TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 5 April 2012

US BADRUL AMIN GEMPUR PEKAN MALAM INI BERSAMA US NASRUDDIN TANTAWI

Oleh:  WFAUZDIN NS

MALAM ini (Khamis - 05 April 12), bertempat di Markas PAS, Kg Mengkasar, Pekan, Pahang penampilan tokoh kontroversi, Ustaz Dr Badrul Amin Baharom akan menggempur Parlimen Pekan iaitu kawasan Najib Razak.   


Sebelum ini, Umno amat menyukai akan nama tokoh ini kerana dapat memainkan isu kononnya `tangkapan khalwat' yang melibatkan Us Dr Badrul Amin yang sehingga kini masih belum dibicarakan dan dibuktikan.  Malam ini, beliau akan tampil dengan berbagai isu yang mungkin boleh mematahkan fitnah serta propaganda Umno selama ini.

Turut bersama beliau malam ini adalah Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Us Nasruddin Tantawi.  Orang ramai dijemput memenuhi Markas PAS, Kg Mengkasar, Pekan malam ini.  Mohon hebahkan.

8 ulasan:

  1. dalam isle, tok saloh berdua dua ey denge ye buke muhrim utk tujuwe mengubat penyakik supayo cepak semboh..penyakik tokseh ile hok rama-rama tengok..

    bule tu..itu buke khalwat tu..

    badrul amin aka anak guru nicky ajis..

    BalasPadam
  2. SIAKAP SENOHONG GELAMA iKAN DURI

    “Azmin perlu tampil menjawab segala tuduhan jijik yang dilemparkan secara berani dan ikhlas sekali gus mengambil tindakan undang- undang terhadap mereka yang membuat tuduhan itu demi meyakinkan ahli dan rakyat,’’ tambah beliau.

    Sebelum ini, Azmin Ali telah mengatakan yang Dr. Hassan Ali dgn isu RM300,000 untuk menanggung kos pengubahsuaian pejabat beliau semasa menjadi Exco Selangor, tetapi dibalas balik dengan persoalan lima perkara oleh Dr. Hassan Ali.


    Bagaimanapun, bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari yang merupakan individu bertanggungjawab melaporkan pembelian dan pemilikan saham berkenaan kepada polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tahun lalu tampil mendedahkan bukti-bukti sahih sebagaimana yang diminta Azmin.

    nk cover kalid greja ....alahai tersangkut diri sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama beruk Apr 4, 2012 09:23 PM

      Anda berkata "Bagaimanapun, bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari yang merupakan individu bertanggungjawab melaporkan pembelian dan pemilikan saham berkenaan kepada polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tahun lalu tampil mendedahkan bukti-bukti sahih sebagaimana yang diminta Azmin." TAPIIIII kenapa tak ditangkap dan dibicarakan..Bukankah Polis dan SPRM cawangan khas UMNO? bukankah ianya satu KREDIT besar kepada UMNO dengan mempergunakan cawangan khas mereka untuk menjatuhkan Timbalan Presiden PKR?? Tapi kenapa masih nak guna perempuan tak malu untuk aibkan azmin?? MELAINKANNN..... hanya omong kosong si anuar shaari yang membuatkan SPRM tidak menangkap azmin kerana bukti tak kukuh.. macam ala2 kes liwat saifool kottt.. Brooo beruk... akal letak di kepala bukan lutut okkkkkkk... heeeee

      Padam
    2. betui la

      anwar nk saman nala

      omong kosong je tu

      (anwar telah byk kali utk contact nala.. tp xdpt..korang caya tak)

      Padam
  3. eik kata nak pencen..tak jadik plak. kata ada 20 org dok pukui..teruk kena bedai.. bila reporter tanya mana lebam2..nya..

    ha merapu2 nak jawab.. menipu tu dpt pahala tuan sunat mengakat kot

    .....


    akhir bercerailah pasangan tersebut(rujuk akhbar)
    tahniah badigol..ini semua kerja umgok ni (cover cover..yg borok yg jahil smua umno yg beresih yg ostad yg betui yg bjihat yg tak menipu rakyat..pakatanlah .) ambik kooo.

    Amanat hj Allah dah tunaikan... Alhamdullillah ..sendiri mintak sendiri dapat..

    BalasPadam
  4. haha kena bedal 20 orang tak bengkak...apa ker jadah ni..

    org yang rosak akhlak jangan cemar pentas rakyat untuk ceramah,memalukan

    BalasPadam
  5. tuan fauzdin gambor tuan hambo kat atas tu pakai topi tu macam puak kominih la

    BalasPadam
  6. Mane kes ustaz ni? Diam je...hihihi...itu hari kecuh media pencacai...ooooo...takde bukti yerrr....kihikihikih...kempunan Umno nk main isu ni...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini