TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Isnin, 5 Januari 2015

CIRI-CIRI KEPIMPINAN HUSAM MUSA TERSERLAH

JIKA MB Kelantan mahu ditukar, tiada tokoh lain yang berwibawa selain dari YB Husam Musa, Adun Salor. Husam, pemegang ijazah ekonomi Universiti Malaya dilihat mampu membangunkan Kelantan.
 
 
Musibah banjir besar di Kelantan baru-baru ini membuktikan Husam Musa mampu mengalas amanah sebagai MB sekiranya diberikan peluang. Husam menunjukkan beliau berwawasan dan tidak hilang punca menghadapi malapetaka. Penampilan peribadi yang bersahaja, tidak memakai baju Melayu untuk mengharung banjir dan berusaha mendapatkan Helikopter untuk memecah kebuntuan mencari mangsa-mangsa banjir yang memerlukan pertolongan, Husam dilihat mempunyai inisiatif yang tinggi. 
 

Beliau juga tidak segan silu mengadu permasalahan rakyat kepada rakan sekutu di dalam PR, di mana beliau menulis surat memohon bantuan dari Kerajaan Negeri Selangor. Meskipun jika Husam tidak mengutus surat atau berhubung dengan Azmin selaku MB Selangor, Kerajaan Selangor tetap juga akan membantu atas dasar kemanusiaan. Namun, inisiatif Husam itu jelas menunjukkan beliau peka dan sensitif dengan apa yang sedang terjadi di Kelantan. Beliau tidak habiskan masanya mengarang puisi atau madah serta tazkirah di saat rakyat Kelantan menyabung nyawa.

Husam telah memberi amaran 27 Dun PAS yang terlibat banjir seboleh-bolehnya jangan ‘hanyut’ dalam arus bantuan pemulihan BN. Husam ada bacaan politiknya tentang Kelantan dan beliau sedar negeri Serambi Mekah itu bukan sahaja diancam dengan banjir tetapi terancam dengan muslihat Umno. Lagu 'Kerajaan Perpaduan atau Campuran' kini mula dilagukan di Kelantan disaat rakyat kehilangan hartabenda malahan terdapat nyawa yang melayang dengan bencana ini. Umpama sifakir miskin yang sedang lapar diumpan dengan makanan yang lazat-lazat.

Apakah tidak terlambat untuk melakukan sesuatu di Kelantan?

68 ulasan:

  1. The best porno with graphic story bro...category blowjob and anal....jilat bontot tahap max....uwekkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. tanpa nama : cheap stuff..shame on u..if u r malay..shame on u malays

      Padam
    2. why would u say "shame on u malays" as in generalization ?
      r u a racist? i hope not...

      Padam
    3. Don't worry. That 9.06pg is not a malay but RBA army of PR DAP who is trying to spin as if BN malays are foolish.

      Padam
  2. kelantan tanpa nik azia dah jadi cacamarba....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mosabit mosibat...apa lu bunyi ni.

      Padam
    2. Memang betul pun.
      kalu setakat nik amar...alahaiii

      Padam
  3. kelantan semenjak nik aziz senakhoda dgn pmfitnah pilkuda..inilah jd nya, nik aziz tuu yg bnar-bnar wajib brtaubat!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bertaubat untuk kesalahan yang mana satu bro ??? Tolong nyatakan. Kan lebih baik seru pemimpin UMNO sperti PM dan yang mempertahankannya tu yang bertaubat.

      Padam
    2. Kah kah kah ...najib perlu bertaubat??
      bertaubat tang mana bro??

      Bertaubat kerana bersekongkol dengan kafir kah atau kerana bersekongkol dengan kaki jubor??

      Padam
    3. Hasan malik boleh tak?

      Padam
  4. Husam...?? tak payah laa....

    next.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni Husam mano? Husam kambing tu ko. Hekk elehhh...admin blog ni mengipas ke atau tak buat home work...atau dibayar mcm Blogger kjaan BN..

      Padam
  5. Kalau PKR ada al juburi..PAS al Al Janapari.. keduanya sama saling tak tumpah.. sesumpah yg berjaya menyilaukan mata ramai pengikut yn punya otak baghal !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dap ada apa...

      Padam
    2. Yg umno ada hnya tgl manusia bodoh dn bangang2 kata najib dn mathir..

      Padam
    3. Silap tu. Yg tinggalkan UMNO BN adalah spesis sodomist pemuja kapir laknat. Skrg semua dh jd maharaja fitnah mega.

      Padam
    4. UMNO ada hasan malik ngan mat mazlan...heee

      Padam
    5. Nampaknya bimbang dan takut tahap kecut telor anti Husam, pro UG dan pro BN ni jika Husam menjadi MB Kelantan.

      Mengaku sajalah kepimpinan Kerajaan PAS Kelantan benar-benar lemah dan carca merba di bawah kepimpinan sekarang.

      Padam
  6. Husam jd MB. Gilo gapo? Masa Husam ni jd exco la beribu hektar tanah balak di beri pd evangelist DAP Perak tu!! Nah....hasil hutan yg ditarah gondol tu menyebabkan hakisan tanah. Hujan lebat kali ni jd luar biasa banjir di kelatan. Punoh. Sibahalol cadang pengkhianat agama dan bangsa ni jd MB sbb kepimpinan??? Projek kambing pun gagal!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam la kat cameron highland tu tak kena tarah. Bangla pun boleh tarah.....gilo babi ker hapa kalu puncak banjaran titiwangsa boleh banjir besar 2 kali setahun.

      Padam
  7. Salam.

    Melihat kepada scenario keadaan banjir di Kelantan yang melibatkan 9 Jajahan iaitu Gua Musang, Jeli, Kuala Krai, Machang, Pasir Mas, Pasir Puteh, Tumpat, Tanah Merah dan Kota Bharu dengan tempat terjejas teruk seperti Manek Urai, Latarek Luloh, Dabong dan banyak lagi.Rata-rata, rakyat Kelantan drp kawasan banjir ini sekarang "Menangis Tidak Berlagu", "Termenung Mereka sendiri akan Masa Depan Yang amat Kelam", akan tetapi harapa yang sekian lama diletakkan dan dibanggakan ke atas Para Pucuk Pimpanan PAS berbagai Peringkat, hanyalah seperti pegar memakan padi.

    Para Pemimpin PAS sungguh pandai bermain kata-kata, menunding jari kesana kemari, tanpa memperdulikan apa nasib mangsa banjir. Segolongan mereka yang digelar Ustaz, Ulama, Alim Agama iniyang rata-rata memiliki Sejemput Janggut di Dagu ini, menunjukkan kedangkalan tahap keImaman masing2.. Mereka yg digelar beriman ini, mula menunjukkan sikap dan tamak haloba, ego, bongkak dan sombong terlampau apabila mereka-mereka ini mengeluarkan kata-kata yang tiada satu pon yang dapat menghilangkan kegusaran, menghapus penderitaan, apatah lagi bersimpati dengan musibah banjir yang melanda.Jauh sekali mereka ingin atau mahu memohon maaf di atas kedhaifan dan kurang cekapan mentadbir urus musibah banjir, malah mereka mengemukan pelbagai alasan seolah lari drp tanggungjawab dan tiada pon sifat mahu muhasabah diri.. Ini ker Islam Pas???

    Sudah dinyatakan bahawa Kerajaan pusat jugaklah yang akan mengeluarkan danan sebanyak RM52.5 juta mungkin lebih untuk membina kembali rumah-rumah yang di hanyutkan airbah yang deras dan laju. Tetapi jumlah ini akan naik sekali ganda, mungkin berganda-ganda, apabila diwartakan semua penempatan di perairan sungai tidak selamat di diami, maka akan berdondong-dondong lagi yang akan merayu memohon bantuan perumahan drp Kerajaan.

    Masalah Utama yang menyebabkan Air Bah Laju dan Deras naik mendadak di kawasan 9 Jajahan tersebut adalah keranan kerakusan Pihak Pentadbiran Negeri Kelantan di Bawah Kerajaan PAS dalam memberikan sejumlah 4,000 hektar tanah kpd Jahanam Bga dan Ngeh Bersaudara drp DAP, yg mana secara fizikalnya boleh dilihat kekayaan mereka bertambah selepas projek balak & tanah diperolehi drp Kerajaan Pas Kelantan..

    Anak-anak Kelantan diSERU agar menuntut Pembentangan dan penjelasan drp Kerajaan Kelantan:

    1. Berapakah Hasil Kerajaan Pas perolehi daripada Hasil Penjualan Balak & Tanah di kawasan terbabit?

    2. Siapakah yang bertanggungjawab memberikan kelulusan ke atas aktiviti pembalakkan tersebut?

    3. Apakah pemberian ini mengikut prosedur dan tatacara urusan Tanah Kelantan?

    4. Kemanakah Wang Hasil Penjualan Balak dan Tanah dibelanjakan.

    5. Jika sekiranya di Selangor, MB Azmin Ali menuntut semula pembayaran balik wang sejumlah RM2.6 juta yang dikatakan dibayar dengan tidak mengikut peraturan dan prosedur tertentu...APAKAH boleh Anak-Anak Kelantan mendesak Kerajaan PAS menuntut ganti rugi drp DAP Bangsat Nga & Ngeh Bersaudara ke atas kerugian yang mereka alami akibat drp Banjir Besar melanda. Ini adalah Hak Mereka sebagai Rakyat yang tertindas dan teraniaya akibat drp Kerakusan DAP Bangsat meneroka dan membotakkan kawasan Tadahan Hujan.

    6. Rakyat Kelantan kesemuanya mestilah bangun menuntut Hak dan Kebenaran drp Kerajaan Pas Kelantan.. Kalau Hak sendiri pon tak mampu dibela, jangan harap Banjir seperti ini tidak berulang kerana Kerajaan Pas akan memberikan lebih banyak kawasan Balak demi untuk mendapatkan DANA PILIHANRAYA ke 14.

    Apakah Rakyat Kelantan "THE RED WARRIOR" ini betul-betul berani? atau hanya gah pada slogan saja?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sori laa bang...org kelantan mmg sng diperbodohkan, suka diperbodohkan dan mmg impikan diperbodohkan selama lamanya oleh ularmak2 biol...selepas musibah ini mereka xakan insaf malah betambah bebalnya dgn menyalahkan umno menyebabkan banjir menggila...sekarang ni ularmak2 pas tgh merancang utk menyerahkan tanah kelantan lg kpd dap tuk projek menanam kayu bakau disepanjang sungai kelantan utk tebatan banjir

      Padam
    2. Yg bijak pandai dh lari keluar ktan

      Padam
    3. Bila PRU balik Kelantan
      Pangkah PAS
      UMNO Kelantan yang bodoh biarkan tanah dan projek dapat pada DAP Yang cakap macai macai UMNO taraf bagang

      Padam
  8. semua ini boleh dimulakan dengan krisis Negeri PerakTolong siasat Nga ... Ngeh .. tidak dilupa .. "Ngok" NizarKerana mahukan DAP beri kuasa pada PAS Perak 10 ribu ekar tanah Kelantan bertukar milikboleh juga disiasat peranan runner ulung PAS .. Mat SabuTuh dan Husam Janapari..Diakhirnya tolong siasat tandatangan terakhir dari Pejabat Menteri Besar .. siapa yang luluskan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org2 mcm Husam ni mmg ramai dlm pakatan. Asyik nk salahkan pihak lain tp sendiri bikin onar. Patut org Kelantan rejam dia dgn telor busuk

      Padam
    2. yer ke...salah tu bukan husam yang buat onar sebaliknya geng2 kopiah yang buat onar...tolong rajin membaca dan buat kajian.....jgan hanya terima bulat2 orang cakap...

      Padam
    3. mcm nie punye hal pun nk buat kajian, gilo gapo mu.dtg sendiri tgk apa sudah jd dgn kelate doh huruhara dok suruh bikin kajian.hotak keldai mu nie.

