TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Sabtu, 18 Januari 2020

APABILA ABANG MAT SABU PULA DIHENTAM ANGKARA TAKUT MAHU TEGUR TUN


Aku amat simpati apabila melihat abg mat sabu teruk kena hentam dek nitizen akibat beliau mahu rakyat jgn bercerita pasal peralihan kuasa PM, takut terganggu ekonomi. Aku fikir lebih baik abg Mat komen mcm biasa2 dia komen, " kita serah kpd majlis Presiden". Komen mcm tu lebih selamat drpd abg Mat nak kaitkan dgn ekonomi bagai mcm pakar ekonomi..

Abg Mat wajar komen dengan bijak. Dalam Konvensyen Amanah yg lalu, saya dengar salah satu keputusan konvensyen Amanah adalah menuntut Majlis Presiden PH tetapkan tarikh peralihan kuasa PM. Jika benar begitu, mengapa Abg Mat bercakap menyimpang dan tidak bawa suara akar umbi?


P/s Psstt...member askar dah tanya tu, kes pembelian helikopter dan land swap apa cerita bang mat? Tak sound SPRM ke? Elok fokus yg ni je dulu. Baling kasut kawad je kat Tipah Koya tu kalau lambat sgt siasat...

17 ulasan:

  1. Apa la agaknya ilmu yg Atok pakai sampai harimau2 PH semua dah melutut kat dia. Nampaknya akar umbi PH keseluruhan yg kena main peranan proaktif ganti ketua2 mrk yg dah jd lembik....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak lawan bapak penyamun yg bagi ko makan???!!!!

      Nak jadi mcm dr mazslee???!!!!


      Buang masa jer ko bawa raykat berguling2 atas hiway dan berkhemah tgh bandar.
      Tak guna klu beribu mic yg ko lempar atas pentas tapi hati pengecut dan berjiwa munafik.

      Ko presiden dan berada dlm majlis presiden. Baik jadi hamba mcm pencacai yg sanggup berguling nak menjatuhkan penyamun besar.

      Tak ada bezanya ko dgn manusia yg pernah ko kutuk selama ini.

      Telur dah kena kepit atau kena picit!!!

      Karma agaknya....
      Atau bangang tak bertempat...

      Padam
  2. Nak kena buat pungutan suara dalam talian minta Mahathir serahkan jawatan PM pada 1 Mei 2020.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah pungutan suara...
      Dr. Mazslee tetap kena buang walau dia dpt 30juta pungutan suara!!!
      Atok peduli apa!!!

      Masalahnya parti yg besar takut dgn parti yg minoriti.
      Sepatutnya desak vvip serta presiden parti yg ada dalam ph sebulat suara mengarah atok lepaskan jawatan segera.
      Gunakan kuasa majoriti.
      Makin banyak dah kerosakan kpd rakyat dan negara.
      Hidup hanya bertuankan proksi dan kroni tanpa peduli nasib rakyat yang telah memberi mandat.

      Isyarat beberapa prk jelas menolak tindakan atok dan menteri-menteri yg hanya mengangguk2 mentadbir negara.

      Pedulikanlah sandiwara atok yg beberapa kali kata sedia melepaskan jawatan jika org tak suka dia.Tolak terus dan jangan dilayan.
      Yang nyata dia dah tak disukai oleh sesiapa kecuali mrk yg berkepentingan sahaja.

      Padam
  3. Sebelum ni belum jd kerajaan, takde pegang apa2 portfolio. Takde tahu masalah sebenar.. Skrng dh jd kerajaan baru tahu langit tinggi rendah.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Aik... Dulu ckp Madey takut pd dap parti bsr. Skrg ckp terbaik pulak. Mana yg betul ni??

    BalasPadam
  6. Can I advise you something PH presidential council? Atok kata ph mungkin kerajaan sepenggal. Senang sj nak selesai masalah. Paksa Atok berundur RIGHT NOW. Insya Allah segala kesulitan selesai.

    BalasPadam
  7. ATOK UMPAMA MAHARAJA KERALA DISARONG TAHTA BERLIAN DIKEPALA BERJAMBULNYA TETAPI TERLUPA (MAKLUMLAH MAMAK MUDAH LUPO..!!) MENYARUNG PAKAIAN DIBADAN...

    KIKIKIKIKIKI...!! pakai mahkota ke hulu hiliorr tanpa pakaian apa lagi tulur fossil purba yg berusia 95 tahun bergoyang laju lerr yeoppp ooiii... kikikiki..!!!

    MAMAKNDA DIJULANG MACAI UMPAMA RAJA SEGALA RAJA
    ACAH ACAH RASA ADA POWER MAHA BERKUASA MENCIPAN
    SEKALI DAP TENGKING PIBG LAGI POWER AKHIRNYA
    UMPAMA PAKAI MAHKOTA D'KAPLA TANPA ADA PAKAIAN DIBADAN..

    Dr Mahathir mengulangi lagi mantera negara ini berada dalam keadaan teruk kerana hutang yang ditinggalkan oleh kerajaan lama.

    Pada zaman media terhad dan terikat, propaganda berulang ini akan menjadi satu dongengan yang akan diterima rakyat sebagai kebenaran.

    Namun dalam dunia media yang begitu terbuka dan luas, dongengan yang terus diulang-ulang hanya menjadi Dr Mahathir seperti kisah ‘Maharaja yang tidak berpakaian’.

    Dr Mahathir tidak sedar bahawa kebanyakan kenyataan beliau sekarang hanya menjadi bahan tertawa masyarakat kerana para pegawai beliau tidak lagi menceritakan kebenaran.


    FORMULAACAHPOWER = TEPUK + POPCORN TAMBAH + BMF

    BalasPadam
  8. Aku rasa aku dah dpt baca mainan Atok skrg. Dia pergunakan PH habis2an utk jatuhkan najib(tanpa bantuan PH Atok tak akan berjaya tewaskan najib!). Skrg dia kembali nak bangunkan kerajaan ketuanan Melayu tak kira dgn kumpulan mana sekalipun. Umno mungkin tak mau bergabung dgn Atok sbb mrk yg paling ramai jd mangsa. Atok tak selera nak bekerja dgn DAP selamanya. Satu penggal cukup. Hanya pihak yg bertindak cepat dan bijak akan menang, yg kalah jd pembangkang! Ketuanan melayu atau malaysia baru reformasi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hapuskan terus legasi mamak kerala tu. 22tahun tambah 2tahun....cukup sial dan sengsara!!!

      Nak sangat harta dan kuasa dunia sehingga lupa akan mati...itulah mahdey si mamak kerala tu.

      Gagal dpt pghormatan dpd majoriti org melayu/bumiputera skrg dia nak main wayang pula dgn pas.Semuanya utk kuasa legasi anak,proksi dan kroni.

      Tak sedar dgn liang lahad org tua tu!!!

      Padam
  9. ATOK GANTI KER ATOK TERUS KER TAK JADI HAL. SEPENGGAL TETAP SEPENGGAL. MINTAK MAHAF LAH DOL. PATUTLAH KERTAS UNDI AKU DULU BAU HANCING. RUPANYA TANDA2 NAK KENA KENCING....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku sokong!!!
      Bau hancengnya tak akan hilang selagi pemimpin2 semburit nie tak tumbang!!!

      Padam
  10. Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
    kedudukan: Pengarah Urusan
    Nama: Najwa Mohammed
    Bandar: Miri
    Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
    kadar faedah: 1%
    E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com


    Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2020, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

    MOHON SEKARANG
    E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp **** + 447723553516

    BalasPadam
  11. DSAI BERSAMA KELUARGA ABIM DAN PKPIM

    Saya@Anwar berkesempatan bermuzakarah dengan rangkaian gerakan Islam WADAH-ABIM-PKPIM di Port Dickson hari ini dalam rangka memperkukuh agenda kemakmuran dan kesejahteraan negara.

    Anwar tekankan peri penting terkait kefahaman Islam dibumikan secara menyeluruh sehingga ke akar umbi.

    Turut dihimbau gagasan pemikiran Alexis De Touqueville dan Edward Said sebagai idea pendorong dalam mendepani pelbagai mehnah yang perlu dirungkai dalam konteks menjayakan agenda reformasi Malaysia Baharu.

    Psssttttt...!!!

    Wadah alexis dan edward tu wadah gay dan lgbt ke wadah pluralisma murtad..



    kikikikikiki

    BalasPadam
  12. Aku C n P dari Laman Reformasi oleh wfauzdin.blogspot.com pro DSAI ...


    Selain itu peralihan kuasa itu juga demi membuka era dan dimensi baru Malaysia di mata dunia dengan ketuanya dipimpin oleh tokoh baharu dan bukannya oleh tokoh yang 'dikitar semula'.. aawwdduuhh...kikiki.!!

    Hakikat yang perlu difahami umum, dan juga oleh Dr Mahathir sendiri, beliau adalah PM yang 'dikitar semua'...aucchh..!!

    Dari satu sudut, kualiti PM Malaysia ini adalah orang yang diperbuat dari 'bahan sama' ..aawwuuww..!! yang mana tidak banyak mempunyai perbezaan dengan PM sebelum ini, Dr Mahathir...!!

    Tidak perlu 'dipakai atau dicat dengan apa-apa warna'..ishh..ishh..!! kepada Dr Mahathir ia tetap hakikat atau tokoh sama. Lantaran orang menanti kemunculan dan juga penanganan oleh seorang perdana menteri yang fresh. Orang mahu melihat dan menanti apakah perubahan dan pembaharuan yang bakal dilakukan oleh Anwar.




    Aaaauucchhhh..!! ko rase...dah bring it on ke atau tak tuhhh...!!??

    kikikikiki...!

    BalasPadam