TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 5 Ogos 2011

VIDEO ZIKIR MEMPERSENDA ISLAM - ADAKAH DARI PUAK DAP ATAU AMBIGA?



DI DALAM kesibukan yang menuding jari kepada DAP dan juga kepada Ambiga kononnya anti-Islam walaupun satu bukti pun mereka tidak mampu tunjukkan, kita boleh tengok klip video di atas bagaimana `anak-anak DAP dan Ambiga' ini menghina ayat/zikir kepada Allah.

Mungkin ingin `mendikir-baratkan' kalimah atau alunan zikir tersebut, tetapi cara yang mereka tunjukkan itu jelas mempersendakan zikir berkenaan. Siapa yang peduli perkara ini? Tak kisah asalkan bukan DAP atau Ambiga...../wfauzdin.blogspot.com\

14 ulasan:

  1. hello bro! ko ni lambat bergerak le. dah lama dah youtube ni tersebar. ko tak tau ke budak-budak ni dah kena tegur dan kena maki teruk dalam facebook. tak kira apa pegangan politik, sama ada orang umno atau orang pas, yang cintakan Allah pastinya tidak merestui perbuatan sebegini. so...jangan dipolitikkan. ambiga dan DAP celaka adalah musuh islam. berhatilah dengan mereka.

    BalasPadam
  2. aku setuju dgn sufi tapi kalau nak tuduh DAP dan ambiga je musuh Islam aku tak setuju. MCA, MIC, Gerakan juga musuh Islam atau kerana mereka ini duduk di dlm BN maka mereka bkn Islam?. Tak cukup lagi ke CSL atau Samyvellu hina Islam dan anak sufi masih menganggap mereka bkn musuh Islam hanya kerana mereka dlm BN?. Apa kayu ukur kamu dlm menilai musuh2 Islam?. Dlm UMNO sendiri ahli2nya tidak sukakan Islam, menolak hukum2 Allah, menghina sunnah2 Rasullullah S.A.W.. Mengambil separuh dan di buang separuh. Tak heran kalau Ambiga, DAP maupun komponen BN menolak Islam kerana mereka kafir tapi apa maknanya bila umat Islam sendiri menghina agamanya?. Apa maknanya bila umat Islam tidak yakin akan agamanya. Apa maknanya jika umat Islam sendiri menganggap hukum Allah itu kolot?. Apa maknanya anak sufi tapi pemikiran tidak mengambarkan nick yg nampak begitu kudus tapi otak terletak di lutut. Alooo bro...guna otak bkn guna buntut berhujah. Lebeh diam dari ko menunjuk-nunjuk kebodohan ko kat sini la. Kalau ko dah berkeluarga, memalukan anak bini ko je dg komen ko tu. Keruh pose aku ari ni...haiyaaaaaaa

    BalasPadam
  3. bodo bangang punye udin

    BalasPadam
  4. anak supi ngan anak tak bernama tu memang bangang....
    kalau dah spesis umporno tu..umporno gak lahhh...tak leh berubah punya...gua cakap luuuu......

    lain kali kalau dah bodoh jangan bagi tau orang lain laaaa....

    kalau masih bodoh gak...sila hantok kepala kat dinding.....


    kah kah kah kah kah kah....

    BalasPadam
  5. Kesiankan PAS terpaksa tunduk pada kristian...

    Hmmm tu lah balasan Allah pada orang yang menyokong DAP.

    Nasi dah jd bubur... selama-lamanya lah PAS tunduk dgn kristian.

    Kesian... selamat tinggal ...

    kami aman dgn UMNO.

    BalasPadam
  6. Hari ini lebih baik berkawan dengan DAP. UMNO kata aje melayu islam tapi.........

    BalasPadam
  7. tapi...dlm diam & dlm tak diam nak rosakkan islam tu sendiri dg cara menipu...;
    1- politik: dah jelas umno/bn nak menipu dlm pru-13, dg cara import pengundi luar (warga asing) beri kerakyatan malaysia asalkan boleh undi calon bn. lepas ni semua calon yg dulu parti islam boleh kasi bungkus...
    2- ekonomi: dah jelas dah, sistem kapitalis dah semakin berleluasa ketepikan sistem islam. nampak dah kini, yg kaya semakin kaya, yg miskin jd papa kedana, rakyat diajak berhutang... sapa yg untung..??
    3- sosial: dah jelas dah semakin teruk.. generasi muda semakin jauh dg islam... kita nak ajak kpd islam, puak2 putera/puteri umno/bn pulak nak ajak kpd maksiat, hiburan sana hiburan sini, rempit sana, rempit sini, macam2 lagilah....

    BalasPadam
  8. mmg saya tahu youtube ni dh lama. Tapi apa tindakan kjaan yg kata peka dgn Islam ini? Kalau hina lagu Negaraku tu siap siasat habis2an sampai nk ugut tngkap bwh ISA. Sentuh raja2 pun gitu juga, siap bawa mhkamah lagi. Ini kes camne? Takkan boleh selesai sekadar kita kutuk dlm FB je? Sy siarkan semula isu lama ni sbg tanda bahawa tiada bukti DAP dan Ambiga hina Islam jika dibandingkan dgn byk bukti puak2 Islam sndiri hina Islam. Itu je. Wslm

    BalasPadam
  9. betul....saya cukup setuju dengan sdr. Wfauzdin.Mereka terlalu sibuk untuk mengganyang PR lantas apa saja yang buruk dari PR . Hanya kerana apa?..tak lain tak bukan hanya untuk sesuap nasi dan sebotol air mineral percuma...CARI MAKAN LAH KATAKAN..........

    BalasPadam
  10. What the fuck Din !!
    Sayang sungguh hang kat Ambiga/DAP no....bodo..

    BalasPadam
  11. dikir barat tu datang dari negeri mana? hehehe

    niiky ajis sudah sesat

    BalasPadam
  12. hamba Allah yg hina8 Ogos 2011 10:06 PG

    Ya Allah .. kau berilah petunjuk dan hidayah kepada Tanpa Nama... kerana sesungguhnya dia seorang manusia yg lemah dan bodoh. Ya Allah jgn lah engkau menyeksanya di pantat neraka

    BalasPadam
  13. Bukan sja video ini cuba tgk dlm drama2, filem melayu dlm mainstream, skrip ,lakonan banyak kelemahan dari pengisian dan penghayatan roh keislaman akibatnya org2 yg lemah dari didikan islam mudah terpengaruh lepas tu mula hilang rasa hormat pada akidah, dan berani memperlekehkan kekuasaan Allah s.w.t

    Baru dlm minggu puasa nie ada slot adengan seorg pemuda mengaji dlm surau waktu malam lepas abis sembahyang boleh pulak berdating kat tangga surau..adengan lain pulak seorang pemuda datang ke rumah seorag gadis, bapa si perempuan dok subahat sekali biar anak duduk berendek kat tangga waktu mlm plak tu...aduss hancurrr..mengucap panjang aku tgk terus tutup tv. Ini ker drama yg sesuai di lakonankan dan ditontoni umat islam di bulan puasa ini?? Walaupun nampak seperti lakonan biasa tapi perkataan 'BIASA' inilah yg menodai jiwa dan runtuhkan akidah!

    BalasPadam
  14. apa bangangnya perempuan melayu islam kerana keturunan ni? kalu x sayangkan diri sendiri, belajar sayangi ISLAM itu...tak guna tutup kepala tapi perangai macam neraka...heran tutup kepala tapi mulut mcm cibai

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini