RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 6 November 2016

BERSIH5 PAHANG - MENGAPA YB DARI KEADILAN TIDAK MENONJOL?

 
ADA sahabat tanya aku, kenapa YB2 dari Keadilan seperti tak menonjol dan ke depan dlm Jelajah Bersih5 Pahang?

Aku nak jawab, sememangnya pimpinan Keadilan khususnya YB2 kami tidak menonjolkan diri ke hadapan sepanjang Jelajah Bersih5 ini kerana kami tidak mahu Bersih dilihat di bawah pengaruh politik kepartian. Sebab itu yg mengetuai Bersih5 Pahang bukan pimpinan utama parti atau YB bahkan dilantik seorang aktivis wanita sahaja.

Namun demikian, kesemua pimpinan dan YB2 Keadilan turun di dalam banyak program Jelajah Bersih khususnya dlm program2 besar atau utama seperti penyerahan obor Bersih. Mereka juga banyak beri pandangan, nasihat, bahkan sedikit sebanyak menyumbang kpd aktiviti BERSIH. 

Tahukah anda, pejabat khidmat MP Kuantan YB Fuziah Salleh telah menjadi mangsa simbahan cat oleh mereka yang tidak bertanggungjawab hanya kerana bangunan pejabat beliau dibenarkan sebagai Pusat Operasi Bersih5 Pahang?

Pimpinan2 politik dari Keadilan, Dap dan Amanah juga turut meraikan peserta2 BERSIH5 ini setiap kali mereka sampai ke kawasan mereka. BERSIH melampaui sentimen kepartian kerana perjuangan BERSIH adalah untuk rakyat MSia keseluruhannya.

5 ulasan:

  1. ha ha ha...din..lu ni temberang byk sgt lar....lu punyer pemimpin semua nk makan besar jer...malas...lu panggil lar amoi ramai2 serta bersih..pastu pakai ketat2 baru lar menonjol..kih kih kih

    BalasPadam
  2. Azmin Ali adalah seorang pemimpin celaka.... Anak Beranak Ali pukimak Azwan Ali pon pondan tua sial, muka tak tahu malu. Umi Hafilda Ali macam pelacur jalanan RM15 sejam..

    Anak beranak Ali memmang haramjaddah celaka...Ali memang terseksa lah kau dalam kubur ada anak anak sial macam Azmin Ali...muntahkedarah duit rakyat..nak jadi memteri besar tak tau buat kerja..

    Pak Ali kau memang celaka lahir anak macam celaka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ostazz... Awat marah x tentu hala ni.... Istifar byk2

      Padam
    2. Salam ostazz... Awat marah x tentu hala ni.... Istifar byk2

      Padam
  3. woiii...doa kan kebaikan pada yg tiada...nasib kita tak tau mcm mana dlm kubur ...

    BalasPadam