KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Isnin, 15 Ogos 2016

PANdap dan DAPig lebih Awal Wujud Sebelum PIGs

ORANG tanya aku tentang Parti PIGS, aku jawab mana ada parti nama seburuk itu. Mereka sebut PANDap, aku kata itu pun bukan nama parti yg wujud. Mereka sebut DAPig, aku kata itu pun bukan parti yg wujud.

Akhirnya, mereka kata PKR. Aku kata boleh terimalah kalau nk sebut PKR, wlaupun secara resminya PKR patutnya disebut KEADILAN, tetapi mungkin dah biasa dengan sebutan PKR utk berinteraksi, tiada masalah.
 
Jangan kita terasa bila kena atas batang hidung kita gelaran2 yg buruk itu.  PANDap dan Dapig lebih awal bermain di bibir kamu sebelum kamu ditimpa dengan PIGs.  Semuanya tak elok buat kita.  Jauhilah.

6 ulasan:

  1. Xbrp nk faham lah.parti pigs lagi lah x da..pandap dan dapig adalah gelaran dr walaun pas shj.biarlah mrk nk gelar apapun sbb itu je yg mrk tau.

    BalasPadam
  2. Pigs pom pigs la

    BalasPadam
  3. Berdoalah si penasihat parti agar PKR tidak digelar Parti Khinz.. Negara!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah2 la melabel2 tu.huduh sgt perangai tu nampak lebih bangang macai pas suka melabel2 nih..guna la fakta jgn auta saja lebih malaon oi

      Padam
  4. PIGs- Pas Ikatan Gagasan Sejahtera, itu yg mereka suka..akhirnya aib balik kpd walaun.

    BalasPadam
  5. Bodohnya tulisan ni...org yg macam ni la dok label org itu ini. Bila kena btg hidung baru nak tunjuk baik konon.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini