RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 23 Ogos 2019

LAGI REPORT POLIS KERANA KELUARKAN KATA-KATA KESAT TERHADAP YB FUZIAH SALLEH


KEADILAN Cbg Maran pula buat laporan polis ptg Rabu kelmarin terhadap satu akaun FB yang menghina dgn perkataan lucah dan jijik terhadap YB Fuziah Salleh . Boleh berbeza pendapat, boleh kritik, tapi bukan dgn cara jijik dan menghina dgn gelaran yg buruk.
Sebelum ini, tiga laporan polis telah dibuat di IPD Kuantan oleh AMK Kuantan, Biro Wanita MPN Pahang dan Jingga 13 atas isu yang sama.

4 ulasan:

  1. Dr Mahathir terjebak politik peras ugut, provokasi anti Melayu Islam

    Bekas Ahli Dewan Negara, Datuk Dr. Firdaus Abdullah berpendapat kepimpinan Tun Dr Mahathir Mohamad sedang berdepan tekanan politik peras ugut dan provokasi yang bersifat anti Melayu Islam.

    Menurutnya, hal tersebut dapat dilihat pada desakan berterusan pihak tertentu termasuk dari pemimpin kerajaan supaya menghantar pulang pendakwah Dr. Zakir Naik ke India.

    “Sekarang secara halus, seakan-akan Tun (Mahathir) dan pemimpin PH (Pakatan Harapan) sedang terjebak dalam politik peras ugut.

    KIKI ATER BUKAN TERJEBAK NAMENYER
    ACAH2 "POWER" ATOK TELO BERGOYANG
    KECUT TELONYA BILA TOKONG BERSUARA
    KARMA MAKAN FITNAH SI RENTA GAMPANG
    HARAP BANG NON LAGI HARAMJADAH NNPK NYA

    “Kerajaan juga seolah-olah terpalit dalam politik provokasi oleh sebahagian pemimpin dalam Pakatan Harapan yang cenderung memusuhi Melayu Islam,” ujar bekas Ketua Pengarah Dewan Bahasa Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) itu.

    Dr. Firdaus, 75, berkata demikian ketika ditemui Malaysia Dateline semasa riadah pagi di Pantai Dalam, Kuala Lumpur semalam



    #HPU914LAWANFITNAHSYAHID

    BalasPadam
  2. Dengan adanya hal ini kan sudah terdedah sesiapa yang anti Islam. anti Melayu.. pengkhianat Melayu... Melayu melanun.. Anti nasional... Perkuda Islam.. perkuda bangsa. Selama ini ouak2 ini jadi kamaleon aje...

    BalasPadam
  3. LANTIK SAJA MANA MANA PENGERUSI PIBG SEBAGAI PM MALAYSIA..

    “Kerajaan juga seolah-olah terpalit dalam politik provokasi oleh sebahagian pemimpin dalam Pakatan Harapan yang cenderung memusuhi Melayu Islam,” ujar bekas Ketua Pengarah Dewan Bahasa Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) itu.

    SI LIDAH BERCABANG TAK CAKAP LAGI KES ROGOL
    TOLISAN JAWI PUN LANSUNG TAK BUNYI LAGI
    X GUNA LIDAH BERCABANG SBB KUASA PIBG LAGI POWER BAHLOL
    SETAKAT MENTRI MAZLEE KUASA PIBG KAT CELAH GIGI


    #HPU914boikotbarangancina

    BalasPadam
  4. KLIA SENGAJA DI HARU BIRUKAN. KERAJAAN PH SENGAJA SABOTAJ SISTEM ONLINE KLIA KERANA ADA KHABAR MENGATAKAN PENGUNDI IMPORT DARI CHINA DI BAWA MASUK BERATUS RATUS RIBU DAN MELEPASI KAWALAN JABATAN IMIGRESEN MALAYSIA TANPA REKOD DAN BUKTI. MEREKA SENGAJA MENGHILANGKAN REKOD DAN BUKTI KEMASUKKAN PENGUNDI IMPORT DARI CHINA.

    Diurus Oleh Kerajaan Dunia Ketiga

    oleh Ab Jalil Backer

    Sudah dua hari sistem pengurusan dalam talian KLIA tidak berfungsi. Semuanya perlu dilakukan secara manual. KLIA tidak ubah macam pasar borong.

    Anehnya tidak nampak sebarang kesungguhan kerajaan untuk menyelesaikannya. Tidak ada pasukan petugas khas, tidak ada kemaskini semasa dari DAP Menteri Pengangkutan. Kerajaan seolah-olah tidak bersalah dan tiada rasa malu.

    BalasPadam