RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 22 Mei 2019

MOKHTAR SENIK BACA AYAT HARAM BERSEKONGKOL DENGAN DAP TAPI TIDAK BAWA AYAT HARAM BERSEKONGKOL DENGAN PARTI PEROMPAK

Penjual agama, Mokhtar anak Senik ni menjawab kenyataan Adun Ketari, YB Rara yang menyebut bahawa meskipun beliau Dap tetapi masih sujud kepada Allah dan solat. Mokhtar anak Senik kata, Islam itu bukan solat saja tetapi tidak boleh bersekongkol dengan Dap yang menentang Islam, kata lebai penjual agama ini.



Wahai Mokhtar anak Senik, hujah kamu tu ke laut dan memperlihatkan kebodohan kamu lebih besar dari serban kamu. Pertamanya, kamu tuduh Dap penentang Islam tanpa bawa hujah pun. Keduanya, kamu lupa parti kamu lebih dahsyat sesatnya apabila bersekongkol dengan parti perompak yang terbukti telah pun merompak sehingga negara ini musnah. Ketiga, parti kamu terang-terang menyokong MCA dan MIC dan terbaru parti PBS yang kesemuanya parti2 itu terang2 menentang hukum Islam. MCA, MIC dan PBS penentang hukum Hudud, bahkan Umno sendiri sokong Hudud sangatkah?

Kalau betul Dap itu menentang Islam, sejarah menunjukkan sejak Dap ditubuhkan, parti ini tidak pernah diharamkan oleh kerajaan yang 60 tahun dulu Umno sendiri perintah. Lojikkah parti yang menentang Islam dibenarkan wujud di negara ini yang di dalam Perlembagaannya Islam itu agama persekutuan? Mengapa tidak diharamkan parti Dap sejak Umno perintah berpuluh tahun dahulu?

Bila Mokhtar anak Senik ni mula rasa Dap ini menentang Islam? Sejak parti kamu berkawan dengan Umno kan? Berpuluh tahun parti kamu bersama Dap dan berapa ramai lebai2 kamu yang makan gaji dari tangan Dap sebelum ini? Dap tidak pernah kencing parti kamu macam Umno pernah kencing parti kamu. Dap tidak pernah buat konvensyen bertajuk "Pas parti ajaran Sesat" sebagaimana Umno pernah buat program dan konvensyen bertajuk "Pas parti ajaran Sesat" di Terengganu.

Sudah2lah Mokhtar anak Senik. Parti kamu sembang kencang macam nak jadi hero lawan Dap. Menyalak saja lebih tetapi bila Dap buka gelanggang, semua telor2 lebai kecut dalam jubah, tidak berani bertanding lawan Dap. Takut kalah? Eh, bukankah Allah tidak tanya kalah atau menang, tapi Allah akan tanya, kamu lawan ke tidak Dap yang kamu kata menentang Islam itu?.

Simpanlah kebodohan kamu itu untuk kamu ajar kat anak2 murid kamu di pondok An Nur itu.

46 ulasan:

  1. tangan jari cagu kena sorok?

    BalasPadam
  2. Ini contoh ulama 'bakul sampah' yg tidak boleh dibanggakan oleh umat islam..sikap prajudis, dendam kesumat, berhujah menggunakan nafsu dan berhati hitam hanya pandai menjual agama sahaja

    BalasPadam
  3. Kita tidak boleh mempertikaikan pandangan ulamak burit ini. Walaupun beristeri labih dari satu, yakni 3-4 sekalipun, itu tidak bermakna yang beliau mementingkan seks dalam kehidupan semata-mata.

    BalasPadam
  4. Yg pegang kuih siput tu ke ? Ha ha ha

    BalasPadam
  5. Ingat Syafikah...ingat Mokhtar DUP....

    BalasPadam
  6. Kuda hitam dah dapat makan dedak belom stat?

    BalasPadam
  7. Beza jauh amat pndktn dakwah taliban nih brbnding Marhum TGNA

    BalasPadam
  8. Kartel Dedak bergaya.

    BalasPadam
  9. Teruskan syiar islam pasti menang

    BalasPadam
  10. tun mintak kalau buat masjid jangan minta sumbangan... buat sendiri guna duit sendiri..

    dah bersepah org mesia buat dah tun.
    kat luar negara ramai org mesia buat masjid guna duit sendiri lagi. tak payah nak menyibuk sangat tunjuk islam tu. anak pempuan sibuk ke gereja bapak suruh buat masjid. niaga roti lingkup mintak kroni sumbangan bailout lagi ada lah...

    betulkan akidah anakcuvu COMANGO toksik baru cakap pasal islam. srjak bapak jadi PM marina gereja lansung senyap sunyi ... takut kegiatan gereja G25 comango toksik gay lgbt
    di ketahui ramai bagi gambaran bapak nya pejuang islam suci.

    slogan islam dah cipta bole la jaja slogan islam pulak nanti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Islam apa kau ni bahasa macam bahasa kafir harbi. Kau puasa tak?

      Padam
  11. Jangan sebar syiar makan dedak sudah.

    BalasPadam
  12. mokhtar senik SAUK

    BalasPadam
  13. Kalau benar PAS okhlas memperjuangkan Islam ada baiknya bersama PH atau bersendirian. Umno adalah dianggap agama orang melayu malaysia. Ianya harus dihapuskan. Ini serupa seperti Nabi Ibrahim memecahkan berhala dulu. Satu lagi cerita adalah ketika Panglima perang hebat Islam Khalid Al Walid ditarikh pangkat panglima kerana ada tentera Islam yang percaya kemenganagan perang kerana Khalid. Klu Pas bersama PH orang melayu akan jadi majoriti dalam PH. Umno conform terhapus. Apa yg DAP boleh buat pun. Penyatuan dengan UMNO menjadikan UMNO sebagai ketua semula. Menyokong perasuah akan menyebabkan kita bersama mereka di akhirat kelak. Atas nama penyatuan UMMAH. Adakah tk boleh bersama PH. Islam tersebar dengan meluas sejak tahun 80an adalah disebabkan 3 faktor utama oleh Anwar, aura Nik Aziz / kepintaran Fadhil Noor dan mereka yang berada dalam Amanah kini. Secara tak langsung PAs pun dapat sambutan terutama bagi orang muda. Sebab itu NikAzizpernah minumdi kedai Amy Search dulu atas pendekatan untuk menarik golongan selebriti. Ini semua idea penuh hikmah. Pas tidak akan kemana kalau diserahkan kepada geng ustaz taliban dan orang kelantan saja. Cuba bayang kan kalau Pas bersama PH sekarang dan Anwar jadi PM. Cukup beruntungnya Melayu Islam dan Malaysia

    BalasPadam
  14. Jangan diajak puak Pas masuk Harapan. Yang tinggal dalam pimpinan PAS 88% Kartel Dedak. Yang selebihnya pun tidak selamat dengan sisa dedak. Penagih dedak bahaya bhai. Macam penagih dadah. Kahkahkah.

    BalasPadam
  15. ari jumaat minggu depan kerja satu hari ajer... klau Pak Lah atau Najib atau anwar aljubori sllunya akan beri cuti am cuti perlepasan ... tapi kalau mamak ni renti kan lah dibagi... mamak ni bodoh sikit.... kunun nya anak cucu jer yg rajin pandai berniaga... klu boleh bailout kenapa harus nak tanggung rugi pulak yerr takkk...!!

    kikikiki..

    BalasPadam
  16. At-Taubah, ayat 17-18

    {مَا كَانَ لِلْمُشْرِكِينَ أَنْ يَعْمُرُوا مَسَاجِدَ اللَّهِ شَاهِدِينَ عَلَى أَنْفُسِهِمْ بِالْكُفْرِ أُولَئِكَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ وَفِي النَّارِ هُمْ خَالِدُونَ (17) إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلا اللَّهَ فَعَسَى أُولَئِكَ أَنْ يَكُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِينَ (18) }
    Tidaklah pantas orang-orang musyrik itu memakmurkan masjid-masjid Allah, sedangkan mereka mengakui bahwa mereka sendiri kafir. Itulah orang-orang yang sia-sia pekerjaannya, dan mereka kekal di dalam neraka.


    Hadiah PH di Aidilfitri 2019. Bila orang islam telah diikat tangan orang kafir.Yang memakmurkan masjid-masjid Allah hanyalah orang-orang yang beriman kepada Allah dan hari kemudian, serta tetap mendirikan salat, menunaikan zakat, dan tidak takut (kepada siapa pun) selain kepada Allah. Maka merekalah orang-orang yang diharapkan termasuk golongan orang-orang yang mendapat petunjuk.
    Allah Swt. menyebutkan bahwa tidaklah layak bagi orang-orang musyrik memakmurkan masjid-masjid Allah yang dibangun atas nama-Nya semata, tiada sekutu bagi-Nya.Bahana bila kerajaan dikuasai oleh orang kafir dan menurut kehendak orang kafir semata mata kerana kuasa di dunia sementara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wow tafsir ayat Al Quran secara online pun sudah ada sekarang? Tak payah pakai ulama dah. Ikut ajaran siapa agaknya?

      Padam
  17. Tahniah pH and macai's too..Hadiah Ang Pau menjelang Aifilfitri bukan setakat kena kencing tol saja tak dihapus pakage pemimpin bodoh mendapat sekali..

    video nya kat bawah sanun..

    Quote fr mat sabu

    "elephant fight together.. grass dying in the middle.." suddently he pick up Singapore Prime Minister name..OMG..!!

    I have always been proud of Malaysia and how Malaysians interact on an international platform but that video tells me something is either really wrong with our education system or Fake Degree we are just too stupid that we can be led by Ministers of this standard. Poor us...!

    kikikiki...Besar sungguh pengaruh filem Avengers dlm kerajan PH...Mat Sabu

    "Saya terpaksa berlawan dengan kuasa-kuasa besar dengan cara soft way and hard way. Perasan Avengers le tu."

    Pada hal bunyi macam soft porn and hardcore saja...kikikiki

    haahh tepukkk...!!

    video link ucapan menteri pertahanan mat sabu

    https://youtu.be/iz9pBXGc4-I

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dalam video x ada yang gelak pun bro? Salah video kot? Salah grammar, guna BM proverb tak ada masalah pun. Yang penting pronunciation ok, so maksud dan kenyataan Menteri sampai. Kalau sebutan pun macam Zahid Komedi tercekik tempe susah nak faham.

      Padam
    2. klu menteri lain gelak lagi parah brooo... depa gelakk dallam ati la...

      Padam
  18. When my defence Ministry doesn't change

    cammon la macai... use protokol language this event not at pasar lambak broo... pls go to PTD learning laaa


    My favourite part is when he said that the Chinese Coast Guard is bigger than our navy and because of that there's nothing we can do except to talk to them if the Chinese decide to come over and do whatever they like in our territory.

    In all seriousness, if our own defense minister can say that in front of an international audience, then we may as well close down our navy and save the billions of ringgit for our country's defense.

    Heck, why not close down our entire armed forces while we are at it. Let's not waste our tax payers' money.

    Just roll over and die whenever anyone wants to invade our country.

    Yeah, why bother, right?

    Even the Singaporeans have better looking armed forces than ours. So, tell the world la that we are going to let them take over our country if they feel like it.

    And I wonder what our soldiers, sailors and airmen of Angkatan Tentera Malaysia think of what Mat Sabu said at the event.

    The guy who is more or less in charge of them basically said that they are quite useless.

    All those sacrifices, and lives lost while defending this country over the years amount to nothing for this current defense minister.

    He can't even seemed to remember how our armed forces defeated the communist insurgency, won the confrontation with Indonesia and other instances when our men and women in uniform did good in defending our country.

    I don't know lah, but this sort of idiocies among the Pakatan ministers are really getting on my nerves.

    And it doesn't seem to be getting any better any time soon. No change at all

    hahahahahahahaaa...

    BalasPadam
  19. Oh my English...When our Defence minister (no need to mention his name laaa) referred Jacinda Adern, the New Zealand prime minister as a 'male', the whole world laughed at our own 'Benny Hill'.

    Never mind your broken English, nobody's perfect. Even some Malays did not pass the Bahasa Malaysia subject. Not pass it's ok Sir..!!but not FAKE DEGREE Sir..ha ha ha ha..!!

    And then you went on producing a lot of craps in your speech to the international community - that terrorism is not inherited, find the 'parents' of the terrorists and publicize their names in order to reduce the activity...yur broken language make my heart broke sir...

    Terrorism has no religion and no parents, sir...kah kah kah. Read some books on terrorism and you can always identify who and why they were born.

    Furthermore, you belittled your own country by saying that Malaysia is not capable of protecting its own boundaries with other nations like Thailand, Singapore and Indonesia.

    You had the gut to tell the world that our Armed Forces is so weak and not capable of defending the country, that the Chinese offshore ships are much larger than our own naval fleet, thus opening up Malaysia to an easy foreign onslaught.

    By the way, what do you mean when you said 'I have to fight the superpowers with my soft and hard ways?'

    Who appointed you in the first place? Don't you study geography and read books to mistakenly mentioned Thailand (instead of the Philippines) which were involved in kidnapping at sea?

    What's worse is when you told them that Malaysia and China are neighbors!

    Dunno if I should laugh or crying? But I chose the second option because the damage you've done in portraying your 'capability' to the world on behalf of Malaysia and Pakatan Rakyat government.

    Lucky you didn't tell the world that Malaysia has four seasons!

    BalasPadam
  20. KALAU HINDU 3 CALIT JELUTONG MARI
    AGIH DAGING LEMBU KORBAN AIDILFITRI
    AMACAM KASI BETINO INDIA JOIN SEKALI
    AGIH DAGING TOHAN DEPA UTK KALI INI


    mintak masjid pulau pinang anjur majlis agih daging lembu oleh MP Jelutong MP Betino india dan MP DAP agih agihkan pulak daging lembu untuk hari raya.... jangan masjid P. Pinang bagi masak daging babi udah lerr...


    Amacam Bro Semua daging lembu tuhan 3calit jelutong dan Cino DAP agih daging pulak...



    muahahah muahahaiuuuueww
    nak sangat ko agih skli daging tohan ko


    miajalipahJR

    BalasPadam
  21. macai pH kata jerung lagi besar akan dipetik ketua SPRM yg baru... alahaiii
    goreng selagi bole .. kencing selagi bole kencing... kikiki..

    atok dah tak tahan ssgt tulur diclamping topdog... dah pedih ngilu konci clamping tulur dipegang topdog... maka tipah tertipu dilantik jadi MACC yg baru... gempak sikit dengan harapan clamping tulur atok kasi sikit longgar sikit... kikikiki..

    kita tengok drama atok bole kasi bukak clamling tulur atok dari topdog atau tidak..!!!

    kikikikiki.. tulur atok dah pedih ngilu sssgttt dah tu...bakal PM tulur labuh panas bontot tak tentu pasal..!!TPM skg kira ikan sepat kering sambil kipas lipas kah..kah.. kah.. kah..!!


    kikikikikiki..

    BalasPadam
  22. DULU AKU PERNAH TULIS MALAYSIA PERLU RAPATKAN ATAU MENYERTAI TERUS "PAKATAN BRICS"

    AKU AKAN BERHENTI MENYERANG ATOK FITNAH SEKIRANYA MALAYSIA MENYERTAI PAKATAN 'BRICS'

    ANTARA PERKARA BERANI YANG DIBENTANGKAN OLEH BRICS IALAH :

    1. Pemansuhan penggunaan Dollar sebagai matawang dagangan untuk urusniaga minyak antara negara BRICS + Iran + Venezuela.
    2. Memperkenalkan satu matawang yang akan digunakan secara bersama dalam urusan urusniaga minyak.
    3. AIIB(Asian Infrastructure Investment Bank) sudah ditubuhkan di Shanghai untuk Pakatan BRICS bagi mengantikan Bank Yahudi IMF dan World Bank dan menghapuskan penggunaan Dollar Amerika.
    4. Memperkenalkan serta mempromosikan kedua dasar kewangan baru dan urusniaga baru di atas untuk digunakan secara meluas di dunia.
    DOLLAR ,IMF , WORLD BANK DAN FEDERAL RESERVE AKAN HANCUR DIBAWAH PAKATAN BRICS

    Sergei Glaziev, pakar ekonomi dunia berada dibelakang penubuhan Eurasian Union, telah mengajak Russia melakukan satu anjakan kepada perubahan sistem ekonomi baru yang lebih kukuh, stabil dan kuat. Glaziev menempelak sistem ekonomi yang diamalkan oleh Amerika dan sahabat mereka di Eropah yang menggunakan sistem riba secara melampau untuk menampung piramid-piramid hutang dan dalam masa yang sama menjajah dunia melalui hutang-hutang yang diberikan.

    SERGEI GLAZIEV : SISTEM HUTANG + RIBA TIDAK MASUK AKAL

    Sergei Glaziev menyatakan, sistem hutang dengan riba yang tidak masuk akal ini, memenjarakan setiap pihak yang berhutang di dalam satu putaran hutang yang tidak akan habis. Ianya melumpuhkan keupayaan kewangan pihak yang berhutang sehingga akhirnya asset-aset milikan mereka dirampas.

    Beginilah cara sistem ekonomi barat menjajah dunia tanpa perlu mereka mempunyai wang dan keupayaan kewangan untuk mendapatkan sebarang pemilikan. Dengan mempunyai pihak yang berhutang dengan mereka, mereka menjual hutang tersebut sebagai satu lagi bentuk hutang dan menggandakannya dengan sistem yang tidak bersandarkan sesuatu yang realiti.

    Semua ini perlu dihentikan menurut Sergei Glaziev. Lalu Sergei Glaziev mencadangkan agar Russia mengetuai dunia untuk melakukan satu perubahan drastik. Cadangan drastik ini termasuklah membuang amalan menggunakan Dollar Amerika di dalam urusniaga minyak antara negara-negara bersekutu dengan mereka.

    Sergei Glaziev yang menjadi penasihat ekonomi kepada sebuah kuasa besar dunia. Sebuah negara yang dikatakan oleh jurucakap media mereka sebagai berkemampuan untuk menukarkan Amerika Syarikat dari sebuah negara kepada lebuan radioaktif yang beterbangan di udara. Russia sebuah negara dengan keupayaan nuklear yang hebat dan kemampuan keupayaan perang yang digeruni.

    Bank Negara dan Central Bank setiap negara perlu direvolusikan dan direncanakan semula tidak terikat pada RIBA Yahudi Sedunia dan penghapusan secara total Dollar EURO dan Federal Reserve.

    BalasPadam
  23. Mahathir tetap Mahathir tiada apa yang berubah, yang berubah hanya umurnya saja, perangai dan matlamat tetap sama. Jangan ada orang lain terlebih pandai dari dia, pasti jadi musuh utama.
    Itulah Mahathir 22 tahun dahulu dan kini.

    Perangai tetap sama.

    Pilihan Mahathir kebanyakannya hancur . Mula mula sekali Musa Hitam, ditendang macam hanjing, pilih pulak Ghafar Baba, lunyai dibiarkan terkapai.kapai menyelamatkan diri sendiri , pilih pula Anwar Ibrahim jadipula kes haruan makan songsang, tak cucup dengan itu, dipakaikan 'liwat" keatas Anwar Ibrahim.

    Pilih pula Pak Lah , salah juga dimata Mahathir . Dalam diam Pak Lah dihempuk depan belakang hingga Pak Lah terpaksa lepaskan jawatan .

    Tanam pulak Najib sebagai PM, tak berkenan pulak hati Mahathir, habis aib UMNO yang Mahathir sendiri corakkan dimalukan walaupun kekayaan anak anaknya hanya dapat mereka kecapi diera UMNO/BN.

    Akhir sekali Mahathir keluar dari UMNO , tubuh pula PPBM.

    Kerana manusia jenis tiada maruah dan pendirian maka terpaksalah jual diri dan tebalkan muka dan akhirnya terpaksa jilat kembali bontot Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang semata mata nak jadi PM.Itulah Mahathir.

    Sekarang baru Mahathir puas hati.
    Alasan Mahathir!! Nak selamatkan Malaysia.

    Semua mesti.ikut cakap dia. Dia saja yang betul.Anakcucu dia saja yang pandai berniaga walau niaga roti pun lingkup dan dibailout beratus billion perniagaan yg lain. Orang lain tak islamik yang islamik hanya Tun dan anakcucu walaupun anakcucu keluar masuk gereja,pegang tin arak dan anjing.Paling win siapkan Slogan slogan Islam.. baru nampak islamik dengan menjaja slogan islam.

    Orang lain semua salah,suma tak betul tak cekap atau semua tak kompiten dari kacamata beliau. Itu sebab rating yang diberi hanya setakat 5/10 saja, hanya.beliau saja 10/10.

    Dari AG hinggalah kepada IGP dan terkini Latifah Koya untuk Suruhanjaya SPRM, semuanya pilihan Mahathir belaka. Bagi Mahathir pilihannya tepat buat masa ini tetapi akhirnya semuanya bakal mengikut telunjuk Mahathir saja.
    Yang bakal menikmati "rahmat kekayaan" adalah kroni Mahathir dan anak anaknya sampai bila bila..

    Ingat langit tak selalu cerah wahai Tun Mahathir Mohammad...

    Rakyat marhean akan tetap kena kencing.Ada juga yang buta hati trrkinja kinja kena hancing dan kencing..

    Hanya rakyat saja yang berubah iaitu dari senang kepada susah, tapi bagi Mahathir orang Melayu adalah bangsa pemalas. Malah dengan bangga dia sllu mengata Melayu Mudah Lupa... reality yang bangsat mudah lupa cuma dia..!!

    BalasPadam
  24. Kesan dari Pemansuhan penggunaan Dollar sebagai matawang dagangan untuk urusniaga minyak antara negara BRICS + Iran + Venezuela.... OPEC yang diterajui yahudi Rothchild menguasai minyak dunia .. "OPEC DIBUBARKAN"

    BalasPadam
  25. Russia gold buying: Putin's HEAVY gold buying 'BAD SIGN' for WORLD PEACE
    Russia gold buying

    Russia gold buying: Putin's gold buying could be a 'bad sign' for world peace (Image: GETTY)
    RUSSIA’s gold buying hit its highest level in six years in the first quarter of 2019. An expert is now warning Russian President Vladimir Putin’s heavy buying of the shiny metal is a “bad sign” for world peace.

    BalasPadam
  26. HAZIQ AZIZ BUAT SUMPAH LAKNAT DAN MENGAKU
    MACAM SUMPAH LAKNAT SAIFUL YANG DOLU DOLU
    NGAKU DLM VIDEO BERSAMA AZMIN LAGI TUHH..!!
    HAAH APALAGI ATOK LATIPA KOYA BILA NAK BANTU.?

    PERANG DAH MULA LEPAS AIDILFITRI YG MULIA
    WAYANG KUNYIT DAH MULA JOM KITA TONTON BERSAMA
    BELI POP CORN DAN COKE JANGAN LAH DILUPA
    PANJI MANA MELINGKUP DULU KITA TEPUK SAJA


    MAKIN PANAZZZ YEOP OOIIII..!!

    MAMPOS MESIA DAPAT PEMIMPIN SUMA RENDAH MORAL & AKHLAK HAPRAK... BAHANA KARMA FITNAH AKHIRNYA MAKAN KERAJAAN ATOK... MAKIN BANGKA MAKIN GILO...!!

    kunyit fight kunyit macai suffer in the middle...!! kikikiki

    buat apa ngaku salah dan sumpah laknat bagai....najib kan ada..!!

    salah najib tuhhh..!! kikikiki..Alahai


    MUAHAHAHAH... MUAHAHAHIIUUEWW
    PERANG SAUDARA DAH MULA MACAI TADAH GITU GITU...



    muajalipahJR

    BalasPadam
  27. Gigih Umno Pas promosi video gay. Politik bawaan Umno tak boleh pakai.

    BalasPadam
  28. KU SANGKA PANJI HITAM RUPANYA PANJI KUNYIT PEKAT
    KUNING MERECIK HAWAW MASAM TENGIK SEMERBAK GILA
    DAH BELI POP CORN TAK SELERA NAK MAKAN PULAK HANATT..
    TONTON JER LA PANJI MANA LINGKUP DULU TEPUK SAJA


    muahahahahhhahh muahahiiiewwuuu
    atok tadah macai hidu

    aaawwuuuww..!!


    miajalipahJR

    BalasPadam
  29. KU SANGKA PANJI HITAM RUPANYA KUNING KUNYIT GITU...!!
    WIRA DAN HULUBALANG KUNYIT SUDAH MULA BERTEMPOR KINI
    AJOMM KITA BELI POP CORN WAYANG DAH MULA TU
    PANJI KUNYIT LINGKUP DULU KASI TEPUK SEKUAT HATI


    KIKIKIKI..


    SILA DUDUK JANGAN LARI SANA SINI LAGI
    WAYANG KUNYIT COMING IN CINEMA AT NEAR YOU
    AVANGERS OF THE KUNYIT KUTIPAN PECAH PANGGUNG KINI
    SEBELUM KE CINEMA JGN LUPA BELI POP CORN DULU


    KIKIKIKIKI... SIRI SATU LORD OF KUNYIT , SIRI DUA TRANSFORMER MEGATRON OF KUNYIT DAN SIRI TERKINI AVENGERS OF KUNYIT PECAH PANGGUNG...

    muahahahahh.. muahahihuhiuu
    atok kaut kunyit macai sedut bau

    miajalipahJR

    BalasPadam
  30. Banyak geng adu domba dan tukang sorak tepuk tangan sambil makan popkon rupanya dlm blog ni..alahai

    BalasPadam
  31. Rendah betul akhlak org2 dlm laman cyber skrg ni..dari yg tunjuk k#n&k sampai la yg x de malu langsung semuanya melayu..aduhai

    BalasPadam
  32. PENYAKIT ATOK DAH MULA MELANDA
    TAK DIBERITAHU TAK INGAT & TAK TAHU
    SKRIP MAMAK MENGUNYIT RECYCLE SEMULA
    KASI TEPUK PANJI KUNYIT MANA MELINGKUP DULU...


    ... PANJI TOLO LABUH VS PANJI TOLO DICLAMPING TOP DOG JADI KENYATAAN... BETUL SUDAH TEKAAN KU...

    AJOMMM KASI TAMBAH STOK POP CORN WAYANG KUNYIT NAK MULA...!!

    MUAHAHAHAH MUAHAHAHIEEUWW..
    MACAI TADAH ATOK PLAK HIDU

    BATTLE OF KUNYIT.... ONN KE TAK ONN..!


    miajaliahJR

    BalasPadam
  33. SEJAK BILA HUKUM KAZAF DIGUNA UNTUK KES LIWAT..??

    (Menteri Agama Mujahid bersungguh bercakap mengenai Qazaf tetapi tidak langsung menyentuh kemurkaan Allah mengenai seks luar tabie ini)

    Sekarang Mujahit kes liwat terkini amat memalukan dan mencemar kesucian Islam sebagai agama rasmi negara.

    Yang pelik selama ini Mujahit buat apa bila kesucian Islam dilecehkan puak PH pengamal pluralist murtad, liberal COMANGO Seksuality Merdeka dan Syiah...dll. Apa yang KAU buat pertahankan Islam wahai Mujahit...?? Bila KAU dan kerajaan pH dan kalut terkial kial pandai pulak KAU cakap pasal kesucian Islam...
    Kes liwat ni onn atau tak onn wahai Mujahit...??

    1. Adakah Azmin ini termasuk kategori perempuan baik-baik sebab dia watak pasif dalam video tersebut? ��

    2. Sejak bila meliwat ini termasuk dalam kategori zina?

    Sumber-Sumber Hukum Mengenai Qazf

    Melemparkan tuduhan zina yang tidak berasas adalah diharamkan oleh syarak berasaskan pada nas-nas al-Quran dan al-Sunnah. Di antaranya :

    1. Firman Allah Ta’ala :

    Maksudnya : Dan mereka yang melemparkan tuduhan palsu (berzina) ke atas perempuan-perempuan yang suci bersih kemudian tidak membawa empat orang saksi maka deralah mereka (yang menuduh) dengan 80 kali dera dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya dan merekalah orang-orang fasiq.

    2. Firman Allah Ta’ala :

    Maksudnya : Sesungguhnya orang-orang yang menuduh (berzina) kepada wanita-wanita yang baik dan yang lupa (melakukan perbuatan keji) lagi beriman, mereka kena laknat di dunia dan akhirat dan bagi mereka azab yang pedih.

    3. Sabda Rasulullah s.a.w. :

    Maksudnya : Jauhilah tujuh perkara yang merosakkan, mereka bertanya ya Rasulullah apakah dia itu ? Rasulullah menjawab : “Menyengutui Allah, sihir, membunuh orang yang diharamkan Allah, memakan riba, memakan harta anak yatim, lari daripada peperangan di jalan Allah dan menuduh perempuan yang baik lagi beriman berbuat zina.

    Mahkamah Rayuan Syariah Wilayah Persekutuan, iaitu badan tertinggi dalam kehakiman syariah, telah membuat keputusan kes menuduh liwat tidak termasuk dalam jenayah Qazaf.

    Jadi Jabatan Agama Wilayah Persekutuan jangan buang masa menyiasat laporan setiausaha politik terbabit.

    p/s: Masa hendak buat Hudud kamu bantah, masa tersepit cari hukum Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa Bantah? Kau cuba cari FAKTA (kelulusan undang2) apa yang berlaku di Tganu masa pas berkuasa dulu...

      Padam
    2. Siapa Bantah? Kau cuba cari FAKTA (kelulusan undang2) apa yang berlaku di Tganu masa pas berkuasa dulu...

      Padam
  34. BOSAN NYA KEM MUSLIMAH MUSLIM GAY MENGUNYIT ...MUSLIMAH DAN GAY HAWAW MERECIK MASAM PUIIIII...!!

    minggu ni minggu kunyit merecik hawaw masam tengik... begitu lah minggu seterusnya...

    22tahun di hidang dengan kunyit .. ingat dah abis rupa rupa nya kunyit masam terus di recycle oleh 2 manusia paling haram jadah...


    selagi 2 hanat ini masih hidup malaysia dibayangi kunyit masam tak berkesudahan

    dari alam belajar... alm kerja.. meningkat remaja dan berkeluarga malaysia dihurungi kunyit masam..

    kami dah muak , bosan, drngan watak tua bangka pembohong, penipu, perompak dari ke dua manusia dari utara ini... cukup cukup lah orang utara hanat ini.. bagi orang selatan.... nak fakta ke pemimpin utara suma jenis hanat...??

    bila la nak mampos 2 hanat ini... malaysia hancur bukan perang tapi dengan kunyit masammmm..!!! tepukkk kuat kuat bila salah satu panji kunyit hanat mrlingkup nnti..


    bosan sungguh dengan manusia 2 renta dan separa renta ini...kaki penipu.. pembohong, barua yahudi, barua pluralis murtad, comango, liberal pelacur akidah iman

    BalasPadam
  35. PERINGATAN PADA SEMUA UMAT ISLAM SEKELIANYA
    HARAM MENYEBELAHI MANA MANA KEM KUNYIT YG ADA
    BIARKAN PANJI KUNYIT HAWAW BERTEMPOR SESAMA DEPA
    PANJI KUNYIT SAPA LINGKUP DULU KITA TEPUK KUAT2 YER..!!


    KIKIKIKI...!!

    FATWA HARAM MENYEBELAHI KEM KUNYIT SEMUANYA
    ELOK BERKECUALI DUDUK DIAM BELI POP CORN SEMUA
    WAYANG KUNYIT DAH NAK MULA JANGAN LARI SINI SANA
    SESAPA YG MELINGKUP HAAAH TEPUK KUAT2 SEMUA



    MUAHAHAHAHHHAHH MUAHHAIIEEUEEEWWUU..
    ATOK GORENG KUNYIT ASMIN TADAH BANG NON BAU ... MACAI SAPU


    KIKIKIKI
    HAWAWWW....!!!


    miajalipahJR

    BalasPadam
  36. http://theunspinners.blogspot.com/2019/06/ahli-politik-macam-longkang-usah-alih.html?m=1

    POLITIK LONGKANG OLEH MANUSIA HAPRAK TAHAP LONGKANG...


    INI 22 TAHUN DOONIA PALING CELAKA
    SESAPA YG BERPRINSIP TAK ADA HARGA
    FITNAH BEJUBO RASUAH DIRAIKAN DEPA
    APA LAGI YG ADA INI TUHAN PUNYA KUASA.?



    ALAHAI.. MANUSIA BERPEGANG PADA PRINSIP HANCUR YG RASUAH , FITNAH, BATU API, LGBT GAY BERJUBO SESAMA SENDIRI DI ANGKAT DI MULIA...

    FITNAH DIJULANG, LGBT TERBILANG ORANG BERPRINSIP DITINDAS GAMPANG


    miajalipahJR

    BalasPadam
  37. BEBASKAN MALAYSIA DARI POLITIK PALING CELAKA
    FITNAH BATU API LGBT GAY DIJULANG TINGGI
    YANG BODOH PENYANGAK PEROMPAK DI JULANG MEREKA
    YANG BERPRINSIP DI PIJAK DI BUANG KE TEPI


    SELAGI ATOK RENTA DAN ALJUBORI BERKUASA
    COMANGO LGBT GAY PLURALIST MURTAD DIBERI MUKA
    POLITIK USANG RENTA MELAYU PALING CELAKA
    PRINSIP ISLAM DIHUMBAN ISLAM DILACUR SEMAHUNYA



    MENUSIA RENTA OTAK PENUH TIPU MUSLIHAT DARI DUA MELAYU LAHANAT CELAKA INI PERLU DIHAPUSKAN SEGERA


    #LAWANFITNAHSYAHID

    BalasPadam
  38. Azmin harus letak jawatan jika bersalah – Setiausaha Politik Anwar

    MALAM NI ADE MESORAT TINGKAP YERR
    KEM ASSMIN TEKAN KONEK BUTTON KER
    OOPS BUKAN KONEK BUTTON LAH DERR.!!
    KUNYIT BUTTON CIVIL WAR DAH MULA


    KIKIKIKIKI... HAAHHHH TEPUKKKK..!!
    DAH KANTOI JUBO JUBO MULA TEKAN PANIK BUTTON OOPSS KUNYIT BUTTON




    miajalipahJR

    BalasPadam