TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Selasa, 3 Disember 2019

SOKONGAN KEPADA ANWAR WAKTU SUSAH DAN SENANG - JOM BERTEMU DI KONGRES NASIONAL KEADILAN DI MITC MELAKA HUJUNG MINGGU INI

KEADILAN bukan parti Anwar dan Anwar bukan KEADILAN. Namun, siapa boleh nafikan KEADILAN itu wujud dek batang tubuh insan bernama Anwar? Bahkan, reformasi itu sendiri mula menjadi sebutan kerana peristiwa pemecatan ke atas Anwar Ibrahim dari Umno dan kerajaan pada tahun 1998.

Di dalam KEADILAN, Anwar Ibrahim banyak menghabiskan masanya di dalam penjara. Di luar penjara, tugas memimpin parti dipertanggungjawabkan kepada isterinya Kak Wan dan dibantu oleh sahabat2 Anwar yang ikhlas berjuang. Tidak semuanya ikhlas, ada yang mula tunjuk taring terutamanya apabila Anwar disumbatkan ke dalam penjara.

Ada yang berkata sewaktu Kak Wan memimpin parti, tidak berlaku kekecuhan dan krisis seperti sekarang menandakan Kak Wan lebih baik dan pandai memimpin berbanding Anwar. Ya, tidak dapat dinafikan Kak Wan telah memimpin begitu baik sekali, sikapnya yang lemah lembut, penuh kesabaran, bertimbang rasa, penuh ihsan yang selari dengan sifat2 kewanitaan banyak membantu menstabilkan parti dan parti dilihat dari luar begitu aman dan tenteram.

Malangnya, tidak ramai yang tahu berapa banyak Kak Wan terpaksa telan dan simpan suka dukanya sepanjang beliau memimpin parti? Hanya yang selalu berada di sisinya dan di dalam kepimpinan parti sahaja yang tahu bagaimana Kak Wan terpaksa banyak bersabar dengan karenah beberapa pimpinan yang menjadi tikus berkeliaran ketika kucing tiada. Tikus-tikus ini begitu berani menggigit dan merobek apa sahaja yang mereka mahu.

Harapkan pagar, pagar makan padi. Pimpinan yang diharapkan dapat membantu Kak Wan selaku Presiden tatkala Anwar di dalam penjara, sebaliknya khianat dan seringkali menguji kesabaran Kak Wan. Kartel ini mula menunjukkan taring mengambil kesempatan di atas sifat kesabaran Kak Wan. Mereka selalu buat keputusan yang berbeza dari keputusan mesyuarat. Mereka sering buat kenyataan yang menyanggah keputusan parti. Sekiranya Kak Wan cuba membetulkan kartel ini, mereka mengugut dengan mengumpulkan tandatangan di kalangan kartel bertujuan untuk menunjukkan kekuatan kartel mereka.

Sampai ke tahap tugas Presiden menandatangani watikah calon pun mereka berani ambil alih. Keputusan parti menyokong PH pun mereka tidak peduli dan masih memuja dan memuji Pas. Keputusan parti menyokong Tun M sebagai PM sekiranya PH ke Putrajaya, mereka sanggah dan menamakan kepala kartel sebagai calon terbaik sebagai PM. Sekarang, demi mahu selamatkan perut masing2 mahu tidak mahu mereka lah paling kuat menjilat Tun M. Tidakkah mereka merasa malu kepada rakyat yang tahu sikap mereka sebelum ini? Ya, apa yang mahu dimalukan sedangkan semburit pun sanggup dirakam.

Apabila Anwar mengambil alih Presiden, kartel ini cuba untuk melakukan perkara yang sama kerana mereka yakin mereka ada kekuatan apatah lagi ramai di kalangan mereka telah menjadi menteri. Anwar apa ada, hanya Ahli Parlimen biasa sahaja, fikir mereka. Tetapi mereka silap besar. Mereka salah orang. Kalau Anwar boleh berhadapan dengan gergasi seperti Tun M di tahun 1998, kemudiannya berpuluh tahun berperang dengan rejim zalim Umno/Bn dengan segala kekuatan dan jentera kerajaan yang mereka ada, setakat dua tiga ekor kartel cicak mengkarung, adakah Anwar hairan?

KEADILAN dilihat seperti berkrisis di bawah Anwar kerana Anwar begitu tegas dalam soal prinsip dan Anwar tidak takut dengan ugutan kartel. Mereka sengaja buat hal agar parti pecat mereka dan mereka akan meraih simpati dan menyalahkan Anwar. Itu tujuan mereka. Anwar tidak sebodoh itu. Anwar mahu lihat sejauh mana kepintaran mereka. Seekor mengarung akhirnya terjelepuk sendiri. Kartel meroyan sakan. Mereka lupa KEADILAN kini dipimpin oleh Anwar Ibrahim.

Mereka lupa, kekuatan Anwar adalah kerana dokongan rakyat marhaen. Kekuatan kartel hanya kerana upah dan projek. Mengkarung yang tersembam itu pun akibat projek juga. KEADILAN harus kuat kerana prinsip bukannya dedak dan projek.

Kongres di Melaka nanti adalah ujian buat kita semua. Apakah kita mahu pertahankan prinsip bersama Anwar atau kita tergolong dalam kumpulan kartel? Waktu belum terlambat untuk kita mengubah 'kiblat". Biarkan kartel terjun dengan labu-labunya. Biarkan...biarkan...

Bertemu kita di Melaka, InsyaAllah.

25 ulasan:

  1. Semoga sukses Kongres di Melaka. Ya saya berpegang pada semangat Keadilan dan rakan-rakan seperjuangan sejak 1998. Maju terus maju !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan AKI kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
      Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
      Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
      DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

      angka;GHOIB: singapur
      angka;GHOIB: hongkong
      angka;GHOIB; malaysia
      angka;GHOIB; toto magnum 4d
      angka"GHOIB; laos…
      angka"GHOIB; macau
      angka"GHOIB; sidney
      angka"GHOIB: vietnam
      angka"GHOIB: korea
      angka"GHOIB: kudalari

      sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih....?

      Padam
  2. Kupasan terbaik dan paling tepat! Tq wfns.

    BalasPadam
  3. Selamat berKongres Parti Liwat Malaysia

    BalasPadam
  4. Tujuan sebenar Azmin dan kawan-kawan adalah untuk menggagalkan proses pengalihan kuasa. Bagi mereka jawatan PM sudah terlepas dari tangan Azmin. Azmin sudah kaput. Azmin sudah ketinggalan keretapi. Justeru itu "alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan". Sudah terlanjur biar sama-sama berputih mata. Tapi mereka lupa bahawa tindakan ini sebenarnya telah menikam PH secara perlahan. Rakyat melihat para pemimpin PH lebih gemar berkonfratasi, gagal melunas janji dan sering berebut jawatan. Walaupun ini adalah masalah dalaman PKR namun wabaknya akan menjejas PH. Sudah sampai masanya parti gabungan PH mengatur langkah menghentikan kegilaan Azmin dan kartel. Azmin perlu diberi kata dua. Berhenti "mensabotaj" PH atau dinyahkan. DAP dan Amanah perlu bertegas demi kelansungan PH dan Tun Mahathir perlu lebih jujur dalam mengemudi PH. Anasir seperti Azmin adalah nanah yang membusukan perjuangan Malaysia Baru. Bukti nya jelas kerana Azmin lebih mementingkan masa depan sendiri walau terpaksa mengorbankan sokongan rakyat terhadap PH pada pilihanraya akan datang.

    BalasPadam
  5. Semua masalah pkr skrg ni berpunca dari mahathir.

    BalasPadam
  6. Sesama sendiri dah bertekak..!! PKR Sabah dah tentu sabotaj sesama sendiri dan sesama rakan PH...

    BANG NON ADE PRINSIP MACAI KATA
    DARI ULTRA MELAYU KE PLURALISMA
    PENTAS LGBT PUN DIA KAUT SEMUA
    SEMUA PRINSIP DIGADAI DEMI KUASA

    Insyallah majority 5K di Kemanis untuk BN.... ayuh klu kena isu semasa BN bole menang majority spt di Tg Piai...

    Tg Piai aku target majority 10K rupe rupenya 15K di Kimanis majority BN insyallah lebih 5K.... majority Cina yg swing pada BN, Melayu dah mula berubah dan faktor sabotaj sesama kawan dalam PH .... tungguuuu..!!

    Isu MP makan gaji buta (ada 50K dan 80K sebulan )dan klaim elaun sebagai MP tak tahan sejuk, keletihan pembangkang suka buat kecoh dah cukup untuk menang majority lebih dari 5K...

    Blom lagi skandal rasuah Menteri Pertanian 1.4 billion... awwwwuuuww bole kau tim majority 5K

    BalasPadam
  7. Makin Parah...

    Satu majlis makan malam meraikan para penyokong yang memihak kepada Azmin juga akan turut diadakan pada 7 Disember, jam 8.00 malam di Saloma Bistro yang terletak berhadapan hotel Renaissance KL,

    Satu lagi event parti PKR akan berlangsungnya Kongres PKR oleh Anwar Ibrahim di Melaka tarikh yang sama.

    Beberapa orang ahli PKR, termasuk juga ahli parti komponen PH telah mula menerima jemputan melalui aplikasi Whatsapp untuk menghadiri majlis makan malam tersebut.
    Difahamkan, mereka yang bertanggungjawab menyelaras jamuan makan malam di Saloma itu ialah Naib Presiden PKR, Tian Chua dengan dibantu aktivis jalanan yang tidak asing lagi, Hishammuddin Rais.

    Kedua-dua mereka dikatakan diberi tanggungjawab untuk memastikan majlis jamuan itu berjaya dan untuk memberi gambaran Azmin mempunyai sokongan yang lebih besar berbanding Anwar Ibrahim.

    kalau mahacai kalut kami ada formula hilang kalut malut tuan puan mahacai sekelian ... ingat dan hafal formula ini..



    formulahilangkalut = BMF + Pop Corn Tambah + Tepuk Kuat Padu



    kikikiki..

    BalasPadam
  8. Semoga PKR berpecah belah kepada 3 bahagian! Amin!!

    BalasPadam
  9. Anwar Harus Bertaubat Kapal Sink

    Satu lagi kes berlaku atau satu lagi plot fitnah... hukum karma manusia kaki penipu dan kepala perompak suka fitnah jijik fitnah itu datang balik pada si penfitnah... mudah..


    Malaysia tak selamat selagi sda manudia sprcies keparat fitnah jijik memerintah dan renta nak mampos dan si penipu fiynah yang semakin usang dengan idea pelingkop bangsa agama dan akidah masih hidup dan bertahta di Malaysia..

    Sprcies bangsat hodoh dengan fitnah mesti dinyahkan di Malaysia ini.. Fitnah jijik drngan ketja menyondol depan belakang adalah krtja bangsat manusia terdesak untuk survival anakcuvu tanpa mengira apa akan jadi pada bangsa dan agamanya...

    Fiynah jijik bangsat madih dijaja dalam masa yang sama anak cucu pejuang COMANGO toksik murtad, anak cuvu menjulang plakad bangsat LGBT bersama ajaran pluralisma murtad.

    Selagi ada manusia dan keturunan bangsat ini maka alam melayu islam makin hampiri kemusnahan secara total.

    #bmf

    BalasPadam
  10. Reformasi dah menang...
    Anwar dah menang 10 mei 2018
    Kartel ke
    Muafakat bahenol ke
    Dah tak relevan skrg...

    BalasPadam
  11. BANG NON SUDAH DI LANYAK KE TEPI
    APA PERANAN JIJAH TIMBALAN MENTERI
    GUNAKAN KUASA TPM BARU LAH BERAPI
    HAAH AJAKLAH SI JIDIN JOIN SEKALI
    BARU WAYANG SEMBURIT MERIAH LAGI


    #BMF

    BalasPadam
  12. Kepada Wan Ajijah kalau hang nak tgk hubby hang merengkok dlm penjara 10 tahun... hang srkarang berjawatan TPM kena laku kan sesuatu untuk menghalang Tun dari bermaharaja lela.

    Kalau hang nak tgk Bang Non jadi PM ke 8 hang kena lakukan sesuatu sebagai TPM Malaysia

    Hang boleh pengaruhi PDRM, SPRM, AG dan KDN..

    Hang ada jawatan dalam kerajaan orang No 2 di Malaysia... nak selamatkan laki hang sebagai TPM kena gerakkan langkah hang dari sekarang sebelum terlambat.. !!!!!

    Kalau hang tak bertindak dari sekarang dengan jawatan TPM hang pun lingkup....!!!

    Act Now TPM Malaysia TPM Jijah...!!!

    BalasPadam
  13. INI BUKAN SIRI LIWAT 3 LA BANGANG..!!??

    INI GANGGUAN SEKSUAL...CUKUP CUKUP LAH TUU...!!22 TAHUN BAHANA PERSEPSI FITNAH

    Mana ada liwat. Tapi gangguan seksual. Mangsa tak dakwa diliwat tapi cuma disentuh kemaluan dan diminta berbuat seks luar tabii. Selain diberikan ugutan...persepsi fitnah jijik..!!

    Cukup2 lah 22 tahun buat persepsi fitnah bodohh...!!!!!

    Itu la pasal aku mintak Jijah sebagai TIMBALAN PERDANA MENTERI Malaysia bertindak SEGERA..!!!

    Kepada Wan Ajijah kalau hang tak nak tgk hubby hang merengkok dlm penjara 10 tahun... hang sekarang berjawatan TPM Orang No 2 dlm kerajaan Malaysia...!! Hang kena laku kan sesuatu untuk menghalang Tun dari bermaharaja lela.

    Kalau hang nak tgk Bang Non jadi PM ke 8 hang kena lakukan sesuatu sebagai TPM Malaysia

    Hang boleh pengaruhi PDRM, SPRM, AG dan KDN..

    Hang ada jawatan dalam kerajaan orang No 2 di Malaysia... nak selamatkan laki hang sebagai TPM kena gerakkan langkah hang dari sekarang sebelum terlambat.. !!!!!

    Kalau hang tak bertindak dari sekarang dengan jawatan TPM hang pun lingkup....!!!

    Act Now TPM Malaysia TPM Jijah...!!

    Secara amnya, kes ini susah untuk dibuktikan. Sebab tak mungkin perlakuan itu dilakukan di hadapan orang ramai. Jadi, apabila sukar dibuktikan, kenapa masih dibuat tuduhan?

    Jelas, tuduhan ini bukan untuk mensabitkan DS Anwar hingga masuk ke penjara seperti dahulu. Tapi cukup setakat membina persepsi negatif terhadap DS Anwar.

    BalasPadam
  14. Seorang bertaraf penganggur boleh hired seorang peguam ternama yang selalu mewakili VVIP negara dalam kes kes mahkamah...

    kaya sungguh penggangur ini kannnn...!!!??

    BalasPadam
  15. Tun menyatakan akan meletakkan tarikh perletakan jawatan hanya selepas persidangan Apec.

    Persidangan apec akan berlangsung pada november tahun 2020.

    2020 AKHIRNYA MENJELANG TIBA
    WAWASAN 2020 HARAMJADAH SEMUA
    KEPALA PEROMPAK MASIH DI TAHTA
    22 TAHUN GEBANG BODOH DIJAJANYA

    Dalam tempoh tersebut pastinya penyokong anwar akan menyerang Tun dengan lebih agresif lagi untuk mendesak Tun melepaskan jawatan.

    Heboh desas desus di katakan ada 3 orang MP dari Amanah, 3 orang dari parti roket dan 15 orang dari PKR sudah bersetuju untuk menyokong kerajaan pintu belakang...

    Dikatakan perdana menteri tidak bertukar cuma Timbalan perdana menteri sahaja yang akan ditukarkan.

    Perkara ini disahkan lagi apabila seorang pemimpin sebuah parti tiba tiba membatalkan rancangan untuk ke Turki.

    ASAL JADI PM KE 2 KALI PASTI GADUH
    CIPTA FITNAH JIJIK DAN MEMBATU API
    BERIBU U TURN GEBANG BOHONG BODOH
    RAKYAT DIKENCING YG KAYA ANAK & KRONI

    Malah kesemua MP dibawahnya dilarang sama sekali untuk keluar negara bercuti.

    Elok rasanya jadi seperti Rapiji, beratus formula dan hasutan dicipta maka jalan selamatkan dirinya adalah mengundur diri dari donia politik.

    “Hebat, setelah rakyat membuat perubahan hasil hasutannya, Rafizi kini tinggalkan rakyat.

    “Hebat, setelah berpuluh formula dikarang bagi menipu rakyat, dan beratus ribu duit derma Invoke dirembat, kini Rafizi lari tinggalkan rakyat,”

    Ingat formula dibawah untuk lawan formula kelentong Rafizi dan mahacai PH.... insyallah pasti mujarab..!!

    FORMULAJANGANJADIBODOH = POP CORN TAMBAH + TEPUKAN PADU + BMF

    BalasPadam
  16. CUACA MINGGU NI DI MESIA MAKIN PANAS
    ISU ALJUB VS KARTEL JEMIN PANAS LAGI
    NASIHAT BANG NON JANGAN GADOH HANATSS
    HAAAH POP CORN TAMBAH TEPUK KASI JADI


    HAAAAHH APA GADOHH GADOHH NI.. ORANG NAK TIDOO KA NAK APAA KA SUMA TAK SENANG...!!


    FORMULATAKNAKGADOH = TEPUK DULU + SAMBIL MAKAN POP CORN + BMF

    BalasPadam
  17. Pada Otai Reformasi usah risau kes Anwar 3.0. Datuk Seri Anwar dibebaskan dari pertuduhan oleh Mahkamah Rayuan pada 9 Januari 2012, Tan Sri Tommy menulis “Why was Anwar Ibrahim acquitted?”

    Dalam kedua-dua tulisan ini, Tan Sri Tommy menyebut:
    (1) Kedua-dua pertuduhan liwat pertama Datuk Seri Anwar pada pada 1998 dan pertuduhan liwat kedua Datuk Seri Anwar pada 2008 adalah konspirasi politik.

    (2) Polis tidak harus membazir masa memberi perhatian kepada perlakuan seks seorang pemimpin tua dengan kesakitan belakang dan leher seperti Datuk Seri Anwar.

    (3) Dalam sistem undang-undang yang matang, perlakuan homoseks tidak lagi dijadikan kesalahan jenayah kerana masyarakat semasa tidak menganggapnya jenayah.

    (4) Peguam Negara tidak wajib mendakwa setiap kesalahan jenayah mengikut Perkara 145 (3) Perlembagaan Persekutuan dan Seksyen 376 (1) Kanun Prosedur Jenayah.

    (5) Negara perlu diingatkan dengan kualiti kepimpinan dan pentadbiran Datuk Seri Anwar seperti yang pernah diakui oleh Margaret Thatcher pada awal 1990-an.

    Tan Sri Tommy juga menyebut pembebasan Datuk Seri Anwar pada 2012 disambut baik oleh seluruh rakyat kecuali musuh lama beliau, Tun Dr Mahathir Mohamad, dan penyokong Tun.

    Berdasarkan semua perkara ini, tidak hairanlah jika banyak pihak yang merasa yakin bahawa kes terbaru membabitkan Datuk Seri Anwar ini tidak akan berakhir di mahkamah.

    BalasPadam
  18. Tidak nampak cara untuk menutup mulut Najib. Tidak nampak cara untuk menahan jari-jari Najib daripada menulis menggunakan media sosial tentang kebejatan, kebodohan, ketongongan dan kejahatan Kerajaan Pakatan membaham harta rakyat selain sentiasa melakukan penipuan dalam usaha untuk memanjangkan hayat pemerintahan mereka. Malah, tiada juga cara untuk menahan tubuh Najib daripada bertemu dengan rakyat jelata yang semakin menyambut baik kehadirannya, walaupun sebelum PRU-14, Najib merupakan orang yang paling dibenci dan paling banyak disumpah seranah.

    Selepas 13 tahun kes pembunuhan Altantuya Shiiribu dengan dua orang pelakunya, Azilah Hadri dan Sirul Azhar Umar, dan selama 19 bulan Kerajaan Pakatan memerintah Malaysia, hanya kerana PRK Kimanis yang terlihat penting selain kebuntuan Peguam Negara, Tommy Thomas dalam pengendalian kes 1MDB dan SRC International, muncul kembali isu pembunuhan Altantuya.

    Cuma kali ini tidak lagi membabitkan Rosmah Mansor, sebaliknya terus kepada Najib Razak!

    DULU TUDUH ROSMAH BUNUH ALTONTONYA
    KINI DIRECT KAT NAJIB TERUS KATANYA
    KES 1MDB SRC MEMALUKAN ATOK AKHIRNYA
    FITNAH JIJIK KARMA MAKAN SI RENTA TUA


    FORMULAJAUHIFITNAH = TEPUK SAMPAI REBAH + POP CORN TAMBAH + BMF

    BalasPadam
  19. Kenyataan Tun M mengenai Azilah dan Sarul sebelum menjadi PM 7... Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    "Bagai mana pula dengan syuhada Jalil Ibrahim yang dibunuh semasa kes BMf disiasat...!?" , Sampai sekarang pembunuhnya tidak di hukum.. mungkin pembunuhnya sudah kaya raya bersama anak cucu..!!

    Siapa yang mengarahkan Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh di Hong Kong..!?

    SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI
    FITNAH BOHONG AKHIRNYA MAKAN DIRI
    ORANG MELANCAP DIA SANGAT PEDULI
    BILA DI SOAL 'TAK INGAT' & 'BUKAN SALAH SAYA INI..!"

    tak ke babi namernye tu...!!!

    Dr Mahathir Mohamad berkata, beliau hanya bertanya siapa yang mengeluarkan perintah kepada dua anggota polis yang didapati bersalah membunuh Altantuya Shaariibuu.

    Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    “Ini bukan masalah (kes pembunuhan) lapan tahun dahulu. Yang saya soal ialah berkenaan masalah hari ini – masalah nyawa dua orang anggota polis yang dihukum bunuh.

    “Amatlah tidak adil jika mereka dibunuh sedangkan mereka sebagai pegawai rendah polis hanya mengikut perintah."

    Begitu juga amatlah tidak adil jika Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh sedangkan pembunuh bebas dan kaya raya dan siapa pula yang memberi arahan Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh..!?

    FORMULAELAKDOSAFITNAH = TEPUK PADU + POP CORN TAMBAH

    BalasPadam
  20. Lepas sumpah laknat 'Jom kempen Baca Yassin' ...hentikan fitnah kotor

    Kempen baca yassin setiap malam setelah sumpah laknat untuk hentikan politik kotor fitnah jijik

    Suma yang dah menyampah dengan politik fitnah jijik selama 22++ tahun ... jom semua baca yassin setiap pembaca dlm blog ini dan sebarkan.. kita ramai ramai baca yassin supaya sang fitnah memgelupor kepanasan bersama anak cucu...


    sebarkan pada blog blog lain... ayoh rakyat malaysia hentikan politik kotor fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ini


    ayohh sebarkannn...!!!

    BalasPadam
  21. ATOK YANG BODOH GEOGRAFI MRNTERI FAKE DEGREE...

    Aku rasa ramai orang tak faham geopolitik di Timur Tengah. Hatta yang duduk di Wisma Putra. Yelah, sebab Menterinya sendiri seorang yang emosi manakala timbalannya pula seorang penipu kelulusan.

    Orang awam, ramai yang sangka Qatar tu baik, walhal perangai mereka lebih kurang sama dengan Singapura. Apa pandangan korang bila ada orang luar dari region korang yang puji Singapura tu baik, bersih dan bebas. Mesti korang akan pandang semacam kan?

    Begitu jugalah pandangan pemerintah Arab Saudi, UAE, Bahrain hatta Mesir melihat tindakan Tun M yang nampak begitu kagum dengan Qatar. Bagi mereka, Tun M tidak mengetahui topeng sebenar Qatar.

    Adapun dalam isu Turki, negara Arab melihat pemerintah Turki sekadar seorang yang populis. Lebih banyak mempotretkan dirinya sebagai pejuang Islam, walaupun Erdogan pada hakikatnya adalah seorang pemerintah yang mempunyai masalah dalaman di negaranya. Anaknya sendiri didakwa terlibat dalam aktivi penggubahan wang haram.

    Malah, Erdogan sendiri melantik anak menantunya menjadi Menteri Kewangan

    Apa-apa pun, apa yang terjadi pada hari ini adalah satu yang amat-amat memalukan bagi Malaysia, apabila hampir 50 ketua negara dijemput, kurang daripada 5 yang akan hadir.

    Malah tidak diketahui adakah jiran terdekat Malaysia, seperti pemerintah Brunei & Indonesia akan menghadiri sidang kemuncak "Syok Sendiri

    BalasPadam
  22. ATOK NAK GADUH TU ACAH ACAH AJER
    NAK TUNJUK POWER KONON HEBAT SEMUA
    MCM TULISAN JAWI NAK KASI UP SAJER
    WAKIL PIBG KENA RUJUK JUGA AKHIRNYA

    ALAHAI...

    NAK TUNJUK TERROR SELURUH DUNIA
    JAMBATAN BENGKOK LANSUNG DILUPA
    52 KETUA DIJEMPUT YG DTG 3 EKOR JER
    RUMAH LANGKAWI KENA ROBOH ANAK BERANAK WAT BODOH BLAKA


    TAK BABI NAMERNYER TU


    FORMULAJGNKENABODOH = POP CORN + HAAH TEPUKKK.. + BMF

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan AKI kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
    Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
    Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
    DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

    angka;GHOIB: singapur
    angka;GHOIB: hongkong
    angka;GHOIB; malaysia
    angka;GHOIB; toto magnum 4d
    angka"GHOIB; laos…
    angka"GHOIB; macau
    angka"GHOIB; sidney
    angka"GHOIB: vietnam
    angka"GHOIB: korea
    angka"GHOIB: kudalari

    sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih....?

    BalasPadam