RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Ahad, 20 November 2011

ANTARA FINAL BOLASEPAK SUKAN SEA, CERAMAH ANWAR DI PALONG 6 MALAM NANTI

Oleh: WFAUZDIN NS

Malam ini, Isnin (21 Nov) jam 09.00 malam, bertempat di Palong 6, N. Sembilan akan diadakan program Ceramah yang pastinya `panas' dengan menampilkan DS Anwar Ibrahim, Sdr Shamsul Iskandar (Ketua AMK) dan juga Tuan Hj Suhaimi Said (Pengerusi Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal).

Meskipun, pada malam ini juga tumpuan kita kepada Perlawanan Akhir Bolasepak penentuan Pingat Emas Sukan Sea di Jakarta di antara Malaysia bertemu tuan rumah, Indonesia.  Sudah tentu kita mengharapkan negara kita dapat mengekalkan Pingat Emas sekaligus menutup mulut `lancang' penyokong-penyokong Indon yang biadap itu.  Kita akan lihat nanti, penyokong-penyokong Indon yang `brengsek' itu akan mengeji dan menghina Lagu Kebangsaan kita sebelum perlawanan bermula.  Itulah yang mereka lakukan sebelum ini sewaktu negara kita bertemu dengan Tuan Rumah di dalam Separuh Akhir baru-baru ini.

Berbalik kepada ceramah di Palong 6 malam nanti.  Difahamkan DS Anwar akan mula berceramah sekitar jam 10.30 malam.  Sudah tentu ketika itu perlawanan bolasepak telah pun berakhir kerana perlawanan bermula jam 8.30 malam. 

Oleh itu, kepada penduduk sekitar Palong jangan lepaskan peluang untuk bersama mendengar amanat `Janji Palong' oleh DS Anwar malam nanti.  Kepada para Peneroka, mereka akan dapat maklumat daripada pimpinan PR bagaimanakah kehidupan mereka sekiranya PR berjaya ke Putrajaya.

1 ulasan:

  1. Molek benar tu Syeikh...lepas tengok bola anak2 muda akan turun pulok ceramoh DSAI nnt...InsyaAllah..

    BalasPadam