RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Khamis, 3 Oktober 2019

KHAIRUDDIN PATUT TERIMA HAKIKAT BELIAU TIDAK ADA NILAI PADA SESIAPA

Saya telah membaca kenyataan Khairuddin Abu Hassan yang tidak pernah jemu memperlekeh Dato' Seri Anwar Ibrahim sebagai bakal PM ke 8. Beliau juga tidak pernah jemu membodek Tun M walaupun beliau sedar Tun M tidak pernah peduli kepada beliau.

Khairuddin kita tahu beliau tidak berada di dalam Bersatu kerana Bersatu pun kenal standard beliau. Beliau cuba untuk bersama Ezam, tetapi beliau sedar dirinya yang tiada harga itu bertambah jatuh nilainya jika bersama Ezam. Beliau diberi ihsan untuk bertanding di Melaka, itu pun atas ihsan Amanah, dan beliau tewas. Selepas itu, beliau umpama hantu tidak bertuan. Amanah pun tidak peduli kepadanya, jauh sekali Bersatu mahu pungut manusia otak udang sepertinya.

Beliau kata, kita kena terima hakikat jika Anwar tidak menjadi PM ke 8. Beliau tidak tahu sejarah perjuangan reformasi yang tidak pernah kenal erti menyerah. Pejuang-pejuang reformasi tulen kental dengan prinsip dan tidak pernah kenal erti kecewa, di dalam masa yang sama kami tidak pernah melawan takdir Illahi. Kami beriman dengan ketentuanNya.

Pernahkah kami kecewa dan berhenti berjuang berpuluh tahun walaupun kami gagal di dalam PRU dan Anwar tidak dapat kami angkat sebagai PM sebelum ini? Tidak. Kami beriman dengan ketentuan Allah. Kami terus berusaha dan akhirnya Umno parti Khairuddin dulu bungkus di dalam PRU14. Itu juga ketentuan Allah.

Khairuddin juga wajar terima hakikat bahawa Tun M hanya menjadi PM sekitar dua tahun sahaja dan beliau terikat dengan persefahaman di dalam PH. Jangan nanti bila Tun M serah jawatan kepada Anwar sebagaimana yang dijanjikan, Khairuddin tidak boleh terima hakikat dan bertindak membunuh diri pula.

Kami pendokong reformasi tetap berpegang kepada janji. Atas janji itulah juga Kak Wan menolak peluang untuk menjadi PM walaupun peluang terbuka luas ketika Kak Wan selaku Presiden Keadilan waktu itu mengadap Agong sejurus PH menang di dalam PRU14 yang lalu. Jika Kak Wan boleh berpegang kepada janji, adakah Khairuddin fikir Tun M juga otaknya seperti beliau?

22 ulasan:

  1. Pluralis diangkat jadi PM... walaweyyy... pejuang lgbt gay di jadikan idola bermati matian di angkat PM ke 8...

    Nauzubillah...!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. JANGAN RISAULAH ENCIK. KALAU NAJIB DAN KAK MAH DAH MASUK PENJARA NANTI, KITA ORANG AKAN UNDI BN BALIK DAN TENDANG PAS.

      Padam
  2. PENYATUAN NASIONAL@UMMAH SOKONG BERSYARAT KONGRES M(B)ARUAH MELAYU

    UMMAH telah menganjurkan pelbagai wacana dan himpunan aman seperti Himpunan Tolak ICERD, Wacana STATUT ROM, Himpunan Bantah UEC, Wacana Daie dan Ulamak, Konvensyen Perpaduan Ummah Nasional, semuanya itu bagi tujuan menyedarkan orang Melayu untuk mengenepikan perbezaan pandangan demi kemaslahatan bangsa dan agama.

    TAK KISAH TUDUH HIJACK ATAU TIDAK
    YANG PENTING UMNO PAS BERPADU
    ATOK PASTI MENANGIS TERSEDAK SEDAK
    JANGAN SEDU SEDAN, AIR MATA BUAYA TU

    kikikikiki...!!

    UMMAH menyokong dengan BERSYARAT program KONGRES MARUAH MELAYU yang akan diadakan pada 6 Oktober 2019 di Stadium Malawati, Shah Alam, Selangor.

    Sehubungan dengan itu, sokongan UMMAH secara BERSYARAT ini, menuntut perkara-perkara seperti berikut:-

    i. “Penyatuan” adalah agenda UMMAH, oleh itu, mestilah dilaksanakan secara jujur, ikhlas dan telus dalam menyatukan orang Melayu dan bebas dari kepentingan peribadi;

    ii. Penyatuan ini mestilah menyeluruh melibatkan semua pemimpin politik, NGO, alim-ulama dan pemimpin masyarakat Melayu;

    iii. Penyatuan ini mestilah menolak sebarang kerjasama dengan DAP;

    iv. Mempertahankan Islam dan hak istimewa orang Melayu sepertimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan Persekutuan iaitu ekonomi, pendidikan, bahasa, Tanah Rizab Melayu dan Raja-raja Melayu.

    DENGOR KHABOR BANG NON TOLAK
    TOLAK DATANG KONGRES MARUAH
    ITU PUN HIJACK BANG NON JUGAK
    ASALKAN UMMAH BERPRCAH BELAH

    UMMAH menegaskan KONGRES ini akan dapat mengumpulkan pemimpin-pemimpin Melayu seterusnya akan berjaya membentuk perpaduan yang lebih besar sehingga membentuk kerajaan majoriti orang Melayu Islam.

    #BMG

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes. Biar Tun Mahathir jadikan Melayu kuat dalam pentadbiran Malaysia Baru. Jom pakat keluar bulatan dan barisan. Marilah bersatu dalam Bersatu. Bersatu kita teguh, bercerai PH roboh. Kongres Maruah Melayu terbaikkk

      Padam
  3. Daim Zainuddin di belakang himpunan Kongres Maruah Melayu..??

    Brother Anwar Bin Ibrahim berkata beliau tidak menerima undangan ke Kongres Maruah Melayu yang akan diadakan di Shah Alam Ahad ini.

    Meskipun begitu, presiden PKR itu berharap kongres yang membicarakan kepentingan orang Melayu itu nanti tidak memanaskan suhu politik atau membangkitkan ketegangan kaum.

    PROVOKASI SUDAH BERMULA KINI
    SAPA YANG MENANG SAPA YG RUGI..?
    WAIT'S A MINUTE BRO WHO CAN WE SEE.!
    MAMAK THE KUTTY OR BROTHER ALJUBURI

    “Kita harus waspada. Kalau tujuannya bawa kepada kebaikan, saya tidak ada apa halangannya,” katanya selepas dialog bersama pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) hari ini.

    Spekulasi kongres Maruah Melayu ini ditaja oleh Daim Zainuddin menjadi bualan hangat masa ini.

    Bagaimanapun, beliau menasihatkan pihak yang terlibat dengan program itu agar tidak ‘memanaskan’ suhu politik perkaum di negara ini.

    Ditanya semasa sesi temubual bersama wartawan bertanyakan soalan

    "Speculation that the congress is organised by those aligned with former finance minister Daim Zainuddin in a bid to derail his appointment as prime minister."

    dan ini jawaban Anwar..

    “You must ask Daim..,” Anwar said, "but added that he did not think there is any attempt to stop me from taking over the top post."

    BalasPadam
  4. Yg menganjur Kongress yalah penjilat2 Madey, geng2 Perkasa dan Setpol PM ABY menjadi pendokong kuat. Kesemua geng antiAnwar, TIBAI.

    Anwar tidak dijemput tapi Hadi PAS dan Zahid UMNO di beri status jemputan VIP dan siang2 dah cfm hadir.

    Tidak perlu roket sains utk meneka salah satu usul terpenting Kongress yalah mendesak Penaung Kongress habiskan PM satu penggal 5 tahun sekali gus membatalkan perjanjian Konsensus PH kongsi jawatan PM antara Madey dan Anwar.

    Kongress ini adalah susulan kpd secret meeting Madey dgn musuh2 PH dulu yg diwakili PAS, Hishamuddin H2O, GPS dan Azmin utk menyatakan sokongan Madey PM 5 tahun. Madey telah berseloroh terima kasih kpd sokongan tapi beliau akan pegang kpd Konsensus PH kecuali mereka ini meletak pistol dikepalanya utk megubah fikiran.

    Mungkin Kongress ini simbolik Russian Roulette supaya Madey batalkan Konsensus PH atas smoking gun penyatuan Ummah atau Ketuanan Melayu dll.

    Mengapa berputar2 nak mungkir janji? Madey bagitau sahaja Majlis Presiden PH dia dan Bersatu nak batalkan konsensus terus jadi PM 5 tahun kerana Anwar tidak layak jadi PM, janji konsensus PH hanyalah helah politik dan beliau seorang Munafik yang tikam belakang.

    Kita tengok apa tindakan Majlis Presiden PH bila ada yang belot dgn PH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun M pm terbaik. Najib pm paling teruk. Anwar tak boleh jd pm. Hadi cita2 jadi pm tak tercapai. Tun M teruskan jadi pm. Biarlah tok Mat, Hadi, Nuar dan zahid meleleh air liur...

      Padam
  5. Jom ramai2 datang ke Kongres Maruah Melayu. Beri sokongan terus kpd Tun Mahathir dan PH. Biarkan Pas dan Umno dengan mimpinya. Biarlah Hadi, Tok Mat dan Zahid dengan mimpi di siang hari nak jadi pm.

    BalasPadam
  6. KONGRES M(B)ARUAH MeLAYU DITAJA DAIM ZAINUDDIN..!?

    Kongress ini adalah susulan kpd secret meeting Madey dgn musuh2 PH dulu yg diwakili PAS, Hishamuddin H2O, GPS dan Azmin utk menyatakan sokongan Madey PM 5 tahun.

    Bagaimanapun, Brother Anwar Bin Ibrahim menasihatkan pihak yang terlibat dengan program itu agar tidak ‘memanaskan’ suhu politik perkaum di negara ini.

    Ditanya semasa sesi temubual bersama wartawan bertanyakan soalan

    "Speculation that the congress is organised by those aligned with former finance minister Daim Zainuddin in a bid to derail his appointment as prime minister."

    dan ini jawaban Anwar..

    “You must ask Daim..,” Anwar said, "but added that he did not think there is any attempt to stop me from taking over the top post."

    Madey telah berseloroh terima kasih kpd sokongan diperhimpunan itu dan menyokong beliau memegang jawatan PM hingga habis penggal.

    Kepada Konsensus PH kecuali jika mereka ini meletak pistol dikepala Madey utk megubah fikiran.

    PAN & PKR TIDAK HADIR KONGRES M(B)ARUAH MELAYU..!?

    Mengikut Ketua Eksekutif Sekretariat Kongres Maruah Melayu, Prof Emeritus Datuk Dr Zainal Kling, dari UM, sekretariat kongres menjemput parti Melayu seperti BERSATU, AMANAH, PAS dan UMNO selain PKR yang mempunyai keahlian dalam kalangan orang Melayu.

    Bagaimanapun, kata beliau, setakat ini sekretariat kongres belum menerima maklum balas daripada wakil PKR dan AMANAH mengenai kehadiran mereka

    SELAMAT BERGADOHLAH WAHAI SEMUA BARUA DAP
    SEMUA BARUA SYIAH COMANGO PLURALISMA MURTAD
    WAYANG SEMBURIT TERHANGAT KINI EPISOD BERSIRI
    #POPCORN TAMBAH DAN HAAH.! KASI TEPUK KUAT KUAT..!!

    Kini menjadi tanda tanya apakah mereka tidak hadir dan mengapa mereka tidak hadir ke Kongres Maruah Melayu?

    KIKIKIKIKIKI..

    #buymuslimproduct

    BalasPadam
  7. Ulasan semua mcm taik x de kena mengena patutla spm gagal BM puii

    BalasPadam
  8. SPM gagal tu mat sabu mak lampir mahpos mahpis dan gengs.... ini FAKTA

    kalau bole dapat gaji besau dengan sijil palsu buat apa ngaku tak ada sijil kan ...!!

    tak gitu wahai macai macai PH sekelian.!


    sekian terima kasih

    wasallamu..!!


    #bmf

    BalasPadam
  9. CELAH MANA ADA MARUAH MELAYU ITU..!?

    Bersatu telah memperkudakan IPTA agar tidak menjemput Dato' Seri Anwar Ibrahim kerana antara tujuan tidak langsung kongres ini adalah untuk menggagalkan pelan peralihan kuasa kepada beliau.

    Alasan menyatakan bahawa kongres ini terbuka kepada semua orang Melayu justeru tidak memerlukan beliau dihantar jemputan khusus adalah sangat dangkal dan terdesak.

    Selepas lebih 50 tahun merdeka” dengan negara sepanjang masa dipimpin oleh orang Melayu tetapi terpaksa menganjurkan sebuah kongres yang “memalukan” untuk mempertahankan maruah orang Melayu.

    Sepanjang masa itu, pemimpin Melayu yang berkuasa hanya menjaga “anak bini dan kroni”, sedangkan bangsa Melayu “di bawah pentas” dan “di luar dewan” ramai yang melarat dan sengsara kehidupannya, termasuk juga rakyat dari bangsa-bangsa lain.

    “Buktinya jelas. Lihatlah yang di atas pentas kongres itu nanti majoritinya jutawan, anak-anaknya jutawan, rumah dan kereta paling besar dan mewah di kota-kota besar dunia semuanya ada di atas pentas itu.

    “.. Maka berhentilah jadi munafik dan hipokrit wahai pemimpin-pemimpin negara. Khusus buat Mahathir yang Allah telah beri kuasa paling panjang dan lama, berhentilah.

    Kemudian keluar pula kenyataan Prof Zainal Kling sebagai penganjur bahawa Dato' Seri Anwar Ibrahim tidak dijemput kerana beliau mewakili PKR, sebuah parti yang terdiri dari pelbagai bangsa dan bukannya orang Melayu sahaja.

    tandanya DAP menyokong Kongres Maruah Melayu kali ini? Berbeza dengan situasi Muafakat Nasional, DAP saban hari mengutuk dan melekehkan Muafakat Naional sehingga DAP tidak berkata apa-apa langsung tentang gambar edit paling biadab perkahwinan Presiden UMNO dan PAS.

    Dalam pada itu, timbul isu pula isu seorang pemimpin Melayu tidak dijemput hanya kerana partinya bukan 100% Melayu.

    Akal yang waras boleh berfikir, siapa yang sebenarnya rasis?

    Saya sama sekali tidak menyangka jawapan sebegini boleh terpacul dari mereka yang menggelar diri sebagai cendekiawan Melayu.

    Yang pasti, kesemua IPTA terlibat akan dihakimi wibawa mereka pada 6 Oktober ini. Seluruh Malaysia akan melihat bentuk wacana yang akan mereka persembahkan dan kecerdasan apakah yang akan mereka kemukakan demi maruah bangsa Melayu.

    Kepada Menteri Pendidikan dan semua Naib Canselor yang terlibat, ingatlah, apa yang anda lakukan ini sangat memperjudikan kewibawaan dan nama baik Universiti Awam.

    Presiden PKR Brother Anwar Bin Ibrahim mengakui tidak menerima undangan daripada pihak penganjur yang merupakan pihak universiti tempatan.

    Beliau sebaliknya memberi amaran agar kongres itu tidak menaikkan suhu politik dan ketegangan kaum.

    Perkembangan ini menunjukkan ideologi Anwar tidak lagi diterima rakyat dan bakal mengecewakan cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri.

    Golongan akademik mungkin sudah sedar dengan sikap bermuka-muka Anwar dalam memperjuangkan nasib orang Melayu kerana beliau dilihat lebih mesra kepada DAP.

    Malah penganjur kongres ini juga mungkin tidak yakin bahawa Anwar mampu memartabatkan Melayu dan Islam kerana beliau pernah menyokong ideologi liberalisme.

    KESIAN BROTHER ANWAR BIN IBRAHIM KITE
    KENA GAME DUA KALI ORANG YANG SAMA
    SAMBAR PETIR TEMPAT YANG SAMA JUGA
    PATUK ULOR YANG SAMA YG TAK ADA BISA

    kikikikiki...!!

    Anwar patut sedar bahawa beliau tidak lagi popular dalam kalangan Melayu Islam apabila tidak dijemput ke kongres yang menghimpunkan ramai pemimpin Melayu termasuk dari kalangan pembangkang.

    #bmf

    BalasPadam
  10. Celah Mana Pula Maruah Bang Non Berada Di Kongres Maruah Melayu


    Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak hadir dalam Kongres Maruah Melayu yang diadakan di Stadium Melawati hari ini kerana tidak dijemput.

    Yang kelakor Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali turut kelihatan dalam kongres tersebut...Walayeyy ...!!! kikiki

    WALAWEYY WOHO WHOOOO HAK TUIII. !!
    SI SEMBURIT DIJEMPUT ALJUB DITINGGAL
    MARUAH MANA MARUAH MANA? PUII..!!?
    BANG NON LANGGOR AJAR TUA SI BEBAL
    HUNTUNG SABUT TIMBUL KUI..KUI..KUI..!!

    KIkikikikiki...!!

    BalasPadam
  11. KAT CELAH MANA AMANAT MARUAH MELAYU DIPERTAHANKAN OLEH TUN M(MANGKOK)

    Perpecahan itu memaksa Melayu terpaksa bergantung pada pihak lain untuk mendapatkan sokongan demi menempatkan diri dalam kerajaan.

    Setakat world leader bukan jaminan pemimpin itu terbaik...!!!

    Reality nya pemimpin PH Melayu yang cakap tapi kau yang paling kuat menjilat... cakap bergegar sana sini ekor bergelumang taik fitnah jijik.

    Topik Fitnah jijik jadi senjata utama memecah belahkan orang Melayu lansung tidak kedengaran di Kongres Maruah Melayu.. dan kerajaan PH ini diasaskan oleh persepsi dan sentimen fitnah jijik.

    TAK GUNA CAKAP MARUAH BERGEGAR DLM DEWAN
    KALAU EKOR SENDRI BERGELUMANG DENGAN FITNAH JIJIK
    MARUAH KONGRES HILANG BILA FITNAH BUKAN TOPIK PILIHAN
    WAKIL PIBG DAP LAGI POWER DARI MAHATAIK

    Ini secara tak langsung, jelas Tun M(Mangkok) telah menimbulkan perasaan terhutang budi yang menyebabkan orang Melayu terpaksa menjaga hati kaum lain.

    “Apabila bergantung pada orang lain, sedikit sebanyak kita terhutang budi dan takut kalau tak dapat sokongan, maka kita tak dapat tempat bagi diri kita...

    Reality sekarang itu lah yang terjadi pada Tun M(Mangkok) ... kau yang cakap kau yang jilat..

    BalasPadam
  12. CELAH MANA KONGRES MARUAH MELAYU MENCAPAI REALITY NYA

    Kongres Maruah Melayu yang dihadiri Tun Mahathir ini tidak nampak kelibat pemimpin DAP dan pemimpin nombor satu PKR yang juga bakal PM ke 8.

    Bukankah DAP juga punya pemimpin Melayu? Mana hilangnya pasangan yang diagungkan DAP, Zairil dan Dyana? Apakah Anwar bukan Melayu?

    Tidakkah Dr. Mahathir sedar?

    Dakwaan Tun M (Mangkok) orang Melayu tidak bekerja membina bangunan pencakar langit di Malaysia sebagai buruh kasar tetapi kini, orang Melayu Malaysia telah berjaya sebagai jurutera membina bangunan pencakar langit dunia.

    i. Cuba semak, bangunan pencakar langit Burj Khalifa di Dubai, salah seorang jurutera pembinaan adalah orang Melayu dari Malaysia.

    ii. Si mangkok tingkat, Dr. Mahathir ketinggalan zaman. Orang Melayu tidak lagi bekerja sebagai buruh tetapi jurutera pembinaan.

    PERSOALAN: AZMIN ALI HADIR. ANWAR IBRAHIM TIDAK DIJEMPUT?

    Mana mungkin bakal Perdana Menteri ke-8 tidak dijemput ke Kongres Maruah Melayu.

    Azmin Ali hadir berkemungkinan kerana dia Menteri Ekonomi dan berbangsa Melayu.

    Bukankah, Wan Azizah, Timbalan Perdana Menteri. Tetapi tidak hadir. Anwar boleh hadir sekiranya Azizah dijemput. Hadir sebagai suami kepada TPM.

    Di manakah MARUAH ANWAR IBRAHIM, di dalam hal ini?

    SEKIRANYA KONGRES MARUAH MELAYU INI MASIH ADA MARUAH:

    1. Jawatan Menteri Kewangan dikembalikan kepada Menteri Melayu.

    2. Sekiranya maruah Melayu tidak dikembalikan, BUBAR SAJA DEWAN RAKYAT.

    3. Kita kembalikan maruah ini kepada rakyat. Kalau Anwar Ibrahim mahu jadi PM ke-8, dapatkan Fresh Mandate dari rakyat, dengan cara:

    4. Paling tak bermaruah Tun M(Mangkok) langsung tidak ada keberanian perprcahan orang Melayu angkara rekayasa FITNAH jijik.
    Kenapa tiada keberanian menyebut perihal fitnah..... sebab kerajaan PH ini ditubuh berasaskan sentimen dan fitnah jijik ciptaan pemimpin PH itu sendiri

    Bila sokongan Melayu berkurang mainkan semula sentimen Melayu dan Anti Yahudi ( 3 surat diutus petnah kepada 3 PM isreal dan pertemuan rahsia Simon Peres di Paris, pemain kriket Isreal dan membuka barang import Isreal ke Malaysia).

    Bila sudah mendapat Sokongan Melayu semula maka mengayakan balik kroni Cina dan anakcucu jadi keutamaan -

    Ini kah ciri pembela Maruah Melayu atau Maruah Si Lidah Bercabang..!?

    MARUAH MANA DI MANA KAU MARUAH MENGHILANG..!??
    MARUAH MELAYU ATAU MARUAH LIDAH BERCABANG
    CAKAP BERGEGAR SIANG MALAM AIR MATA BUAYA DIKELUARKAN
    COMANGO PLURALIST MURTAD, AKIDAH KAU GADAIKAN

    Kalau menang dengan fitnah jijik dan disokong adu domba dari dari kaum lain dari segi kewangan dan media, adakan Tun M(Mangkok) layak berkata pasal Maruah Bangsa Melayu..!?

    ..lu fikir lah sindiri

    #PALINGBERMARUAH.

    #bmf

    BalasPadam
    Balasan
    1. Knp gusar sgt jawatan menteri kewangan dipegang bukan melayu? Sdgkan najib(melayu?) sbg menteri kewangan telah sapu beberapa milion/bilion dan kau tak bantah sedikit pun. Dgn bantuan cina gemuk. Tak kutuk pula cina bangsat tu. Oh, aku faham, sbb dia bukan ahli dap. U ar bloody confused!

      Padam
    2. bukti kan dulu... fakta kan dulu la bodosss..

      32 billion forex ko senyap...najib kata klas 3 genral degree Mintri Kewangan Aljub lulusan tah apa apa masa tu ko campak ke mana pulak...


      puiiii...!!

      Padam
  13. Masalah paling utama kerajaan PH ialah kerajaan berasaskan konsep reformasi diketuai oleh seorg individu yg bukan pro reformasi(malah mungkin sebenarnya penentang reformasi! ). Jk ketua kerajaan PH(PM la! ) seorang reformis tulen, insya Allah segala kekeliruan dpt dihapuskan dan rakyat akan mengecapi manfaat kerajaan berlandaskan prinsip reformasi.

    BalasPadam
  14. KENAPA ANWAR IBRAHIM SEBUT ‘KONGRESS BARUA’ MERUJUK KEPADA KONGRES MARUAH MELAYU BARU-BARU INI??!! INIKAH KEPERIBADIAN ORANG YANG NAK JADI PM8?!

    Nampak sangat jatidiri anwar ibrahim amat rendah nilai pekertinya!! Tidak sesuai untuk dia sebut “kongres barua’ dalam sidang akhbar seperti itu!!

    Saya yakin perkataan ‘kongres barua’ yang dilontarkan oleh anwar ibrahim itu merujuk kepada kongres maruah melayu yang dianjurkan baru-baru ini!!

    WALAWEY VIDEO BANG NON PERLI ATOK KAU LAH
    SEMANGAT SUNGGUH DENGAN KONG LESS MARUAH
    AL JUB KATE BUKAN MARUAH 'KONG LESS' BARUAH
    MACAI BODO2 KO ORG TAK TERASA MCM HARAMJADAH..!?

    KIKIKIKI..

    Mungkin anwar ibrahim kecewa kerana tidak dijemput pada peringkat awal cuma mendapat jemputan di saat-saat akhir!!

    Mungkin apa yang memedihkan lagi perasaannya bila melihat dato seri azmin ali ditonjolkan di atas pentas bersama tokoh-tokoh pemimpin lain!!

    Apa pun perasaan tidak puas hatinya; anwar ibrahim tidak harus keluarkan bahasa kesat sedemikian rupa walaupun dalam bentuk gurauan!!

    Hakikatnya, tuhan yang Maha Mengetahui sedang menunjukkan kepada keseluruhan rakyat akan keperibadian sebenar anwar ibrahim!!

    Dia ini sebenarnya ‘penyangak’ yang sedang berlakon mempamerkan watak tokoh pemimpin!! Sebab itu saya sering kali nyatakan anwar ibrahim adalah manusia hipokrit dalam segenap segi!!

    Kalau anwar ibrahim cuba hendak bergurau sekalipun; perkataan ‘barua’ tidak sesuai sama sekali disebut di hadapan seorang perdana menteri yang usianya lebih tua dari beliau!!

    Anwar ibrahim tidak layak untuk memimpin bangsa dan negara kerana beliau ini bersikap tidak rasional dan amat pendendam!!

    Tetapi bagi saya anwar ibrahim hanyalah seorang yang cukup ‘haprak!!’

    Jatidiri beliau yang lain akan saya dedahkan satu per satu bila tiba masa yang sesuai!!

    Seorang yang berkeperibadian seperti ‘musang berbulu ayam’ amat merbahaya untuk diizinkan memimpin bangsa serta tanahair kita yang tercinta ini!!

    Ikhlas dari;
    KHAIRUDDIN ABU HASSAN
    9 Oktober 2019


    #BMF

    BalasPadam
    Balasan
    1. Who the hell is khairuddin? NOBODY wannabe somebody! Sebelum pru14 sanggup BEG utk dpt sokongan bg mengalahkan najib. Dah menang mula tunjuk arrogant melampau. Manusia perangai paling celaka, munafik paling ekstrim

      Padam
  15. MARUAH OR BARUAH BUKAN HAL KITEE
    SALAHKAN SI KIDIN MACAI ATOK YER
    YG PENTING HASUT KSN RAPIJI KATEE
    WHATS A HACK YANG KASI TARUK SUMER

    KIKIKIKIKI..

    #BMF

    BalasPadam
  16. Video Tular Kenyataan Anwar itu berbunyi;

    “Biar dia (Tun Mahathir), (sejak) Kongres ‘Baruah’ ni semangat dia lain macam,” sindir Anwar sambil menuding jari ke arah Mahathir.

    Namun, tidak dapat dipastikan sebutan Anwar tersebut adalah benar-benar ‘baruah’ atau ‘maruah’.

    Ahli Parlimen Port Dickson itu turut mentertawakan Mahathir yang sedang bangun dari tempat untuk duduk.

    Presiden AMANAH Mohamad Sabu juga menyambut sindiran Anwar dengan ketawa dan menyebut;

    “Ini kongres Melayu ni? Kongres bermaruah,” kata Mat Sabu.

    Saya (Khairuddin Hassan) yakin perkataan ‘kongres barua’ yang dilontarkan oleh Brother Anwar Bin Ibrahim itu merujuk kepada kongres maruah melayu yang dianjurkan baru-baru ini!!

    WALAWEY VIDEO BANG NON PERLI ATOK KAU LAH
    SEMANGAT SUNGGUH DENGAN KONG LESS MARUAH
    AL JUB KATE BUKAN MARUAH 'KONG LESS' BARUAH
    MACAI BODO2 KO ORG TAK TERASA MCM HARAMJADAH..!?

    KIKIKIKI..

    Mungkin anwar ibrahim kecewa kerana tidak dijemput pada peringkat awal cuma mendapat jemputan di saat-saat akhir!!

    MARUAH OR BARUAH BUKAN HAL KITEE.!
    SALAHKAN SI KIDIN MACAI ATOK YER.!
    YG PENTING HASUT TU KAN RAPIJI KATEE
    WHATS A HACK YG PENTING KASI TARUK SUMER..!!

    KIKIKIKIKI..

    Ikhlas dari;
    KHAIRUDDIN ABU HASSAN
    9 Oktober 2019


    #BMF

    BalasPadam