RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 3 Jun 2011

PAS TIDAK MELATAH DENGAN KICKDEFELLA

Oleh: WFAUZDIN NS

SAYA menyokong sepenuhnya kenyataan Presiden PAS, Tuan Guru Hj Hadi Awang yang menyerahkan kepada SPRM berkaitan isu yang dibangkitkan oleh Blogger Kickdefella atau Syed Azidi yang mendakwa mendapat wang dari Exco Kelantan, YB Husam Musa.

Tetapi saya yakin, Kickdefella tidak boleh `cari makan' lebih jauh dari itu dan percayalah isu ini akan hilang sejurus selesai Muktamar PAS yang sedang berlangsung sekarang. Isu ini timbul kerana YB Husam masuk bertanding jawatan Naib Presiden PAS, jika tidak mungkin tidak timbul kerana jika benar, sudah lama ianya akan timbul. Mengapa perlu tunggu muktamar?

Kenyataan Presiden PAS memang bijak kerana beliau sedar ada perangkap sedang dipasang. Selepas ini, samada YB Husam menang atau tewas kita mahu lihat siapa yang berani membawa isu ini ke pihak SPRM. Apa pun saya yakin, isu ini akan hilang dibawa angin lalu sehari dua ini./wfauzdin.blogspot.com

3 ulasan:

  1. Kalau Husam dipihak yg benar, apa lagi tunggu, saman la Kickdefella.. tutup cerita....

    BalasPadam
  2. hentikan la saman orang2 bn rakyat dah tau dah keputusannya saman tak lut punya.......buang masa aja baik jangan layan .dia orang ingat orang2 pas macam dia orang kut sumpah ,saman semuanya nya mainan hidup.

    BalasPadam
  3. memang nak jatuhkan dato husam... mereka marah betul gan dato husam ni pasal dia yg bawak isu royelti minyak kelantan.....

    BalasPadam