RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 1 Oktober 2016

MAHATHIR DAN MUHYIDIN MAHU LUPUSKAN UMNO, PH PAHANG BERSEDIA MEMBANTU, MALAM ESOK JUMPA DI BERA !!



ESOK, Ahad 02/10/16 bertempat di Spg Kepayang, Bera, Pahang Tim Jelajah 1MDB akan menyinggahi Pahang.  Program besar-besaran ini akan diketuai oleh Presiden Keadilan, Kak Wan sendiri beserta Timbalannya yang juga MB Selangor, YAB DS Azmin Ali.  Bagi melengkapkan kombinasi penerangan di dalam jelajah ini, dua pimpinan utama dari Parti Pribumi Bersatu Malaysia atau lebih dikenali sebagai Bersatu, iaitu Pengerusinya Tun Dr Mahathir dan Presidennya, TS Muhyidin Yassin juga turut dijemput.

Pahang selaku negeri yang mengiktiraf Pakatan Harapan, maka kepimpinan PH peringkat negeri juga turut akan berucap iaitu Pengerusi Keadilan Pahang, YB Dato' Fauzi Abdul Rahman, Pengerusi Dap Pahang YB Leong Ngah Ngah dan Pengerusi Amanah Pahang Sdr Dr Hamzah Jaafar.  

Lokasi program yang betul-betul berada di persimpangan ke kawasan penempatan felda menunjukkan PH begitu serius mahu menyedarkan warga felda bahawa sudah sampai waktunya mereka berubah.  Warga felda kini merasai dan sedar bahawa apa yang mereka impikan sejurus PRU13 yang lalu ternyata meleset bahkan di dalam diam mereka akui apa yang pihak Pembangkang perkatakan kepada mereka sewaktu kempen PRU13 yang lalu benar-benar terjadi.  Mereka tahu mereka hanya mahu dijadikan aset Umno/Bn semata-mata untuk mengekalkan kuasa.  

Sekiranya PH mahu menawan Pahang, kawasan felda wajib diberikan tumpuan.  Nasib warga felda mustahil dapat kita atasi sekiranya kita gagal memerintah.  Justeru itu, senang atau sukar, PH mesti berhadapan dengan warga felda dan kuatkan semangat untuk meyakinkan mereka bahawa PH mampu mengubah nasib mereka.  

Warga felda diseru beramai-ramai ke program malam esok.  Sudah tentu mereka mahu tahu mengapa bekas pemimpin mereka, Tun Dr Mahathir dan Muhyiddin kini amat kuat menentang Najib.  Tun dan Muhyiddin telah pun nyatakan, mereka bukan saja mahu Najib berundur bahkan mereka mahu Umno/Bn dilupuskan samasekali.  PH Pahang bersedia untuk bantu kerja-kerja mereka berdua.

 

2 ulasan:

  1. Kini mahathir sudahpun meminta maaf drpd Anwar..

    BalasPadam
  2. kami, disini mencoba datang dan menawarkan sedikit bantuan kecil kepada anda sekalian, kami tidak pernah menyarankan anda untuk berhutang atau berbisnis pada makhluk gaib, semua adalah terserah anda dan keputusan ada di tangan anda, manis-pahitnya hidup adalah cerita dunia yang bersifat temporer, namun adakalanya anda dalam situasi yang sangat terdesak sehingga membuat anda menjadi gelap mata untuk kesana-kemari mencari pinjaman dana demi melunasi hutang anda atau hal lain. sekali lagi, dalam hal ini, kami hanya menawarkan sebuah solusi, tidak memaksa, mengajak ataupun menyuruh anda. karena kami sangat terimakasih kepada ky witjaksono yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang mbah berikan bisa tembus dan alhamdulillah kami juga bisa di bantu melalui uang gaib bagi anda yang ingin di bantu hubungi ky witjaksono di 0852_2223_1459. ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga
    klik=>> UANG GAIB TANPA TUMBAL

    BalasPadam