      Padam
  9. Banjir=Kelantan. Itu yang selalu disebut.

    Lupa ke NEGERI LAIN?

    Bila ubah musim.... Kedah, Perlis, Selangor, KL plak...

    Banjir ni tanggungjawab KERAJAAN PUSAT. Kena libatkan belanja berbillion2. Kerajaan negeri mana ada duit sebanyak tue..

    PEMIMPIN PEMBANGKANG PERLU TEKAN BN UNTUK LAKSANAKAN TANGGUNGJAWABNYA.

    Takkan nak dengar cerita banjir banjir lagi tiap2 tahun? Macam tak tahu nak buat apa. Mcam tak ada otak nak solve atau kurangkan masalah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpernah jd kelantan banjir mcm dilanda tsunami dari bukit. Bukit dah gondol dikerja oleh Janapari dgn geng DAP itu sbb banjir teruk sgt.

      Dah terdesak baru mintak tlg dgn bn. Balak abis bukit gondol bkn bn punya hal tauu...tp bn tetap bantu.

      Tgk la sikit hari lg bila siasatan bermula seluar sapa terlondeh.

      Padam
    2. memang bn sbg kerajaan pusat lah kena bantu Kalau tak nak beri bantuan jangan terpekik bila negeri negeri spt sabah minta keluar dr msia Kelantan pun ada minyak tapi hasil royalti kjaan pusat yang sapu

      Padam
    3. Apa pasal kena bantu? Dah puak fuckertan ni fitnah maki hamun bagai senang je mulut nk bilang memang bn kena bantu.
      Dah bantu pun byk menyalak pulak.
      Dasar spesis sodomist

      Padam
    4. Bukan semua negeri PR yang sokong PR Jumlah yang sokong BN pun ada Macam tu jugak di Negeri BN ada juga yang sokong PR Itu lah demokrasi nama nya Bukan bila nak bantu kira orang BN ke tidak Atau orang PR ke tidak Mereka semua rakyat Malaysia

      Padam
  10. Pas nk bukak tabung baru bantu mangsa banjir???
    tabung lagi ?
    tabung dulu mana ?
    tabung memali mana ?
    tabung kohilal mana ?
    tabung R mana ?
    tabung lebuhraya mana ?

    Yang ada cuma tabung milo karat.

    BalasPadam
  11. CIRI2 KEPIMPINAN HUSAM MUSA TERSERLAH?

    KAKAHKAHKAHKAH!!!!!
    MAHARAJA LAWAK MEGA....!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lawak najib yg tak menjadi boo
      lawak e-coli sebab kuman masuk semasa posing ambil gambar paras peha
      main golf kena balik sorang sorang Bukan dia tinggalkan bini tapi bini yang halau dia boo

      Padam
  12. Nak salahkan Kerajaan Negeri sepenuhnya pun tak adil Punca inj semua kerana UMNO jugak yang menafikan royalti Kelantan

    Melayu UMNO yang buat Melayu Kelantan tertindas sampai ketahap macam ini Nak bagi bantuan yang sememangnya hak rakyat pun bermacam macam helah

    Kalau Husam jadi MB kerjasama dengan Kerajaan Negeri Selangor dan Pulau Pinang lebih mudah di laksanakan Kerjasama dengan UMNO kerjasama yang penuh dengan tipu helah sampai pesawat yang najib guna pun mereka guna helah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Negeri lain yg tak ada royalti minyak apa pasal bole maju??

      Cuba pikir.....oppps sorry. Lupa pulak macai tak ada otak nk pikir.

      Padam
    2. ni bukan pasal maju tp masalah hak ! negeri2 dibawah bn maju konon.........cuba tengok pahang dah brp tahun belanjawan defisit....kalau negeri pembangkang dah lama diisytihar bangkrap ! Lg satu mmg dasar melayu sesama melayu pasal royalti depa nafikan tp kalau dgn komuniti lain negeri paling maju pun beri percuma, air jual murah, ruang udara boleh guna sesuka hati siap pakej percuma pulau batu putih........mmg malayu tak akan maju sbb dok fitnah, tindas dan zalim sesama melayu , komuniti lain pula di puja, dirayu dan diberi sgl kemudahan

      Padam
    3. Ha Ha Ha
      negeri yang tak bayar gaji pemain bolasepak ialah negeri BN
      Negeri yang kena ceroboh tanah tinggi nya ialah Pahang
      Maju apa ke benda
      Kedah minta tambah hutang lagi ada lah

      Padam
  13. Kesian sungguh apabila kita melihat mentaliti sesiapa sahaja yang menjadi pecacai Pakatan Rakyat. Tahap kebodohan dan kebebalan mereka, kadang-kadang tidak mampu kita gambarkan terutama kerana ianya membabitkan manusia yang diberikan otak dan akal serta diwajibkan menuntut ilmu pengetahuan.

    Sedih melihat laman Facebook pro-Pakatan, Suara Rakyat dan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat yang sekarang ini sedang memainkan politik kelas pariah dengan jangkitan E-Coli ke atas Perdana Menteri, Najib Abdul Razak dan mendakwa tidak ada sebarang kes membabitkan jangkitan E-Coli yang dilaporkan selain yang terkena kepada Najib.

    Sedangkan, jangkitan E-Coli merupakan perkara biasa di kawasan-kawasan banjir dan bagi manusia yang membuat lawatan dan ziarah tanpa henti di kawasan banjir seperti Najib Abdul Razak, jangkitan itu jauh lebih mudah.Najib Abdul Razak selama empat hari berturut-turut membuat empat lawan di negeri-negeri yang berbeza selain turut makan dan minum bersama-sama mangsa banjir di beberapa pusat pemindahan sementara. Justeru tidak menghairankan bagaimana Najib boleh terkena jangkitan.

    Perangai sebegitu jelas terlalu hina dan memalukan!

    Sebenarnya seawal 29 Disember 2014 lagi, ribuan kes membabitkan jangkitan telah dikesan di beberapa pusat pemindahan banjir sementara di Pahang sahaja.

    Tindakan segera telah diambil oleh Kementerian Kesihatan dan agensi-agensi terbabit. Tidak sepatutnya timbul ISU-ISU BODOH ini semata-mata untuk menang isu politik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang dah Dapigs dan Parti Kencing Rakyat otak serupa je...kaki penipu dan kaki fitnah, keduanya pun tak takut bala Tuhan....politik murahan, menipu dan keji amalan mereka ni...

      Padam
    2. Semua orang sememang dah tahu E-coli perkara biasa di kawasan banjir jadi tak payah lah nak hebuh satu malaya Lutut dia sakit tahu lak dia tak hebuh satu malaya Tu nasib baik dia batalkan main golf kalau tak dia tak akan rasa kena sakit E-coli

      Pengajaran untuk pemimpin macam dia ialah lain kali pastikan minuman air nya bersih dan sediakan tempat masak yang lebih baik

      Tapi kenapa ya yang mula mula cakap pasal E-coli ialah PMO bukan kementerian Kesihatan

      Padam
    3. tu sebab kena istihar darurat Bukan pasal banjir besar saja tapi sebab penyakit wabak kesan akibat banjir





      Padam
  14. Kelantan banjir sebab balak...pahang, johor, perak, kedah banjir sebab apa??? barangkali negeri-negeri tu tak ada balak yang ditebang...cuma pasal air hujan yang melebihi biasa.....!!! cuma kelantan aje...hari panaspun banjir!!! sebab bukit gunung ganang dah gondol!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kira pahang johor perak kedah banjir sebab tuhan turun kan bala lah ya

      Padam
    2. Dah di sebut dari awal. Banjir Kelantan kali ini adalah sgt luar biasa.

      Negeri Kelantan Tganu maupun Sgor mmg ada banjir setiap tahun.

      Banjir diKtan kali ini yg mengakibatkan kerugian berjuta ringgit besar kemungkinan disebabkan penggondolan bukit dan hutan simpan yg dilakukan oleh pembalak Dapigs Perak disokong oleh kjan Pas Ktan.

