RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 18 April 2016

SOKONG DEKLARASI RAKYAT SELAGI PARTI MEMBENARKANNYA

AKU masih menyokong Deklarasi Rakyat selagi parti tidak melarang aku berbuat demikian. KEADILAN tidak pernah melarang mana2 ahlinya untuk bersama Deklarasi Rakyat, tetapi KEADILAN juga tidak pernah menyuruh mana2 ahlinya menyokong Deklarasi Rakyat.

Ertinya apa? Ertinya kita ada pilihan. Kalau kamu yakin Deklarasi Rakyat punyai kekuatan untuk turunkan Najib, kamu ingin bersamanya maka silakan. Kalau kamu yakin Deklarasi Rakyat hanya omongan Mahdey untuk menguatkan Umno, maka kamu wajar menolaknya.

Bagi aku, selagi ada Rafizi di situ, selagi ada Salahudin Ayub, Khalid Samad dan Kit Siang di situ, aku yakin mereka ini tidak akan mengkhianati Anwar Ibrahim kerana mereka inilah yg lantang mahu Anwar jadi PM.

4 ulasan:

  1. Tanya sama madey apa pasal bikin deklarasi...
    Nanti jwb madey umno yg punya
    Tanya sama muyidin betul ke madey...
    Nanti jwb muyidin lu tarak baca dulu ka
    Tanya sama mukhriz apa 2m tu ckp
    Nanti jwb mukriz sebnrnya ada 3m
    Tanya sama lks mike sabu dan azmin
    Nanti jwb mereka aisey terkene lagi

    BalasPadam
  2. Tak payahlah nak menyokong-yokong Anwar nie lagi. Aku nie pun dulu antara yang fanatik menyokong dia. Tapi bila dia beri kenyataan mengenai isu kalimah ALLAH, mengenai YAHUDI, langsung aku hilang mood....

    Renung-renungkanlah wahai saudaraku...???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Katak bawah tempurung mmang cam ni. Renungkan diri sendiri dulu.

      Padam