TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Isnin, 30 Mei 2011

FOTO - BERJUTA SAMBUT NAJIB DALAM PERHIMPUNAN `SEJUTA BELIA'

GILA RAMAI BELIA...LUORG LAYANLAH SENDIRI GAMBAR NI..


GAMBAR MAT NAJIB BARU TIBA...


MAT NAJIB XPANDANG AKU..TAK GUNA BETUL..
MCM TAU2 JE AKU NI ORG PAKATAN..KHAKHA


NI GAMBAR MAT NAJIB NK NAIK PENTAS..


MAT NAJIB ATAS PENTAS..(SESAK BEB)


FUH...GUA DAH CAKAP RAMAI GILA BELIA.. BUNGKUS PAKATAN MCM NI..

GUA KEBELAKANG SKIT... NK BG VIEW LEBIH CLEAR
LUORG TGK ...FUH..SESAK BEB...SESAK...


LG GUA KEBELAKANG...


LG GUA KEBELAKANG...GILA BEB...BUNGKUS PAKATAN...

YG NI GUA LG XLEH BLAH... FUH 1 JUTA TU BEB..
AKU INGAT BERSIH 2.0 NI KITA BATALKAN JE LA..KAHKAH..

15 ulasan:

  1. Lu amik pic ni masa bila beb..buat pitnah tak habis2..

    BalasPadam
  2. agenda daily yang pro BN/Umno segan nak bagi komen bagus dan terbaik untuk foto-foto tersebut.. Satu program pembaziran dan buang masa saja..

    BalasPadam
  3. bro, gambar bila ni??
    cuba besarkan gmbr no 4, belakang pentas terang2 tulis sure heboh. gambar lama beb!!!
    agak2 la....

    BalasPadam
  4. Siapa sebenarnya mengamalkan politik fitnah dan politik adu domba (ayat yg selalu anuwar guna)??? Inilah kerja2 pengkhianat bangsa dari pakatan ahli 'nyontot' dan kalangan yg gian dan yg mengidam batang anuwar (HEBAT!!! depan boleh belakang lagi boleh) . Perhatikan muka blogger ni... macam muka gian dah lama tak dpt btg anuwar. kah...kah...kahh.. Sebelum dia berehat di bamboo river villa eloklah pergi jumpa dia cepat2, tunggeng jubur tu puas2... nanti kempunan ler pulak.... kah..kah..kah..

    BalasPadam
  5. http://www.haribelianegara.org.my/?page_id=47

    Benggong...

    Nama pun program JOM Heboh Edisi Hari Belia Negara, Dalamnya ada perhimpunan Sejuta Belia... Xnak terima hakikat...Bengong....Kepd beberapa komentator..

    BalasPadam
  6. rakan maya-memang depa sengaja bengong.
    nak perbetulkan,bukan beberapa komntator,tapi hanya seorang saja yang pelbagaikan komennya.setiap komen dia dibayar sebungkus nasi lemak kelmarin yang nak dibuang dan sekotak air yang telah amat tempuh..kah kah kah..bodohnya anjng tu.

    BalasPadam
  7. Oi, tanpa nama yang bodoh.. aku exhibitor kat sana... aku confirmkan itulah pentas yang najib guna.. bodoh!!!! kat tepi tasik masa demo tentera pun aku ada... beberapa kerat je... itu lah kalau dah bodoh.. memang bodooooooooooooohhhhhhhhhh

    BalasPadam
  8. tanpa nama memang banggggggaanng mcm umno.bodoh xtau ape..

    BalasPadam
  9. Komen dari penyokong umno menunjukan tahap pemikiran sebenar mereka, tak kiralah yang berpendidikan tinggi atau sebagai pencacai, semuanya serupa. melayu jenis ini lah menyebabkan melaka jatuh ketangan portugis, setelah hampir 1500 tahun berlalu, spesis ini masih lagi ramai, bilakah melayu akan berubah ?.

    BalasPadam
  10. altantunya sharibu1 Jun 2011 4:18 PTG

    dah mmg pentas tu untuk jom heboh jugak.mlm ada konsert plak..bangang betul penyokong umno nie..

    BalasPadam
  11. kate parti pas ni parti islam tapi perangai x b0le nak ckap..terjerit2..maki2,cakap org bodoh,dan yg xb0le blah siap halang kreta raja lagi..peehh..gua caya sama lu..hipokrit...jan la guna nama islam klau prngai x sprti islam...

    BalasPadam
  12. belia sepatutnya jadi golongan pendesak kepada reform sesuai dengan idealisma golongan muda bukannya jadi pencacai murahan golongan korup dan zalim demi terus berkuasa bagi menutup segala kelemahan dan salahlaku mereka...ayuh anak muda bangkit dan terus mara demi masa depan yang lebih terjamin.....

    BalasPadam
  13. itu jom heboh versi hari belia la buduh..otak sempit la,xtau pkembangan semasa tp ade hati nk komen,itu la org umn....uduh,cerdik xleh tumpang,bangang xlh nk diajor

    BalasPadam
  14. org umno mmg cmtu..lg mau menegak benang yg basah..dah salah x mau mngaku plak tu

    BalasPadam
  15. Saya tak faham ngan penyokong UMNO ni..benda betul kata fitnah. Saya bukan pro mana-mana pihak pun tapi yang betul tetap betul..memang tak ada orang..mengapa saya kata begini..saya bekerja dan menetap di Putrajaya dan saya bukan buta. Sejuta semut mungkin ada tapi manusia memang tak ada sejuta orang.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini