KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 20 Jun 2015

DR ZUHDI MELINGKUPKAN PAS

AKU tabik dengan Pengerusi ANAK, Sdr Mazlan Aliman yang tidak emosi bila diserang secara bodoh oleh Dr Zuhdi.  ANAK jadi mangsa serangan jahat Dr Zuhdi hanya kerana Mazlan Aliman letak jawatan di dalam AJK Pas Pusat.  

Tiba-tiba saja Mazlan dituduh penghasut anak-anak felda untuk fanatik atau agresif.  Aku nak tanya la Dr Zuhdi, berapa hari dia duduk di felda sewaktu kempen PRK Rompin baru-baru ini?  Bandingkan dengan Mazlan Aliman.  Berapa banyak Pas dapat curi undi dari Bn di Rompin dan berapa ramai anak-anak felda merusuh kerana dihasut oleh Mazlan?

Malang sungguh Pas dapat Dr Zuhdi.  Merosakkan jemaah.  Sebelum ini pun analisa Dr Zuhdi menunjukkan otaknya tidak betul apabila mahu jentik gereja jika Pas dan Umno bersatu di Selangor.  Nampak sangat Dr Zuhdi ni perosak jemaah. 

Apa pun tabik dengan Sdr Mazlan Aliman yang tidak emosi, sebaliknya mencabar Dr Zuhdi tunjukkan bukti sejauh mana dia merosakan anak-anak warga felda.  Kompom Dr Zuhdi tiada bukti.

8 ulasan:

  1. Beruntung betul parti umno sebab zuhdi bukan AJK parti itu

    BalasPadam
  2. Zuhdi anjing marzuki anjing PAScai dah start menyàlak.Aku nak tunggu apa statement nik aboduh.

    BalasPadam
  3. Disebabkan amanat ayah ping marang di kampung aku sembahyang 2 imam org PAS tak makan sembelihan org AMeno tak sah nikah dgn imam BN tapi sekarang nak berpakat dgn BN apa niiiii?
    Sekarang aku sedar semuanya disebabkan lebai2 mercun dan ustat2 fulusikum wa pussykum bertopengkan agama...no more votes from us anymore.Enough is enough.We are not going to take it anymore.

    BalasPadam
  4. Wa da smp x selera mkn tgk muka zuhdi skg ni...kah kah kah.

    BalasPadam
  5. Boleh blaaaa la wan amberok....meroyan plak kat sini....pi kencing jauh2 laaa....

    BalasPadam
    Balasan
    1. bila nak beramboooooos keluar PR?
      takkan ulamak pun takut nak berambooooos!!

      Padam
  6. SUHDI TU ULAMAK KE?
    BILA DIA JADI ULAMAK?

    BalasPadam
  7. ada 2 kejayaan besar yg umno paling marah terhadap PAKATAN RAKYAT PIMPINAN DATO' SERI ANWAR IBRAHIM :-

    1. bersahabatnya PAS dan DAP (yg memecahkan imej tembok taksub agama dan taksud perkauman yg telah lama umno reka utk PAS dan DAP)

    2. pecahnya monopoli umno terhadap melayu felda yg merupakan fix deposit umno dlm pilihanraya. (bermakna pecahnya 'pemerdagangan org' terhadap peneroka felda yg dilakukan umno)

    Kejayaan 1 telah berjaya dipecahkan dgn mempergunakan hj hadi dan UG PAS.

    Kejayaan 2 perlu dilaksanakan dgn mensasarkan kpd progresif PAS terutama mazlan aliman. perjuangan mazlan perlu ditamatkan.

    maka mazlan diberi menang pd muktamar lepas dgn harapan dia boleh disibukkan dgn kerja2 parti, dia terpaksa akur arahan parti utk slow sikit bela peneroka felda ni sebb kepentingan umno byk disana.

    bila mazlan letak jawatan dan nk fokus ngo bela peneroka saja, maka gagallah usaha zuhdi (agen umno dalam UG PAS) utk memasung mazlan.

    maka sebab itulah zuhdi menyerang mazlan dgn tuduhan org gila tk masuk akal atas usaha mazlan selama ini.

    walhal mazlan bukan terlibat sgt politicing dalam muktamar PAS lepas.

    so kita semakin mengenali siapa zuhdi ini.. bersama agen nya seorg lagi...mokhtar snake.

    rakyat akan pantau UG2 yg lain...next is khawarij azli yg bersifat ISIS itu.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini