RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 27 Julai 2011

KE MANA NAJIB PERGI, PASTI BELIAU TERUS `DI SERANG"

Oleh: WFAUZDIN NS

BILA membaca laporan dari Malaysiakini di sini, saya amat bersimpati dengan Najib. Ke mana pun beliau pergi, beliau pasti di`serang' sehinggakan ke luar negara sekali pun.

Di alam siber, Najib seperti terus dipersendakan. Laman Face Book beliau sendiri sudah tidak mampu untuk menguatkan sokongan terhadapnya. Apatah lagi laman Face Book yang sememangnya anti-Najib.

Ini lah kali pertama dalam sejarah negara kita mempunyai PM yang begitu `diserang' oleh rakyat yang semakin celik. Sewaktu era Mahathir dulu, beliau juga turut diserang dengan hebat bahkan pernah dimalukan oleh Al-Gore Naib Presiden Amerika waktu itu ketika Al-Gore melawat Malaysia. Tiada bezanya dengan Najib, dan paling memalukan bila Queen Elizebeth di London sendiri memakai pakaian KUNING sewaktu Najib bertemu dengan Queen Elizebeth.

Ketika zaman Mahathir, era ICT belum meluas lagi. Oleh yang demikian, `derita' Mahathir ketika itu tidaklah seberapa. Berlainan dengan Najib, beliau menjadi PM ketika era ICT agak berkembang luas. Segala pembohongan Najib, tidak sampai satu hari dapat dijawab oleh rakyat samada melalui FB mahu pun blog. Media pencacai mereka pun sudah tidak mampu menjadi pelindung buat diktator ini.

Percayalah, selagi Najib tidak berundur atau diundurkan, beliau akan terus `diserang' dan kesannya sampai kepada isteri tercinta beliau Rosmah. `Menyerang' Najib sama lah juga seperti menyerang Rosmah dan begitulah sebaliknya. Ini adalah kerana rakyat sudah menganggap bahawa negara ini hanya ditadbir oleh dua insan diktator ini./wfauzdin.blogspot.com

13 ulasan:

  1. inilah bukti bhw rakyat semakin celik sekarang...segala pembohongan najib da terbongkar! tapi masih ramai lg yg menyanjung pemimpin mcm ni.harap mereka sedar dan buka mata!

    BalasPadam
  2. yang sokong najib dan rosmah adalah golongan buta segala buta, tiada agama walaupun ustaz ustazah.

    BalasPadam
  3. nicky ajis sampai nak gi haji pun kena serang ko tak citer ke? belum lagi si aljuburi..sampai ke dalam kondo, apartment, rumah shamsidar dok kena serang je..

    bezanya, najib diserang dgn tanpa bukti, juburi diserang tp dinafikan bukti..najib diserang mmg biasa la, pakatan rakyat paling risau takut berkubur dgn kepimpinan najib yg semakin kuat, tp nuar juburi diserang sbb nafsu pelik diri sendiri..diri sendirik buat taik, korg suma yg tadah mulut makan taik aljuburi..

    KELAKAR DAN PELIK BUKAN?

    babi pun tak sehina mcm korg ni..kah kah KAH!

    BalasPadam
  4. Seperti biasa, hujah UMNO tetap seperti kentut deraih di khalayak ramai.... Muka dia jugak yang malu, contoh terbaik Anon 10:30, hujah macam ni kalau di sekolah mesti dapat pelempang dari cikgu je... mentaliti bangkrap... lebih rendah taraf pemikiran dari penangkap dan penembak buaya di USA.

    Kentut deraih biasanya tak berbau.... lebih kurang macam bidalan tong kosong.... tapi malunya kurang sikit.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama 10.30 AM, kesian dengan kamu kerana buta mata dan buta hati masih setia jadi penjilat kahak umpornogok. Puas hati dapat kain pelikat/kain batik dan RM20 masa pilihanraya, dah kira ok. Masa depan generasi akan datang, anak, cucu dan cicit kena fikirkan walaupun kita dah dalam kubur. Fikir2kanlah jangan jadi pak turut membuta tuli.

    BalasPadam
  6. Benar saudara ku ... Tanpa nama 10.30AM adalah contoh manusia yang tidak keberuntungan. Dibutakan hati oleh Allah untuk melihat kebejatan Umno dan para pemimpinnya. Tiada dinukilkan hati oleh Allah melihat contoh terakhir kezaliman polis ciptaan Umno bertindak ganas terhadap peserta Perhimpunan Aman Bersih.

    Hujah Tanpa nama 10.30 AM pun menyerlahkan kebusukan hati pencacai Umno yang suka memecut kata nista bersumpah seranah.

    Moga Allah menjauhkan kita daripada manusia bermulut nista seperti pencacai Umno

    BalasPadam
  7. kita taknak berpemimpinkan:

    nik ajis = bodoh ilmu, penyesat agama, tak reti tadbir kelantan, mcm mana nak tadbir negara?>

    hadi awang = lembu -- harini cakap lain, esok cakap lain..negara islam takde dalam alquran? kah kah kah

    nuar aljuburi = kaum laknat nabi luth..dah la terkantoi tutoh china doll, lagi mau jd pemimpin?

    lim kit siang = kapir komunis ni nak jd PM? silap2 lepas ni, hadi awang kata negara komunis ada dalam alquran..kah kah kah

    azmin ali = ini lagi baghal..kalu keje bancuh kopi anwar umur 26 tahun dah ada saham berjuta2, bayangkan mamat lacur bini ni jadi PM?

    Wan Jijah = kalu sanggup bermadukan lelaki2 gay, aku tak tahu nak letak mane pompuan jalang ni..

    karpal singh = at least dia pernah suruh anwar bertaubat..totok2 PAS pulak suruh anwar buat ape? kah kah kah..tp tolak negara islam, mcm mane tu?

    sekadar renungan

    BalasPadam
  8. TOK MAH KENA MARAH TOK JIB SEBAB REBUS TELUR SEPARUH MASAK PADA MALAM JUMAAT..SBB TELUR TU RUPA2NYA TENGAH KUNINGOLEH ITU SEMUA PENJUAL TELUR DISEMBUR BERAPI..AWAS PENJUAL TELUR

    BalasPadam
  9. puak umngok takde fakta nak berhujah so maki hamun, fitnah la modal mereka ni (tak takut jadi fasik dan munafik ker puak umngok ni??)...

    kesian, boss besar umngok tu pun kencing dalam seluar bila ajak berdebat... please la, tengok negara maju lain pemimpin diorang berani berdebat live dlm tv... pemimpin umngok? harap media haprak back-up untuk naikkan imej yang memang dah lama busuk membusukkan.

    kami rakyat bukan makin bodoh umngok oii... pemimpin kamu sekarang bukan lagi pejuang2 negara mcm yang media haprak kamu dondangkan oiii... semuanya perompak hasil negara.

    Aku tolak umngok be-end kini dan selamanya.

    BalasPadam
  10. "Aku tolak umngok be-end kini dan selamanya"

    haaaa, ade aku kisah? aku tak kisah babi nak buat ape pun asalkan tak menyondol membabi buta sudah..jgn maraaa

    BalasPadam
  11. tanpa nama 28/7/2011 8:59 am,

    kesian manusia ini maybe dah masuk golongan fasik (golongan rosak)... sila ambil wuduk, dan solat... jgn lupa baca Quran, kalau tak reti gi cari guru... kesian mak yang melahirkan manusia seperti ini

    BalasPadam
  12. dulu tok guru ko cakap dulu nak perjuangkan negara islam, sampai kira syahid la kalu mati ketika nak perjuangkan negara islam...

    alih2 sejak kawan ngan syaitan DAP, terus kata negara islam takde dalam al quran..nak jaga ati kawan punye pasal demi KUASA POLITIK DUNIA..

    so sape yg FASIK ngan MUNAFIK skrg?

    BalasPadam
  13. tanpa nama, mak hang kena kongkek babi sebab itu lah hang dilahirkan sebab tu la hang bodoh macam babi

    BalasPadam