      Takkan tak baca dan tak faham.

      Opppsss sorry. ..terlupa pulak kita bahawa penyokong pembangkang adalah spesis BANGANG.

      Jgn marah ya...mmg sohih pun..

      Padam
    3. ya lah sendiri kata kemungkinan pengondolan bukit Kemungkinan pun Bersebab jugak banjir di Kelantan Yg Pahang Johor Kedah tak ada sebab pun banjir teruk jugak Bala lah tu Opps dah tukar Selangor nampak yang dikaitkan banjir Booo
      Tak ada pulak orang UMNO buat kenyataan terbuka yang dok meratib pasal DAP dapat tanah balak tahap macai jer

      Padam
  15. pr bincang baik2 dan selesaikan isu ini dalam keluarga pr.....pedulikan umno meroyan gila babi dalam air banjir

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe....bodoh betul anon 4.00 ptg atas ni. Org umno sibuk bekerja menolong org skrg ni.

      Spesis korang yg meroyan khinzir...sibuk ikut bontot najib dgn rosmah. Sibuk nk cerita pasal jet...sibuk nk berselfie dlm air...sibuk memfitnah dan memaki hamun.

      Haiiii ntah ler...taktau la kita nama gelarkan korang apa. Busuk dan hina sgt perangai korang ni.

      Padam
  16. Menarik sungguh drama Cina-Cina DAP Perak ini!

    Pagi esok, mereka akan mengadakan demonstrasi depan Kementerian Pertanian di Putrajaya di Precint 4 pada jam 10:30 pagi.

    Cina-Cina DAP yang telah menceroboh dan meneroka tanah ribuan ekar tanah kerajaan di Perak, cuba mendapatkan bantuan daripada Kementerian Pertanian agar mendesak dan mempengaruhi Kerajaan Negeri Perak yang sangat mereka benci agar membenarkan emreka terus menceroboh tanah-tanah tersebut, bahkan memberikan hak milik kepada mereka.

    Ini adalah kerana, Kerajaan Negeri Perak yang diketuai oleh Zambry Abdul Kadir telaembuat keputusan untuk merampas ribuan ekar tanah-tanah terbabit.Sebahagian besar daripada pencerobohan tersebut dilakukan pada zaman 11 bulan DAP memerintah Perak dengan menjadikan Nizar Jamaluddin sebagai boneka.

    Untuk rekod, Cina Dapigs adalah teman tidor sebantal Pkr dan Pas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Isu basi

      Perkasa boleh demo UMNO boleh demo Salah ke dia orang demo Bukan demo nak Najib berundur Tak kan pulak nak buat demo depa umah kau

      Bohong Palsu semata mata PRU dan PRK Teluk Intan dua dua Parti tak mainkan isu ini Beberapa bulan jer Nizar jadi MB dah beribu ribu ekar Boooo Tapi tak macam Cameron Highland Teruk seteruknya

      Padam
    2. Stupid bloody fool you 7 58. Cina tu teroka tanah haram. Lps tu nk demo pulak. Apa hal kena dgn najib perkasa bagai pulak? Sbb taknk jd mcm cameron highland la kjaan perak tu rampas.

      Tu la asyik nk Boooo sana Boooo sini otak kau 7.58 dh mcm kepala boooot*h dah.

      Heheheh

      Padam
    3. Hello 8 22 PG
      Tak ada undang undang yang melarang untuk berdemo Lantak lah orang cina ke orang india ke orang melayu nak berdemo sebab semua nya nak dapatkan hak masing Yang bodoh UMNO jugaaak Dah tahu Cina teroka tanan haram tangkap lah masa demo Tak payah susah susah cari

      Yang cakap boooot*h tu kau aku cuma cakap booo kat kau Entah kau faham ke tidak ni

      Dah rampas pun tapi Sultan Perak naik jugak bot kan?

      Padam
  17. X pyh mntk maap.mmg pecacai taik Fuckertan bangang tahap cipan.kalau ketum atau LGE suruh jilat taik syarat nk tumbngkan umno pun pecacai taik Fuckertan tu sanggup jilat.tu la hakikatnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebagai orang islam dan dalam usaha untuk memdapatkan keredhaan dari Allah aku maafkan TANPA NAMA 7JAN 10 13 PTG jugak walaupun ko tak minta maaf Orang yang memaafkam orang yang lebih mulia

      kesimpulan nya Husam memang menyerlahkan kepimpinannya Ko menyerlahkan kebagangan ko Sebab Kalau ketua nya suka mengencing anak murid nya minum kencing

      Padam
  18. Mula-mula dikatakan banjir teruk sebab TNB dan Tasek Kenyir. Bila ditunjukkan tak lojik, Husam tak boleh kata apa.Salahuddin Ayub pun akui pembalaksn haram salah satu sebab.Kemudian tu dikatakan sebab hujan. Dikatakan jumlah hujan turun lebih dari biasa.Jika betul, ini bukan kali pertama hujan turun sebanyak itu. Kenapa pula kerosakan kali ini teruk sangat?Tambah lagi, cuba seplain kenapa banjir belah kelantan warna kuning pekat dan belah thailand warna biasa?Sahlah kerosakkan banjir disebabkan orang Kelantan suka teh tarik manis.Maka diharap kerajaan Pasma kelak ban teh tarik manis dari Kelantan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf Tolong xplain dulu macamana MH 370 hilang dalam cuaca yang naik

      Banyak faktor yang menyumbang kepada banjir Faktor air hujan turun luar biasa saja tanpa faktor lain di kira Bala !

      Padam
    2. Ni la spesis bangang. Kita citer pssal banjir dia masuk citer kapalterbang.

      Padam
    3. Bagang rupa nya tanpa nama 8 15 PG

      kau bukan tanya pasal banjir Kau tanya pasal kenapa banjir kelantan kuning pekat So jawapan nya sama lah dengan jawapan yang kau bagi pasal MH tu

      Kan saya jawab Banyak faktor .. Dan mana mana negeri berlaku pembalakan haram Ada satu kampung tu sampai rosak tanah kubur Cuma sekarang Karam Singh dah tak siasat lagi Siasat dah Dedah kan pun sudah Sama jer

      Padam
  19. Yg bela raja judi tu lg teruk Hoi judi haram pulak tu Dah lah Islam haram kan judi UMNO bela pulak judi haram yg haram Ada pulak ahli gengster hong kong tapi kumpulan gangster tu tak ujud Hoi mana ada gangster duduk sorang sorang
    orang melayu ditindas raja judi dibela

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gapo gilo mu? Kecek gilo babi meroyan??

      Padam
    2. yang meroyan sebenarnya tanpa nama 8 03 PG sendiri meroyan sendiri tak tahu

      Marah cina berdemo dan ceroboh tanah
      Tuduh benci DAP dapat balak
      Tiba tiba pemimpin UMNO bela gengster dan raja judi cina kau boleh tak tahu Memang sah kau meroyan sampai tak sedar Dengar kata Menteri tu sahkan cina tu terlibat dengan projek keselamatam negara lagi tu

      kau ni macam kakak ipar aku Baru dapat jawatan ketua penerangan cawangan dah naik tocang Dapat jawatan pun sebab dah tak ada orang Bila berhujah sama macam kau Marah cina tapi laki dia berkawan berjudi dengan cina

      Padam
  20. Ramai beruk mat yeh gen umporno tumpang komen...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe siapa porno?
      Anwar Saiful?
      Cikgu Bard bini org?
      Mustafa Spender?
      Mat Sabu Rosmah?
      Chinadoll? Azizan? Miss X?

      Sapa geng porno?

      Padam
  21. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam
  22. Tanpa nama 8 18 PTG dan yang sama waktu dengan nya Bukan salah ibu yang mengandung tapi salah pemimpin umprono yang kau jadi macam ni Tolong jangan bawak bodoh 2014 ke tahun ini

    Boooo

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini