TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

PROGRAM 14 OKT 17

PROGRAM 14 OKT 17

Jumaat, 31 Oktober 2014

KEPELIKAN TERUS BERLAKU DALAM MAHKAMAH, ISNIN INI KITA BERKUMPUL

HARI ke empat hari ini perbicaraan kes rayuan Fitnah Liwat II ke atas DS Anwar Ibrahim.  Ada isu lama dan tak kurang juga ada cerita baru yang telah dibongkar di dalam mahkamah sepanjang perbicaraan.  


Aku tertarik dengan kisah seluar dalam Sepol.  Ceritanya seperti yang diulas oleh peguam dari PAS, YB Hanipa Maidin adalah kisah umpama "seluar dalam A" dan "seluar dalam B".  Seluar dalam A adalah seluar dalam yang dipakai oleh Sepol sewaktu kononnya beliau diliwat oleh seorang insan tua bernama Anwar.  Seluar dalam B pula adalah seluar dalam yang dipakai oleh Sepol sewaktu beliau membuat laporan Polis mengaku dirinya diliwat secara paksa oleh Anwar dua hari selepas kejadian kononnya berlaku.  

Kita jangan lupa, Sepol ada menceritakan dalam mahkamah seluar dalam beliau ada tertinggal di rumah tunangnya.  Seluar dalam itu adalah seluar dalam A yang katanya telah dibasuh oleh ibu tunangnya.  Kelakar tak, ada insan yang sanggup suruh ibu tunang (bukan bini) untuk basuh seluar dalam?  Kelakar tak, Sepol sanggup simpan bukti DNA dalam bontotnya selama dua hari tanpa dicuci bontot, tahan untuk buang air besar, tak cuci bontot walaupun mandi hadas besar untuk Solat, tetapi boleh buang kesan DNA pada seluar dalamnya?  Seluar dalam A itu dicuci maka hilanglah kesan bukti.  Mengapa dicuci jika Sepol memang berniat untuk simpan bukti?  Dalam bontot susah payah dia simpan, seluar dalam tidak mahu simpan?  Pelik, kan?

Pelik lagi ajaib, dikatakan bukti DNA (sperma) boleh ditemui pula pada seluar dalam B iaitu seluar dalam yang dipakai oleh Sepol sewaktu membuat laporan Polis dua hari selepas kejadian.  Kelakar, seluar dalam yang dipakai sewaktu diliwat tiada kesan sperma, tetapi seluar dalam yang tidak dipakai sewaktu kejadian liwat boleh ada kesan sperma.  Itulah di antara keajaiban yang berlaku dalam setiap kes yang menimpa Anwar.

Jika dalam kes fitnah Liwat I dulu, pertuduhan dipinda 3 kali kerana tarikh kejadian tidak tepat. Anwar dituduh meliwat Azizan Abu Bakar di dalam kondo yang waktu itu belum pun siap dibina. Maka, tarikh kejadian di dalam pertuduhan itu dipinda.  Kali ini isu seluar dalam pula menjadi pelik.  Itu belum dikira beberapa cerita lain.  Cerita jumpa Najib kononnya untuk mohon biasiswa walaupun waktu itu Sepol telah berhenti belajar.  Cerita bagaimana begitu mudahnya sepol dapat jumpa Najib di rumahnya tanpa ada temujanji seperti kelaziman orang biasa.  Kena rogol atau liwat, mengadu pada PM?  Pelik, bukan?

Apa pun kita harap rakyat celik mata tentang fitnah jahat dan jijik ini.  Hari ke empat hari ini, kehadiran Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu benar-benar menunjukkan tidak semua pimpinan PR yang hilang fokus melawan kezaliman.  YB Kamarudin Jaafar juga hadir hari ini.  Sebelum ini, YB Khalid Samad, Hanipa, Saari Sungip, Suhaizan Kayat (Ketua Pemuda PAS), Salahuddin Ayob, Mahfuz Omar, Mujahid dan beberapa yang lain telah hadir.  Terima kasih kepada mereka kerana sedar ini bukan isu Anwar tetapi ini simbol kezaliman oleh rejim.

Jangan lupa, penuhi dataran Mahkamah Kehakiman Putrajaya pada hari Isnin ini nanti.  Takdir bakal menentukan "Rakyat Hakim Negara" .


105 ulasan:

  1. Tak Ada yang pelik pun. Tapi yang pelik perbicaraan di tangguh berpuluh puluh kali. Itu aku pelik. Kalau betul tak bersalah tak payah tangguh....bangang tak habis2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allah tu Maha Kaya,katakanlah DSAI ini digantikan dengan Bapa/Uncle/Abang atau ANda sendiri. Dan Anda tahu diri anda sendiri tidak melakukannya, hanya kerana anda berani berjuang dan melawan arus Keumnoaan wal Kebarisanasionalan.... dan lupakan yang Allah Maha melihat dalam kes ini, sebab Undang-undang Malaysia lagi bagus dari Hukum Tuhan. Dalam masa yang sama terdapat mereka yang menghentam anda mcm anda kutuk DSAI.

      Padam
    2. kami org2 amno tak kisah pun..
      janji bang non masuk penjara

      Padam
    3. Kalau kau tak rasa perkara itu pelik memang sah la ko tak punya akal budi. Melihat sesuatu dengan fikiran yang jumud. Tenang-tenang bersihkan hati solat taubat banyak-banyak kemudian fikir la. Kalau pihak yang membenci Anwar berharap perbicaraan disegerakan rasanya itu hak kau orang la. Tapi adakah menangguhakn perbicaraan ini satu kesalahan yang tidak dibenarkan dalam sistem perundangan negara? Kalau dibenarkan maka ko orang kena hormat hak Anwar untuk mohon penangguhan bagi mempersiapkan diri dengan bahan bukti menangkis pendakwaan yang memang pelik. Ko cakaop kalau tak bersalah mengapa takut. Masalahnya.... dalam kes liwat dulu .. pertuduhan dipinda berkali-kalai kalau ikut hukum memang dah tak kuat kes untuk didakwa tapi kena dakwa pula.. apakah kemungkinan untuk perkara itu berulang tak ada. ... Fikir la

      Padam
    4. bodoh+bangang+tolol+butatuli+otak selut+baghal+bodoh x leh diajar = chet det kata yg tinggal dlm UMNO

      Padam
    5. aku harap ko tidak meliwat jubo ko sendiri...

      Padam
    6. harap manjung boleh jilat jubonyer sendiri....pasal pandai sangat..

      Padam
    7. Manjung bukan jilat juburnya sendiri tapi jubur orang lain.

      Padam
    8. Betul tiada yg pelik... Cuba bawa berfikir..pdgan sy ..bukan pertama Kali ia d liwat. ..tukar seluar dlm..bawa minyak ky..bertemu dgn polis,teman n politician sebelum hari kejadian Dan kata can I fxxk u today... Cuba jawab dgn Iklas(munafiq) siapa yg lebih Kenal minyak ky saiful atau an war..Allah menilaii kita

      Padam
    9. aku tak rasapun anwar perlu kita pertahankan bermati-matian. atas alasan apa? apa jasa bakti dia kepada kita? sebagai mp permatang pauhpun dia culas. apa benda cemerlang yang dia buat dipermatang pauh? menang di situ kerana sentimen politik benci umno, itu sahaja. kerja, 'yillek'. cuba pulak baca pemikirannya. soal khalimah 'Allah', hak murtad, SIS dan berbagai lagi. hampir semuanya merugikan Islam ASWJ. lihat pulak apa yang dia buat kepada adam adli bila ditendang dari UPSI, kebajikan apa kepada adam? soal fitnah liwat antara dia dan saiful, biar dia sendiri yang berjuang. apa jadah kita pulak nak masuk campur. sepatutnya kalau dia rasa dia pemimpin, dia yang berjuang untuk rakyat, bukan rakyat membodohkan diri memperjuangkan hal peribadi dia. dah menang esok, sekeping roti canaipun tak merasa kita.

      Padam
  2. Ini lah masalah nya korang ni. Komen mcm pakar undang2. Hujah balas langsung korang tak peduli. Ya la kan...mcm mana nak ikut perkembangan kalau satu hari suntuk dudok bwh pokok pegang bendera. Bila lapar mentedarah nasi lemak tetek.
    Kamu ingat kalau betul la ada konspirasi dan fitnah, benda tak masuk akal tidak akn di jadikan bukti atau modal fitnah tau tak.
    Pendakwa atau Hakim bukan bodoh mcm spesis tertentu dlm negara ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang hang ulas ni, hang ada pergi ker?
      KELENTIT mak hang laa..

      Padam
    2. Tanpa nama...yg bodohnya ko...cuba fikir ko pkai sluar bola,, satu trkna najis anjing,,, ko samak n pkai sluar bola lain,, camne sluar bola yg ko pkai boleh ada lg najis anjing tu,,ko yg bri ktrangan ttg sluar bola tu,, n dah direkod,,, knapa x ngaku pulak,,, apa ko sewel ko? Lg satu klau ko bli brg ko nak bli yg pmbalutnya dah rosak? Bodoh ko mcm lmbu

      Padam
  3. MAT SABU DATANG??? HEHE...AKU RASA HANTU KARPAL PUN DTG JUGAK. DIA ORG NI LA YG MULA2 TAHU ANWAR IBRAHIM KAKI LIWAT...SELAIN DARI MAKLUMAT RISIK DLM NEGARA DAN INTELLIGENCE SPORE.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kata-kata anda mesti menunjukkan yanga anda bukan seorang yg berpelajaran, tetapi dekat kepada kefasikan sbb kurang kefahaman agama, main semberono, agak seronok kalau bapa anda dituduh begitu atau diri anda nanti menerima nasib yg sama, sedangkan anda tak buat, cuma anda kalau tengok dari segi bahasa bukanlah seorang berani dan berjuang, apa lagi bertanggungjawab.

      Padam
    2. NERAKA LA TEMPATNYA.....

      Padam
    3. kami org2 amno tak kisah pun...

      Padam
    4. tanpa nama 4.15 ptg ,dia ornag tahu juga Anwar liwat maka dan kakau serta adik perempuan kau.tak percya cuba tanya Kapral singh

      Padam
  4. Manjung lagi...Manjung ada di mana2...kalau pun kita rasa tak bersalah takkan nak bunuh diri asal bicara walaupun dah nampak Pendakwaan Menipu. Kalau nak tuduh orang pun ikutlah undang2 dah nama pun ikut undang2 maka segalanya ikut undang2 le takkan ambil mudah aje nak hokum orang. Ingat undang2 untuk keadilan kedua2 pihak bukan satu pihak aje.Belum tentu orang yg dituduh itu jahat mungkin juga yg menuduh itu jahat...itulah keadilan.

    BalasPadam
  5. saiful tiga hari tak solat kononya nak simpan air mani. ini perangai org fasik dan ini pengakuan dia sendiri. org fasik boleh kah diterima sumpah atau kesaksiannya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe...kalu lu percaya Sepol simpan air mani maka soalan setrusnya air mani sapa...hehe

      Padam
    2. Kami orang2 umno percaya itu air mani nuar

      Padam
    3. Tanpa nama,,, hei bangang,,, laporan ada mngatakan ada airmani llaki y,, y tu ialah young..tu air mani ko lah,,, lg satu ko n islam ke kafir laknat,, klau islam apa hukum x mndi junub smpai 2 hari? Klau ko kafir tanya ustaz...mungkin ko pun main lpas tu smpan dlm dubur ko.., bodoh punya org

      Padam
    4. Liplapliplap....jgn mare...nnt kena liwat.

      Padam
    5. Yang kena mandi junub tu siapa nuar atau saiful kompius le...

      Padam
  6. Woi..ko cakap pasal tak sembahyang la..fasik la..kami org UMNO mana peduli benda2 tu..

    BalasPadam
  7. Hahaha korang bergaduh smpai keluar bijik mata pun takguna. Kami org ameno percaya kalau anwar benar tak bersalah maka bebas la dia. Kalau mmg dia peliwat bye bye la masuk hotel sg buloh....haha

    BalasPadam
  8. LIPLAP LIPLAP REFORMASI.
    LIPLAPLIPLAP...IKUT RENTAK ZURAIDAH MAK LAMPIR DGN GRUP MAKCIK2 ROMBONGAN PUTRAJAYA.

    BalasPadam
  9. Wahhhhg....bukan main marah betul macai macai anuwar kat atas tu. Ya la kita org ameno mmg faham. Mana tak marah penat woo berdiri hujan panas sambil pegang bendera. Last last dpt 5 hinggit sehari je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. .....AND LAST SEKALI. ..ANWAR IBRAHIM KEPENJARA KERANA KELIWATAN NYA.. SAH...

      Padam
    2. Anwar ke penjara tak apa yang dibimbnagkan kau masuk nereka sebab fitnah.Cepat istiqfar dan mohon maaf.tak takut ke azab neraka atau azab kubur,jangan sedap tulis

      Padam
    3. Apa pulak ameno fitnah?? Anwar liwat, mahkamah jatuh hukum, kita bincang pasal dia masuk jel. Fitnah amende.....

      Padam
  10. Ini mesti kerja beruk dan monyet umno yg meliwat saiful kan puak umno bn ini kaki maksiat dan fitnah dari dahulu zaman madey kutty keling bodoh yg diagungkan puak umno melayu bahalol tolol. Diperbodohkan olih mamak keling kutty.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kkkkkikik...mcm dh kena liwat aja. ....

      Padam
  11. katun daa mahkamah kita ? ABU !

    BalasPadam
  12. kalau betoi liwat lagi cepat repot polis kan lagi bagus bukti masih segar. ni duk pi merayau rata dengan pungkok tak basoh ada akai mamat ni.kalau dah beselapat kat pungkok tu mana ada selesa nak duduk ka bediri ka
    banyak auta

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masa baru2 tu masih syok. Suam2 panas dlm juboq dia 4 cm Anwar tanam. Pastu nyesal baru nk report. Dua2 haramjadah

      Padam
  13. Dah berapa jam sibudin ni menulis semula. Kena belasah pulak sebab masih terbawa bawa cerita yang telah basi .
    Budin oh budin
    Tinggalkan aje nuar tu
    Siasia aje ko membelanya

    BalasPadam
  14. Seluar dlm a ke be ke c ke, si anu anwar tu dah masuk buntut si sepol, itu yg terang terang. Suruh sumpah tak nak. Dlm mahkamah dok diam tak bercakap. Peguam sendiri kata sek suka sama suka. Memang berlaku pun. Apa nak bantah lagi. Bodoh tahap apa ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodoh tahap 4 cm la wak...hehe

      Padam
  15. WFAUZDIN MEMANG BANGANG GILER

    PEGUAM NUARSENDIRI DAH KATA NUAR SAH MELIWAT

    YG KAO DOK PANDAI2 PERTIKAI TU AMENDE, KO LAWYER KA ?????

    PENULIS CABUK YG BERLAGAK PANDAI JE KAH KAH

    BalasPadam
  16. Sapa tahu brp puluh juta wang dah diabiskan utk membela anwar aljuburi.

    Sapa tahu siapa penaja anwar aljuburi

    Pihak oenyangak wang spt soros? Atau zionist yg mahu melenyapkan pengaruh islam diasia tenggara?

    Kalau anwar al sodomi masuk dalam adakah pihak yg menaja tu mau terus biaya pergerakan PKR?

    Kalau mrk enggan terus menaja mcm mana PKR mau terus hidup?

    Dapatkan wang rakyat dari Selangor?

    Jadi itu sbb nya TSKI di campak keluar agar wang rakyat Sgor betbillion rgt tu bole disalur keluar?

    Apa pendirian MB Azmin dlm hal ini?

    Kemungkinan Azmin dan bbrp Adun lain membuat u turn?

    Jadi survivol PKR tergantung pd Anwar AlKunyit utk hidup?

    No Anwar No Money???

    So what the fuck he is a sodomist. He must be protected to ensure funds are coming in.

    BalasPadam
  17. Antara hujjah menarik perhatian kita dari Timbalan Pendakwa Raya, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah di pagi hari Jumaat, 31 Oktober 2014(Hujjahnya akan disambung di sebelah pagi hari Isnin (petang Isnin tiada pendengaran)kemudian diikuti hujjah penggulungan oleh ketua pembelaan Anwar iaitu Datuk Gopal Sri Ram pada pagi Selasa)

    1. Anwar Ibrahim bukanlah individu biasa. Beliau seorang yang berkarismatik dan berupaya untuk mempengaruhi pemikiran seorang budak muda seperti Saiful. Selepas meliwat Saiful, Anwar berpesan kepada Saiful supaya jangan meninggalkan solat.(Nota: Bukan saja saja Saiful, malah orang lain juga yang tidak mengenali siapa Anwar sebenarnya)

    2. Saiful yang gagal menamatkan pengajian degreenya dilantik oleh Anwar sebagai Pembantu Peribadi dengan gai gaji lumayan, elaun yg tinggi dan pelbagai lagi kemudahan lebih daripada staf Anwar yg lain.

    .3. Saiful dibawa ke mana saja oleh Anwar. Singapura, Hong Kong dan lain-lain negara.

    4. Anwar juga memberikan Saiful sut Brioni yang bernilai hampir Rm 24,000 (USD 7,700) yang pada mana sebahagian daripada mereka yang hadir ke mahkamah hari ini tidak pernah dengar pun jenama ini. Tetapi mengapa Anwar hendak menjaga dengan baik hubungan beliau dengan Saiful, soal Shafee.http://www.brioni.com/

    5. Selepas Saiful menguruskan jadual perjalanan seharian, Anwar telah bertanya, "Can I f*ck you today?" Ini jelas menunjukkan keintiman perhubungan tersebut, ujar Shafee.Saiful agak keberatan dan ini telah menimbulkan kemarahan Anwar di mana Saiful telah didominasi sepenuhnya (secara mental) oleh Anwar dan mereka ke bilik tidur utama untuk melakukan aktiviti liwat tersebut.

    6. Shafee berkata bahawa kejadian liwat itu telah berlaku di antara 3 petang sehingga 4.30 petang di Kondominium Damansara. Hujah Shafee menyatakan bahawa Anwar meliwat Saiful tanpa kerelaan Saiful tetapi tidak bermaksud tanpa kebenaran. Ini adalah satu dilema psikologi dan moral apabila seorang individu yang dominan, majikan dan juga idola seperti Anwar Ibrahim mahu meliwat Saiful.Perbuatan meliwat ini tidak ada kaitan dengan kebenaran kerana pada waktu ini Saiful telah tergamam dan tindakan tanpa melawannya itu dianggap tanda persetujuan oleh Anwar Ibrahim.Liwat tersebut berlaku dengan tanpa kerelaan Saiful Bukhari. Maka dengan itu, Saiful bukanlah bersubahat dalam melakukan aktiviti liwat tersebut.

    Atas bukti-bukti seperti ini, apa yang dikatakan oleh Saiful ada kebenarannya. Saiful takut kepada Anwar. Ini dapat dijelaskan dengan baik oleh gambar yang pihak peguambela sendiri bawa pada hari pertama yang menunjukkan Saiful masih menghidangkan air di rumah Anwar sehari selepas diliwat.

    Muka Saiful bukanlah muka individu yang gembira ataupun ceria. Tetapi muka seseorang yang terpaksa berselindung di atas kejaidan trauma yang berlaku kepada dirinya sehari sebelum itu.

    7. DNA 'Lelaki Y' yang ditemui di dalam dubur Saiful adalah sama dengan DNA yang diperoleh dari lokap Anwar Ibrahim. Anwar sama sekali tidak mahu sebarang benda (saliva, darah dsb.) diambil darinya untuk dibuat DNA profiling).

    8. Bahan bukti yang didapati dari hospital seperti semen adalah intact dan tidak compromised sebagaimana yang telah disahkan oleh Mahkamah Rayuan sebelum ini.

    ps: Hari Jumaat baru 30% hujah dari pendakwa raya, tu pun dah beri panas telinga buat anwar ibrahim, hehe.. kita tunggu isnin nanti.

    BalasPadam
  18. Masyaallah...Fauzdin. kamu tahu ke semua hujah diatas tu Din. Kamu kat istana kehakiman kan. Kalau kamu tahu knp kamu tak lapur Din. Knp kamu masih nk menegakkan yg bathil Din. Kemudian kamu fitnah pulak pihak lain. Tlg jawap Din, ingat lah dosa dan neraka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. KAH KAH KAH. ..MANA DIA TAHU. MACAI2 KAT PUTRAJAYA TU DUDUK BWH POKOK JE. SAMBIL PEGANG BENDERA. BILA LAPAR MKN NASI LEMAK TETEK. DGR CERITA ORG JE SBB TU KENA KENCING BHAI. ...

      Padam
  19. Anwar & PKR is a clear gone case. Rakyat is now aware of that.

    BalasPadam
  20. Ok DSAI and PKR. Good bye from me. Once beaten twice shy.

    BalasPadam
  21. Aku kira ini satu kejayaan penulis blog ini berusaha dan kreatif dalam menghasilkan satu karya satira rakyat, cerita dongeng penglipur lara abad terkini.

    Memang menghiburkan,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasi lemak tetek... khikk......khik......

      Padam
  22. Seramai 30000 org dijangkakan akan hadir fi putrajaya selasa ini utk menghalang pihak polis menghantar anwar ke Sg Buloh.

    Menurut maklumat yg boleh dipercayai, pemimpin PKR dgn bantuan Mahasiswa UM telah mula mengerah tenaga utk menyediakan sebanyak 30000 bungkus nasi lemak tetek. Dijangkakan juga usaha ini akan direkodkan kedalam Guinness books of records.

    TAHNIAH...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2.12..tambah fitnah lagi..dah tambah dosa lagi..tak cukup..tambah2 lagi fitnah bnyak2..jgn nyesal di padang masyar kelak..fikir2 lah..

      Padam
  23. Hahaha....nasi lemak tetek, makanan resmi macai PKR. kilp lap klip lap klip lap.

    BalasPadam
  24. Semua macai umnu jgn meroyan kat sini..ini blog untuk org brakal & brilmu..semua macai umnu pegi blog papagomo..parpukari..gap..dll yg sewaktu dgnnya..itu blog kamu yg sokong fitnah..dan suka maki hamum..faham macai umnu..kamu semua tak layak komen kat sini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Knp. ..takut hadapi kenyataan ya. Setelah lama ditipu oleh Anwar kini kamu dah mula waswas ya. Siapa yg maki hamun fitnah...cuba kamu semak semula thread diatas?
      Siapa penyokong LGBT. Siapa sokong murtad. Siapa sokong kalimah Allah digunapakai oleh kafir? Siapa sokong penghinaan terhadap Islam, sultan dan bangsa melayu. Siapa memfitnah pemimpin melayu, ulamak, ustaz dll. Tidak lain dan tidak bukan puak spesis kamu la TN 7.08. Jijik lagi meloyakan perangai kamu.
      Hak kami nak masuk dan komen mana2 blog sebagaimana hak kamu utk beri komen diblog pro kjaan walaupun utk memfitnah.
      Tolong pasakkan kenyataan ini kedalam otakkk kamu wahai 7.08.

      Padam
    2. BRAVO BRO...KASI HANTAM SAMA DIA...BLOG ORG BERAKAL BERILMU...NAK MUNTAH AKU.

      Padam
    3. blog ini blog untuk orang berakal? blogger memang mengharapkan begitu, tapi pecacai2 anwar ni selalu hilang akal, cakap mencarut, memaki hamun dan macam tak berakal. cuba beritahu kat sini, bagaimana watak orang berakal?

      Padam
  25. 8.32 & 9.50 kesian kat macai2 ni..laa meroyan lagi..huhu..tak abis2 memfitnah dsai..majoriti rakyat tahu fitnah liwat..kesian macai2 masih tak sedar..brtaubat lah..jgn menyesal di padang masyar nnti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ni mmg tak berotak atau mmg jenis pariah tak faham faham. Lawyer anwar bilang consensual sex...tp pendakwa bilang forced sodomy. Siapa pulak yg memfitnah ni???

      Padam
    2. 9:34 kesian. Kamu lah yg tak brotak..tunggu jer lah di akhirat nnti..percuma dpt balasan brsubahat memfitnah dsai

      Padam
    3. HAHAHA...SAH OTAK LEMBU KAMU N TNI 11.01Pagi. Org dah bg jelas cara lembut pastu cara kasar,,, ,masih jugak tak fahem. Nk jugak percaya dgn anwar. Lps tu fitnah org lain kamu ni ya.

      Kesian lu....tuhan dah tutup otak dan hati kamu ya. Sekongkol ka kamu dgn puak pemfitnah agama dan bangsa kamu. Nnt jwp la kamu ya diakhirat nnt. Kesiannnnn.....

      Padam
  26. Kalau dia didapati bersalah, saya syorkan sumpah laknat, baru saya percaya DSAI. Dulu penyokong2 dia kata sumpah laknat buat sebagai ikhtiar terakhir. Isteri Dr Maza kata, sumpah laknat tak sampai 5 min, takkan lah x boleh buat untuk clear nama.

    BalasPadam
  27. Kalau jumpa lembu berkaki lima, ada orang kata benda tu pelik, tetapi kalau kalau orang yang waras kata lembu tu cacat. KALAU JUMPA ORANG MELIWAT tabiat tu memang pelik dan hanya orang yang cacat mental je yang lakukannya. MANA ADA ORANG MENGAKU BERAK TENGAH JALAN...

    BalasPadam
  28. Selepas dia mengunyit kiri kanan depan belakang, Lepas tu...Dia mengketom pula penyokong2 nya yg terdiri kaldai2 yg tidak boleh berfikir dan hanya memikir kan diri masing2 sambil mulut masing2 ternganga mendengar ucapan2 yg terkenal dengan nom de guerre nya iaitu abang non @ al jubs ketomi ibni al kunyiti seperti berikut;Umno itu...Korupsi, berkomplot menjatuhkan nya, salah tadbir, salah guna kuasa, nepotisma, kronisma dan ayat farburit nya iaitu zalim, zalim, zalimDan kaldai2 PKR sumee pun mulut ternganga kagum sambil terus menjerit reformasi!

    BalasPadam
    Balasan
    1. HAHAHA. ..KAT DLM BLOG NI PUN BYK....

      Padam
  29. Yang jelas lagi sahih: siapa diantara kita yang nampak dengan mata kepala kita sendiri sehingga sanggup sewenang-wenangnya menuduh orang membuta tuli. Apakah hukumnya kita menuduh orang tanpa kita sendiri melihat kejadian itu? itulah soalan yang paling senang untuk difikirkan. Ini, tidaK, Masing-masing dengan idea masing-masing menuduh orang sedangkan 4 saksi pun tak dapat dikemukakan, inikan pulak membuat ulasanfitnah, menuduh dan membuat spekulasi sendiri..atau dengan hanya dengar cakap-cakap orang munafiq. kesian!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nmpk nya masih ada pariah otak kepala lutut yg masih tak faham perundangan syariah.

      Mcm ni la 10.42 pg. Biar aku explain dan pasak dlm kepala hotak ko.

      Kalau ko syak bini ko main dgn bangla dan dia nafikan, ko kena cari 4 org saksi.

      Tapi kalau bini ko kena liwat paksa dan dia lapur pd polis, itu dikira sebagai jenayah. Tak pyh ko nk susah cari saksi. Takkan ko nk ckp dgn bini ko " ooooo ayang kena liwat ya, abg tak percaya. Ayang fitnah mat bangla tu ya. Abg tak nmpk pun ayang kena liwat. Ayang kena cari 4 saksi"

      10.42 PG. Skrg ko faham tak, Kalau ko tak faham atau tak mau faham, maka sohih la ko ANAK HARAM JADDAH...

      Padam
    2. TERBAIK BRO...SEBENARNYA DLM BLOG NI DAH BYK KALI DITERANGKAN. USTAZ DAN PAKAR SYARIAH PUN DAH ULAS. TP NMPKNYA PENJILAT TEGAR NI MASIH NK TEGAKKAN BENANG BASAH.

      Padam
    3. 11:05 kau hanya bagi alasan yang tak terjadi ..kalau..sebenarnya mereka yang main dengan bangla ka, melayu ka, yang paling utama mereka tak ada didikan agama..kalau mereka ada maruah dan harga diri, dan takutkan Allah..perkara seperti zina, liwat dan khalwat tak akan terjadi..tak kira bangla atau sesiapa pun..yang penting hukum Allah itu perlu ditegakkan dulu..kalau masih guna hukum sivil..masalah ini tak akan selesai..harus diingat.. kalau suami orang baik..isteri pun orang baik..begitulah sebaliknya..tapi..jangan salahkan isteri kalau si suami pun kaki perempuan dan berfoya-foya hingga larut malam..isteri pun nak mencari kepuasan di luar juga..inilah punca berlakunya cerai-berai kerana tak ada keberkatan dalam rumah tangga..ingat..isteri solehah akan mempertahankan maruah dirinya walaupun nyawa sendiri yang menjadi korban..suami yang terbaik akan memimpin isteri dan anak2nya ke jalan yang diredhai Allah SWT..bagaimana anda nak memimpin keluarga anda..kalau bahasa yang digunakan pun sudah menunjukkan kredibiliti anda....

      Padam
    4. 12.48 diatas tidak menjawap isu. Gagal.

      Padam
    5. membuta tuli apanya anon 10:42 pg. kalau membuta tuli, takde la hujah2 disertakan dengan bukti2nya. dna dan cctv adalah sebahagian dari bukti yang ditunjukkan oleh pendakwaan. tugas pembelaan pula adalah menentang bukti2 yang wujud. ko ingat ini bicara bawah pokok ke, main serkap jarang tanpa bukti. punyalah peguam kedua2 pihak study kes, ko saja2 tuduh membuta tuli. ko tahu ke tugas peguam? kalau dah dilantik sebagai pendakwa, kena mendakwalah. dan kalau jadi peguambela, membelalah kerja dia. reti tak ni?

      Padam
  30. Khik...khik....khikk.....
    mari makan nasi lemak tetek, karipap dan kopi 3 in 1
    ............

    BalasPadam
  31. Bnyk sumpah telah saiful buat aku yakin 200% pd saiful......anwar masih x pernah bersumpah...mari kita berdoa agar anwar masuk penjara krn perbuatannya.....aminnnnnnnnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sipol sumpah tambah mata 100 anuwat tak sumpah tolak mata 100,perbezaan 200 mata untuk sipol.

      Padam
    2. betul tu..aku sebagai org Islam percaya bahawa org yg berani bersumpah,bahkan depan kaabah lagi tu memang gentleman..berbanding lagi sekor tu mengelak2 utk bersumpah..dah tu dlm mahkamah pun takut nak buat kenyataan bersumpah..memang sumpah2 betullah..

      Padam
  32. Penulis bergelar ''tanpa nama'' telah menulis dengan panjang lebar sebanyak 8 perenggan. Kenapa tak bagi nama. Itu lah nak fitnah orang. Kalau berani dedah lah identiti boleh kita menjawab. Fitnah dapat berapa upah haram?

    BalasPadam
    Balasan
    1. FITNAH LAGIIIII.......TAK FAHAM2 JUGAK SI BUDAK JOHAN NI. LANTAK KORANG LAA

      Padam
    2. Johan kamu nk jwap apa? 10 org lawyer Anwar pun tak dpt menangkis hujah dan bukti DS Shafee. Kamu cermin la muka kat cermin. Kamu tahu tak peguam islam Anwar semua dh tarik diri.taksanggup nk bela Anwar.kamu nk jadi lawyer bwh pokok dia pulak ke.

      Padam
    3. Johan ko nie paham ke tidak.Tanpa Nama tu lapur apa yg berlaku dlm Mahkamah. Iaitu hujah2 pendakwa.apahal pulak ko bilang dia fitnah. Ko nie bodoh ke bangang.

      Padam
    4. bior aku jawap bagi pihak johan...
      aa ah aku bodoh dan bangang..

      Padam
  33. Karpal Sikh pun kalau boleh hidup semula belum tentu boleh jawab hujah TSMSA tu... Anaur mendengar hujah tu pistol bengkoknya dah tak boleh nak kontrol.. ghairah... katanya. apalah ko ni Johan...khikk...khik...khik...
    makan nasi lemak tetek , karipap dan kopi 3in1..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Johan kamu kena kaw2 kat blog lain kamu lari masuk blog ni.hujah liberal kamu tak laku kat sini.sila angkat punggok beredar.

      Padam
  34. Kalau berdasarkan kepada hujah-hujah yang diberikan oleh barisan peguam Anwar, Ketua Umum PKR itu sudah hampir pasti akan masuk penjara. Bagaimanapun, hukumannya mungkin berbeza kerana kesalahannya adalah LIWAT SUKA SAMA SUKA. Itu sebenarnya yang cuba dibuktikan oleh barisan 14 orang peguam Anwar, bukannya cuba membuktikan yang Anwar bukan pengamal budaya sonsang itu. Kesemua 14 orang peguamnya menyatakan Anwar Ibrahim tidak bersalah kerana ia dilakukan secara SUKA SAMA SUKA. Walaupun para penyokong Anwar sekarang sedang bertungkus lumus untuk 'memperbetulkan' persepsi tersebut, rata-rata mereka yang mengikut kes rayuan Anwar di Mahkamah Persekutuan sepanjang tiga hari minggu lepas, tidak terkejut langsung dengan 'pengakuan' yang dibuat oleh peguam-peguam yang mewakili Anwar Ibrahim.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10 + 4 = 14 dah terlebih 4 saksi, 14 + loya kapal singh + ustaz mat sabu = 16

      Padam
    2. 16 * 2 mata = 32 mata, + 200 mata sumpah sipol =232 mata . 232 /2= 165setengah orang. 1/2 orang adalah bayi dalam kadungan, bayee itu munkin kapal singh yang bakal dihidupkan kembali.

      Padam
  35. Dari Mahkamah Sesyen ke Mahkamah Tinggi. Dari Mahkamah Tinggi sehinggalah ke Mahkamah Rayuan, kesemua hakim sependapat yang Anwar sebenarnya adalah seorang pengamal liwat.

    Cuma Anwar dibebaskan kerana masalah teknikal, bukannya kerana dia terbukti tidak meliwat.

    Ketika pembebasannya pada tahun 2005, tiga orang Hakim Mahkamah Persekutuan berpendapat, kejadian liwat antara Anwar Ibrahim dengan Azizan Abu Bakar sememangnya berlaku tetapi kelemahan Azizan untuk mengingati tarikh sebenar dia diliwat telah menyebabkan Anwar Ibrahim bebas daripada hukuman penjara 6 tahun.

    Dari 27 sehingga 29 Oktober, para peguam yang mewakili Anwar Ibrahim di Mahkamah Persekutuan, juga mengatakan Anwar telah meliwat Saiful. Mereka tidak menafikan perkara itu.

    Anwar Ibrahim yang terdesak untuk mengurangkan tempoh hukuman, telah mengarahkan barisan peguamnya untuk menggunakan hujah tersebut kerana dia juga tahu, keterangannya yang panjang lebar di Mahkamah Tinggi tidak boleh digunapakai kerana keengganannya bersumpah dan bersoal jawab.

    BalasPadam
  36. Alangkah baiknya kalau Altantuya masih hidup..kita nak tahu juga anak siapakah yang dikandungnya..oohh..kalau kena pada pemimpin umno, boleh pula guna bom c4 sebab nak tutup kes kan..kenapa kat saiful, tak nak guna c4, sebab melibatkan anwar kan..kalau melibatkan pemimpin umno, dah lama saiful jadi arwah dek kena letup dengan bom c4..kalau ada berani..buka semula kes altantuya..kita nak tahu juga siapa pengarahnya..kita tak nak double standard..kes anwar pun dibicarakan dan kes altantuya juga dibicarakan semula..kalau kes anwar, ada liwat 2..kes altantuya pun boleh ada altantuya 2..biar rakyat yang menilai...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btul tu 10:32..macai2 umnu ni otak letak kat lutut..benak..sbb tu subahat fitnah dsai..biar jer la depa tu..

      Padam
    2. Hahaha pecacai taik Anwar dah kantoi tak ada modal lalu cuba kaitkan pompuan Mongolia tu pulak. Woiii bengap...itu kes Mongolia langsung takde bukti nak kaitkan Najib. Yg tu korang percaya pulak yo. Yg kes terang2 ada mangsa dgn bukti lg sahih korang tolak bulat2 ya. Kalau tak haramjadah apalagi nk kitaorg gelar korang ni ha??

      Oh ya.. korang tau tak Najib dh sumpah laknat tak terlibat dlm kes Mongolia tu. Tak mcm si Peliwat tegar pemimpin ko tu...

      Kah kah kah....

      Padam
    3. REFORMASI KLIP KLAP KLIP KLAP

      NASI LEMAK TETEK KOPI O SATU

      Padam
    4. sumpah laknat untuk puaskan hati orang?
      sumpah laknat orang fasik boleh pakaike?

      Padam
    5. orang fasik adalah golongan yang percayakan Allah dalam masa yang sama mereka persendakan hukum tuhan dan pelaku maksiat....
      sumpah laknat golongan ni boleh caya ke?????

      Padam
    6. Anwar harus bersumpah laknat, kalau beliau ditmpt yg benar.
      Tp skrg mungkin tidak perlu lagi sbb dlm Mahkamah mereka telah mengakui Consensual Sex.

      Padam
  37. 10.37 dan 11.07...siapa kamu nk menghukum seseorg tu fasik. Anwar belum dijatuh hukum bersalah...kamu pulak pandai2 nak kata dia fasik. Macai umnu ni dah melebihi tuhan pulak ke???

    BalasPadam
  38. buat 1:21 jangan salah faham....10:37 dan 11:07 tak maksudkan anwar....
    buat 11:22 anwar dan saiful tak harus pun bersumpah laknat sebab memang takde liwat2 ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tak ada liwat knp peguam Anwar mengaku ada sex suka sama suka

      Padam
    2. cerita liwat yang diada2kan .......dah tentu2 nyalah penipuanlah pengisiannya.....dari awal sampai akhir......

      Padam
    3. Ohhh gitu ya....kalau gitu mmg Anwar Ibrahim anugerah tuhan. Suci dan bebas dari dosa ibarat bayi yg baru lahir. Hehehe

      Padam
    4. Hotak lu la 6.27. Skrg lu bilang lawyer Anuar terlibat dgn penipuan dan saja adakan ceite consensual sex. Bandigol lu....ni la macai paling tegar dan tak berotak. Dah takde modal smpai lawyer anuar pulak disalahkn. Khakk ptuihhh..!

      Padam
    5. ITU LA PADAH NYA BILA BYK SGT MENTEDARAH NASI LEMAK TETEK

      KIH KIH KHI

      Padam
  39. Sian Nuar Berahim...

    Kalau korang tengok muka dia masa dia mula-mula sampai kat Istana Kehakiman pukul 8:47 pagi tadi dengan bini dia, korang tentu akan menangis tersedu-sedu. Dia macam tak percaya dengan apa yang dilihatnya. Masa keluar dari kereta, dia berpaling ke arah kumpulan penyokongnya yang seramai tidak lebih 30 orang. Siap berhenti melangkah dan menolak-nolak bingkai cermin matanya, sekaligus menunjukkan betapa tergamamnya dia.

    Mujurlah Wan Azizah yang berwajah sayu, menarik tangannya. Kalau tidak, sampai sudahlah dia berdiri terpacak di tepi kereta merenung kumpulan penyokongnya yang semakin hari semakin sedikit walaupun semakin dekat pula dia dengan pintu penjara.

    Ramai penyokong PKR sudah mula sedar dan mengenali siapa Anwar Ibrahim. Ramai yg telah mula menjauhi diri...mungkin kecuali pecacai tegar seperti TN 6.27 PTG diatas.

    Kesiannnnn......

    BalasPadam
    Balasan
    1. cerita yang direka2 dah tentu2 pengisianya penuh fantasi perekanya........
      melalut2.....

      Padam
    2. 8:17 trsgt lah kesian kan kamu macai umnu..dosa fitnah dan brsubahat dgn fitnah akan dibawa ke akhirat nnti..sungguh macai tak takut balasan allah..

      Padam
    3. Sebenarnya balasan Allah adalah kpd mrk yg meliwat dan mrk yg bersubahat dgn peliwat. U tidak boleh meletakkan kesalahan dan dosa besar itu dgn menuduh pula org lain yg memfitnah apabila ada mangsa ada aduan ada bukti dan ada penghakiman. Kelak Allah akn melaknat u wahai 11.36. Takut la akan pembalasanNya.

      Padam
    4. bersungguh2 mengaibkan orang .....bagus sangatkah kita ni..... dapat pahala tak???
      Allah akan membuka aib kita di akhirat seandainya kita membuka aib orang lain di dunia ni......nak tak???

      Padam
  40. 12:32 kamu sgt pasti menuduh dan memfitnah dsai meliwat..trpulang lah..tepuk dada tanya iman..takut lah akan siksaan allah nnti..majoriti rakyat nampak cerita yg di reka2..spt kata ustaz uai..bukan mudah nak meliwat ..lebih2 lagi sorang warga emas brumur 60an dan meliwat lelaki muda 20an..bnyk lagi bukti yg direka.allah sahs yg mengetahui..lebih baik kita jgn sama ikut sama brsubahat menuduh dan memfitnah.. Adakah kamu juga spt saiful akan membiarkan diri sekiranya ada org tua nak meliwat kamu???? ..alangkah bodoh dan dangkalnya pemikiran kamu wahai macai umnu

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini