RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 6 Jun 2023

HIKMAH KEJATUHAN KERAJAAN PH 22 BULAN


 

6 ulasan:

  1. Hikmahnya orang boleh nampak pehak lain mentadbir negara dengan baik tampa pkr & dap & umdap, tiada kebodohan urustadbir,
    dan bila kunun ada si temberang tu kata yg pentadbiran ph tu bukan dia yg jadi pm maka ada hikmahnya bila dia & umdap & dapigs berada dalam kepongpong yg sama .. maka sekarang telah jelas terang benderang bahwa inilah dewa2 temberang yg satu apa pun tiada membawa kebaikan pada umat islam di mesia nih.

    Dan majoriti umat islam mesia dah muak loya mendengar apa saja muntahan temberang geng2 dewa gila nih.

    Putarbelit lah sengan ayat apapun, majoriti umat islam mesia dah rak nak dengar dah.

    BalasPadam
  2. Kacian oreng malayu malaysia sekarang nih..
    keciah sebab di perintah puak2 bodohni.

    BalasPadam
  3. Ok ok aku nih pengundi baru ya, dan aku nak bagitau aku bukan takat tak suka mana2 parti dalam ph tapi aku merasa sangat benci, begitu juga dengan parti umno zahid,
    keluarga aku semua umno sehingga dekat nak pru15, sekarang tak dah,

    kira ok la tu,

    tapi nih, aku nak seru semua orang supaya jangan undi ph dan umno pada prn di enam negeri.
    bahaya kalau puak nih menang satu negeri sekalipun sebab mereka bengap dan itu akan menjahanamkan ekonomi negara, dan bila ianya berlaku maka si gila kuasa & geng dia akan bertindak berukar menjadi diktator yg amat gila., sekarang nih dah jadi diktator dah, sosial media disakat dan sebagainya,
    jadi maeh semua kita pakat humban parti2 puak nih kelaut,

    Tiada ph ringgit stabil, .

    BalasPadam
  4. Tun madey kata bahwa dia masih hidup adalah rahmat.

    Nak tanya sikit jer nih, tak nak ker menteri haprak nak klaim yg Tun Madey masih hidup tu sebab umur menu rahmah ph yg bagi?

    Tanya ajer jangan marah yer.
    kih kih kih.

    BalasPadam
  5. Bila nak tangkap dan heret Tun Mahathir Mohamad ke mahkamah.. Tun Dr Mahathir Mohamad jika didapati bersalah akan dipenjara 20 tahun ...Kah kah kah..

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Mahathir bersabit kes penghinaan institusi diraja.

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Dr Mahathir Mohamad berkait dakwaan menghina institusi raja.

    Barua vs Barua DAP@LeeKwanYew makin hottt, makin panassss dan makin mengelegakkk..!!

    Kasi tepokkkkk satu kalii...!!! Angkara sekor Jho Low semua Melayu' berantakan berbunuhan PRU 14 dahulu. Jho Low sampai sekarang lepas be as kaya raya sambil ketawa dengan kaumnya tengok barua barua Melayu' DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..!!

    Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

    Haaahh tepokkkkk...!!

    Zety Dan Taufik Ayman serta Nik Faisal pun boleh tumpang tepok tangan.... Barua DAP@ LeeKwanYew ini juga akhir nya berantakan dan berbunuhan sesama sendiri..

    haah tepokkk lagi..!!

    kah kah kah

    Setiausaha Polis, Noorsiah Saaduddin, berkata kertas siasatan itu akan dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara minggu depan selaras peruntukan undang-undang.

    Saya ulangggg...!!

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Maka mulai Jun 2023 ini wahai Melayu sekelian...

    June 2023 ini maka kesemua saki baki barua DAP@LeeKwanYew yang masih ada mesti dilingkupkan kesemuanya secara total..!!

    #lingkupkanbaruaDAP@leekwanyew

    BalasPadam
  6. Mencari Negari Kedah Lama.

    Tidak mustahil Pakatan Harapan akan tumbang di Pulau Pinang...

    Kebangkitan rakyat mampu menjadikan peralihan kuasa daripada DAP-Pakatan Harapan (PH) kepada Perikatan Nasional (PN) sebagai sebagai sesuatu yang boleh berlaku pada PRN nanti termasuk di Pulau Pinang.

    Perkara tersebut yang didakwa tidak mustahil berlaku kerana terdapat ramai pengundi bukan-Islam, hakikatnya telah berubah dengan perkembangan politik mutakhir ini.

    Para pengundi dalam kalangan bukan-Islam telah semakin musykil dengan PH yang dirasakan mereka telah berbohong kerana berpakat dengan Umno-Barisan Nasional (BN).

    BalasPadam