RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 7 Jun 2023

HADI PUTAR BELIT


 

1 ulasan:

  1. Mencari Negari Kedah Lama.. jangan undi pemimpin 'poyo'...!!

    Tidak mustahil Pakatan Harapan akan tumbang di Pulau Pinang...

    Rakyat sudah tahu, perangai sesorang pemimpin begitu, tetapi masih undi dia. Kemudian tak sampai berakhir penggal PRU dan PRN, baru hendak komen itu ini. Jadi, dalam soal begini hendak dipersalahkan yang memilih atau dipilih?

    Kebangkitan rakyat mampu menjadikan peralihan kuasa daripada DAP-Pakatan Harapan (PH) kepada Perikatan Nasional (PN) sebagai sebagai sesuatu yang boleh berlaku pada PRN nanti termasuk di Pulau Pinang.

    Pilihlah bakal pemimpin yang tidak ‘poyo’ supaya anda tidak kecewa. Pemimpin lama yang tidak capai indeks prestasi utama (KPI), tidak perlu lagi diberi undi. Berilah peluang kepada yang lebih berwibawa.

    Jika tersalah memilih pemimpin, hasilnya memang dapat tahi. Perkara tersebut yang didakwa tidak mustahil berlaku kerana terdapat ramai pengundi bukan-Islam, hakikatnya telah berubah dengan perkembangan politik mutakhir ini.

    Para pengundi dalam kalangan bukan-Islam telah semakin musykil dengan PH yang dirasakan mereka telah berbohong kerana berpakat dengan Umno-Barisan Nasional (BN).

    Saya ulangggg..

    Menuju PRN masih nak sayang pemimpin ‘poyo’?

    BalasPadam