RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 3 Oktober 2019

UMNO DULU SEKAT MASUK UNIVERSITI, PH BUKA SELUASNYA, TAPI LEBAI TETAP KATA UMNO LEBIH BAIK



Cuba jwb dgn jujur, zaman umno jadi kerajaan dulu, dpt tak parti lebai masuk universiti utk jual agama? Kirim salam ok. Usahkan universiti, sekolah tadika pun lebai diharamkan masuk. Nak mengajar di masjid2 pun tak dapat.

Alhamdulillah, di bwh kjaan PH, lebai bebas keluar masuk universiti jual agama. Di masjid2, usah ceritalah, tegang2 urat lebai maki hamun kerajaan.

Di dalam keadaan begitu, cuba tanya lebai, mana lebih baik di zaman Umno jadi kerajaan atau di bwh setahun lebih PH jadi kerajaan? Berani potong jari, lebai tetap akan kata kekasih dan buah hatinya sekarang iaitu Umno lebih suci lagi menyucikan itu lebih baik dan syarie. Berilah royalti minyak banyak mana pun kat negeri lebai perintah, lebai tetap akan puji dan puja umno jugak.

Itulah lebai. Lebai ni, demi kepentingan perut dan partinya, mereka bila2 masa boleh tukar hukum Tuhan, bila2 masa boleh berkawan dgn syaitan dan bila2 masa boleh bermusuh dengan para Malaikat. Apa yang penting bagi mereka, rakyat dan umat mesti ditipu dan dipengaruhi agar mereka akan taksub dengan lebai dan akan sanggup minum air kaki lebai utk masuk syurga, kononnya.

2 ulasan:

  1. MEME PH BUKA SELUAS LUASNYA UNIVERSITY DAN KOLEJ HINGGA SYIAH , G25 & COMANGO PLURALISMA MURTAD HINGGA BEBAS SELUAS LUASNYA...

    Zulkifly Ahmad dan Mujahid Yusof Rawa ini adalah orang sealiran dengan Dr Farouk Musa pengasas serta pengarah Islamic Ranaissance Font (IRF).

    Artikel "AMANAH Patut Terima Ahli Kumpulan Gangster, Perompak & Perogol" mengulas sikap parti AMANAH dalam isu lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) ada yang begitu marah kononnya parti AMANAH hanya nak berdakwah dengan kumpulan ini!

    Aliran pemikiran Islam liberal yang didokongi pula oleh kumpulan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) dikalangan orang Islam menjadikan Islam yang diamalkan kita selama ini menjadi celaru.

    Zulkifly Ahmad (Menteri Kesihatan) pakar strategi AMANAH.

    Tak hairan Zulkifly Ahmad ini semasa dalam PAS telah menolak hudud malah dimemperlekehkan perjuangan hudud dalaam PAS. Rakyat mesti ambil tahu apasal tak boleh sokong PAN.

    PAN Syiah Friendly
    PAN LBGT Friendly
    PAN DAP Friendly

    Budak tadika pun tau betapa melalutnya PAN ini

    Jangan panggil mereka ini Amanah. Amanah tu tak layak untuk manusia jenis macam ni. Panggil PAN cukup... PAN*at pun boleehh..!! kikiki

    Kat PAN syiah ada, wahabbi JIM ada, hamba abdi DAP ada dan tak lama lagi LBGT pun ada. Semua hampas kunyit masyarakat ada dalam PAN

    Mungkin ada yang ingin tahu, apa benda itu IRF??

    Kenyataan G25 juga di sokong pula oleh Ustaz AMANAH. Awas talibarut IRF mendapat dana dari Yahudi Amerika.

    "Apa pula kaitan IRF dangan Brother Anwar Bin Ibrahim..!?"

    Rakyat kena buka mata sekarang peranan Anwar dalam IRF, NAD, IKD yang ditukar nama pada Penang Institut di tadbir oleh DAP dan jaringan Yahudi lain dunia mencorak demokrasi di setiap negara.

    8 Oktober 2014 IRF dan Global Movement of Moderates Foundation (RSIS-GMMF) membawa tokoh Jaringan Islam Liberal Indonesia, JIL, Ulil Abshar Abdalla ke Malaysia. Kedataangan tokoh Islam liberal Indonasia ini di tentang oleh NGO Islam di Malaysia.


    7 Disember 2015 kumpulan G25 mencadangkan supaya hukuman terhadapa perbuatan khalwat dimansuhkan kerana ia dianggap mereka sebagai melanggar hak kebebasan seseorang seperti termaktub di dalam Perlembagaan.

    Menurut jurucakap G25, Datuk Noor Farida Ariffin berkata, berdasarkan prinsip Perlembagaan Malaysia, mereka menentang sebarang hukuman terhadap kes khalwat.

    "Perbuatan khalwat di tempat peribadi adalah dosa peribadi antara pelakunya dengan Allah

    IRF ini adalah mereka yang mewujudkan satu pemikiran Islam liberal di Malaysia. Pemikiran PAN ini yang menjadi 'tuhan' kepada geng AMANAH.

    1 Ogos 2013 Menyokong SYIAH dan IRF telah menentang usaha kerajaan membendung fahaman Syiah di Malaysia dengan mendakwa kononnya Islam menerima kepelbagaian pendapat.

    Dalam suatu forum Dr Zulkifly Ahmad menyebut AMANAH bersifat terbuka untuk berbincang bagi menghormati hak golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

    #bmf

    BalasPadam