KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Ahad, 28 Ogos 2016

ANAK-ANAK MUDA BERGADUH BEREBUT NAK LAWAN MO1 ?


ADA yg bertanya, betul ke AMK bergaduh dengan Mahasiswa semalam sewaktu himpunan tangkap MO1?

Aku kata, sebetulnya himpunan semalam adalah anjuran Mahasiswa, maka kita yg hadir harus hormati penganjur dan kita raikan mereka, beri sokongan pada mereka sebab kita juga selalu seru untuk mahasiswa bangkit menentang kezaliman.

AMK pula terdiri dari anak2 muda juga, darah panas anak2 muda. Mereka mungkin teruja sewaktu berada dlm himpunan seumpama itu. Tentulah terasa ingin berada di hadapan bagi sama2 menunjukkan penentang terhadap rejim sampai terlajak.

Bagi aku, ini isu kecil. Ini membuktikan bahawa anak2 muda berebut sekarang ini untuk berada di hadapan mengepalai gerakan menentang rejim. Tapi harus ingat, jgn terlalu ramai jeneral jika mahu berperang.

Bagi aku, aku lebih pelik jika yg siang malam menyeru kepada jihad tetapi tiada masa untuk program seperti ini. Tidakkah kita malu kpd anak2 muda yg berebut2 untuk mengetuai perjuangan seperti ini?

8 ulasan:

  1. Broooo...aq malu....aq dh tk jd ahli dh.... risau takut tersubahat...90 taju.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kami, disini mencoba datang dan menawarkan sedikit bantuan kecil kepada anda sekalian, kami tidak pernah menyarankan anda untuk berhutang atau berbisnis pada makhluk gaib, semua adalah terserah anda dan keputusan ada di tangan anda, manis-pahitnya hidup adalah cerita dunia yang bersifat temporer, namun adakalanya anda dalam situasi yang sangat terdesak sehingga membuat anda menjadi gelap mata untuk kesana-kemari mencari pinjaman dana demi melunasi hutang anda atau hal lain. sekali lagi, dalam hal ini, kami hanya menawarkan sebuah solusi, tidak memaksa, mengajak ataupun menyuruh anda. karena kami sangat terimakasih kepada ky witjaksono yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang mbah berikan bisa tembus dan alhamdulillah kami juga bisa di bantu melalui uang gaib bagi anda yang ingin di bantu hubungi ky witjaksono di 0852_2223_1459. ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga
      klik=>> UANG GAIB TANPA TUMBAL

      Padam
  2. Syabas adik2 ku..semoga perjuangan mu dirahmati Allah..

    BalasPadam
  3. Dengan ini di akui bahawa Mahathir Mamakkuty Mahazalim Mahacelaka lebih hina dina daripada BABI...

    Dalam erti kata lain BABI lebih Mulia drp Mahathir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalu org lain kata BAPAK KO BABI, KO MARAH TAK??

      Padam
  4. Lebai2 semua dh poning bang...
    Terlebih terbelit dikepala tu
    Darah tak jalan..
    Sbb tu biul.

    BalasPadam
  5. Balas Tanpa Nama28 Ogos 2016 9:28 PTG Dengan ini di akui bahawa Mahathir Mamakkuty Mahazalim Mahacelaka lebih hina dina daripada BABI... Dalam erti kata lain BABI lebih Mulia drp Mahathir.

    Eh eh..macam betul le bro punya ayat kat atas ni..Sebab apa bro dalam AL quran pun tuhan berfirman,sapa2 yg tak guna pendengaran, penglihatan dan hati mereka umpama BINATANG TERNAK, BAHKAN LEBIH SESAT LAGI (MACAM BABI LE GAMAKNYA YE) HEE

    BalasPadam
  6. Salam. Done follow blog wfauzdin ni. Follow back blog qiya ye. Ni link blog qiya www.qiyasaad.com

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini