RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 24 April 2012

OTAK KATAK PASIR MAS

Oleh:  WFAUZDIN NS

MAKA, berkatalah Berahim Katak bahawa mereka yang akan berhimpun DUDUK DAN BANTAH pada Himpunan BERSIH 3.0 di Dataran Merdeka pada 28 April ini nanti adalah mereka yang `otak tidak sihat'.  Baca SINI.

Bagi aku, otak katak lebih dahsyat lagi.  Katak ini tidak tahu malu, duduk di kerusi Parlimen pun atas simpati orang lain tapi lagak macam hebat sangat.  Katak Pasir Mas ini pernah hilang deposit.  Katak Pasir Mas ini juga terpelanting disepak oleh Umporno ke dalam longkang dengan amat aib sekali.  

Katak ini suatu ketika pernah mahu tunjuk taring untuk bertempur dengan peserta BERSIH 2.0 dahulu.  Tapi apabila tiba masanya, katak ini masuk bawah tempurung dan menyuruk bawah ketiak bini.  Anak-anak katak puas mencarinya, namun katak tak keluar pun pada masa tersebut.  Ini lah wajah sebenar katak Pasir Mas.

Kali ini masih mahu menunjukkan hebatnya.  Kita tengok setakat mana katak ini mahu pergi.  Dalam PRU nanti, katak ini akan `mati katak' kena pijak oleh rakyat Pasir Mas.


4 ulasan:

  1. Janganlah labelkan dia katak....mau pulak nanti katak-katak sedunia buat demo membantah sebab katak lagi mulia dari dia ni...

    BalasPadam
  2. Katak boleh mu sebut sejuta ribu kali pun tetapi pasir mas jangan nak sebut-sebut. Aku orang pasir mas. Aku tak rela pasir mas sinonim dengan katak tu. Pasir Mas tidak perlukan katak. Kami orang pasir mas tak makan katak. Kami orang pasir mas makan nasi lauk ikan kering. Nasi berlaukan budu lebih rela daripada berlaukan katak. Bila katak tu nak mampus haaaa.....!

    BalasPadam
  3. ketua katak terbesar= ANWAR 16ekor katak.. BAPAK KATAK ADA DLM PAKATAN SENDIRI.. SENDIRI PATUT AKUI DAN RASA MALU....

    SEKATAK2 berahim dia berani menongkah arus..'jgn ko najib main undi cina kelak merana diri...'' anwar dan pas yg tak tahu malu..kuasa melayu islam yg kau jual.. umno yg mempertahankannnn..AKU SUNGGUH BERASA BANGGA DAN TERHARU..

    PAS HANYA BERHARAP SEDIKIT KUASA..TP MALANGNYA TIDAK PANDAI PUN.....SEDIKIT KUASA BERMAKNA HILANG KUASA..

    BalasPadam
  4. Adik bapa katak dah mula muncul nak jadi hero air di Kelantan. Abang jadi Presiden PERKOSA, adik nak jadi presiden juga iaitu Presiden MTRK (Majlis Tindakan Rakyat Kelantan) bernama Azmi Ali.

    BalasPadam