RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 3 Mac 2015

FORUM 04 MAC DI SEMAMBU, CERAMAH "MARCH TO FREEDOM" PADA 06 MAC DI RAUB

ESOK, Rabu (04/3/15) Jam 08.30 malam akan diadakan Forum Bicara Rakyat "MENGAPA NAJIB WAJIB TURUN?" bertempat di Pusat Komuniti Adun Semambu, Jln Hj Ahmad, Kuantan (Hadapan Petronas).



Di antara ahli panel adalah Ybhg Us Fakhrulrazi (Sekretariat #KitaLawan/Bendahari Pemuda PAS Pusat), Sdr Hishamudin Rais (Blogger Tukar Tiub/Aktivis) , Adun Semambu YB Lee Chean Chung (Penganjur) dan Ketua Penerangan PKR Pahang.


Pada hari Jumaat (06/3/15) jam 09.00 malam pula, di Markas PAS Durian Sebatang, Raub akan diadakan Program Ceramah anjuran "March To Freedom" yang akan dihadiri oleh anakanda DS Anwar Ibrahim iaitu Nurul Nuha beserta Penyelaras SAMM, Chegu Bard.  Beberapa pimpinan PR juga akan dijemput memberikan ucapan, di antaranya YB Dato' Fauzi Abdul Rahman (Pengerusi MPN Pahang/MP Indera Mahkota), YB Dato' Ariff Sabri (MP Raub) dan lain-lain.

Orang ramai dijemput hadir beramai-ramai.


11 ulasan:

  1. Aikk...di sogo KL dah kena halau oleh org ramai depa lari kat phg pulak. Kalian dah tak ada agenda lain ka utk rakyat. Suka hati kalian laa...jgn salahkan rakyat bila kalian ditolak oleh rakyat nnti.

    BalasPadam
  2. Aikk..
    Tk malu ke pakai pentas pas....harap ahli pas halau puak2 ni....pakai lar pentas dap..

    BalasPadam
  3. terlampau terdesak sgt.....bila lemas seru nama pas yer...

    BalasPadam
  4. March to freedom? Nak berarak amende. Yg dtg pun sekadar mengisi masa lapang. Nk dgr cerita2 katun fitnah dan penipuan.

    BalasPadam
  5. Ceramah PR
    DAP..siap duit,pentas
    PKR..sedia badut,tukang karut
    PAS...penonton,gulingx/pekik lolong
    La ni no 3 tu dah tak ada,harapkan kerusi kosong ajalah.Memang haru biru parti kau ni Din,ahli kena gantung pun bolih beri ceramah.Patutlah KETUM kamu masuk jail,lawyerxdalam parti kau bungkur kot..

    BalasPadam
  6. APA LAGI NI??? BILA PKR NAK FOKUS AGENDA RAKYAT? ?? TAK ABIS2 DGN KES ANWAR??? KITA ORG DAH LETIH...MUAK DAN MENYAMPAH.

    BalasPadam
  7. ANWAR TIDAK DIBENARKAN MENGHADIRI PERSIDANGAN PARLIMEN!!!

    Anwar Ibrahim adalah BANDUAN JENAYAH dan bukannya TAHANAN POLITIK sebagaimana yang cuba dilabelkan dan dipersepsikan oleh Nurul Izzah, kaum keluarga serta para penyokongnya. Anwar Ibrahim sepatutnya menjalani kehidupan sebagai seorang BANDUAN JENAYAH selepas Mahkamah Persekutuan mensabitkan kesalahannya dan kegagalan Anwar serta berbelas-belas orang peguamnya untuk menampilkan bukti serta saksi bagi menyanggah fakta serta bukti pendakwaraya dalam kes liwat II yang berlangsung selama 7 tahun.

    Sekeping kad bersampul surat berkepalakan 'URUSAN SERI PADUKA BAGINDA' telah dijadikan sandaran oleh Nurul Izzah sebelum ini, sebagai bukti kononnya PAPA JAHATnya telah dijemput sendiri oleh DYMM Yang Di-Pertuan Agong untuk minum teh bersama-sama.

    Keputusan tidak membenarkan Anwar Ibrahim bergerak bebas seperti orang tidak bersalah, adalah tepat. Pengesahan telah diberikan oleh Speaker Dewan Rakyat, Pandikar Amin Mulia sebentar tadi.

    Maka, ngangalah Nurul Izzah dan puak-puak yang sibuk nak dapatkan 100 tandatangan sebagai petisyen untuk diserahkan kepada DYMM Yang Di-Pertuan Agong bagi membebaskan Anwar Ibrahim semata-mata untuk menghadiri Sidang Parlimen.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alaaa 1999 dulu pun kena tolak apa nak hairannya si anwar ni. Guan eng pun sama tak dapat. Bukannya parlimen tak boleh jalan kalau dia takda.

      Padam
  8. Sila lihat majalah MARIE CLAIRE keluaran bulan ini. di dalamnya memang ada gambar Dyana Sofya, bekas calon Parlimen Teluk Intan yang begitu disokong oleh PASMA tetapi akhirnya kalah di tangan Dato Mah, Presiden GERAKAN.

    Dyana Sofya juga merupakan idola dalam SEKOLAH DEMOKRASI yang merekrut pemuda-pemudi Melayu untuk menyokong dan menjilat Lim Guan Eng-Lim Kit Siang dengan asuhan terus daripada Tony Pua.

    Barangkali inilah contoh yang mahu ditunjukkan oleh Dyana Sofya dan kawan-kawan perempuannya dengan beraksi di atas katil dengan baju tidur. Kiranya sudah cukup maju dan berteknologi tinggi ler tuh. Manakala undang-undang tutup aurat di Terengganu bukan main lagi ditentang DAP sekalipun pada masa yang sama, DAP cuba menggambarkan dan menanam kepercayaan kepada orang ramai bahawa UMNO menentang Islam.

    DAP kalau boleh nak semua budak-budak Melayu macam Dyana Sofya ler... barulah maksud mereka tercapai!!!

    Maka tidak hairanlah mengapa DAP bersungguh-sungguh membela Anwar Ibrahim dengan menganggap JENAYAH LIWAT bukanlah jenayah tetapi KEPERLUAN ASASI!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betina Dapigs mana ada harga

      Padam
  9. Anwar Ibrahim adalah BANDUAN JENAYAH, bukannya Tahanan Politik. Malahan kalaupun tahanan politik sekalipun, tidak ada mana-mana negara ini yang membenarkan dia keluar dari kawasan tahanannya, apatah lagi untuk menghadiri sidang parlimen. Inikan pula seorang PENJENAYAH DAN BANDUAN JENAYAH seperti Anwar Ibrahim.Sudah-sudahlah nak konar kononnya keputusan mahkamah tidak adil. Semua saluran telah digunakan. 7 tahun perbicaraan bukannya pendek hanya semata-mata untuk membicarakan perbuatan jahat kemaluan Anwar Ibrahim dengan ketiadaan saksi daripada Anwar Ibrahim, bahkan belasan orang peguamnya pun sekadar mahu menyatakan bahawa liwat yang berlaku adalah SUKA SAMA SUKA bukannya TIDAK BERLAKU LIWAT.Tahanan politik kepala otak apa namanya tuh?Kecualinya kalau PKR mengagung-agungkan budaya liwat dan Nurul Izzah tidak kisah dia diliwat!

    BalasPadam