RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Rabu, 25 Disember 2019

LEBAI SUKA TUN M TERUS JADI PM SEHINGGA PRU15 UNTUK MEMUDAHKAN REJIM KLEPTOKRASI BERKUASA SEMULA


Dalam perjumpaan lebai dgn Tun M selepas persidangan negara2 islam yg gagal itu, sekali lagi lebai beri jaminan bahawa parti lebai akan sokong Tun M jadi PM sehingga PRU15, walaupun lebai pernah kata Tun M hanya layak jadi doktor klinik 1 Msia saja dan walaupun lebai sanggup sokong MCA di Tg Piai dan mengalahkan parti Tun M dengan kekalahan yg amat memalukan Tun M.

Aku tidak pelik kalau lebai berkata sedemikian kerana lebai memang dikenali sebagai lidah bercabang dan mahir di dalam menjual agama demi kepentingan politik. Kalau tidak, bagaimana lebai boleh duduk sekelambu dengan parti yg selalu dikapirkannya?

Aku lebih pelik kalau Tun M terpedaya dengan tipu helah lebai. Takkan la manusia sehebat Tun M terpedaya dengan lebai yg juga terpedaya dengan umno? Umno gunakan lebai untuk bernyawa setelah nazak di dalam PRU14 yg lalu, manakala lebai pula cuba untuk memperdaya Tun M. Kalau Tun M percaya dgn lebai, ertinya Tun M lebih bodoh dari lebai.

Orang bijak akan berfikir, kalau musuh Tun M tiba2 sokong Tun M, maksudnya apa? Maksudnya sokong bawa rebah. Umno dan lebai suka Tun M terus jadi PM sehingga PRU15 kerana mereka ada peluang untuk jatuhkan PH angkara terlalu banyak kelemahan Tun M sekarang. Lebih baik Tun M kekal lama sehingga PRU15.

Kalau Tun M lalai dan termakan dengan kata2 mereka, kami di bawah tidak lalai dan tidak sebodoh itu untuk diperdaya. Maka, kami akan pastikan apa yg umno dan lebai suka dan mahu lihat akan gagal. Kami akan pastikan Tun M berundur selewatnya Mei 2020 bagi menentukan rejim kleptokrask terdahulu tidak akan berkuasa lagi. Anwar yang digeruni oleh Umno/Bn serta lebai akan kami angkat menjelang Mei 2020.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan