TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 3 Ogos 2011

ZAHRAIN GANTI ANWAR SEBAGAI KETUA PEMBANGKANG ?

Oleh: WFAUZDIN NS

NAMPAKNYA Zahrain katak sudah tertekan apabila segala perancangan beliau untuk memburukkan imej DS Anwar khususnya, dan PKR amnya semuanya gagal dan menemui jalan buntu. Langkah Zahrain mudah dibaca kerana semua orang tahu punca mengapa Zahrain menjadi `katak' dan mengapa beliau terlalu berdendam dengan Anwar.

Apabila Zahrain katak ini membuka cerita kononnya Tuan Guru Nik Aziz ada berbincang dengan Ku Li untuk melantik Ku Li sebagai pengganti Anwar jika Ketua Pembangkang ini dipenjarakan, cerita yang dibawa oleh Zahrain katak ini langsung tiada nilai berita kerana Tuan Guru Nik Aziz telah menjawabnya secara terbuka dan dipetik oleh akhbar Sinar sebagai `Lawak Jenaka'. Sememangnya Zahrain katak suka membuat lawak bodoh dan lawaknya hanya laku di Utusan Meloya dan TV 3 suku sahaja.

Semalam, Zahrain katak buat sambungan lawak jenakanya lagi. Beliau mencabar Tuan Guru Nik Aziz buat kenyataan terbuka tentang isu tersebut. Baca di sini. Apakah Zahrain katak buta tidak membaca apa yang tersiar oleh akhbar? Jika Zahrain katak cuma `beriman' dengan Utusan Meloya, memanglah beliau tidak akan tahu sampai kiamat. Akhbar Sinar telah pun memetik kenyataan Tuan Guru Nik Aziz berkaitan isu tersebut dan kenyataan itu sudah pun dikira terbuka. Mahu terbuka bagaimana lagi, wahai zahrain katak?

Amat jelas, Zahrain katak merasa tertekan sekarang kerana segala tipu daya beliau mudah dapat dihidu dan paling memalukan ianya menjadi bahan lawak jenaka. Kita tunggu apakah lawak jenakanya selepas ini. Jangan terperanjat jika Zahrain katak akan mendakwa Anwar mahu Zahrain katak sendiri menggantikannya sebagai Ketua Pembangkang. Ha ! Ha ! Ha ! /wfauzdin.blogspot.com

8 ulasan:

  1. Lain kali pilihlah Ahli Parlimen yang handsome sikit bagi menjadi wakil di Parlimen anda. Kalau mulut dah macam ikan kelisa, masih nak berkata-kata.... ni apa cerita? Sekurang-kurangnya seperti Zul Nordin yang berketayap (walaupun ada bayangan Munafik), ini tidak... muka itu lagi (Zahrain) masuk berita TV3 Suku, maka ramailah orang yang akan muntah-muntah dan pening-pening kerana tak mampu nak berdepan dengan Patung Kayu Bermulut Kelisa tersebut.

    BalasPadam
  2. zahrin tu bkannya apa,dia x dpt apa2 masa dok dlm pkr do dia duduk tak diam la..so angkat punggung nak bedal anwar ibrahim..barua punya zahrin..x malu k org dh tolong banyak dh..dia sengkongkol dgn umno..bodoh la kau zahrin..aku rasa hang pe la mana2 nak buat apa,org dh x percaya kat hang dh...

    BalasPadam
  3. ini le jenis munafik terhadap perjuangan..yang penting TEMBOLOK sendiri....hina manusia kerana perangai diri sendiri

    BalasPadam
  4. Kalau dalam sarkas dia ni dikira badot saja, yang keluar sekali sekala kat depan pentas untuk nak bagi orang gelak.

    BalasPadam
  5. Inilah dia golongan yang suka memperbodohkan bangsanya sendiri. Dia ingat orang lain bodoh dan bangang macam dia

    BalasPadam
  6. Zahrain bayan baru ni sebenarnya gila talak.dia nak masuk balik dalam PR tapi kesian orang dah tak percaya. Jadi dengan muka tak malu keluar le buat lawak kat TV3 suku (lawak bodoh.

    BalasPadam
  7. dia nak cari duit raya duit lompat dulu dah habeh jd merapu p lah kot2 najib hulug lg...

    BalasPadam
  8. pilihanraya dah dekat,katak2 sekarang berangan2 nak jadi calon.mana tau big mama berkenan....

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini