TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Khamis, 30 Oktober 2014

JUMAAT PENENTU ANWAR, AYUH RAIKAN KEMENANGAN !!

TAHNIAH kepada rakan-rakan yang terus komited melawan kezaliman.  Dua hari yang lalu, Anwar tidak keseorangan di Mahkamah Istana Kehakiman Putrajaya.  Majoriti anak-anak muda dari berbagai lapisan turun bersolidariti buat tokoh reformasi ini yang dibicarakan di dalam kes fitnah Liwat II.

Waktu bekerja dua hari yang lalu dengan cuaca di sebelah petang dua hari berturut-turut hujan agak lebat, mereka tidak berganjak.  Semalam hari kedua kehadiran meningkat berganda dari hari pertama kerana ramai yang menjangkakan keputusan dibacakan semalam.  Difahamkan keputusan akan dibacakan oleh Hakim pada Jumaat ini.

Bersama Adun Semambu, YB Lee Chean Chung
Sehubungan itu, tentukan Jumaat ini kita akan merayakan kemenangan menewaskan fitnah jijik kotor dari dubur Sepol.  Anwar akan bebas Jumaat ini, itu keyakinan aku,  Puas mahu mencari di mana dan apakah sebab yang kuat untuk penjarakan Anwar sekali lagi.  

Ada kawan-kawan yang telah hilang punca sehingga sanggup mendoakan Anwar masuk ke Sg Buluh. Simpati juga dengan kawan-kawan seperti ini yang mudah patah hati, mudah dibeli jiwa dan raga mereka dan lupa kepada asas perjuangan, jauh sekali dengan akhlak Islam.  Mengapa jadi begitu? Sebabnya kerana taksub kepada pemimpin mereka. 

Tawan Putrajaya dengan bendera PR
Ketua Ulamak Sedunia, Dr Yusof Qardhawi terbaru menyatakan rakyat Malaysia harus bangkit melawan fitnah ke atas Anwar.  Aku tidak pasti pemimpin-pemimpin di bawah Ulamak terkenal ini Wala' atau tidak kepada "bos' mereka atau hanya mereka sahaja yang perlu di"Wala'kan?  Itu kata-kata Syeikh Yusof Qardhawi bukan kata-kata Presiden PasMa.

Sembang dengan otai2 reformis 
Apa pun, aku sudah tidak hairan lagi siapa mahu datang atau tidak.  Aku yakin, kalau aku datang seorang diri pun aku akan dapat pahala.  

36 ulasan:

  1. tulisan orang yang kecewa kerana tidak mendapat sambutan ... itulah akibat bila memperlekehkan kewibawaan orang lain...

    BalasPadam
  2. Zalim amende nya Din? Lawyer Anwar sendiri bilang Consensual sex. Susah sgt ke nk faham.

    Mcm mana pun tahniah lah Din diatas semangat juang dan komitment anda tu. Sayang anda kurang gunakan minda kerana salah memilih landasan perjuangan.

    BalasPadam
  3. AKU TGK PUNYA RAMAI KAT PUTRAJAYA...RUPA2NYA PENYOKONG SAIFUL. ...HEHEHE

    BalasPadam
    Balasan
    1. penyokong buntut saiful..he.he.he

      Padam
    2. Aku tgk kuning ja....cian x dapat sambuta n utk ketum..

      Padam
  4. Boleh kata dapat pahala lagi .....kau lawan towkey nanti N.ajis marah sumpah kau kunci rapat pintu syurga dia bukak pintu jahanam, amacam?

    Ambil wudhu ikhlas istikharah, insya Allah diberi petunjuk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. anon 9:21. kau ingat yusof qardawi tak tau beristiqarah? kau lg hebat drpd beliau

      Padam
  5. Wa tabik sama lu bro. Biar apa macai2 nak kata janji kita yakin kepada kebenaran insyaAllah pahala tetap ada. Lawan tetap lawan.

    BalasPadam
  6. alamak, budin apahal ko ni, orang lain dah cau, ko dek tunngu nuar tu....

    BalasPadam
  7. din cau din, nuar tu bukan boleh caye, nantu dia bedal kunyit ko.. ko kena cas suka sama suka pulak...

    tak tau le pulak ko memang suka....

    BalasPadam
  8. lawak lah awak ni din, dgn. satu bendera nak tawan putra jaya.

    BalasPadam
  9. Sampai sekarang aku tak jemu-jemu menunggu bukti kelas A tuduhan ke atas TSKI...

    Ke aku ada terlepas pandang...

    Ada sesiapa yang buleh bantu?

    En. Rafizi ka, Pn. Zuraidah ka, Dato Menteri Besaq pun buleh kalu sudi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn nk harap la siMak Lampir tu nk bantu. Klip klap klip klap dgn sarung tangan putih nya.hahaha

      Padam
  10. Zalim apa nama nya, tak sekolah kot. Dah terang terang berlakunya liwat. Nak katakan tidak apa lagi. Lawyer anwar sendiri pun ngaku consensual sex, ngok tull la ko.

    Si usop mad lawi pun semacam jer. Dia bukamn malaikat pun.

    Dah tau member member kau dah insaf tak setuju lagi dgn anwar, nasib kau la keras kepala tak kene tampat.

    Nak raya kemenangan, raya lah ko puas puas nanti.

    BalasPadam
  11. Kesian bang Din....penat pegang bendera. Dlm blog dia kena tiuuu kaw kaw.

    Tp aku respect dia sbb dia tak delete.

    BalasPadam
  12. hidup anwar terbaik. yg lain pi mampos. kalau tak berani cakap tentang keadilan jgn sebut tentang perjuangan. lawan tetap lawan.

    BalasPadam
  13. anwar berjuang demi fitnah yg telah mengaibkan isteri dan anak2nya dari kecil sampai dewasa. musuh tiada hati perut. fitnah merata2. aku tetap berjuang bersama anwar. nak harap umno hampeh. nak harap pada katak2 yg ngaku berjuang mengasas pkr puih.... duit je dirembat. nak harap pada ..... nak u turn jer... baik berjuang dengan tangisan rakyat yg semakin derita ditindas.

    BalasPadam
  14. walau satu bendera. aku dengan generasi y yg lain tetap bersama berjuang dgn anwar utk membela nasib rakyat yg tertindas. reformasi-reformasi......
    tertegaklah keadilan di bumi ini dengan terangan bulan dan roket membelah awan hitam umno lahanat

    BalasPadam
  15. Tepuk tepuk....hahaha

    BalasPadam
  16. LAWAN TETAP LAWAN

    KO DUK TENGAH PANAS TIME ANUAR SUSAH, TIME ANUAR SENANG DIA ROUND DUNIA

    AYOH KITA RAYAKAN KEMENANGAN NUAR - KEMENANGAN KE SG BULUH

    YES YES

    BalasPadam
  17. Setakat dapat nasi lemak tetek.Teh o satu bungkus.Duit saku demo 5 henggit sehari.5 henggit kali 4 hari baru 20 henggit.Itupun dibayar minggu depan.Syarat nak dapat duit kena ada foto kehadiran pagi dan petang untuk membuktikan tak ngelat..Hari ni persatuan pendemo nasi lemak tetek malas nak join kat mahkamah...Hahahahhaa

    BalasPadam
  18. zalim apa kejadahnya
    rakyat tertindas apa kebendanya
    lihat kat jalan raya
    banyaknya kereta sampai tak muat jalan
    dahlah tu, kereta impot lagi
    beli rumah pacahkan buat baru
    kat airport yang sianu nak kebandung, sianu nak kebejing, sianu nak gi umrah
    Semuanya nampak mewah
    ko apa ada?
    ngaku tertindas
    sebenarnya ko tu pemalas
    sekolah tak cerdik
    suruh kerja memilih
    tak kreatif
    tidak inovasi
    yang tahunya megaruk
    merusuh
    demo
    Sedarlah diri tu......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sangat setuju dgn pendapat diatas ini...!

      Padam
  19. OH! ANWAR RUPANYA, PATUTLAH. KESIHAN DAH TUA2 TAK SERIK2 LAGI. DAH BUAT SALAH AJAK RAKYAT BANTU DIA

    BalasPadam
  20. Mana org2 Cina? Mana org2 Pas? Mana PEMIMPIN2 PAS...knapa hanya bbrp puluh org saja berada di Putrajaya nk kipas Anwar? Lebih ramai wartawan dan cameraman dari PKR.
    Adakah ini ertinya Pas dah sedar onar penipuan Pkr dan skrg lebih cerdik sikit?

    BalasPadam
  21. DIN DIN

    KUAT BENOR KIPAS KAO....KALO ALJUBSMASUK DALAM,,,,MELOPEH LA KAO NAK JADI TB KOT

    BalasPadam
  22. PKR is the biggest liar in the world.

    BalasPadam
  23. Hari ni geng pkr kecut telor bila shafee abdullah mula bersuara...kita tgk sapa lagi hebat ....silap2 minggu dpn kena siap2 ke rumah baru di kajang kut...

    BalasPadam
  24. Tahniah Wan...... Blog kamu tempat Melayu Munafik Laknat (penyokong UMNOO yg buta hati) Tujuh Keturunan mengutuk pemimpin yang bercita-cita mahu membela mereka. Sebaliknya mereka ini macam melepaskan babi tersepit. Kalau Anwar berjaya menjadi PM di masa hadapan, mereka inilah yang mengaku sangat berjuang bersama. Zionis Israel jauh lebih mulia dari Melayu Munafik yang sentiasa berbuat fitnah dan berotak batu ini.

    BalasPadam
  25. Tepuk tepuk....hahaha

    TN 12.43 kesian kamu ni mmg spesis tadak harapan....jenis write off scrap value

    BalasPadam
  26. Mani boleh main simpan dlm laci aje?
    Puyooo......

    BalasPadam
  27. Masa main pakai spender A. Tapi mani boleh terbang kat spender B.
    Puyooo......

    BalasPadam
  28. Masa main pakai spender A. Tapi mani boleh terbang kat spender B.
    Puyooo......

    BalasPadam
  29. Ada lagi ker air mani yg siput tu simpan?
    Manyak tahan talak kelua
    Fuyooo

    BalasPadam
  30. Kok ade dua spesis dna.....
    Satu lagi tu jin mane punyer?
    Hohoho

    BalasPadam
  31. Ha ha ha. ...lg satu org spesis bangang duduk bwh pokok pegang bendera. Kena dgr submission dan hujah balas secara teliti dan fahamkan. Spesis mcm 1.08 1.05 kat atas ni la yg selalu lencun kena kencing. Belajar tak abis tp ikot apa org lain kata...pastu nk tunjuk pandai dan sombong. Kecik2 taknk mamposss dah besar masuk blog nk menyesatkan org. Kah kah kah

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini