RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 8 Jun 2023

WAJIB BERPOLITIK


 

13 ulasan:

  1. Sindiran yang bawa rebah...!! Kah kah kah..

    Bila parti perasan dah hebat, bila Presiden perasan UMNo dah kuat... Mentaliti perasan bagus ini yang akan menyebabkan UMNo bungkus PRN June 2023 ini..

    Bekas ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata parti itu akan “bungkus” pada PRN di enam negeri.

    Tidak perlu pelawa ahli yang dibuang ke PAU secara menyindir dan sengaja berseloroh. Ini hanya menggambarkan mentaliti dan pemikiran semasa kepimpinan Umno, tidak membantu langsung usaha memulihkan kedudukan parti dalam memenangi hati ahli-ahli di akar umbi.

    “Yang dibuang tidak rugi kerana parti telah pun menetapkan hukuman, tidak memerlukan khidmat kami lagi. Yang rugi ialah Umno yang terkesan daripada pelawaan sinikal sedemikian.

    Ini mentaliti Presiden UMNo yang perasan UMNo dah cukup gah dan kuat. Sedangkan Timbalan Presiden UMNo Mat Asan pernah berkata UMNo bukan tuan rumah, UMNo sekarang sekadar menumpang kasih sayang DAP@ LeeKwanYew dalam Pakatan Harapan..

    Bahana perasan kuat ini yang akan melingkupkan UMNo lebih cepat lagi...!!

    Kah kah kah

    BalasPadam
  2. .Kalau diri rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik.

    Dalam menghadapi PRN 6 negeri, naratif sonsang UMNo yang menyeru kepada menyokong dan mendokong Aljub, PKR dan DAPig terus di dendangkan. Tengok la siapa yang mendendangkannya.

    Kepimpinan UMNO langsung tidak mendengar keluh kesah ahli dan rakyat yang mahukan penjelasan apakah ameno sudah boleh menerima politik liberal, isu Kalimah suci, isu murtad Lina Joy, hak kesamaan kaum dan agama, hak kesamaan gender, perjuangan LGBT dan lain lain yang terang bertentangan dengan roh dan semangat perjuangan parti selama ini.

    Wak Jahit nafikan ada barua barua suruan AlJubori pujuk Hadi sertai kerajaan campuran. Fitnah Wak Jahit Hadi beebohong ada walaun nya pujuk PAS sertai Kerajaan Campuran.

    Tapi Hari ini jengg jengg... Timbalan PAS pulak yang mengesahkan ada walaun barua PH pujuk PAS sertai Kerajaan Campuran DAP@ LeeKwanYew. Skg apa pulak Wak Jahit cakap pulak nnti..!!

    Timbalan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Ibrahim Tuan Man mengesahkan ada beberapa pihak menghubungi dan menemuinya bagi membuat tawaran sama seperti yang didedahkan Presidennya, Tan Sri Abdul Hadi Awang sebelum ini.

    Dakwa Tuan Ibrahim, tawaran menyertai kerajaan perpaduan itu disampaikan wakil kerajaan yang bertemu dengannya sendiri.
    “Namun kami nyatakan pendirian kekal bersama Perikatan Nasional (PN) sebagaimana janji semasa kempen dan kami tidak akan berbohong dengan pengundi

    Kalau pemimpin UMNo utama rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik tapi bukan pada ahli marhaen UMNo hokeyyy..!!

    Saya Ulanggg..!!

    No UMno No DAP

    Kah kah kah

    BalasPadam
  3. Dah confirmed phumdap bakal runtuh, mp2 tak buat lagi cuma menghormati Agong yg meluahkan supaya tidak berlaku keruntuhan phumdap ini diwaktu dia masih menjadi Agong,
    nanti bila Agong baru maka Pm pun baru,,
    Dan juga phumdap atau phbndapigs pun bakal lingkop di prn6 negeri,
    jugak Pahang, Johor dan Melaka pun akan berkibar bendera Pn di kediaman Mb masing2 negeri,
    Sabah pun akan bersama Pn dan begitu juga Serawak.

    Bn pun bakal bubar begitu juga dengan Phancing.

    Jawatankuasa penyiasatan bebas danJawatankuasa pendakwaan bebas serta Jawatankuasa Mahkamah Khas akan dibentuk bagi menyiasat segala kecurangan phumdap yang munkin diketuai oleh bekas2 hakim, bekas peguam negara dan bekas badan2 penyiasat samada dari agensi polis, sprm dsb.

    Nanti boleh tengok ada orang yg sudah sedia sewel akan bertambah sewel yg munkin sampai ketahap kesewelan dewa.

    nah mudah2an ini semua berlaku dalam jangkawaktu paling terdekat.
    Amien ya Rabbil 'alamien.

    BalasPadam
  4. UMNo desak DAP mohon maaf tidak ada kena mengena Dan terkesan pada pengundi atas pagar terutama pada pengundi kaum Melayu.

    Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi hari ini berkata DAP sebagai rakan sekutu dalam Kerajaan Perpaduan tidak perlu memohon maaf kepada parti itu.

    Pengundi atas pagar kaum melayu yang tidak menyokong Umno tiada kena mengena dengan parti DAP, melainkan kerana Umno sendiri.

    Sepatutnya para pemimpin Umno serta ahlinya perlu bertanya pada diri,mengapa pengundi atas pagar kaum melayu tidak menyokong.


    Timbalan Presiden Umno Mohamad Hasan menyambut baik seruan sayap pemuda Umno agar DAP meminta maaf daripada parti itu.

    Katanya, sebagai sebuah parti dalam kerajaan, DAP seharusnya berbesar hati menerima saranan berkenaan.

    Melihat pada PRU14, benar, pengundi atas kaum melayu menyokong PH, akan tetapi pada PRU15 sokongan pengundi golongan ini beralih ke PN/PAS.


    Akmal dalam ucapannya menuntut DAP supaya meminta maaf secara terbuka kepada Umno sekiranya ingin melembutkan hati mereka dng alasan, jika DAP boleh membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Gabungan Parti Sarawak (GPS) sebelum ini, mengapa tidak Umno.

    Sepatutnya para pemimpin Umno serta ahlinya perlu bertanya pada diri,mengapa pengundi atas pagar kaum melayu tidak menyokong.

    Saya Ulanggg..!!

    Samada parti DAP meminta maaf atau pun tidak relevan sama sekali dan hanya signifikan pada ahli Umno. Ini bukan lah faktor penarik pengundi atas pagar kaum melayu untuk mengundi UMNo pada parti itu dalam PRN June 2023 kali ini.

    BalasPadam
  5. PRN bulan June 2023 ini masa terbaik melingkupkan saki baki kartel mafia barua LeeKwanYew@DAP dari tampuk kuasa

    Polis punca jenayah Kartel..!!?

    https://youtu.be/DUuiDpGdAkg

    Bagai mana Kartel mafia Mata Sepet mengawal PDRM

    https://www.youtube.com/live/dHMzpS7VQfY?feature=share

    Formula turun harga barang ialah dengan melingkupkan saki baki barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dari tampuk kuasa negara..

    https://youtu.be/gGd8P-Rne8c

    Langkah ke dua mewujudkan beratus ratus billionaire Melayu dan jaringan kartel mafia Melayu di segenap sktor

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini..Tak kan Melayu nak bergantung pada rangkaian mafia kartel judi, kartel bapak ayam, kartel dadah, kartel arak, kartel babi.

    https://youtu.be/cW4AjWNkFCE

    Kartel mafia mata sepet yang monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Ini lah kebodohan pemimpin Melayu 60 tahun lama nya dibaruakan oleh kaum mata sepet ini sambil bergantung harapan pada kartel mafia LeeKwanYew@DAP/MCA tak guna ini. Bagai mana Kartel mafia Mata Sepet mengawal PDRM

    https://www.youtube.com/live/dHMzpS7VQfY?feature=share

    Pemimpin Melayu dan PM silih berganti tapi kartel kartel mafia mata sepet tetap orang yang sama, tetap nama yang sama dan tetap menguasai semua sektor perekonomian negara..

    https://youtu.be/Swg-XZ3BJ-c

    Formula mereka mudah sebab nya PM yang ada dolu memang dibawah kawalan kartel mata sepet LeeKwanYew@DAP/MCA berpusat di Singapura@Little Isreal Asia Tenggara..!!

    Ayoh semua bangun orang Melayu lingkupkan pemimpin barua mereka ini dari tampuk kuasa negara pada PRN Mei 2023 ini. Tan Sri Musa kata Najin tiada kaitan dengan Altantuya

    https://youtu.be/_YEsQYjdAxU

    Kalau dolu ada billionaire Melayu tetapi mereka di adu dombakan di batu apikan sesama sendiri supaya berbunuhan dan bercakaran sesama Melayu. Ujudkan Team A dan Team B dalam Parti UMNo supaya kartel ini mudah membatu api dan adu domba supaya berbunuhan sesama Melayu..!!

    https://youtu.be/L8krgm7b5ds

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #LingkupkanbaruaLeeKwanYewPRNini

    BalasPadam
  6. Politik hipokrasi Singapura jadi contoh dan ikutan kerajaan Pakatan Harapan di Malaysia.

    Pada walaun dan barua yang berkiblatkan parti DAP@PAP di Singapura. Bukti artikel di link di bawah ini menunjukkan betapa kronik nya amalan nepotisma dan kroni keluarga Lee Kwan Yew dalam politik Singapura.

    Meritokrasi 'aleutoh' Lee Kwan Yew lah yang walaun kat sini terkinja kinja bodoh meng agong agongkan politik Singapura..Puii..!!

    Yg pelik ada Melayu ultra pun boleh berubah jadi barua DAP@PAP Lee Kwan Yew di Malaysia.

    Link kat bawah ni hahh..!! siap dengan charta hubungkait dan gambar gambar hubungan keluarga Lee Kwan Yew sesama sendiri untuk menguasai Singapura mengunakan neraca nepotisma dan kroni.

    Yang peliknya walaun di Malaysia pun turut terkinja kinja kagum dengan politik Singapura... punya bodohh puiiii..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/30/royal-bloodline/

    Bukti dan fakta di bawah ini juga menunjukkan betapa kronik double standard PM Lee Hsien Loong ingin membayar dirinya dan menterinya beberapa kali lebih banyak daripada apa yang mereka perlukan untuk kos sara hidup di Singapura, sementara mahu rakyat Singapura mengurangkan perbelanjaan mereka.

    Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

    Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

    Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

    Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

    Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

    BalasPadam
  7. PRN Jun 2023 adalah pemula masa untuk wujudkan beratus kapitalis Melayu' Modern, Taikun billionare Melayu' dan rangkaian kartel Kartel mafia Melayu Moden. Itu formula baru yang sebenarnya.

    June 2023 masa terbaik Dan permulaan era baru Politik Malaysia. Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Fak Yew Lah, Ko Lon Tit, Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Bu Toh Mak Lu, Pu Kee Mak, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Pan Tat ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong, Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Ki Mak Lu, Pha Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

    60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

    Suma tahu DAP ada abang besar PAP di Singapora milik keluarga super kiasu nepotisme Lee Kwan Yew yg menguasai setiap sudut di Singapura

    Himpunkan Persatuan Peniaga Melayu, Rangkaian Peniaga Muslim , Felda, Felcra Persatuan Pemborong Melayu , gangster dan mafia Melayu untuk melawan kartel DAP@LeeKwanYew ini.

    Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

    Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

    Satu billionaire mata sepet kroni Tun Mahathir melingkup bangkrap..!! Haah tepokkk

    https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2023/04/12/prominent-businessman-lee-kim-yew-declared-bankrupt/

    Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

    Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

    Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

    Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bila banyak kapitalis Melayu', taikun Dan billionare Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...

    Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia. Masa itu tak perlu kempen Buy Muslim Product pun tak apa. Buy Muslim Product automatik berjaya sepenuhnya

    Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

    Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan June 2023 ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

    BalasPadam
  8. Bila nak tangkap dan heret Tun Mahathir Mohamad ke mahkamah.. Tun Dr Mahathir Mohamad jika didapati bersalah akan dipenjara 20 tahun ...Kah kah kah..

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Mahathir bersabit kes penghinaan institusi diraja.

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Dr Mahathir Mohamad berkait dakwaan menghina institusi raja.

    Barua vs Barua DAP@LeeKwanYew makin hottt, makin panassss dan makin mengelegakkk..!!

    Kasi tepokkkkk satu kalii...!!! Angkara sekor Jho Low semua Melayu' berantakan berbunuhan PRU 14 dahulu. Jho Low sampai sekarang lepas be as kaya raya sambil ketawa dengan kaumnya tengok barua barua Melayu' DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..!!

    Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

    Haaahh tepokkkkk...!!

    Zety Dan Taufik Ayman serta Nik Faisal pun boleh tumpang tepok tangan.... Barua DAP@ LeeKwanYew ini juga akhir nya berantakan dan berbunuhan sesama sendiri..

    haah tepokkk lagi..!!

    kah kah kah

    Setiausaha Polis, Noorsiah Saaduddin, berkata kertas siasatan itu akan dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara minggu depan selaras peruntukan undang-undang.

    Saya ulangggg...!!

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Maka mulai Jun 2023 ini wahai Melayu sekelian...

    June 2023 ini maka kesemua saki baki barua DAP@LeeKwanYew yang masih ada mesti dilingkupkan kesemuanya secara total..!!

    #lingkupkanbaruaDAP@leekwanyew

    BalasPadam
  9. JUNE 2023 PRN akan diadakan maka kesemua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

    Senarai barua barua LeeKwanYew@DAP yang melingkup semasa PRU 15 ialah

    1.Tun Mahathir acah acah power Melayu Islamik Pulau Batu Putih bagi anak Lee Kwan Yew
    2. Boboi COMANGO@MarinaGereja
    3. Azmin Mat Blur
    4. Nurul Liberal Pluris/Liberal
    5. Mak Lampir Mesra Along
    6. Mujahit @DosaPeribadi
    7. Kalit Samat@KalitGereja
    8. Rina Harun@LufikirSindri
    9. Saifuddin,
    10. Tian Chua
    11. Dr Hatta

    Antara pemimpin terkenal UMNo yang mengalami nasib sama adalah bekas perdana menteri yang juga pengerusi

    1. Tengku Razaligh,
    2. Mahahir Kalid,
    3. Rizal Marican ,
    4. Pemimpin BN Perlis suma lingkup,
    5. Presiden Putra Ibrahim Ali (Putra-Rantau Panjang)
    6. Presiden PPP, M Kayveas (Ipoh Barat).

    Nama lain termasuk bekas naib presiden Amanah,

    1. Husam Musa (Pasir Mas),
    2. bekas presiden MCA, Ong Tee Keat (Warisan-Pandan),
    3. Naib Presiden MIC A Kohilan Pillay (Batu),
    4. bekas Ahli Parlimen DAP dan PKR, Wee Choo Keong (bebas-Wangsa Maju).

    Syukur my prediction 95% menjadi. Means my kempen from day one PH jadi kerajaan sudah diterima komen pembaca dan pengundi.

    Senarai ulangan yang perlu dilingkup kan PRN jika calon ini bertanding peringkat DUN Jun 2023

    Boboi - Kalu tak serik lagi kasi hilang deposit Kali ke 2

    Assmin n gangs - Mat Blur kasi lingkup Kali ke 2

    Mak Lampir n gang - Kasi serik Kali ke 2

    Mujahit n gangs - Kasi serik kali ke 2

    Maka PRN June 2023 masih ada saki baki barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan secara total.!!

    Saya Ulangggg...

    Maka kesemua saki baki barua barua PRN Jun 2023 kali ini semua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

    #KJ for MB Selangor...!!

    BalasPadam
  10. Bila barua DAP@LeeKwanYew mula mencari Melayu' , makna nya apa..!?

    Mana mana pemimpin yang rapat dengan Tun Mahathir pasti melingkup... Stay away from Toxic Tun Mahathir Mohamad. No Boboi No Pejwang

    Mahathir telah buat segala-galanya untuk bunuh Najib dan maklum bahawa ianya kuasa Peguam Negara Tommy Thomas untuk mengenakan seberapa dakwaan yang dia mahu terhadap Najib.

    – Mahathir telah pecat Ketua Hakim Negara.

    – Mahathir telah langgar Akta JAC 2009 untuk melantik Ketua Hakim Negara baharu

    – Hakim kes Najib pula digantikan dengan Hakim yang tiada pengalaman jenayah setelah kes bermula. Hakim ini juga telah dibuktikan oleh SPRM mempunyai konflik kepentingan dan telah salah fakta dalam kehakiman bertulisnya terhadap Najib.

    – Mahathir lantik peguam swasta yang pro-PH untuk menjadi Peguam Negara

    – Lalu, Tommy juga telah lantik dua orang peguam pro-PH untuk dijadikan Timbalan Pendakwa Raya kes Najib.

    – Mahathir lantik ahli politik PKR anti-Najib sebagai ketua SPRM

    – Mahathir lantik Ketua Polis Negara yang telahpun bersara sebab dia sangat setia pada Mahathir.

    – Mahathir rampas semua aset-aset Najib dan bekukan akaun-akaun bank Najib supaya Najib kurang kemampuan untuk bela diri.

    – Kerajaan Mahathir juga telah dakwa dua peguam bela Najib dan juga hampir semua ahli-ahli keluarga Najib.

    - Jho Low walaun sudah dikesan di.luar negara tapi PDRM masih lemah Dan tak mampu bawa pulang Jho Low... Wartawan Al Jazeera selamber aje boleh temuramah Jho Low.

    - Sampai sekarang Zety dan keluarga penyamun nya Taufik Ayman bebas, beratus hari cuti sakit masih tidak ditangkap dan diheret ke mahkamah. Nampak terlalu istemewa layanan Taufik Ayman dalam kes ini. Apa jasa Taufik Ayman pada nagara..!?

    - Dengan selamber dan rela hati berikan saja Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew atas desakan DAP.. puii..!!!

    Awas bila barua DAP@LeeKwanYew mula mencari Melayu' , makna nya apa..!?

    Rakyat juga maklum bahawa Najib telahpun dinafikan hak pembelaan pada peringkat mahkamah persekutuan dan telah dimasukkan ke dalam penjara secepat mungkin oleh Maimun

    #NoBoboiNoPejwang

    BalasPadam
  11. Lawak super kiasu yang menghina Malaysia.

    Pernah kah kamu ingat suatu masa lalu pemimpin ini pernah jadi pojaan pemimpin Barat terutama Amerika Syarikat..!?

    Link video bawah ini adalah fakta dan fakta real life Amerika Is Great... Super Great USA..!!

    Terkini wanita kelahiran Singapura, Jocelyn Chia yang menghina Malaysia menerusi lawak jenaka dalam sebuah persembahan komedi berdiri baru-baru ini tidak lagi memegang status kewarganegaraan negara itu.

    Link video bawah ini adalah fakta dan fakta real life Amerika Is Great... Superb Great USA..!!

    Saksikan sampai habis..

    https://youtu.be/C4gD7GAdM-U USA is great

    Pelawak kelahiran Singapura yang memperlekehkan Malaysia dalam satu persembahan komediri bertajuk 'Singapore vs Malaysia' yang diadakan di New York, Amerika Syarikat, baru-baru ini.

    https://youtu.be/GRwbRVBpyb0. Make USA great again

    Masa 'Bossku' jadi PM Malahsia ada menerima surat daripada presiden Georgetown University yang melampirkan dua pucuk surat iaitu daripada Setiausaha Negara Amerika John Kerry dan penasihat keselamatan Amerika Susan Rice bertanyakan persoalan yang sama.

    https://youtu.be/Jb1LXtoIdBA. Truly America Long live Joe Biden..!!

    Persoalan yang ada kaitan dengan gambaran solah-olahnya Anwar dalam penjara tidak langsung diberikan sebarang layanan yang sepatutnya, terutama dari segi pemberian rawatan dan perubatan yang sepatutnya diberikan.

    https://youtu.be/4difVNrssNk. Good job USA

    "Ini termasuklah keputusan oleh Jabatan Penjara untuk membenarkan kumpulan pakar perubatan dari Universiti Georgetown, Amerika Syarikat, datang ke Malaysia bagi menjalankan rawatan dan melakukan sebarang prosedur operasi terhadap sakit yang dialami oleh Anwar," katanya pada sidang akhbar dengan wartawan Malaysia di sini.

    https://youtu.be/DA8z5zwJ4GA. USA is great..!!

    Gambaran yang diberikan kepada mereka sebelum ini ialah Anwar seolah-olah langsung tidak diberikan sebarang rawatan oleh doktor pakar atau doktor-doktor di Malaysia.

    Wah betul man USA is Great .. super quality of life in the world..!!


    Kikikiki..

    BalasPadam
  12. Alangkah Indah Hidup ini kalau aku jadi seperti Jho Low, Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya...

    Harap boleh ke udara dalam rancangan Radio klasik FM 87.9 rancangan Mengamit Kenangan..

    Dari dolu lagi masa kecik aku impikan hidup senang dan morden di Kuala Lumpur. Kota metro yg impian menjanjikan kekayaan dan kemewahan penuh dengan gemerlapan.

    Teringat lagi kakak dan abang aku mentelaah buku sekolah dan home work ditemani satu pelita minyak tanah kongsi ramai ramai buat homework, masa tu api letrik pun tak ada lagi di kampung..

    Cuma berkongsi dan bertemankan radio transistor milik ayah dengar rancangan Mengamit Kenangan Radio RTM dengan lagu lagu yang sesuai dengan topik rancangan itu.

    Teringat lagi kongsi satu pelita tanah bersama abang dan kakak sambil buat kerja sekolah.Masa kecik lagi nak ke KL pun 3 tahun baru sekali jejak kaki ke Kuala Lumpur itu pun nak ke Subang Airport hantar atok aku Tanah Suci Mekah.

    Sekarang dah beso.. ada rumah kereta keluarga dan bolelah dikira berjaya. Begitu jugak dng kakak dan abang saya suma berjaya mak dan ayah tumpang gembira hasil usaha nya berjaya melihat anakcucu berjaya ke menara gading..

    Dolu kampung aku cuma ada satu saja parti iaitu UMNo UMNo dan UMNo. Dah tentu sekali semestinya Perdana Mintri jugak dari UMNo juga..

    Dolu dolu kalau PRU bertanding UMNo letak lah tunggul kayu lawan calon PAS, Bebas seperti Boboi dan DAP percaya lah tunggul kayu itu yang menang..!! Kikikiki ..!!

    ... Sambung bawah ni hah..

    BalasPadam
  13. Sambung bawah ni hah..

    Sejak akhir ini UMNo dah lingkup dan melingkup. Rasa nya lebih helok kalau aku jadi seperti Jho Low, Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya..!! Deme suma lepas bebas kaya raya dengan wang curi masing masing.. Suma penguasa negara tak berani nak kacau deme..!!

    Jho Low lepas bebas kaya raya berbillion duit 1MDB di sakau bersorak tepuk tangan bersama kaum mata sepet nya tengok pemimpin Melayu' berantakan berbunuhan angkara sekor babi bernama Jho Low.. Jho Low ada super yaht, pesta dng superstar Hollywood Paris Hilton dll.

    Begitu juga dengan keluarga penyamun Zety Taufik Ayman dan anak anak penyamun mereka. Curi duit AMLA Kes 1MDB sebanyak RM700 juta sampai sekarang bebas, lepas boleh ambil cuti sakit beratus hari tapi tidak pada ' Bossku' satu hari cuti sakit pasti kena kecam..!!

    Mana ada PDRM, SPRM AG berani heret Zety Taufik ke mahkamah walaun semua ada depan lobang hidung penguasa. Lain lah Jho Low lesap dengan alasan Cina Merah lah, Cina Biru lah Cina kuning lad dan memacam lagi..!!

    Yang paling kelakar lagi bekas IGP lantikan Tun Mahathir kata Jho Low dah jadi beruang.. tak kan itu pun orang Melayu' terkinja Kinja nak percaya .. mustahil.. ohh .. sungguh mustahil tapi itu lah reality nya suma setan bisu..!!

    Aku tersentak dari lamunan yang aku sekarang sudah ada anak bini dan keluarga tak kan aku nak timpakan nasib anak cucu dan bangsaku seperti apa yang aku rasa masa aku di kampung dolu dolu..!!

    Aarghh PRN Kali ini pasti aku kempen pada anak anak aku yang balik dari menara gading supaya berubah jangan jadi seperti diri aku ya g puluhan tahun ditipu oleh pemimpin acah acah power Melayu' islamik, dalam diam pejuang G25, LGBT, Gay COMANGO, Mesra gereja, dosa peribadi Syiah dan memacam lagi lah.

    Bagi aku cukup lah Kali ini aku Dan mungkin orang Melayu' merasai ditipu Hidup Hidup oleh pemimpin seperti ini sanggup jadi barua DAP@ LeeKwanYew asalkan dapat Dana wang ringgit Dari Kartel Judi, Kartel bapak ayam jackpot.

    Kita harus bangkit Dari sekarang ujudkan kapitalis kapitalis Melayu, Kartel Kartel Dan rangkaian mafia Melayu' bagi menyaingi Kartel mata sepet yang menguasai nagara ini lebih 60 tahun lama nya.

    Enough is enough Melayu' dibodoh bangang kan seperti Jho Low Dan kaumnya sedang bertepok tangan lihat barua barua Melayu' mereka sedang berbunuhan dan bercakaran sekarang ini.

    Sambil itu terdetik dalam hati aku "Seronok juga kalau aku jadi Jho Low dan keluarga penyamun Zety Dan Taufik Ayman walaun pun tak ada jasa pada negara.. penguasa negara tak berani tangkap mereka semua..!! Kikiki..

    Ini lah yang aku akan kempen pada anak anak aku menjelang PRN June 2023 ini dan aku pasti orang Melayu' yang lain akan turut berkempen pada anak cucu mereka kali ini sambil diputarkan lagi lagi Mengamit Kenangan di saluran Radio Klasik 87.9 Mengamit Kenangan.

    BalasPadam