TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Rabu, 10 Mei 2017

USAH BERCAKAP SOAL ISLAM JIKA TIDAK MAMPU LAWAN KEZALIMAN REJIM SEKARANG

TERKINI, Rang Daftar Pemilih Tambahan (RDPT) buat SK1 2017 (1/1/2017-31/3/2017) mula di pamerkan untuk tempoh selama 2 minggu. Akan tetapi salinan RDPT tidak diberikan kpd parti politik kali ini. Mengapa?

SPR telah melakukan satu ketidakadilan. Ertinya, berlaku zalim kpd rakyat selaku pelanggannya. Bagaimana kami mahu menyemak senarai jika tidak dipamerkan?

Pakatan Harapan bukan saja berdepan dengan sistem yg zalim seperti ini, malangnya kita juga terpaksa berdepan dengan puak2 yg berkopiah yg melaungkan "Jangan tumbangkan Umno/Bn nanti kelak naik kerajaan sosialis". Apakah puak2 ini redho dengan kerajaan seperti ini?

Ya, mereka pasti redho kerana mereka tidak berhajat untuk menukar kerajaan, jauh sekali untuk bercita2 menjadi kerajaan. Oleh kerana mereka tiada cita2 itu, mereka peduli apa dengan penipuan SPR yg berlaku di hadapan mata? Pada mereka, biarkan !! Biarkan !!

Sungguh celaka orang yg zalim dan mereka yg bersekongkol dengan kezaliman. Percayalah, mereka pasti akan binasa. Kebathilan tidak akan kekal selama2nya.

31 ulasan:

  1. Yang tegar membela pemimpin zalim serta lebai peliwat agama adalah Wan Rosli dan walaunta yang sewaktu dengannya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi MOHD NASIR, mana boleh kita bersekongkol dgn pemimpin yg makan babi utk merosakkan agama islam kita dgn membiarkan mereka membelek fatwa utk muslim macam tuan MOHD NASIR (jika benar2 muslim pasti tak redha itu berlaku!)

      Padam
    2. Tar Snake Topi Germany11 Mei 2017 11:37 PG

      Tapi ANON 6.58, mana boleh kita bersekongkol dgn pemimpin/ perompak yg makan dedak/duit haram utk merosakkan agama islam kita dgn membiarkan mereka membelek fatwa utk muslim macam tuan ANON 6.58 (jika benar2 muslim pasti tak redha itu berlaku!

      Padam
    3. Tapi Tar Snake, PAS tidak join (baca tidak bersekongkol) BN utk jadi barua UMNO sebagaiamana PAN jon PH (baca bersekongkol) PH utk jadi barua!

      Padam
    4. pan TU BUKAN NAMA PARTI PAS KAH??

      Padam
  2. yg kapir nak makan babi selori pun lantak dia la, yg dok takbir kuat mcm walaun dok tapi masih dok sokong kezaliman tu apa kejadahnya pula..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jadi kami nak dia berterusan makan babi belek fatwa makan babi belek fatwa makan babi belek fatwa?

      Padam
    2. Fikah Tomey Lembah Pantat eh sorry11 Mei 2017 11:43 PG

      Jadi mung nak berterusan sokong penjual islam yg tak makan babi tapi mulut rajin kafirkan orang? Elok suruh ketua mung yang tak makan babi tu belek fatwa kafirkan orang belek fatwa kafirkan orang belek fatwa kafirkan orang

      belek fatwa peluk ketua penyamun belek fatwa peluk ketua penyamun belek fatwa peluk syiah tehran

      Padam
    3. nama pun lembah pan*^& lagi mau ckp psl islam ka

      Padam
    4. HUU..HUU PAN tu nama parti pas la..

      Padam
  3. PAN..Parti ternakan dan biayaan Dapigs

    PKR..Parti Kaki Rodok @ liwat

    DAPigs..are dirty,ugly and greedy animals

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS..Parti ternakan dan pemakan dedak biayaan hadikong dan Paspigs PIGS. Parti Kaki Spender putih @ Germenblu @ Totey bertopi Germany Cap PASPigs..are dirty,ugly and greedy animals

      Padam
    2. Orang menuduh orang lain melakukan liwat tanpa membawa 4 orang saksi tu apa hukumnya. Inilah sifat pejuang agama islam.

      Padam
    3. Sebab tu SD Rafizi pun tak boleh pakai sebagaimana SD Azizan..

      Padam
  4. Hindraf kaki sembah lembu pun nak join pakatan Hopeless! bagus!! lagi jelas lar sifat anti-Islam PH bila mereka terima Hindraf!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. takut tak ada siapa nak sokong umno dan pispigs

      Padam
    2. Orang bukan islam ni makan nabi ke nak minum arak ke, lantak dialah. Tapi ya peliknya yang mengaku islam ya buat rasuah, penyelewengan menindas rakyat, rompak harta rakyat dan disokong pula puak2 lebai.

      Padam
    3. nak kata orang nama dia pun mkn babi,tak pernah nak cermin diri sendiri.

      Padam
  5. Agaknya MCA dan MIC suci tak makan babi...tu yg beria sangat baik dgn BN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalahnya org makan babi belek fatwa dan dapat pula sokongan si pengaku islam..

      Padam
  6. parti lebai pas memang bangsat..jual agama demi wang 90juta..islam x pernah ajar bersekongkol dgn pemimpin zalim..hadi bangsat

    BalasPadam
    Balasan
    1. 90 juta hanyalah tuduhan kosong spt juga akaun affin yg entah ke mana kini.. kenapa seronok sgt bermain dgn fitnah ni? Dah tak ada modal lain lagi ke nak jatuhkan TGhH? Lebai tokong tak ajar ke bhw fitnah adalah satu dosa!

      Padam
  7. Islam yg benar,Alquran,katanya jgn kamu cenderung kepada org zalim nanti kamu akan disambar api neraka. Sedangkan Gst tu haram mungkin jd halal olih pas bila join bn.Bukankah cenderung atu baru niat je belum buat lg dh dapat amaran Allah ini kan kangsi periuk belanga.Ahli yg walak fahamle sikit pun jadi. kalau org kafir ia tk ada hukum haram halal, arg melayu Islam apakah hari ini.

    BalasPadam
  8. Islam yg benar,Alquran,katanya jgn kamu cenderung kepada org zalim nanti kamu akan disambar api neraka. Sedangkan Gst tu haram mungkin jd halal olih pas bila join bn.Bukankah cenderung atu baru niat je belum buat lg dh dapat amaran Allah ini kan kangsi periuk belanga.Ahli yg walak fahamle sikit pun jadi. kalau org kafir ia tk ada hukum haram halal, arg melayu Islam apakah hari ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cenderung ni ibarat PAN join PH maka PAN cenderung kpd org2 zalim @ kafir yg belek2 fatwa - mungkin kpd PAN ini utk kebaikan islam ala PAN!

      Manakala PAS pula tak pun join BN maka PAS tidaklah cenderung kpd org2 zalim. Hanya sekadar membantu utk kepentingan islam dan rakyat.. ini yg PH masih tidak faham.. kami bukan macam PH yg 24 jam membangkang walaupun ada perkara baik yg dibuat oleh BN!

      Padam
  9. belek fatwa pun jadi isu kat walaun, awat! dia dok ubah ke fatwa tu..yg walaun dok menjerit takbir dlm masjid masa orang lain sedang solat tu, kira dapat pahala la nu!! jenis spesis taksub melulu dan mengaji tak habis

    tapi yg pelik tu makan dedak ok tak haram pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bahaya kalau pilih PAN ni.. di peringkat negeri PAN tak kesah org kafir belek FATWA NEGERI.. aku bimbang jika dapat perintah malaysia nanti PAN masih tak kesah org kafir belek FATWA KEBANGSAAN pulak..

      Padam
  10. x abih2 la ko admin..ko ingt ko sorg lwn umno??..abih tu pas buat apa 60 tahun lebih?nk ckap pasal islam setakat zalim je ker?lpas tu masuk PH terus jd maksum mcm tun taik tu..mcm tu la manusia jahil yg otak tu kosong ilmu agma..masa pas dlm pakatn dlu mcm mana sikap korg suma..tduh umno mcm2 lwn ckap ulama la,tolak hudud la.lpas tu pas kluar pakatan..korg cermin sendri perngai korg.baru kene batang idung sendri..aku dh perati korang sejak aku msih sek men lg..tjuk ni aku dh bpuluh kali jumpa ditulis oleh blogger yg bajet iqnya tinggi/diri maksum..tlong la,walupun pas bkan paktn korg,pas ttp lwn umno..kurgkn la skit serang pas or paktn korg sendri xde kekuatn utk jd tjuk dlm blog ni??????????

    BalasPadam
  11. pada aku la warigh..sistem pilihanraya kita kena ubah..sebab sistem yg ada ni mengalakkan rasuah dan pelbagai salah guna kuasa..hari tu aku ada cadangkan kat Ezam noor buat NGO untuk perbaiki sistem SPR yg ada..lastly dia ada agenda tersendiri.. entah apa la nak jadi malaysia ni..

    warigh spg dian

    BalasPadam
  12. Pas n umno ada ejenda trsmbunyi
    Hnya yg bodoh n buta hati x dpt mnerima knyataan ini.
    FULL STOP

    BalasPadam
    Balasan
    1. Malah PH lagilah ada agenda tersembunyi iaitu semua mesti tunduk kpd DAP agar tugas meminggirkan islam akan jadi lebih mudah sebelum mengambil alih PUTRAJAYA.. harap org islam dan melayu tidk buta perut utk memahami hakikat ini..

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini