rombongannya melawat ke beberapa kawasan yang dilanda banjir di kedua-dua Parlimen tersebut.  Sambutan yang diterima amat menggalakkan walaupun kehadiran Ketua Pembangkang ini adalah secara mengejut tanpa sebarang publisiti media.  

Pada 08 Jan 2015, tiba-tiba Muhyiddin pun turun ke dua-dua kawasan Parlimen tersebut beserta dengan bermacam bentuk bantuan dari Pusat.  Ertikata lain, mana-mana kawasan yang mahu melihat pemimpin utama Kerajaan Pusat datang ke kawasan mereka, sila jemput Anwar datang dahulu.  Pasti pemimpin Pusat akan tiba kemudian untuk membawa bantuan.  Kalau tidak percaya, sila cuba.

Itulah hebat dan aura yang ada pada Anwar.  Hanya mereka yang busuk hati dan berdendam saja yang enggan akui kehebatan tokoh reformasi ini.  Anwar tidak kira di mana saja yang dirasakan perlu untuk beliau datang menjenguk, beliau akan datang walaupun Parlimen Temerloh itu MP nya bukan dari PKR pun malah MP nya itu tidak hadir sewaktu kehadiran Anwar.  Oleh kerana Temerloh salah satu kawasan yang teruk dilanda banjir, Anwar tetap turun sama juga di Kelantan walaupun Kelantan di bawah PAS bukan PKR.  Anwar tahu PAS masih lagi bersama PR.  

Kalau ada geng-geng UG yang hari-hari memburukkan Anwar, itu mereka punya pasal sebab kita tahu golongan ini sejarahnya pun memang datang dari puak yang busuk hati tetapi berlindung di bawah jubah dan serban.   Selagi mereka tidak dapat bersama amno yang korup itu, mereka tetap akan berusaha burukkan Anwar.


91 ulasan:

  1. Anwar nak masuk penjara dah...udah-udah le tu. Engko punya bodek dah sampai sanggup jilat berak dia.

    Engko bukan tak tahu yang Anwar jenis putor alam. Depan melayu cakap lain depan cina cakap lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heran juga aku klau nak bodek PR atau Anuar ni dpt apa ya? Lainlah bodek UMNO cam kau masyukkk...

      Padam
    2. hidup umno utk selamanya 9:03

      Padam
    3. Anwar masuk penjara biasa bagi dia.tapi diri kau kena jaga dan selalu istigfar agar tidak masuk nereka.kerana kau tahu anwar putar alam dan tidak mahu menasihati dia,bimbnag pulak kau kena angin ahmar yang berputar,mintak ampun pada allah.

      Padam
    4. Anwar dengan umno sama je depan cina cakap lain depan melayu cakap lain. cuba tanya orang Balik Pulau mecam mana Anwar buat ceramah padahal orang kamp[ung pergi dua-dua tempat. Terkejut golek terperanjat tengok perangai Anwar.

      Padam
  2. Anwar tak bersalah..macam mana boleh masuk penjara? Perbicaraan dah lama berlalu, namun keputusan masih tergantung...sebab hakim tengah menunggu signal dari BN. Tapi pendakwa pula terlampau syok hingga terlupa dia siapa dalam kes surat ke FBI.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biarkan dia kerana jiwanya sakit,hatinya busuk,dia terlalu benci pada Anwar,mungkin bagi dia anwar bukan peminpin yang dia suka,orng begini jiwanya selalu tak tenang

      Padam
    2. Aku yang sokong anwar pun selalu rasa tak tenang.... selalu rasa macam sedang diliwat je.... kau pulak macam mana din? tak rasa macam tu gak ke?

      Padam
    3. kita org ok sebab kita org yakin anwar tak buat kerja liwat Yg kau rasa macam sedang di liwat psl kau yakin saiful kena liwat Kerana selalu membayangkan saiful kena liwat tu lah kau mcm sdg di liwat Ingat jangan pergi berak pulak Boooo

      Padam
    4. Syabas mere beta!!!!(DR.g)

      Padam
  3. Anon 9.03 setau aku depan melayu cakap lain depan cina cakap lain itu memang dah jadi darah daging pemimpin2 UMNO bukan Anuat.

    BalasPadam
  4. Tantawi vellfire ada tak...lobai sarban bakul sampah ni mesti dok nanti mat sembab

    BalasPadam
  5. Puak UG PAS mana ada pengikut. Pengikut mereka ala Perkasa adalah. Macam tong kosong.

    BalasPadam
  6. Sampai begitu sekai puak2 HARAMJADAH takut kat DSAI, kah, kah kah,.........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan mcm Najib
      Takut Bini

      Boooo

      Padam
  7. Memang sifatnya UG suka fitnah dan berselindung di sebalik serban dan jubah dan hujah Al quran dan hadis yang sesuai dengan sifat syaitan yang takabur dan angkuh serta putar belit yang menyesatkan kerana dorongan hawa nafsu yang tamak harta tak kira tanah, balak, komisen, saham, esos, jawatan pangkat dan kuasa dan salah guna kuasa. Semua diselindung dengan wajah dan lidah agama. Tak takut puak ni pada balasan neraka. Tiada hujah yang dapat diberi maka difitnahlah kononnya liberal, sesat, syiah, secular, anti-ulama, tolak hudud dan berbagai lagi. Itulah UG yang berkepentingan duniawi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macamana pula kelakuan manusia yang mementingkan akhirat wahai anom 7:26? Cuba saudara contohkan sikit.

      Padam
  8. Memang kau ni otak kuninglah Din.... Mangsa banjir separuh mati pun kau tak habis-habis nak berpolitik, caci-mencaci sesama Islam. Org kerajaan melawat mangsa banjir pun kau kutuk, jenis apa manusialah kau.

    Aku ni salah seorang mangsa banjir yg rumah aku tenggelam sama dgn harta-harta sekali. Aku tak kesah itu semua adalah sbb Allah bagi pinjam kat aku hanya di dunia ni saja. Aku terima dgn redha itu merupakan ketentuan Qada' Qadar Allah kpd hambanya supaya lebih bertawakal & bermuhasabah diri terhadap apa jua tindakan terhadap akibat daripada ''TINDAKAN TANGAN-TANGAN MANUASIA YANG MELAKUKAN KEROSAKAN DI DARAT DAN DILAUT''.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ORG YG SOKONG SODOMIST MMG OTAK KUNING.

      Padam
    2. Pemuda UMNO tumbuk Pemuda Perkasa semasa majlis penyerahan bantuan kepada mangsa banjir Mereka bukan melawat tapi nak tunjuk siapa samseng kawasan Booo

      Yang eluk nya dengan kau kau sekali tengelam tak timbul timbul Dah tiga tahun nak pru baru orang tahu kau hilang masa banjir

      Padam
    3. Alhamdulillah!!!.. Sama saja mcm perangai kau - HATI BATU - tak simpati pada mangsa banjir, jangan kan nak hulur bantuan, minta supaya org lain mati tenggelam banjir pulak & biar kau sorang saja yg idup.

      Padam
    4. Tapi perangai dan cakap kau tak macam rumah yang tenggelam dan harta benda hanyut

      Bukan rumah dan harta benda saja yang kau pinjam Tapi mata mulut telinga kepala tangan semua tu kau pinjam dari Allah Jadi tolong lah guna dengan Bismillah

      Padam
    5. Tempat kau tak banjir ke. Kalau tak kena banjir pun datanglah jenguk2 ke Gua Musang ke @ Kuala Krai & ambik sekali bantuan yg berlambak-lambak kat sana, boleh kau bukak kedai runcit kat rumah kau tu....... Boooo

      Padam
  9. Bab Banjir @ Musibah dpd Allah Subhanawata'ala ini, Gua dok fikir-fikirkanlah mungkin ini adalah berkat doa yg di doakan di Stadium Sultan Muhammad IV oleh puak seangkatan dgn Din juga...... KO BN, KO UMNO...KO UMNO...KO UMNO.

    Doakan untuk kemusnahan.... dan tempat berdoa itupun ditenggelami oleh banjir tempoh hari. 1M'sia kena musibah banjir tapi tempat yg paling teruk adalah Negeri tempat berdoa. Jajahan paling teruk adalah Kuala Krai dan kawasan yg paling teruk terkena musibah tsunami air sungai adalah Limau Kasturi, Manik Urai & Kemubu. Selidik punya selidik dan mungkin secara kebetulan tempat tersebut merupakan KUBU Kuat PAS.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allah sentiasa menguji orang orang yang beriman

      Dan orang orang yang berdusta mengatakan mereka beriman sedangkan Allah Maha Mengetahui di biarkan dengan kesenangan dunia

      Boooo

      Padam
  10. Negeri lain pun banjir juga. Air naik sampai betis dan ada kws smpai pinggang pun ada. Tp tak spt Kelantan. Air dtg bagaikn tsunami. Rumah bkn saja tenggelam tapi punah.

    Aku dok pikir apa petanda yg diturunkn Allah swt. Adakah kerana Pas yg sepatutnya pejuang islam dan menegakkan institusi agama, kini lebih akrab dgn puak2 kafir dan liberal, lebih rapat dgn puak2 yg tak lekang fitnah dan maki cerca? Adakah Allah swt menunjukkan kemurkaan dgn memberi tanda2 kemusnahan yg begitu teruk?

    BalasPadam
  11. Lawyer sial fuckertan dah menyerang dan fitnah Jakim pulak. Tak abis2 sikapir laknat dapigs dgn sokongan puak melayu liberal pkr nk meruntuhkan agama dan bangsa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita dok p lawan Paul mata sepet tu kat sini pun tak guna...gegar kan mereka dgn mengosongkan apa saja kawasan ketika umat islam berada dgn menyahut pangilan azan dan solat minta dgn Allah lindungi umat islam kat malaysia ni yang semakin tersepit diasak oleh kafit laknat dan liberalisma Dap dan PKR.

      Padam
    2. apasal babi2 DAPpigs dan loyar2 cina bukit ni suka masuk campur kacau ugama islam??? Kalau nak sangat campur tangan, masuk lah ugama islam, pegi hospital potong kulit hujung totoi ko orang tu, belajaq pasal Islam, lopas tu boleh lah ko orang bagi pendapat seposen ko orang tu. ini nak potong totoi pun takut, nak komen2 pasai ugama islam pulak. dah buag tebiat nak mampos ko ko orang ni semua? Kang nanti jadi macam kat perancis tu...ke itu yang ko orang nak sangat ni...kalau dah perangai tu macam babi, sondol sana, sondol sini...babi situ jugak lah.

      Padam
    3. Dapigs skrg makin berani kutuk caci melayu & islam sbb spesis melayu totok pkr haramjadah backing mrk.

      Padam
  12. Apa sudah jadi kepada Nurul Izzah? Walaupun muda dan dikurniakan wajah yang cantik, kulit yang putih tetapi ketika di mahkamah baru-baru ini dalam kes saman FITNAH terhadapnys, muka Nurul kelihatan pucat dan lesu, tiada seri dan keceriaan.

    Adakah terlalu banyak kemungkaran dalam hidupnya hingga kecantikan wajahnya tidak boleh menyorok kehitaman hati akibat diri dan keluarga penuh disaluti dosa fitnah dan pembohongan. Sudahlah rumahtangga bergolak pulak. Ada laki dan anak tapi dia bercinta jantan lain. Harap bukanlah sebab Nurul terbawa sesuatu dari hubungan dengan boifrennya hingga mahukan qazaf. Na'uzubika min zalik. Muga Nurul terlindung dari dosa perbuatan mencemar zuriat yang dimurkai Allah Taala.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puteri fitnah. ...xtau mcmana dia mng lmbah pntai? Kan dgn fitnahkn raja nong cik. 1famili dgn puak kaki fitnh

      Padam
    2. Blogger bn kalau ada menteri yg bodoh keje takbetul kita hentam. Tp Blogger pr kalau jelas pemimpin mrk fitnah, liberal, khalwat rasuah dll bkn nk kritik tp lg sokong buta tuli......

      Padam
  13. "...Pada 08 Jan 2015, tiba-tiba Muhyiddin pun turun ke dua-dua kawasan Parlimen tersebut beserta dengan bermacam bentuk bantuan dari Pusat.  Ertikata lain, mana-mana kawasan yang mahu melihat pemimpin utama Kerajaan Pusat datang ke kawasan mereka, sila jemput Anwar datang dahulu.  Pasti pemimpin Pusat akan tiba kemudian untuk membawa bantuan.  Kalau tidak percaya, sila cuba...."

    DIN...STATEMENT KAU KAT ATAS NI MCM TULISAN DARI PEMIKIRAN BUDAK2 HINGUSAN LA DIN...KAU NI MEMALUKAN SPESIS BLOGGER PUAK FUCKERTAN DAN BLOGGER SPESIS BANGANG UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Din septutnya insaf lps rumah dia dilnggr bnjir. Tp nmpk lg teruk.samada dia x insf atau Allah dh merengkn otak dia sbb slalu fitnah dn spin.

      Padam
    2. Program lawatan TPM telah diketahui umum 5 hari sebelum itu. Justeru Anwar telah merangka lawatan ketempat yg sama sehari sebelum lawatan TPM agat blogger2 beliau spt Fauzdin mempunyai modal untuk spin spt yg kita baca dlm topik thread ini.

      Rakyat didalam kesusahan, kerajaan sibuk membantu namun Ketum dan blogger2 haramjadah nya sibuk nak mencari popularity.

      Padam
    3. Tu cerdik nya Anwar
      Dia datang orang seronok dan gembira
      Bila TPM datang orang tahu nak kan bantuan sebab seronok jumpa pemimpin dah habis Yang tinggal seronok dapat bantuan

      Lain kali cerdik sikit Jangan tetapkan tarikh Letak kan tempuh dari sekian hari ke sekian hari Lawatan Banjir Kat mana belum tahu jadi Anwar susah lah Dan kenapa lah bodoh pulak Pergi lah dulu tempat lain yang Anwar belum pergi Dah lepas seminggu baru lah datang melawat selepas seronok jumpa Anwar hilang Boooo

      Padam
    4. Mana la org gomen bole terpikir puak spesis fuckertan rakyat ni sampai gitu sekali nk cari glamer. Bantuan rakyat diketepikan spin dan glamer diutamakan....

      Boooo

      Padam
  14. PKR DAN FITNAH BERPISAH TIADA...BOOOO

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh eh
      sama perangai macam pemimpin kau
      bila anwar buat pemimpin kau ikut buat

      bila aku buat boooo
      Kau pun ikut buat Booo?

      Boooo

      Padam
    2. Mmg betul Pkr dan Fitnah berpisah tiada

      Boooo

      Padam
  15. TGH VIRAL SKRG GMBR AZMIN BASUH KAIN. BELAKANG NMPK POMPUAN SEDANG TUTUP MUKA. AZMIN DGN BANGGA BILANG POMPUAN TU MENANGIS SBB TERHARU.

    TAPI GMBR YG LAIN NUNJUK POMPUAN TU SEBENARNYA KETAWA SBB AZMIN BASUH KAIN DIA....

    MMG PUAK2 PR PKR NI SUKA SPIN NAK CARI PUBLISITI MURAHAN. TAPI LAST2 JD BAHAN LAWAK. KAH KAH KAH. ..!!!

