KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Rabu, 17 Ogos 2016

BUAT SAMAN KAT LUAR NEGARA UNDANG NEGARA ASING JAJAH NEGARA KITA?

SEANDAINYA Mahkamah England membicarakan kes saman kita, adakah waktu itu kita bersetuju bahawa England mahu masuk campur urusan negara kita?

Boleh atau tidak mahkamah England membicaran kes saman kita terhadap Sarawak Report? Jawapannya tentu boleh. Sebab apa boleh? Sebab Sarawak Report berpengkalan di sana.

Tapi, mengapa DOJ kita tuduh mencampuri urusan negara kita bila DOJ dedahkan hasil siasatan mereka tentang 1MDB? Bukankah skandal 1MDB ada kaitan dengan sistem perbankan negara mereka? Bukankah urusan 1MDB juga libatkan negara mereka?

Ohhh...bila kena tang kita, boleh pulak? Bila kita nak cover Najib, kita sanggup nak berjihad kononnya Amerika nak jajah negara kita? Nampak sangat.....

15 ulasan:

  1. Dah tu, pegi la saman DOJ

    BalasPadam
    Balasan
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Padam
  2. Blogger tak perlu risau kerana secara teknikal mmg itu lah caranya nak saman SR di negara asal SR itu sendiri..

    Kalau saman di Malaysia org akan kata apa ke jadahnya saman di negara yg bukan asalnya SR!

    Begitu juga dgn DOJ, oleh kerana pendedahan mereka mengenai 1MDB maka sepatutnya UMNO menyaman DOJ di negara asalnya DOJ tersebut.. Tapi mana UMNO berani kerana bimbang akan jadi macam kes rapiji dan saifudin yg terpaksa meminta maaf kepada TSKI yg difitnah oleh mereka berdua!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ir sengal..
      Paham dlu ape yg admin ulas tu dulu..baru la komen..merapu jerr..ni je ke tahap engineer dlm PAS skrg ni..engineer reban ayam ke?

      Padam
    2. Samsung mung tu bodo chetong....... admin tulis artikel bodoh sbb tak dpt beza antara saman dgn undang campur tangan asing yg sama sekali tak ada kaitan...... dua2 bangang tahap syndrome down!

      Padam
    3. 1:51 lg buduh cetong rentong bertong tong.bila pas mau saman sr nih.kahkahkahkah

      Padam
    4. Ir Pak Chu Cheng
      Kepala boto la
      Jamban pon belom tento ko bleh buat.
      Tengok blue jerman pandai kot. Sbb ikut tontonvi

      Padam
  3. Ala...... Din tu mana tahu pasal isu2 negara.... banyak putar belit! ...... Komen pasal gulai patin tempoyak boleh la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha.sedap tu tempoyak patin..isu luar negara mcmtu semua org blh nilai sendiri xperlu belajar tinggi pun..dah kes tu melibatkan luar negara,mmgla mrk siasat.apa plak nk kata sbg campurtangan asing.mcm Malaysia ni kalau ada mat Nigeria menipu warga Malaysia maka Malaysia siasat la.xtimbul soal Malaysia campurtangan hal negara Nigeria.

      Padam
    2. Babi menyondol kat amerika.
      Babi tak ngentot2 kat nigeria

      Padam
    3. Babi pigs (pas ikatan gagasan sejahtera) menyondol dan menyontot di German

      Padam
  4. Kalau nak lebih faham kena tanya kepada Tuang Punahsihat... Pemimpin Pas dah hilang roh perjuangan rakyat yg dikhianati. Suara menentang pemimpin yg zalim dah tak berkumandang lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. PERBEZAAN ANTARA :

      A. KERJASAMA PAS DENGAN UMNO
      dan
      B. PERSEKONGKOLAN PAN DENGAN DAP

      HASIL-HASILNYA IALAH :

      A. i. RUU 355 dan
      ii. EPF PELABURAN SYARIAH

      B. i. PERTAHAN KEWAJARAN OCTOBERFEST KERANA TONGGANG ARAK SECARA TERANGAN OLEH HANYA BUKAN ISLAM. BERMAKSUD JIKA DIANJURKAN ZINA SECARA TERANGAN JUGA WAJAR JIKA OLEH HANYA BUKAN ISLAM??,
      ii. PEMBELAAN HAK GOLONGAN LGBT TERMASUK HAK "SI SUAMI"dan "SI ISTERI" JIKA PERKAHWINAN SEJENIS BERLAKU?? dan
      iii. SARANAN MANSUHKAN STATUS AGAMA DALAM MYKAD DI MANA SETAKAT INI PAN MASIH BERDIAM DIRI TANDA SETUJU??

      Wassalam..

      Padam
    2. Apa malaon PIGS merapu ni??bila mau saman sr???xdak telor kah?kahkahkah

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini