RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 27 September 2016

PH BERSAMA TUN MAHATHIR GEMPUR PAHANG 02 OKT INI !!



 
RAKYAT Pahang dijemput hadir beramai2 ke Program Penerangan Jelajah 1MDB - "Bohong Yang Tidak Berpenghujung" pada 02 Okt 2016 (Ahad) jam 08.30 malam bertempat di Simpang Kepayang, Bera.

Pimpinan utama yang akan hadir adalah Presiden KEADILAN, YB Dato' Seri Wan Azizah Wan Ismail. Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Tun Dr Mahathir Mohamed, Presiden PPBM YB Dato' Seri Muhyiddin Yasin, dan Timb Presiden KEADILAN merangkap MB Selangor, YAB Dato' Seri Azmin Ali.

Pimpinan2 PH peringkat negeri yang turut akan menyampaikan pidato adalah Pengerusi KEADILAN Pahang YB Dato' Fauzi Abdulrahman , Pengerusi Dap Pahang YB Leong Ngah Ngah, Pengerusi Amanah Pahang Dr Hamzah Jaafar serta Ketua Cabang Bera Sdr Zakaria Abdul Hamid.

Perbagai isu rakyat bakal disentuh oleh pimpinan2 terutamanya isu skandal 1MDB, GST, isu2 Felda yang semakin hangat dibincangkan oleh para peneroka dan lain2 isu yang melibatkan kepentingan rakyat. Mungkin selama ini kita sukar mempercayai akan kata2 dari pimpinan Pembangkang, tetapi kali ini yang membicarakan isu2 tersebut adalah dari tokoh2 negara dan bekas pimpinan utama Umno/Bn sendiri.

Jangan lepaskan peluang ini untuk kita mendapatkan maklumat yang jelas di mana maklumat2 seperti ini tidak akan kita perolehi dari media2 perdana kawalan Umno/Bn. Orang ramai dijemput hadir dan mohon hebahkan

5 ulasan:

  1. bangang bersama dgn madey..sepatutunya masanilah tinggalkan madey..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangang bersama najib chai..sepatutnya masanilah tinggalkan kapal layar tak bergerak tunggu masa nak tenggelam!

      Padam
  2. Orang yang cerdik akan menyelidik serta mengkaji intipati apa yang dinyatakan oleh orang lain tanpa memperlekehkan seseorang. Anda harus menjadi orang yang cerdik.

    BalasPadam
  3. madey pilih mat sembab jadi pm..nuor melopong

    BalasPadam
    Balasan
    1. Chai, sesiapa saja boleh gantikan penyamun no 1 negara tu, asalkan tidak songlap hak rakyat.

      Padam