RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 18 April 2012

BENDERA BN DI STESYEN KOMUTER, KERAJAAN PR SELANGOR HARUS SAHUT CABARAN

Oleh:  WFAUZDIN NS

KERAJAAN Negeri Selangor dan semua pemimpin Pakatan Rakyat Selangor perlu peka dengan sikap Stesyen Komuter di Selangor yang `memberi kebenaran' bendera parti politik dipasang di Stesyen Komuter seluruh negeri Selangor.  Difahamkan, bendera Bn mulai merasmikan kebenaran memasang bendera oleh stesyen berkenaan.  Baca di SINI.

Sehubungan itu, Pakatan Rakyat Selangor juga harus meraikan kebebasan yang diberikan oleh Stesyen Komuter berkenaan.  Rakyat juga mahu melihat bendera-bendera Pakatan Rakyat berkibar di Stesyen Komuter tersebut kerana majoriti rakyat sudah naik meloya apabila melihat bendera `Dacing Baghdad' menyemak di situ.  

Pasang segera bendera PAS, PKR dan DAP di seluruh Stesyen Komuter untuk menunjukkan bahawa Pakatan Rakyat juga ingin meraikan kebebasan tersebut.  Minta seluruh pimpinan Pakatan Rakyat Selangor peka hal ini.  Bertindak segera dan jangan benarkan kita dibuli sewenang-wenangnya./wfauzdin.blogspot.com


3 ulasan:

  1. Saya tak setuju. Stesen KTM ke stesen bas ke hape ke adalah tempat awam dan seharusnya dijadikan sebagai tempat berkecuali sebagaimana surau/masjid. Kalau benarkan porak peranda jadinya

    BalasPadam
  2. satu peluru GAP KENA TIGA EKOR MUSANGGG...

    PUAK2 Pas resah dgn bayangan munafik pd muka masing

    puak2 DAP TEEBAKAR krn GAP MEMBOGELKAN KEBABIAN MRK

    PUAK2 Pkr 'deny' state MCM BIASA..(melayu yg hilang kuasa, tersisih dan ketagih kuasa...merayu pd sesiapa hatta yahudi sekalipun)


    ARTIKEL TERBAIK GAP:-

    http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/04/pas-barua-terbaik-dap.html

    '

    BalasPadam
  3. GAP.... Lembu bodoh yang lebih bodoh dari Lembu

    BalasPadam