    BalasPadam
  16. Memang jelas umno takut dengan bayang bayang anwar
    masa kempen praya umno kempen di sebelah kawasan anwar berucap Yang datang ke tempat umno kerusi dengan khemah saja

    Bila berkempen pada masa itu tak nak pulak Najib ke Muhyiddin ke yang datang Tapi bila banjir bagi bantuan tanpa rasa malu tunjukkan muka

    Boooo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lama-lama org Melayu ada bbrapa kerat saja di P.Pinang akibat di hambat oleh cina DAP sbb Anwar kata jah Melayu tapi jadi tunggangan cina Dap.Booooo....

      Padam
    2. Betul tu..

      Boooo

      Booo huhu

      Booo huhu hohoho

      Padam
    3. Tapi lagi terharu nenek yang di kg cubadak
      bukan cina yang halau pulak tu masa rumah di roboh parti melayu sebangsat senyap jer Dengar citer ketua cawangan cabut macam tu jer Langsung tengelam tak timbul timbul

      melayu ada tapi melayu yang beberapa kerat tu ia lah melayu yang dah bisu tak buat demo lagi kat bangunan TAR dan jembatan Penang Lain kali nak bela melayu jangan takut bertanding lawan anak mendiang karpal singh Letak calun pun tidak nak cakap pasal melayu penang Poh Poh
      Malu bila kau pulak dah pakai boooo


      Padam
    4. Apa yg ko merepek ni booo???

      Padam
    5. memang 2 24 ptg dan 5 43 ptg banyak merepek

      semua nya kena kat dia orang balik
      booo
      booo
      boooooooo

      Padam
    6. Kg Cubadak tu kat mana?... Manik Urai ke @ Gua Musang... Boooo.

      Padam
  17. Patut lah semasa di Temerloh Anwar cakap saya datang hari ini tanpa membawa Bantuan Tetapi saya berjanji besuk budak budak saya akan datang dengan bermacam macam bantuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. ...dan bantuan yg dijanjikan tak kunjung tiba...

      Boooo

      Padam
    2. kan besuk tu bantuan datang ...Pada 08 Jan 2015, tiba-tiba Muhyiddin pun turun ke dua-dua kawasan Parlimen tersebut beserta dengan bermacam bentuk bantuan

      Suruh jadi cerdik nak juga jadi bagang !

      Padam
    3. Hahaha jgn nk spin la macaiii...bantuan yg dtg tu adalah dari kjaan pusat kesinambungan bantuan awal yg tiba sebelum tu. Pandai betul puak haramjadah ni nk spin.

      Boooo

      Padam
    4. tak kisah lah bantuan dari mana Yang penting pasal Anwar kata budak budak dia akan datang dengan macam maçm bantuan

      Tu yang Muhyiddin datang dengan bantuan
      keesukan hari Kat tempat aku Anwar datang sebab hadir kenduri doa selamat Hari Ahad UMNO buat makan makan kat mesjid dan ceramah mengejut hehehe

      Padam
  18. Senyap je...boooo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Spesis PKR tgh cari idea nk spin....Boootol tak....Boooo

      Padam
  19. WOOOW, blogger nie nak suruh Nuar Peliwat meliwat ..

    pelawaan Meliwat nie best jugak..

    Kawasan Kuantan...syurga baru PONDAN2 dibawah PKR.. sesuai untuk Nuar Meliwat beramai2

    BalasPadam
  20. Ini lah pemimpin yang hebat walaupun keputusan hakim akan di umumkan dalam masa terdekat yang mana anwar mungkin di penjara bertahun tapi anwar tidak menghirau kan nasib nya sendiri Anwar tetap harung ke sana sini bersama rakyat Kerana itulah mana mana Anwar pergi sentiasa mendapat sambutan dari rakyat

    Berbeza dengan najib walaupun tak ada apa apa yang perlu di risaukan oleh dirinya dan kelurga nya najib boleh senang lenang main golf dan isteri nya yang sama sibuk berkempen di kajang pulak sibuk bershopping

    BalasPadam
    Balasan
    1. Udah la tu...jgn la nk spin dan bikin fitnah lg. Najib bila dibritahu situasi genting banjir beliau terus pendikkan percutian beliau dan terus ke Kelantan. Sapa pulak kata Rosmah shopping ketika itu? Abah lu nmpk ke?
      Walaupun Anwar masih berseronok berbasikal diNZ kemudian sambung lg cuti ke eropah dikemuncak banjir, kita semua bersangka baik saja. Lantak la apa dia nak buat ketika pemimpin negara dan rakyat berganding bahu tanpa mengira agama bangsa dan darjat bertungkus lumus membantu mangsa2 banjir.
      Spin dan fitnah lah lagi, kami dah faham benar sikap haramjadah puak PKR dan DAP ini.

      Padam
    2. TERBAIK LA BRO.....

      ADA MANA2 MACAI NK SPIN?

      SILAKAN.....HEHEHE

      Padam
    3. Anwr ke eropah satu famili nk mintk bntuan utk tlg mngsa bnjir.

      Booo

      Padam
    4. jangan harap lah Termeloh dapat bermacam macam bantuan kalau tak anwar yang datang

      Lepas ni Anwar pergi mana ? UMNO nak pergi dulu tapi Anwar datang secara mengejut Kalau ingat anwar pergi sana dulu mana tahu sekalii Anwar tukat malu UMNO

      Haha Najib diberitahu situasi banjir Hellooo dia pergi masa air banjir makin teruk Wartawan asing memang nak kena kan dia tu yang gambar main golf di siarkan yang membuat rakyat marahn

      Anwar tak ada tanggung jawab dalam hal banjir Orang ramai tahu kalau anwar tak ada pun dia orang tak kisah Dalam situasi dahrurat orang cari siapa ? PM Adakah semua ahli parlimen termasuk pembangkang kena ambil cuti Atau cuma Menteri kabinet termasuk PM sahaja yang kena ambil cuti ?

      Dalam diam Najib cabut lari lagi ke Thailand sebab kena jemput bini selepas bershopping
      Balik pun sembunyi sembunyi

      Padam
    5. Anwar pergi tak guna pesawat dan duit rakyat Tu sebab lantak lah apa dia nak buat .. Nak ke Eropah pun lantak lah Tapi kalau Anwar guna duit rakyat meroyan lah bloger dan tv umno

      Dalam kita tak sedar kehebatan dan kemampuan Anwar macm melebihi Najib yang pegang jawatan PM

      Padam
    6. Hahaha. ..spin macai jgn tak spin...mcm la rakyat bodoh mcm korang yg bangang....

      Boooo

      Padam
    7. Hahaha....bila Najib balik melawat mangsa banjir korang diam pulak...hahaha....bila takde modal nk spin korang carik bontot Rosmah pulak....hahaha. ..bila dapat tahu Rosmah ada di Putrajaya sbb tak dibenarkan ikut suami nya kerana keadaan banjir yg merbahaya korang spin pasal kapal terbang pulak....

      Hahaha Hehehe Huhuhu. ...korang mmg musibat haramjaddah laa...

      Padam
    8. sampai sekarang rosmah geli kalau betis berisi dia masuk selut Kalau tak dibenarkan ikut suami pun ambil alih lah kerja Shahrizat pegang bendera lepaskan konvoi bantuan banjir Tak kan tu pun suami nya tak bagi

      Padam
  21. DSAI adalh pemimpin yg disegani dan dihormati. Walaupun dia dan famili sedang bercuti namun dia berjaya mrngumpulkan bantuan pakaian dan makanan dari negara eropah yg dikunjungi. Satu kontena barangan tersebut dibawa masuk melalui kapal dan berjaya diagihkan ke masyarakat setempat diPaya Pulai dan Kg Mengkarak pd hari yg sama Muhyiddin melawat tempat berkenaan. Buktinya jika anda melawat kedua dua kmpg tersebut anda akan dapati penduduk disitu memakai pakaian branded jenama dari luar negara termasuk New Zealand dan Peranchis. Nah, bukankah ini bukti keprihatinan DSAI kpd rakyat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. ...spin lagiiiii.....hahaha ni mmg spinner tahap gaban. Woiiii. ..takkan taktau kapal ambil masa berbulan utk belayar smpai ke Malaysia. ...

      Hahaha. ....otak katun betoi korang ni...

      Padam
    2. Hahaha. ..apa pasal tak tmbh skrg ni org2 kmpg tu mkn spaghetti dgn minum susu hasil tenusu lembu N.zealand....hahaha.....lawak lawak....

      Padam
    3. Hehehe Huhuhu. ..cuba kita baca semula hujah anon 8.58ptg. Dia kata jgn haraplah Temerloh dpt bermacam bantuan kalau tak Anwar yg dtg...KAHKAHKAHKAH. ..

      Semua daerah dinegeri pantai timur termasuk ng Kelantan di bantu sepenuhnya oleh kjaan pusat dgn bantuan brgan yg diberi oleh rakyat prihatin. ..

      Kwakakaka kakah...diberi bantuan sbb Anwar dtg????? Aduhhhhh sakit perot aku ketawa berguling baca posting badut2 PKR nihhhh

      Padam
    4. jadi yang buat lawak muhyiddin la
      Barang bantuan dah ada Cukup sebab banjir dah masuk lebih seminggu pun nak datang bawak bantuan lagi

      kalau bawak telo je dengan muka macam tu tak ada sesiapa pun yang nak sambut

      Ada beza orang datang memgejut dengan orang datang ikut ketetapan masa yang di jadualkan Kalau datang dah di rancang lebih awal kena lah bawak buah tangan Kalau tak orang kampung kata apa koman jadi TPM datang tangan kosong

      Padam
    5. Kahkahkah....macai ni tak puas hati lg gamaknya. ..org bwk bantuan tambahan pun dia nk jadikn isu. Org kmpg ucap syukur rezeki yg dtg org macai ni nk spin mcm gasing...HAHAHA...nah skrg dia citer bwk telor dgn sambut mrnyambut pulok dahh....KAH KAH KAH
      Musibat betol korang ni. ..

      Padam
    6. AKU PON SEBENARNYA TAK FAHAM APA SEBENARNYA ISU TAK PUAS HATI SI TN10.57 TU.

      TP TAK KISAH LAH...AKU BOOOOO AJA LAH

      Padam
  22. Betul tu Anwar se orang tokoh yang hebat dan aura Anwar tak mampu di tandingi oleh pemimpin yang ada baik dalam umno atau ug sehingga mereka terpaksa berkerjasama walaupun meragui satu sama lain Tujuan mereka semata mata nak jatuhkan Anwar

    Kenapa tempat seperti pemimpin PAS pergi atau DAP pergi tak dibalas kunjungan oleh Muhyiddin dengan bermacam macam bantuan ? Ini lah yang di katakan aura Anwar Mereka tak mampu lawan aura Anwar Oleh itu mereka lawan aura Anwar dengan bermacam macam bantuan yang telah pun di terima oleh mangsa banjir sebelum ini Kalau Anwar datang Termeloh 10 kali jangan terkejut Termeloh dah jadi macam kilang beras dan gula HaHaHa

    Semangat dan kesedihan mangsa banjir lenyap dengan ada nya aura Anwar Peluang mendekati rakyat inilah dapat membuat rakyat membandingkan antara Anwar dengan muka muka penyamun yang hipokrit

    Anwar secara tak langsung membuktikan E-coli ada lah helah se orang pemimpin melarikan diri ke Thailand untuk mengadu nasib dan menerima arahan seterusnya dari bini nya yang amat di takuti oleh nya dari dulu kini dan selama lama nya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. ...aduhhhh lg sekor badut PKR masuk tunjuk pandai. PM lari ke Thailand dan lari kerana takut bini...????

      Kwakakaka. ..hanya org bodoh bangang aja yg melopong mulut percaya citer fantasi tahap dewa mcm ni...

      Apasal tak bilang Najib lari ke Korea ke...lari je N.zealand ke?

      HAHAHA HA. .e-coli helah lari ke siam utk MENGADU NASIB??

      Din....tlg la tgk tgkkan budak2 kau ni...makin rosak mcm ketagih air KETUM....HAHAHA. ..

      Padam
    2. Tumpng lalu. Xdpt tdak saya pun tumpng senyum. 10x anuar dtg temeroh jd klng beras n gula.

      Padam
    3. Aura Anwar tu apa? Jgn jatuh syirik terlalu mengagungkan manusia.

      Padam
    4. aura ialah keserasian Sesiapa pun akan terasa aura Anwar positif bila Anwar ada berdekatan Tu sebab orang putih orang arab orang cina orang india orang kampung orang bandar semua rasa mudah selesa dengan cara Anwar

      Tak ada sesiapa menagungkan Anwar sebab orang tak cium pun tangan dia bila bersalaman Anwar akan tarik tangan dia



      Padam
    5. Hmmm Pengampu Anwar. Atau... ....tertipu dgn kemunafikan dan kepura-puraan nya? Sweet talker.

      Padam
    6. Bukn anwar saja.mana2 pemimpinpun mudah didekati rakyat berbilang bangsa. Cium tgn tak bererti mengagungkan. Itu tanda hormat.

      Padam
    7. kalau budak budak yang cium tangan najib memang tanda hormat

      Tapi yang lebih tua dan sebaya Najib cium tangan Najib dengan tangan Rosmah sekali bukan hormat tapi mengagungkan nama nya dengan tujuan membodek

      Boooodeeek !!

      Padam
  23. Last sekali? Boooo

    BalasPadam
  24. Maaf kata. Selepas membaca thread blog ini, saya dapati jika begini cara pemikiran penyokong PR khusus nya PKR maka tidak hairan mereka mudah ditipu dan dipesongkan oleh pemimpin mereka.

    BalasPadam
  25. macam keciwa jee

    Baca komen ini

    Tu sebab orang putih orang arab orang cina orang india orang kampung orang bandar semua rasa mudah selesa dengan cara Anwar

    Dan baca semula komen kau bawah ini

    mana2 pemimpinpun mudah didekati rakyat berbilang bangsa.

    Yang Anwar punya mengatakan rakyat mudah mendekati Anwar kerana selesa

    Yang Najib punya Najib yang terhegih hegih untuk mendekati rakyat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Banyak2 bangsa yg kau bilang tu, hanya bangsa cina saja yg pura-pura selesa, kau tau pasal apa? Pasal Nuar ni mudah utk dia org buat tunggangan...kih! kih! Kih.

      Kalau Nuar jadi PM lagi puak cina DAP ni suka, belum jadi PM pun dah naik tongcang mempersendakan org Melayu & Agama Islam.

      Padam
    2. DAP ok pe
      Tapi jangan jadi tunggangan Raja Judi
      Berita terakhir surat tersebut di tarik balik Boleh percaya ke ?? hehehe

      Peguam Paul tu tak patut cakap pasal khutbah jumaat tapi percaya lah Peguam Negara akan kata dia tak ada niat .. hihihi

      MCA dulu akan tolak jawatan kabinet Tapi UMNO paksa MCA terima jawatan tersebut Siapa yang terhegih hegih Hidung tak mancung !

      Cina tak naik tocang Puak UG yang naik tocang sebab serban dia orang ada ekur

      Dan terima kasih kerana layan saya dengan baik Semuga Allah memberkati kita

      Padam
  26. ANWAR MEMANG PEMIMPIN RAKYAT YG SEJATI.

    UG adalah virus kedunguan yg diperalat musuh

    BalasPadam
  27. Najjb akan bentang semula bajet sebab harga minyak turun dan kos banjir yang tinggi

    Sebelum Najib bentang BN punya lebih baik Anwar PR bentang dulu Kasi Najib pening kepala

    BalasPadam
  28. Pening aku jadi nya orang2 sudah bikin lawak antarabangsa

    BalasPadam
  29. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini